Wednesday, March 07, 2007

H Monica, η Pamela και εγώ

- Γιατρέ, τι θα γίνει με το βυζί μου?

- Νιώθετε ενοχλήσεις? Τι εννοείτε?

- Εννοώ γιατρέ μου αν θα συνεχίσει να μεγαλώνει το βυζί μου. Δεν θέλω να παραπονεθώ, προ-εγκυμοσύνης ήταν ένα τίμιο όργανο του σώματος μου. Είχε τις ανασφάλειες του, τα κομπλεξάκια του, το κάτιτις του αλλά δεν παραπονιόταν. Όχι γιατρέ μου, υπόμενε στωικά τη μοίρα του και ουδέποτε το έκανε θέμα. Τη δουλειά του πάντως την έκανε μια χαρά.

Έρχεται όμως η εγκυμοσύνη και του προσδίδει μια… βαρύτητα, ένα… κύρος, ένα… άλλο αέρα αυτοπεποίθησης και πώς να το κάνουμε, πήρε τα πάνω του. Μπαίνει μέσα σε ένα δωμάτιο και όλοι γυρίζουν να το δουν, ακούει μουσική και πάλλεται. Κάθε φορά που πάω να αλλάξω ρούχα νομίζω ότι ακούω αισθησιακό blues σαξόφωνο να παίζει (μπορεί να είναι και jazz, δεν είμαι σίγουρη, δεν θα το κάνω θέμα) και νιώθω πεταλούδες. Όχι γιατρέ μου, δεν είναι το μωρό και κουνιέται, είναι από το άλλο, το τέτοιο, το ηλεκτρικό και ακατονόμαστο.

Ξέρεις τι σημαίνει γιατρέ μου, το βυζί σου από τη μια μέρα στην άλλη να μεταπηδήσει από την κατηγορία «υπάρχω, αλήθεια υπάρχω», στην κατηγορία «Monica Bellucci»? Παθαίνει πολιτισμικό σοκ. Από ευυπόληπτο μέλος της κοινωνίας μας γίνεται ξέκωλο και θέλει σατέν. Αυξάνονται οι απαιτήσεις του. Θέλει την περιποίηση του, τις κρέμες του, το spa του, το μεταξωτό του νεγκλιζέ. Που θα πάει αυτή η κατάσταση? Θα σταματήσει κάποτε να μεγαλώνει?

Μην με παρεξηγήσετε, δεν παραπονούμαι, διότι και η Monica είναι μια θεά και μια χαρά icon για να της μοιάσει, έχει και ένα βαρβάτο Γάλλο τον Vincent Cassel να την κουμαντάρει. «Στάσου» το διατάζει και στέκεται. Διότι γιατρέ μου και άλλα ζευγάρια της σoουμπίζ πήγαν να κάνουν έργο μαζί και έφαγαν τα μούτρα τους και χώρισαν, αλλά η Monica στο Irreversible έφαγε χώμα και μπετόν αλλά βγήκε κυρία. Και ο Vincent δεν ήταν άσχημος, έχει εκείνο το αλήτικο τσαχπίνικο dirty look που σε σκλαβώνει. Θέλεις να τον κάνεις μαύρο από το ξύλο και μετά να του κάτσεις. Αυτό πρέπει να κάνει και η Monica γιατρέ μου, δεν το συζητώ, τελικά μπήκε σε πολύ σοβαρή κατηγορία το βυζί μου και θα τα βρει σκούρα. Υπάρχουν υψηλές προσδοκίες, ο πήχης ανέβηκε και αλίμονο στο βυζί που δεν θα καταφέρει να σταθεί στο… ύψος του.

- Το στήθος συνεχίζει να μεγαλώνει για όλη τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να νιώθετε αυξημένη ευαισθησία. Από τον τρίτο μήνα και μετά αρχίζει να παράγεται η ουσία που αργότερα θα μετατραπεί σε γάλα.

- Γιατρέ μου εγώ σας μιλώ για τη Monica Bellucci και εσείς μου λέτε ότι παράγω γάλα? Πάτε καλά? Τι σχέση έχει η θεογκομενάρα Monica με το γάλα? Και τι εννοείτε «θα συνεχίσει να μεγαλώνει»? Θα μεγαλώσει να πάει που? Να του βγάλω διαβατήριο? Να του μάθω ξένες γλώσσες? Δηλαδή υπάρχει και κατηγορία πέρα από τη Monica Bellucci? Διότι γιατρέ μου μέχρι σήμερα νόμιζα ότι μετά τη Monica έρχεται το χάος αλλά προφανώς δεν έρχεται το χάος αλλά η Pamela Anderson που τρέχει με ολόσωμο μαγιό σε αμμώδη παραλία. Πως θα αντέξω όμως αυτό γιατρέ μου, από χυμώδης Ιταλίδα να μετατραπώ σε bimbo Αμερικάνα? Που να τρέχω τώρα στην κατάσταση μου και για ξανθιές βαφές, καταλαβαίνετε.


Και καλά η Pamela ξεφορτώθηκε τον άλουτο drummer σύζυγο-call me λευκαρίτικο από τα πολλά tattoo-, εγώ τι να κάνω? Το θέμα, δεν είναι γιατρέ μου τόσο απλό. Δεν θα πρέπει κανονικά να θυσιαστώ για το καλό των ροκάδων της Κύπρου, μπας και έρθει για συναυλία κανένα συγκρότημα της προκοπής και όχι οι γνωστοί αιωνόβιοι που πέρασε η μπογιά τους? Βλέπετε τώρα το δίλημμα? Όμως γιατρέ μου είμαι έτοιμη, ο τόπος αυτός χρειάζεται θυσίες (πρόβατα, κότες, την Ιφιγένεια) όπως το Μάριο Τόκα, θυσία θα γίνω και εγώ. Θέλω να γίνω και εγώ επετειακή συναυλία στο στάδιο "Ελευθερία".

12 Comments:

At 07 March, 2007 12:35, Blogger shashoura said...

xa!
:))))

 
At 07 March, 2007 12:54, Blogger Psychia said...

Βγάλε φωτογραφία το βυζί να έχεις να θυμάσαι την εποχή της Μόνικας!

Άντε και καλό γάλεμα!

 
At 07 March, 2007 14:07, Blogger Fraoula said...

Axaxaxa! Ola ta lefta to 'na tou vbalw diavathrio?'!

 
At 07 March, 2007 14:22, Blogger Nobody said...

Μη μου πεις ότι άντεξες να δεις το irreversible!!! Εγώ στα πρώτα 5 λεπτά της ταινίας είχα κλείσει και τα μάτια μου και τ' αύτιά μου. Και στο 6 λεπτό άλλαξα ταινία!

 
At 07 March, 2007 14:26, Blogger Demetris said...

Sta stratopeda na min paeis jai enjoy.

 
At 07 March, 2007 14:37, Blogger Unknown said...

Απίστευτο κείμενο. Πολύ μου άρεσε.

Κάποιος είπε για φωτογράφηση. Πήγαινε με τον άντρα σου σε φωτογράφο και βγάλτε ασπρόμαυρες κυρίως φωτογραφίες τώρα που είσαι έγκυος. Καλλιτεχνικές. Θα δεις τι όμορφες που θα είναι. Το έκανε και η Μόνικα.

Καλή λευτεριά...

 
At 07 March, 2007 18:23, Blogger zappa said...

egw nomizw oti twra poia, otan esy 8a mpaineis sto mpar, to sth8os sou 8a ka8etai sth mpara kai 8a paraggelnei mpyres (hdh)

atyxhs h pamela, mporeis na gineis anna nicole kai na kabatzwseis kanan hlikiwmeno ekatomyriouxo, na ton pnikseis sto ntekolte sou (ti nomizeis etsi ton afhse ton diko ths h smith?), na oikeiopoih8eis thn periousia tou, kai na ksanapantreyteis ton etero:P

 
At 07 March, 2007 18:51, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

DHLADH IPARXEI SOTIRIA? (ennoo plin tis gnostis [kai oxi toso healthy] lisis: wonderbra enas arithmos mikroteros, ena gramma megalitero tou normal size...)

EFTIXOS! afto einai ontos kinitro na frontiso na min ipoferei i kipros apo ipogennitikotita =)

 
At 08 March, 2007 11:43, Blogger drakouna said...

Υπάρχει σωτηρία και άμα κανονίσεις να μένεις συνέχεια έγκυος η αλλαγή θα είναι μόνιμη.

 
At 08 March, 2007 12:19, Blogger Effie said...

Να του βγάλω διαβατήριο? Να του μάθω ξένες γλώσσες?

IIIIXIXIXIXIXIIIII!!!!!

 
At 17 October, 2007 10:28, Anonymous Anonymous said...

Άπαιχτο!

 
At 09 May, 2008 09:12, Anonymous Anonymous said...

kalo

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.