Tuesday, February 27, 2007

Ανακοίνωση

Προς τον γύφτο που έκλεψε τα 2 τάσια του αυτοκινήτου μου:


Θα ήθελα να σε πληροφορήσω, ότι τα τάσια του αυτοκινήτου μου είναι ραντισμένα με σκόνη άνθρακα και μετά βουτηγμένα σε ειδικό acid που λιώνει τα πάντα με καθυστέρηση 3 ημερών. Άρα, σε 3 μέρες θα αρρωστήσεις φρικτά από τον άνθρακα και θα αναγκαστείς να περάσεις από το Νέο Νοσοκομείο Λευκωσίας (και όλοι ξέρουμε τι διασκεδαστική εμπειρία είναι αυτή), όπως επίσης θα ξεραθεί το τσουτσούνι σου και θα πέσει. Θα μου πεις "τέτοια μπάμια που είμαι, δεν έχει και πολύ υλικό να πέσει". Έστω. Μετά τα τάσια, θα αναγκαστείς να κλέβεις και τσόντες από τα DVDάδικα διότι δεν έχει άλλο κου-κου για σένα.


Το ξέρω, θα πας σε μάγισσες και χαρτορίχτρες να δεις που χάνομαι όλες τις νύχτες, αλλά δεν θα μπορέσεις να βρεις λύση στο πρόβλημα σου. Ναι, είναι μόνιμο, και είναι και οδυνηρό. Ελπίζω να βγεις να κλαφτείς στα κανάλια ως σωστός καραγκιόζης που είσαι και εγώ να σε παρακαλουθώ από τον καναπέ μου πίνοντας ένα παγωμένο κοκτέιλ και γελώντας σατανικά, όπως κάνω πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις.


Εσύ θλιβερέ γύφτε, μια μπύρα ζεστή θα καταφέρεις να πιεις και θα σε σταματήσει η Αστυνομία για αλκοτέστ. Τέτοιος γύφτος που είσαι, το δίχως άλλο θα προκαλέσεις όλα τα ξενοφοβικά και σωβινιστικά αισθήματα των αστυνομικών, οι οποίοι θα σε κάνουν πρώτα μαύρο από το ξύλο και μετά θα σε βγάλουν και τρελό. Στην Πύλη Πάφου ξέρεις, ακόμα έχουν τους γάντζους να κρέμμονται από το ταβάνι. Αναφορά στις παλιές καλές μέρες. Για σένα ειδικά θα στηθεί ολόκληρο σόου.


Μόνος, δαρμένος και άνευ τσουτσουνιού θα περιφέρεσαι μέσα στους δρόμους όπως την άδικη κατάρα, αλλά υπάρχει έλεος και για σένα. Μπορείς πάντα να προσδοκείς ότι θα σε πατήσει μια νταλίκα (από αυτές τις παμπάλαιες με το εξώστ που φτύνει πυρινικά απόβλητα και τον οδηγό με σκεμπέ και κίτρινα δόντια που απεργεί και κλείνει δρόμους) και θα υσηχάσουμε από τη γυφτιά σου.

Τις κατάρες μου να έχεις looser γύφτε, είθε τα τάσια που έκλεψες να γίνουν αιτία μεγάλης δυστυχίας για σένα. Και να ξέρεις, είμαι Σαββατογεννημένη και πιάνει και το μάτι μου...

18 Comments:

At 27 February, 2007 09:31, Blogger Fraoula said...

H Drakouna exei akraias morfhs taphrokraniwsh!

(Exm, ta tasia poia einai? Afta ta metallika stis rodes?)

 
At 27 February, 2007 09:37, Blogger Nobody said...

Κι εγώ που έχω γεννηθεί Μεγάλο Σάββατο, προσθέτω στις κατάρες....να του καεί το βίντεο.

(για συμπαράσταση προς την συνάδελφο bloger Δρακούνα)

 
At 27 February, 2007 10:34, Blogger shashoura said...

ppfff,,, arnitiki energeia :(
ee tzai su twra,,,efirtikes gia 8kio tashia???,,,(life is life,,,lalalalalaaaa)
lispirkazei tzai to mwro twra 3ereis to??
as apoto3inw8oume,,,,OOooomm
:))))))))))))

 
At 27 February, 2007 10:42, Anonymous Anonymous said...

Και γω που νόμιζα οτι ειμαι η μοναδική κακιά στον κόσμο που ρίχνει κατάρες στους άλλους όταν την στεναχωρούν , γέλασα που ανακάλυψα ότι υπάρχουν και άλλες.

Μου άρεσε αυτο με το μικρό τσουτσούνι το μαραμένο...

 
At 27 February, 2007 12:06, Blogger kangerlussuaq said...

Που να του κοπούν τα χέρια του παλιοξημαρισμένου που σου τα έκλεψε...

(Του αδικημένου ανθρώπου η κατάρα πιάνει!)

Εμας μας κλέβουν το χαλάκι της πόρτας, τις τάπες από τα λάστιχα του αυτοκινήτου. Μέχρι και τη στρόφιγγα από το γενικό διακόπτη του νερού μας έκλεψαν.

Μανχάτταν γίναμε πια!

Δρακούνα, κράτα γερά!

 
At 27 February, 2007 12:23, Blogger YO!Reeka's said...

χα χα χα και γιατί σου έκλεψαν μόνο τα δύο και όχι και τα τέσσερα

 
At 27 February, 2007 13:56, Blogger Valentinos Kontoyiannis said...

emena prin xronia eklepsan mou ta simata "DTurbo" pou to pezioui mou. anarothkioumoun giati kapios na ta klepsei eidika tzina tziai ti enna ta ekamne. ospou tziai mia mera eida ta pano se ena toyota starlet stin kato papho

 
At 27 February, 2007 14:38, Blogger drakouna said...

Αυτή τη στιγμή είναι ύποπτα όλα τα αυτοκίνητα όπως το δικό μου κυπριακά (όχι της ιαπωνίας).

Τις κατάρες μου να έχουν οι γύφτοι που τσιγκουνεύονται ένα δεκάλιρο να πάνε να βάλουν τάσι.

 
At 27 February, 2007 16:27, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

ti einai ta tasia? exei kai to diko mou aftokinito?

 
At 27 February, 2007 17:39, Blogger Valentinos Kontoyiannis said...

en ta maskarallikia pou mpainoun pano pou ta rims gia na fenountai omorfoi oi troshoi

 
At 27 February, 2007 23:44, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

aaaa exo kai ego!
eftixos pou paratherizei sto garaz tis giagioul. kanenas en tha tolmisei!

 
At 28 February, 2007 00:23, Anonymous Anonymous said...

Μου αρέσει ο χιουμορίστικος τρόπος που αντιμετωπίζεις. Εγώ θα του έβαζα αλλή μια κατάρα: Μακάρι να του πέσουν όλα τα δόντια εκτός από ένα για να έχει πονόδοντο .

Μεν συκκιρτίζεσαι διότι εν κρίμα το δρακουνούιν.

 
At 28 February, 2007 00:24, Anonymous Anonymous said...

Διόρθωση:

Μου αρέσει ο χιουμορίστικος τρόπος που αντιμετωπίζεις το θέμα.

 
At 28 February, 2007 03:32, Blogger the Idiot Mouflon said...

Δρακούνα, εγώ θα του ευχηθώ να παντρευτεί κυπραία! Φαντάστου τα νεύρα της που πήρε ατσουτσουνο...

 
At 28 February, 2007 17:13, Anonymous Anonymous said...

Παιδια σορι
Εγω ειμαι ο γυφτος που εκλεψε τα τασια!!! Θελω να ζητήσω συγνώμη και να πω πως όλες οι κατάρες σας πιάσαν. Τωρα είμαι παντρεμένος με Κυπραία ατσουτσουνος και το πάμε για χωρισμό!! Αν έχετε κανα καλό αμαξάκι να του πάρω τα τάσια παρακαλώ πείτε μου. Και για να απαντήσω και στην αποριά του φίλτατου που ρώτησε γιατι πήρα τα 2 και οχι όλα, το έκανα γιατι το τρικυκλό μου έχει ήδη 1 τασι και έτσι χρειαζόμουν αλλα 2.

Best Regards

Gypsy King

 
At 28 February, 2007 17:27, Blogger Julia_Dream said...

Παιδιά, μετά από αυτό πρεπει να το συγχωρήσουμε το αμοιρο ατσούτσουνο γυφτάκι!

Ξέρω ότι η Δρακούνα τα πήρε αλλα είναι μεγαλη καρδια!

Εχω πέσει κάτω από το γέλιο! ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!

 
At 01 March, 2007 08:25, Blogger drakouna said...

H Δρακούνα απλώς αφαίρεσε όλα τα τάσια του αυτοκινήτου της για να μην υπάρχει τίποτε να κλέψει ο gypsy king.

 
At 05 March, 2007 08:50, Blogger Psychia said...

Η τελευταία σου πρόταση υπογράφει την καταδίκη του. Θα του πέσει η μπάμια και θα λαδώσει το χαλί!

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.