Thursday, January 18, 2007

"Απεργία", όπως "Γινάτι"

Εσένα άμα κάτσει ένα τετράπαχος επίτηδες πάνω στο καπό του αυτοκινήτου σου (και το βουλώσει ελαφρώς) τι θα κάνεις?

Προσωπικά θα τον πατήσω με το αυτοκίνητο μου χωρίς δεύτερη σκέψη.

Και μετά θα βάλω πισινή για να βεβαιωθώ ότι τον πάτησα καλά.


Αλλά εγώ είμαι μόνο μια Δρακούνα.

……….

Γι ‘αυτό και όταν χθες στις ειδήσεις είδα τον κύριο που ήθελε μόνος του (όχι με τη βοήθεια φορτηγού- σημαντική λεπτομέρεια-) να βγάλει το αυτοκίνητο του από το λιμάνι και παρέσυρε τον «απεργό» call me κουρούπεττο που του βούλωσε με τον κώλο του το καπό, σκέφτηκα:

- Καλά να του κάνει!!




Το δικαίωμα της απεργίας είναι η καραμέλα που μασούν όσοι θυμούνται επιλεκτικά ότι έχουν «ανθρώπινα δικαιώματα» (ενώ νιώθουν πολύ άνετα να καταπατούν αυτά των άλλων συνανθρώπων τους), όπως επίσης και για ότι τους συμβεί απειλούν ότι θα προσφύγουν στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

22 Comments:

At 18 January, 2007 09:07, Anonymous Γ.Ι said...

Η απεργία, όταν γίνει σωστά και οργανωμένα (βλ. ειρηνική, με προειδοποίηση, και σαν ύστατη επιλογή) είναι ο μόνος τρόπος άμυνας του εργάτη απέναντι στο κεφάλαιο. Στην εποχή των supply side policies και του decline της δύναμης των συντεχνιών, η απεργία είναι το μόνο όπλο του λαού.

Στην Κύπρο φυσικά συγχύσαμε τον ρόλο/λόγο/τρόπο που γίνεται μια απεργία, και απλά τις πλείστες φορές καταλήγει σε σύναξη ανθρώπων που πιθηκίζουν και λένε μαλακίες.

Τις καλημέρες και τα σέβη μου

 
At 18 January, 2007 09:29, Blogger drakouna said...

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Μόνο που αυτή η απεργία είναι "σύναξη ανθρώπων που πιθηκίζουν και λένε μαλακίες".

Ευχαριστώ.

 
At 18 January, 2007 09:47, Anonymous Χάρης said...

Έχεις δίκαιο Δρακούνα.

Το δικαίωμα της απεργίας είναι ιερό. Όμως το δικαίωμα αυτό δεν σου δίνει την ευχέρεια να κάνεις ζημιά στην προσωπική περιουσία των άλλων και να τους αποκλείεις την πρόσβαση σε δημόσιους χώρους (λιμάνι).

Επιπρόσθετα, η δημιουργία προβλημάτων στην ίδια την οικονομία και σε άλλα κοινωνικά σύνολα δεν συνεισφέρει στον σκοπό της απεργίας. Αντίθετα θα έλεγα, δυσκολεύει τα πράγματα διότι, όχι μόνο δημιουργεί κλίμα αντιπάθειας απέναντι στους απεργούς, αλλά αυξάνει την πιθανότητα της φιλελευθεροποίησης, πράγμα που σίγουρα δεν επιθυμούν καθόλου οι φορτηγατζήδες.

 
At 18 January, 2007 10:40, Anonymous anekdoti said...

ΟΚ για το δικαίωμα της απεργίας....

Aλλά σε όλες τις μη-τριτοκοσμικές χώρες, απεργία δεν σημαίνει "κλείω τα ούλλα και φακκάτε μαλάκες"....

Σημαίνει συνήθως μείωση των εργασιών και κάλυψη των βασικών αναγκών του κοινού με βάρδιες.... αλλά αυτά σε άλλες χώρες.... όχι σε μπανανίες....

 
At 18 January, 2007 11:11, Blogger To Hlithio Agrino said...

Οι φορτηγατζήδες μπορεί να έχουν λάθος στους τρόπους τους... ακόμη και στα αιτήματά τους (εγώ πάντως έτσι πιστεύω). Το δικαίωμα της Ζωής όμως στέκει πάνω από όλα, ο "απεργός" μπορεί να έβαλε τη ζωή του σε κίνδυνο από μόνος του μα ο "θυμωθκιάρης" οδηγός δεν δικαιολογείται. Επιπλέον, έβαλε σε κίνδυνο και τη ζωή ανθρώπου που ούτε τον παρεμπόδιζε, ούτε του καταπατούσε τα δικαιώματα του (ο φωτορεπόρτερ).

1+1=2

Είναι για αυτό που ΠΟΤΕ ΔΕΝ θα λογαριαζόμαστε σαν πολιτισμένος λαός... και δεν μιλώ για την πράξη του οδηγού γιατί ο θυμός σε τέτοιες στιγμές είναι Ανθρώπινος. Από την ανάλυση που κάνει ο άνθρωπος στα γεγονότα μετά από αυτά φαίνεται το πρόβλημα...

 
At 18 January, 2007 11:22, Blogger To Hlithio Agrino said...

Αλλά μαμώ την αναλυτική σκέψη μου μαμώ... η Δρακούνα έχει και το δικαιολογητικό της εγκυμοσύνης... αρκέψαν να κλωτσούν άγρια οι ορμόνες οξά φαίνεσται μου;

 
At 18 January, 2007 11:23, Blogger Χωρίς-σουξέ said...

Ανάρτηση καινούργιου πανό:

"Στα μπλόκα της εργατιάς θα σπάσει της Δρακούνας ο τσαμπουκάς!"

Nuuhh.. (slurp!)Just Kidding...(slurp! caramella in mouth sound effect)

 
At 18 January, 2007 11:31, Blogger drakouna said...

Δεν είναι οι ορμόνες μου (μα ότι πω τωρά θα μου κοπανάτε τις ορμόνες??)

Το να απεργώ δεν σημαίνει ότι προκαλώ και υλικές ζημιές σε άλλους. Σημείωσε ότι ο τύπος με το αυτοκίνητο ήθελε να βγάλει από το λιμάνι ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ του αυτοκίνητο του. Δεν ζήτησε τις υπηρεσίες απεργούντων φορτηγατζήδων. Άρα η παρακώλυση του τύπου ήταν παράνομη. Αυτό δεν το είπε κανένας.

Θα γίνουμε η κουβέντα του κλέφτη που μπαίνει σε ένα σπίτι να κλέψει και ο νοικοκύρης τον πυροβολεί. Ακολούθως, ο κλέφτης καταχωρεί αγωγή για αποζημιώσεις διότι "τραυματίστηκε".

 
At 18 January, 2007 12:31, Anonymous Anonymous said...

Για την ακρίβεια ένας ληστής τράπεζας στην Σουηδία εκέρδισεν την αγωγή εναντίον της τράπεζας γιατί κατά την διάρκεια της ληστείας εγλύστρησεν στο βρεγμένο πάτωμα της τράπεζας τζιαι έσπασεν το χέριν του.

Εν μπορώ να δεχτό πλέον τα αιτήματα των φορτηγατζίδων τζιαι κατα συνέπειαν ούτε το δικαίωμαν τους να απεργούν. Εν εξωφρενική η κατάσταση μαζίν τους, εντελώς παράλογες οι απαιτήσεις τους, ακόμα τζιαι τζείνα που έχουν ήδη κερδίσει. Εν η πρώτη φορά που αν αφήκουν ξαπόλυτην την ΜΜΑΔ να κάμει ότι θέλει εν θα αντιδράσω. Για την ακρίβεια μπορεί τζιαι να το χαρώ.

kykkos

 
At 18 January, 2007 12:33, Anonymous m said...

@Αγρινό:
1. Απεργία φορτηγατζήδων εν διαφορετικό από το "εμποδίζω τα πάντα να μπαίνουν και να φκαίνουν που το λιμάνι". Δεν είχαν δικαίωμα να του κόψουν τον δρόμο γιατί δεν ήταν απεργοσπάστης, ούτε και έχει σχέση με την απεργία... δεν απεργούν εναντίον εργοδότη συγκεκριμένου για συνθήκες εργασίας κτλ... απεργούν για να κερδίσουν κάτι από την κυβέρνηση. Είτε κάμνονυ απεργία, είτε αποκλείουν το λιμάνι και τούτα τα δυο εν εντελώς διαφορετικά...

2. Το πως θα αντιδράσεις την στιγμή που ενας κουρούπεττος αποφασίσει να κάτσει πας το καπώ του αυτοκινήτου σου γιατί έχει issues με την κυβέρνηση, δεν μπορείς να το πεις τώρα (από τον καναπέ σου)... ίσως και εγώ έτσι να έκαμνα ... και 8α με έπαιρναν και μένα με τες χειροπέδες.

 
At 18 January, 2007 12:42, Anonymous Anonymous said...

Πολυ ωραιο Δρακουνα και ας τους να λεν για ορμονες!
για αυτους απεργια σημαινει
1. ευκαιρεια να πλακωθουν με μπατσους
2. να κοψουν βολτες κορναροντας και φλερταροντας ελευθερα!(ολοι τους ειναι ωραια κοπελλια ναυλον με γενειαδα στιλ αρχιεπισκοπου και μαλλι σαν τους αποστολους!!!)
3. Να ττοππουζιάσουν οποιον περνα απο λιμανι και αντισταθει στις ορεξεις τους - ευκαιρειες για καυκα, παναηρκα τζαι πασιαμαν!

 
At 18 January, 2007 13:21, Blogger michaella said...

Η κατάσταση με τους φορτηγατζήδες είναι εντελώς εκτός ελέγχου. Άμα δεν είχαμε φιλολαϊκή κυβέρνηση, αλλά μια δικτατορία από εθνάρχες let’s say, θα μπορούσαν κάλλιστα να ακυρώσουν όλες τις άδειες Α. Όποιος θέλει άδεια να μπαίνει στα λιμάνια θα πρέπει να πάει να αγοράσει καινούρια, αλλιώς too bad, οι εισαγωγείς/ εξαγωγείς θα παίρνουν τις κάσιες με τα διπλοκάμπινα. Να απεργήσει ρε παιδί μου και μια φορά η κυβέρνηση. Αν θέλουν και δεύτερη γνώμη, να κάνουν ένα δημοψήφισμα ανάμεσα στους παραγωγούς εσπεριδοειδών, των οποίων τα προϊόντα θα καταλήξουν στις χωματερές και αυτών που έχουν άδεια ράφια στα καταστήματά τους και πολλά εμπορεύματα σε containers στο λιμάνι, να δούμε έτσι δημοκρατικά αν συμφωνούν ή διαφωνούν με αυτό το μέτρο.

 
At 18 January, 2007 14:12, Anonymous anekdoti said...

Στον αγρινο: Δηλαδή τι πρέπει να κάνουν οι εισαγωγείς που μένουν τα πράγματά τους στο λιμάνι και σαπίζουν / κλείνουν τις δουλειές τους/ μένουν χάσκωντας / πληρώνουν πρόστιμα διότι καθυστερούν να παραλάβουν τα υλικά τους και να παραδώσουν τα έργα τους?

Να απεργήσουν ενάντια στους φορτηγατζήδες?

Να τους δέρουν? Θα έχουν άδικο?

Με ποιο δικαίωμα παρεμποδίζει ο φορτηγατζής τη δουλειά μου επειδή θέλει να πάρει δικαιώματα? Αυτό είναι δίκαιο? Με ρώτησε? Ο ίδιος ας κάνει ότι θέλει, εγώ σε τι τον ενοχλώ δεν έχω καταλάβει και ενοχλεί αυτός εμένα?

Αλλά ανοίγουμε το στόμα μας κι όποιον πάρει ο χάρος μου φαίνεται φίλτατε αγρινέ.... δυστυχώς οι επαναστάσεις δεν γίνονται εις βάρος των άλλων... έτσι γίνονται μόνο οι δικτατορίες και οι χούντες...

 
At 18 January, 2007 18:28, Blogger To Hlithio Agrino said...

Είπα ξεκάθαρα ότι διαφωνώ και με τα αιτήματα και με τον τρόπο διεκδίκησης τους... Ούτε και υποστήριξα ότι οι φορτηγατζήδες έχουν δικαίωμα να παρεμποδίζουν τους πάντες...

Τι ακριβώς από όσα είπα δεν καταλαβένετε; Η μήπως συνηθίσαμε όλοι να αναπαράγουμε προπαγάνδες της "πλευράς μας" και δεν δεχόμαστε ακόμη και τα πιο οφθαλμοφανή πράγματα αν αυτά μας χαλάν την εικόνα.

Όχι Δρακούνα, δεν είναι το ίδιο με τον κλέφτη... η ζημιά σε περιουσία σου, τη στιγμή που είναι ξεκάθαρο πως ο άλλος δεν οπλοφορεί... βρίσκεσται σε δημόσιο χώρο και δεν κινδυνεύει η ζωή σου ... κάνει όλη τη διαφορά.

Αδικαιολόγητα έθεσε σε κίνδυνο τη ζωή του άλλου αλλά και άσχετου παρεβρισκόμενου και το όποιο δικαίωμα είχε να βγάλει το αυτοκίνητο έξω δεν "βαρεί" το ίδιο με το δικαίωμα στη Ζωή.

Συγνώμη αν σε στεναχωρώ
αλλά έμαθα τα σύκα, σύκα και τη σκάφη, σκάφη. Αυτό που έκανε ο οδηγός .. όχι εγώ αλλά όποιος έντιμος δικαστής θα το ονόμαζε Απόπειρα Φόνου ή έστω Προσπάθεια για Πρόκληση Βαριάς Σωματικής Βλάβης.

Είπα και εγώ ο ίδιος πως η αντίδραση της στιγμής μπορεί να είναι κάπως κατανοητή...Όμως, Η ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΜΑΣ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑ, Η ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΣΤΑΣΗ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΒΙΑ ΔΕΝ ΣΗΚΩΝΕΙ ΕΛΑΦΡΥΝΤΙΚΑ...

Είναι σαν να λέμε πως η στάση των αστυνομικών στο επεισόδιο με τους 2 φοιτητές μπορεί να δικαιολογηθεί διότι έβρισαν ή είναι παλιόπαιδα. ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ και ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΗΣ ή ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ δεν θα συμφωνούσε με κάτι τέτοιο.

Μάθετε να ξεχωρίζετε τις διάφορες πτυχές μιας υπόθεσης και μην γίνεστε "οπαδοί" αλά Μικαέλα...

Όλα όσα λέτε σαν δικαιολογητικά για την ΑΥΤΟΔΙΚΙΑ του οδηγού ΑΝΑΙΡΟΥΝ την νομιμότητα του όποιου αδικημένου θα ζητούσε να αρθεί ο παράλογος αποκλεισμός από τους φορτηγατζήδες με βάση ακριβώς την Νομιμότητα...

Έλεος!!!

Τζιαί ύστερα λαλεί μου ο Λέξη Πένιτας να μεν νευριάζω τζιαι να μεν φωνάζω άμα βλέπω τέτοια "κενά λογικής"... τα χάπια μου...

 
At 18 January, 2007 19:01, Blogger zappa said...

Εμένα πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση στην αντίδραση προς την απεργία ήταν η τελείως συντεχνιακή αντίδραση των άλλων συντεχνιών. Δηλαδή αντί να αναλογιστούν τις συνέπειες του να μεταφέρει μια μεγάλη εταιρία (που θα έχει την άδεια Γ με την νεα νομοθεσία αν δεν απατώμαι) η οποία θα ΄μπορεί να δώσει το όχημα σε κάποιον οιονδήποτε (μαζί με την άδεια)...... Τα προιόντα θα φτάνουν σε οικτρή κατάσταση, εάν θα φτάνουν στον προορισμό τους. Και btw, οι δυο οδηγοί που προκάλεσαν τα ατυχήματα στα Τέμπη, ο ένας οδηγούσε με την αντίστοιχη αιτερική άδεια, ο άλλος είχε περασμένες 10 ώρες στο τιμόνι γιατί η εταιρία τον είχε υποχρεώσει....Στην Κύπρο δεν έχουν εφαρμοστεί ακόμη αντίστοιχες εταιρικές πρακτικές, αλλά μην ανυσηχείτε , με την ευχαίρια που τους δίνει η εργατική ειρήνη θα τις φέρουν και εδώ....και το δεν διαπραγματευόμαστε όσο κάνετε την κινητοποίηση σας, όποια και να είναι η κινητοποίηση, είναι μέγιστη μπαγαποντιά, γιατί με την λύση της κινητοποίησης τα αφεντικά/διοικούντες δεν νιώθουν την πίεση να διαπραγματευτούν, και ουσιαστικά έχουν το ελευθέρας να κάνουν το δικό τους. Είναι ένα από τα oldest tricks in the book. Τα έχω μάθει και από τον μαθητικό συνδικαλισμό που έκανα, και από την κινητοποίηση των πολιτικών προσφύγων πέρσι...Όσοι άκουσαν αυτή την μαλακία που έλεγαν οι κυβερνώντες/βουλευτές/αφεντικά, την πάτησαν πολλύ χοντρά.

2) Κατάληψη είναι η κίνηση των απελπισμένων, και γίνεται οπουδήποτε. Καταλήψεις δημοσίων και πολλές φορές νευραλγικών χώρων δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα ή την Κύπρο. Γίνονται και στη Γαλλία (ο Ζοζέ Μποβέ και οι αγρότες του είχανε κλείσει όλες τις εθνικές οδούς που συνέδεαν τη χώρα με Γαλλία και Ισπανία πριν λίγα χρόνια ζητώντας να γίνει regulation στα εισαγώμενα αγροτικά προϋόντα), και στην Ιρλανδία (απεργία gama), και στη Γερμανια (μπλόκα στη μεταφορά αποβλύτων), μην πούμε για Λατινική Αμερική, ή τις καταλύψεις εργοταξίων από τους εργάτες τους στο Ντουμπάι.
Απλά ο Κύπριος είναι ασυνήθηστος σε τέτοιες μορφές πάλης.....αλλά νομίζω ότι με όσα έπονται της ένταξης στην ΕΕ, καλά θα κάνει να αρχίσει να συνηθήσει στην ιδέα των καταλήψεων, των μεγάλων απεργιών (είναι τουλάχιστον γελοίο το κάνουμε δυναμική στάση εργασίας για 25 λεπτά , όπως έγινε για το Bolkenstein).

Κλείνω με μια ατάκα που είπε ο Θοδωρής Βουρεκάς, εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ (συντεχνία των καθηγητών στην Ελλάδα, με 80,000 εγγεγραμένα μέλη), μετά από επαφές που έιχε με την κυβέρνηση και την ΠΕΟ, ως μέλος της Ελληνικής αντιπροσωπίας, που στήριζε τον αγώνα των Κούρδων αιτητών ασύλου.

"αυτοί οι άνθρωποι (σ.σ. οι της ΠΕΟ) κάνουν την ΓΣΕΕ (Γενική Συνομοσπονδία Εργατών Ελλάδας) να μοιάζει με αριστερίστικη οργάνωση"

Ο νοων νοείτω για τα χάλια των εδώ συντεχνιών

 
At 18 January, 2007 19:01, Anonymous Anonymous said...

Εμένα πάντως αυτό που μου έκανε εντύπωση στην αντίδραση προς την απεργία ήταν η τελείως συντεχνιακή αντίδραση των άλλων συντεχνιών. Δηλαδή αντί να αναλογιστούν τις συνέπειες του να μεταφέρει μια μεγάλη εταιρία (που θα έχει την άδεια Γ με την νεα νομοθεσία αν δεν απατώμαι) η οποία θα ΄μπορεί να δώσει το όχημα σε κάποιον οιονδήποτε (μαζί με την άδεια)...... Τα προιόντα θα φτάνουν σε οικτρή κατάσταση, εάν θα φτάνουν στον προορισμό τους. Και btw, οι δυο οδηγοί που προκάλεσαν τα ατυχήματα στα Τέμπη, ο ένας οδηγούσε με την αντίστοιχη αιτερική άδεια, ο άλλος είχε περασμένες 10 ώρες στο τιμόνι γιατί η εταιρία τον είχε υποχρεώσει....Στην Κύπρο δεν έχουν εφαρμοστεί ακόμη αντίστοιχες εταιρικές πρακτικές, αλλά μην ανυσηχείτε , με την ευχαίρια που τους δίνει η εργατική ειρήνη θα τις φέρουν και εδώ....και το δεν διαπραγματευόμαστε όσο κάνετε την κινητοποίηση σας, όποια και να είναι η κινητοποίηση, είναι μέγιστη μπαγαποντιά, γιατί με την λύση της κινητοποίησης τα αφεντικά/διοικούντες δεν νιώθουν την πίεση να διαπραγματευτούν, και ουσιαστικά έχουν το ελευθέρας να κάνουν το δικό τους. Είναι ένα από τα oldest tricks in the book. Τα έχω μάθει και από τον μαθητικό συνδικαλισμό που έκανα, και από την κινητοποίηση των πολιτικών προσφύγων πέρσι...Όσοι άκουσαν αυτή την μαλακία που έλεγαν οι κυβερνώντες/βουλευτές/αφεντικά, την πάτησαν πολλύ χοντρά.

2) Κατάληψη είναι η κίνηση των απελπισμένων, και γίνεται οπουδήποτε. Καταλήψεις δημοσίων και πολλές φορές νευραλγικών χώρων δεν γίνονται μόνο στην Ελλάδα ή την Κύπρο. Γίνονται και στη Γαλλία (ο Ζοζέ Μποβέ και οι αγρότες του είχανε κλείσει όλες τις εθνικές οδούς που συνέδεαν τη χώρα με Γαλλία και Ισπανία πριν λίγα χρόνια ζητώντας να γίνει regulation στα εισαγώμενα αγροτικά προϋόντα), και στην Ιρλανδία (απεργία gama), και στη Γερμανια (μπλόκα στη μεταφορά αποβλύτων), μην πούμε για Λατινική Αμερική, ή τις καταλύψεις εργοταξίων από τους εργάτες τους στο Ντουμπάι.
Απλά ο Κύπριος είναι ασυνήθηστος σε τέτοιες μορφές πάλης.....αλλά νομίζω ότι με όσα έπονται της ένταξης στην ΕΕ, καλά θα κάνει να αρχίσει να συνηθήσει στην ιδέα των καταλήψεων, των μεγάλων απεργιών (είναι τουλάχιστον γελοίο το κάνουμε δυναμική στάση εργασίας για 25 λεπτά , όπως έγινε για το Bolkenstein).

Κλείνω με μια ατάκα που είπε ο Θοδωρής Βουρεκάς, εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ (συντεχνία των καθηγητών στην Ελλάδα, με 80,000 εγγεγραμένα μέλη), μετά από επαφές που έιχε με την κυβέρνηση και την ΠΕΟ, ως μέλος της Ελληνικής αντιπροσωπίας, που �

 
At 19 January, 2007 08:16, Anonymous anekdoti said...

Σιγά, εργατοπατέρες...... Δεν μίλησε κανείς ενάντια στο δικαίωμα της απεργίας..... λέμε για τις απεργίες που καταπατούν τα δικαιώματα και τις περιουσίες του υπόλοιπου κόσμου... Αυτό ήταν και το θέμα του ποστ σας θυμίζω.... αν θέλετε να αναπτύξετε το θέμα σε άλλα επίπεδα καλύτερα κάντε το από τα blogs σας να το συζητήσουμε εκεί και να έχει και νόημα η συζήτηση....

 
At 19 January, 2007 10:25, Anonymous Anonymous said...

@ Zappa
Να χαρείς παρέτα. Ποιοι εν οι απελπισμένοι ολάν; Οι φορτιγατζίες!; Μα θέλετε τζιαι λαλείτε τα ή φεύκουν σας;!!
Σήμερα που είναι Παρασκευή πρέπει να πληρώσω τους μισθούς του εργοστασίου. Λ.Κ.7,500. Εβδομαδιαίως. Ασχέτως του ότι εν εδούλεψεν λόγο έλλειψης υλικών. Να περάσω να μου τα δώσεις εσύ ή οι φορτιγατζήδες που το λιμάνι;

kykkos

 
At 19 January, 2007 11:18, Anonymous anekdoti said...

^ Thank you Zappa.

I rest my case....

 
At 19 January, 2007 11:32, Anonymous anekdoti said...

Εννοώ kykko... μπερδέυτηκα :-)

 
At 19 January, 2007 15:24, Blogger To Hlithio Agrino said...

Ναι.... αλλά η πράξη του οδηγού δεν κρίνεται; Ε, τότε να δεκτούμε και την τρομοκρατία (ομάδων και κρατών).

 
At 26 January, 2007 23:12, Blogger Ομφαλοσκόπος said...

Αυτοί που έχουν μεγάλο εργαλείο

Κάποτε οι απεργίες γίνονταν για την εξασφάλιση ανθρώπινων όρων εργασίας από τους εργοδότες. Σήμερα χρησιμοποιούνται ως όπλο για την εξασφάλιση υπερπρονομίων από το κράτος. Τι είναι αυτό που κάνει κάποιους επαγγελματίες να συμπεριφέρονται με τόσο θράσος και ιδιοτέλεια; Η απάντηση ίσως σας σοκάρει: όλα έχουν να κάνουν με το μέγεθος του εργαλείου τους.

Ανατρέξτε λίγο στη μνήμη σας και θα διαπιστώσετε ότι δεν έχω άδικο. Οι επαγγελματικές ομάδες που πλειοδότησαν στο νταηλίκι τα τελευταία χρόνια είναι οι φορτηγατζήδες και οι γεωργοί. Δύο ομάδες με πολύ μεγάλα εργαλεία - και μιλάω βεβαίως για τα εργαλεία του επαγγέλματός τους. Το να κουμαντάρεις ένα όχημα μερικών τόνων και να βλέπεις τους άλλους αφ' υψηλού αποπνέει μαγκιά και αντριλίκι. Είσαι δυνατός, ανίκητος, στην άσφαλτο κουρσάρος. Κλείνεις δρόμους, λιμάνια, αεροδρόμια. Έτσι, γιατί μπορείς. Είναι και οι πιλότοι - αυτοί κι αν έχουν μεγάλο εργαλείο. Τόσο μεγάλο που δεν κουμαντάρεται, ευτυχώς. Για αυτό ίσως μας ταλαιπωρούν λιγότερο συχνά.

Το πρόβλημα όλων όσων διαθέτουν μεγάλο εργαλείο είναι ότι καταλήγουν να σκέφτονται με αυτό. Και όταν σκέφτεσαι με το εργαλείο σου χάνεις την επαφή με την πραγματικότητα. Και τελικά, αργά ή γρήγορα, μένεις με το εργαλείο στο χέρι.

Σημ.: Το πιο πάνω είναι το παρθενικό κομμάτι στο καινούριο μπλογκ http://omfaloskopisi.blogspot.com/. Αν σας αρέσει βάλτε κανένα σχόλιο. Κι αν δεν σας αρέσει, πάλι βάλτε σχόλιο.

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.