Wednesday, September 27, 2006

άλο, κέντρο ελέγχου

Το blog θα απουσιάσει για λίγες μέρες. Θα κάνει το autumn cleaning του, θα αεριστεί, και ευελπιστεί να επιστρέψει ανανεομένο. Λέω να πάω και εγώ ένα ταξίδι πριν τα πρωτοβρόχια (ναι εντάξει, έβρεξε ήδη). Να πετάξω πέρα μακρυά και να επιστρέψω με γνώσεις, εμπειρίες και καλύτερη κατανόηση του περίπλοκου εσωτερικού μου κόσμου...

Ναι καλά.

Η αλήθεια είναι ότι πριν 3 μέρες αγόρασα το Flight Simulator 2004 – A century of Flying (έμαθα ότι θα βγει καινούργιο τον άλλο μήνα και θα αποκτήσω ΚΑΙ αυτό) και έχω πορωθεί σε μη φυσιολογικά επίπεδα. Όπως επίσης και ο Έτερος. Βάλαμε τα μεγάφωνα του computer στο full vοlume για να ακούμε τον κινητήρα των αεροπλάνων καλύτερα και δημιουργήσαμε σκηνικό πιλοτηρίου.

Μέχρι τώρα κατάφερα να διαλύσω ένα αεροπλάνο τύπου Cessna Grand Caravan C208B (λες και αν ήταν τύπου C207C θα μου έκανε οποιαδήποτε διαφορά) στο αεροδρόμιο του Hong Kong, ένα άλλο Cessna στο αεροδρόμιο Heathrow (αντί να κάνω taxi στο runway πήγα κατευθείαν πάνω στο κτίριο των επιβατών) και τέλος, αφού διάλυσα όσα Cessna άντεχε ο οργανισμός μου, αποφάσισα να πετάξω ένα Boeing 747-400 από το αεροδρόμιο της Λάρνακας (το έχει μέσα το παιγνίδι, I swear). Αν βρείτε κανα Boeing μέσα στη θάλασσα του Μακένζυ είναι το δικό μου, ευχαριστώ. Παρόμοια τύχη είχε και ο Έτερος σε ένα πιο vintage version (διέλυσε το Spirit of St Louis και κάτι προπολεμικά Douglas και DH-88 -αυτό πέταξε 11,000 μίλια από την Αγγλία στην Αυστραλία το 1934. Το δικό μας καρφώθηκε κάπου στην ορεινή Ιταλία ένεκα του ότι ήρθε και κάθησε η γάτα μπροστά από την οθόνη και αρνήτο να κάνει τον κώλο της πιο κει).

Είμαστε τόσο άχρηστοι που ούτε ο αρχιταλιμπάν Bin Laden δεν θα μας έπαιρνε για αεροπειρατές.

Δεν ανυσηχούμε. Το παιγνίδι σου παραδίδει flying lessons. Τα οποία έχουμε ξεκινήσει μέσα στη τρελλή χαρά. Γι’αυτό λόγω εκμάθησης της αεροναυτικής, το blog είναι απασχολημένο να καρφώνει αεροπλάνα all over the place.

Αυτή η απασχόληση, σε συνδυασμό με το πρόγραμμα Air Crash Investigation που παρακολουθούμε από το National Geographic Channel (άτιμη δορυφορική έσυ φταις για όλα) είναι πλέον βέβαιο ότι έτσι που πάμε δεν θα ξαναμπούμε σε αεροπλάνο. Επομένως μια καλή ιδέα είναι παράλληλα να επενδύσουμε σε σωσίβια ή ακόμα και μπρατσάκια.

6 Comments:

At 27 September, 2006 20:05, Blogger ttallou said...

Και για πες, σκοπεύεις να πετάξεις πάνω στο Empire State Building?

[Μη το γελάς, από μια διαφήμιση είχαν ξεκινήσει κι οι Μουσουλμάνοι...]

 
At 27 September, 2006 21:00, Blogger michaella said...

Δρακούνα, μήπως κατά τύχην χτες απογείωσες κανένα 747 από το Τελ Αβίβ με κατεύθυνση το Heathrow? Επειδή έτσι εξηγούνται πολλά... I quote pieces από το πρωτοσέλιδο της FREE LondonLite (αλλιώς εν είχε υπόθεση να αγοράσω τούτη την φυλλάδα):

Title: 474 jet’s dive over London
[…] The aircraft dropped to its minimum permitted altitude of 1,200 feet meaning it was seconds from causing a major disaster. […] The air traffic controller had also noticed the “unusually low altitude” as the plane dropped and immediately ordered the Boeing to climb again.

 
At 27 September, 2006 21:47, Blogger stravoxylo said...

Τι μου θύμισες τώρα...

Δεύτερο στην κούρσα Αγγλία - Αυστραλία του 1934 που κέρδισε το DH88 ήταν ένα DC-2 της KLM. Κυβερνήτης ήταν ο Koene Dirk Parmentier.

Για να καταλάβεις τι πιλότος ήταν ο Parmentier, εκτός από την δεύτερη θέση στην κούρσα το '34:

Κατά τον Δεύτερο Παγκόσμιο Πόλεμο, μετά την ναζιστική εισβολή στην Ολλανδία το 1940, η KLM μετάφερε τα αεροπλάνα της στην Πορτογαλία και συνέχισε να πετά από την Λισσαβώνα. Στις 19 Απριλίου 1943 o Parmentier ήταν κυβερνήτης ενός DC-3 που εκτελούσε την πτήση Λισσαβώνα - Λονδίνο, με τό ίδιο δρομολόγιο και πρόγραμμα που ακολουθούσε η KLM για σχεδόν τρία χρόνια. Ανοικτά της Γαλλίας το DC-3 δέκτηκε επίθεση από σμήνος έξι Γερμανικών μαχητικών Ju88. Κανένας δεν γνωρίζει γιατί οι Γερμανοί επιτέθηκαν, κάτω από συνθήκες καλής ορατότητας, σε ένα επιβατηγό αεροπλάνο που πετούσε από ουδέτερη χώρα, του οποίου μάλιστα την τακτική διαδρομή και το πρόγραμμα γνώριζαν καλά. Υπάρχουν εικασίες ότι οι Γερμανοί πίστευαν ότι την συγκεκριμένη μέρα, ταξίδευε με το αεροπλάνο της KLM ινκόγκνιτο ο βρετανός πρωθυπουργός Churchill και δόθηκαν απόρρητες διαταγές για την εξόντωση του.

Σχεδόν αγγίζοντας την επιφάνεια των κυμάτων με τις έλικες του DC-3, ο Parmentier κατάφερε να αποφύγει τις αλλεπάλληλες επιθέσεις των Γερμανών. Τελικά έφτασε κάτω από ένα χαμηλό σύννεφο, έβαλε το DC-3 σε αναρρίχηση, μπήκε στο σύννεφο και διέφυγε. Ο άθλος αυτός παραμένει απαράμιλλος στην ιστορία της αεροπλοΐας. Φαντάσου, με τα σημερινά δεδομένα, να πετάς Airbus, να σου επιτεθούν έξι F-14, και να τους κάνεις ρεζίλι!

 
At 27 September, 2006 22:12, Blogger gelial said...

απο αθήνα πότε είπαμε ότι έρχεστε;!

 
At 28 September, 2006 03:01, Blogger Demetris said...

Iiiiiiiiiiiii-Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii-khkhkh-Iii-khkhkh-kh-BOOOOOOOOOOOM!!!!!!!!!!!

 
At 29 May, 2007 12:48, Blogger Panayiotis said...

http://www.avsim.com/hangar/air/vcy/index.html

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.