Friday, September 22, 2006

Τα τοστ φταίνε για όλα!!!

Τελευταίως βλέπω εφιάλτες. Πέφτω να κοιμηθώ το βράδυ και βλέπω πράγματα να με κυνηγάνε, γνωστούς και φίλους να πεθαίνουν φρικτούς θανάτους, άγχος, φόβο.. τι μου συμβαίνει άραγε? Έχοντας διαβάσει 2-3 βιβλία για τον εσωτερικό κόσμο του ανθρώπου και το υποσυνείδητο (που λογικά διαθέτω και εγώ) καταλήγω στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν χιλιάδες πράγματα που μπορεί να οφείλονται για την εμφάνιση τους. Ο εσωτερικός μας κόσμος είναι ένα λαβύρινθος χημικών ουσιών και καλωδίων. Ένα από αυτά να λασκάρει λίγο, τσουπ! σου εμφανίζεται ψυχολογικό πρόβλημα. Οι εφιάλτες είναι το πρώτο βήμα. Σε λίγο θα κυκλοφορώ ντυμένη με εμπριμέ νυχτικιά μέχρι τον αστράγαλο με δαντελένιο γιακαδάκι, δεν θα ξαναχτενιστώ και θα βλέπω τον κόσμο όπως το ζόμπι. Μπορεί και όχι, αλλά δεν ξέρεις καμιά φορά.

Το γεγονός ότι δεν είχα δύσκολη παιδική ηλικία, ουδέποτε κακοποιήθηκα σεξουαλικά, δεν πουλούσα σπίρτα στις γωνιές των δρόμων για να επιβιώσω τα κρύα βράδια του χειμώνα, δεν υπήρξα Oliver Twist, και δεν είχα καμιά κακιά μητριά να με βασανίζει, με περιορίζει ως επίδοξη βασανισμένη (εσωτερικά) γυναίκα. Με λίγα λόγια, δεν υπάρχει καμιά εξήγηση (που να με ικανοποιεί) γιατί να βλέπω εφιάλτες. Άσε που ο Ονειροκρίτης που συμβουλεύτηκα (30 χρονών, φαγωμένος, του λείπουν σελίδες και κανένας δεν θυμάται ποιος τον αγόρασε, άρα έγκυρος) γράφει ότι όταν βλέπεις αγαπημένα σου πρόσωπα να πεθαίνουν (στον ύπνο σου), σημαίνει κάτι καλό (για τα αγαπημένα πρόσωπα) και θα έχουν υγεία, ευτυχία, πλούτη και το βασιλόπουλο πάνω στο άσπρο άλογο. Για αυτόν που βλέπει τους εφιάλτες δεν λέει τίποτα. Φαντάζομαι οι επιτυχημένοι και πλούσιοι φίλοι του τον ανταμείβουν πλουσιοπάροχα για το προφητικό του όνειρο και μετά γίνεται σκοπός της ζωής του να οδηγήσει του Εβραίους έξω από την Αίγυπτο και του κακούς Φαραώ, αλλά σκαρφαλώνει πάνω σε ένα βουνό και όταν επιτέλους κατεβαίνει κρατάει κάτι σκαλισμένα pottery όπως αυτά που αγοράζεις στα τουριστικά καταστήματα και με την πρώτη χρήση σπάζουν, αλλά αυτός είναι ο Μωυσής και εγώ δεν είμαι τόσο τριχωτή.

Ο Έτερος βγάζει πόρισμα:

- Θα φταίει η διατροφή σου. Να κόψεις τα τοστ πριν πας για ύπνο.

Να σημειώσω ότι ο Έτερος τελευταίως βλέπει πολύ CSI: Crime Scene Investigation (του Las Vegas, Miami, και New York) και έχει πωρωθεί σε σημείο να μαζεύει τρίχες από τα έπιπλα και να τις ταξινομεί ανάλογα με το ποιος έκατσε για τελευταία φορά πάνω στον καναπέ (συνήθως η γάτα). Δεν τον ενοχλώ διότι καθαρίζει τον καναπέ. Αν τα investigations όμως επεκταθούν και στους καλάθους των αχρήστων θα επέμβω δυναμικά, διότι εγώ δεν είμαι καμιά Kate Moss να ανέχομαι τους παπαράτσι να ψάχνουν τα σκουπίδια μου για ίχνη αληθινής τροφής. Σοκολάτα έχω φάει, δεν έχω διαπράξει έγκλημα! Τα τοστ όμως γιατί πρέπει να τα κόψω? (όχι γιατρέ μου, θέλω να ζήσω, θα απεξαρτηθώ από τη σατανική αυτή ουσία. Θα ακολουθήσω το φως το αληθινό! Είμαι νέα με τσαμπουκά και λέω όχι στα ναρκωτικά, ναι στη ζωή - μαστουρώνετε καλύτερα...)

- Γιατί να οφείλεται το τοστ?
- Διότι έχει μέσα τυρί, και το τυρί προκαλεί διάφορες στομαχικές αναταραχές ιδιαίτερα αν φας πριν να κοιμηθείς.
- Άρα πρέπει να κοπεί και το τυρί στο σαγανάκι, και τις τυροκροκέτες, και την πίτσα κτλ. Ότι έχει μέσα τυρί και τρώγεται το βράδυ.
- Σωστά.
- Άρα δεν θα ξαναπάμε βράδυ σε ταβέρνα ή οπουδήποτε αλλού για φαί διότι πάντοτε θα βρίσκουμε τυρί στο δρόμο μας.
- … ε.. όχι απαραίτητα. Απλώς δεν θα τρως τυρί.
- Μα είναι δύσκολο να το αποφύγεις. Θα τρώτε όλοι εσείς και εγώ θα βλέπω? Όχι, όχι, κομμένα όλα…

Είδες που τελικά θα μπορούσε να φανεί σε κάτι χρήσιμη η δύσκολη παιδική ηλικία? Ότι παθαίνεις, το ρίχνεις στο αμαρτωλό παρελθόν. Βία, σεξ, ναρκωτικά, τρόμος, ψυχοπλάκωμα, κανένα πρόβλημα. Η δύσκολη παιδική ηλικία φταίει για όλα και καθάρισες. Οι απροβλημάτιστοι άνθρωποι πρέπει να κόψουν το τυρί. Δοκιμαστικά τουλάχιστον.

11 Comments:

At 22 September, 2006 09:41, Anonymous Anonymous said...

Όλα αυτά το ταπεινό τυράκι? Μπράβο στο τυρί! Και δεν του φαινόταν καθόλου...!

 
At 22 September, 2006 09:42, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

Τουλάχιστον εσένα φταίει το τυρί. Εμένα φταίει το γεγονός πως ζω εδώ και 3 μέρες μόνη μου, σε ένα σπίτι με σπασμένα παράθυρα, με κήπο που μοιάζει με tropical rainforest (τα κλαδιά του οποίου κτυπούν επιμελώς πάνω στους τοίχους μου) και μια οικογένεια συμπαθητικών εντόμων (νομίζω ελικοπτεράκια ή αεροπλανάκια τα λένε) που σταμάτησα να φοβάμαι και αρνούμε να σκοτώσω γιατί αντιλήφθηκα ότι μπίουνται μέσα στις λάμπες και ξεσκονίζουν το εσωτερικό τους. Επίσης ευθύνη μάλλον φέρνει το γεγονός πως την νύχτα σε αυτή την χώρα φυσά δυνατά αέρας, δεν ακούς πουλάκια να κελαηδούνε (ούτε καν αυτά που έβαλα στην είσοδο του σπιτιού) και το δωμάτιο μου έχει «negative energy» γιατί δεν το έφτιαξα ακόμα και κυριαρχεί παντού το καφέ.

Good luck δρακούνα! Μάλλον είναι όλα παροδικά...

 
At 22 September, 2006 09:46, Anonymous Anonymous said...

Χμμμ... προβληματίστηκα...

αν είναι να βλέπω κάθε βράδυ τους Monty Python σε private viewing (διότι προς Pythons μου ακούγονται οι εφιάλτες σου), να φάω τυρί να πάει σύνεφο...

Φέρτε μου τυρί! Θα θυσιαστώ...

 
At 22 September, 2006 09:58, Blogger drakouna said...

Michaella, μήπως ακούεις και μουσική τιρουριρουριρουριρου... (Exorcist ή Twilight Zone) ???

Αν ναι, να αγοράσεις αμέσως εμπριμέ νυχτικό! Είσαι έτοιμη για το επόμενο στάδιο:)

 
At 22 September, 2006 10:06, Anonymous Anonymous said...

πάντος οι εγγλέζοι δε συμφωνούν με το πόρισμα του έτερου σου εδώ : Sweet Dreams Are Made Of Cheese

(δεν αισθάνομαι έτοιμη να αρχίσω δουλειά ακόμα :P)

 
At 22 September, 2006 10:11, Anonymous Anonymous said...

http://news.scotsman.com/uk.cfm?id=1923962005

 
At 22 September, 2006 10:12, Anonymous Anonymous said...

btw, CSI (Las Vegas) rocks! Season 7 premiered yesterday :)

 
At 22 September, 2006 10:16, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

@drakouna: oxi alla mporei giafto na ftaiei to gegonos oti vazo olo to playlist tou laptop na paizei i afino tin tv oli tin nixta anameni gia na kalitpoun tous ipolipous thorivous:)

 
At 22 September, 2006 11:19, Blogger YO!Reeka's said...

τόσο deli το τοστ; βασικά εμένα μου θυμίζει σχολή, κυλικείο κλπ.
εμένα πάντως μου φτιάχνει το στομάχι το αυγό το βραστό και με βοηθάει στον ύπνο το πολύ αλκοόλ -χαχαχα

 
At 03 August, 2009 23:36, Anonymous Anonymous said...

Το φαγητό πριν τον ύπνο μπορεί να προκαλέσει εφιάλτες, λένε. Ο οργανισμός κοιμάται και ταυτόχρονα χωνεύει άμα φας πριν κοιμηθείς. Δεν τρώμε πιο αργά από 3 ώρες πριν κοιμηθούμε.
Βέβαια, ένα τοστάκι δεν είναι μεγάλο γεύμα, αλλά μπορεί εσένα να σε πειράζει.

Επίσης, το αλκοόλ το βράδυ επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου: το στάδιο του βαθύ ύπνου είναι συντομότερο και λίγο αργότερα.

Αυτά ξέρω εγώ από πηγές που εμπιστεύομαι.
Ελέγξτε την εγκυρότητά τους από μόνοι σας.

 
At 03 August, 2009 23:36, Anonymous Anonymous said...

Το φαγητό πριν τον ύπνο μπορεί να προκαλέσει εφιάλτες, λένε. Ο οργανισμός κοιμάται και ταυτόχρονα χωνεύει άμα φας πριν κοιμηθείς. Δεν τρώμε πιο αργά από 3 ώρες πριν κοιμηθούμε.
Βέβαια, ένα τοστάκι δεν είναι μεγάλο γεύμα, αλλά μπορεί εσένα να σε πειράζει.

Επίσης, το αλκοόλ το βράδυ επηρεάζει την ποιότητα του ύπνου: το στάδιο του βαθύ ύπνου είναι συντομότερο και λίγο αργότερα.

Αυτά ξέρω εγώ από πηγές που εμπιστεύομαι.
Ελέγξτε την εγκυρότητά τους από μόνοι σας.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.