περί βουτύρου
Με αφορμή ένα σχόλιο που έγινε σε άλλο post μου (που ειλικρινά δεν με ενόχλησε αλλά μου έδωσε την ιδέα για αυτό το post, και εν πάση περιπτώσει συζήτηση κάνουμε), και με αφορμή το γνωστό χαρακτηρισμό ότι οι Λευκωσιάτες γενικά είναι «βουτυρόπαιδα», παραθέτω πιο κάτω τις απόψεις μου επί του θέματος.
Πρώτα απ’ όλα, να διευκρινίσω ότι με τη λέξη «βουτυρόπαιδο», εγώ καταλαβαίνω ένα άτομο άβουλο και χωρίς ανδρεία. Ένα άτομο που τα βρίσκει όλα εύκολα στη ζωή του και ως αποτέλεσμα καταντά ανάξιος να κάνει οτιδήποτε. Είναι σαν βούτυρος, δηλαδή μαλακός, χωρίς αντίσταση.
Ο βέρος Λευκωσιάτης (όπως και κάθε βέρος κάτοικος πόλης), έχει χάσει κάθε επαφή με την ύπαιθρο. Όπως έχουν χάσει και οι γονείς του και οι παππούδες του. Μεγαλώνει μαθαίνοντας ότι το ψωμί το αγοράζουμε στο φούρνο (και δεν το ψήνουμε οι ίδιοι), τα λαχανικά τα αγοράζουμε στην αγορά ή το supermarket (και δεν τα μεγαλώνουμε οι ίδιοι στην αυλή μας), το κρέας το αγοράζουμε από το χασάπη (και δεν κυνηγούμε την όρνιθα μέσα στην αυλή με τον μπαλτά στο χέρι) κτλ. Ξέρει που πρέπει να πάει για να αγοράσει το κάθε τι που χρειάζεται και δεν διανοείται να κάτσει να το κάνει μόνος του, διότι απλούστατα δεν χρειάζεται. Όταν υπάρχουν available εξειδικευμένες υπηρεσίες γύρω σου, δεν πειραματίζεσαι. Και δεν υπάρχει λόγος να ξέρεις πως γίνονται τα πάντα διότι σπαταλάς την ενέργεια σου ενώ θα μπορούσες να την διοχετεύσεις αλλού. Όταν διοχετεύεις την ενέργεια σου αλλού, ο ρυθμός της ζωής σου γίνεται γρηγορότερος (διότι καταφέρνεις να κάνεις περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο). Αυτό μπορείς να το καταφέρεις μόνο αν ζεις σε μια πόλη. Γι ‘αυτό η ζωή στην πόλη λέγεται ότι είναι hectic. Αντιλαβού?
Να ξέρεις πως γίνονται τα πάντα δεν είναι ένδειξη ανδρισμού ή δυναμισμού. Είναι ένδειξη ότι ζεις στη μέση του πουθενά και είναι απαραίτητο να ξέρεις πως γίνονται τα πάντα για να επιβιώσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που οι κάτοικοι των χωριών έχτιζαν μόνοι τους τα σπίτια τους, διατηρούσαν κοτέτσια για τα πουλερικά τους, λασάνια με λαχανικά στην πίσω αυλή, μια φορά την εβδομάδα φούρνιζαν, έραβαν οι ίδιοι τα ρούχα τους και μια φορά το χρόνο που κατέβαιναν στην πόλη αγόραζαν αυτά που δεν μπορούσαν να παράξουν οι ίδιοι στο χωριό. Δεν είχαν άλλη επιλογή.
Δεν υπάρχει τίποτα που να αποδεικνύει ότι αν οι κάτοικοι των πόλεων είχαν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες προκλήσεις που παρουσιάζονται σε ένα χωριό, θα τα έκαναν σκατά. Τι ίδιο ισχύει και για το ανάποδο. Ο κόσμος προσαρμόζεται ανάλογα με το τι έχει να αντιμετωπίσει.
Σήμερα, αν κατοικείς στην πόλη και επιμένεις να φουρνίζεις ψωμί στο φούρνο –copy αυτού της γιαγιάς σου που έχτισες στην αυλή σου, ή καλλιεργείς τα δικά σου λαχανικά στο υπόλοιπο οικόπεδο που έμεινε αντί να φυτέψεις γρασίδι, ή όταν χαλάσει η τουαλέτα επιμένεις να την διορθώσεις μόνος σου ενώ ξέρεις ότι ο υδραυλικός είναι μόνο ένα τηλεφώνημα μακριά, το κάνεις at your own pleasure, για δική σου χαρά και απασχόληση. Η ζωή σου δεν στηρίζεται σε αυτό. Το κάνεις ως χόμπι. Εκτός και αν είσαι πρώτης ή δεύτερης γενιάς Λευκωσιάτης, που σε αυτή την περίπτωση η ζωή στο χωριό είναι ακόμα πολύ πρόσφατη ανάμνηση και θεωρείς ότι οφείλεις να ξέρεις πως ζούσαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες σου. Δικαίωμα σου.
Το μεγαλύτερο επίτευγμα των κατοίκων των πόλεων είναι που έκαναν και τους κατοίκους των χωριών να ακολουθούν τον ίδιο τρόπο ζωής με αυτούς. Χρόνο με το χρόνο, ο κάτοικος ενός χωριού αλλάζει τις συνήθειες του και ταυτίζεται με τις συνήθειες της πόλης. Όχι το ανάποδο. Αν ο κάτοικος της πόλης προσπαθήσει να μάθει κάτι από τη ζωή στο χωριό (π.χ. πως πυρώνει ο παραδοσιακός φούρνος), θα το κάνει για την πλάκα του και από ενδιαφέρον. Ο κάτοικος του χωριού που οδηγεί 1 ώρα να κατεβεί στην πόλη για να κάτσει στο cafe να πει φραπέ και να φάει ένα γλυκό, αντιγράφει τον τρόπο ζωής της πόλης. Δεν το κάνει από απλό ενδιαφέρον. Θα ήθελε η ζωή του στο χωριό να είχε την επιλογή του καφέ. Ο ένας αντιγράφει, ο άλλος ενημερώνεται.
Δεν είναι λοιπόν μεγάλο επίτευγμα για ένα «βούτυρο», να κάνει τον κάτοικο του χωριού να αλλάξει τον τρόπο ζωής του για να του μοιάσει?? Ποιος τελικά είναι ο πιο macho?
Πρώτα απ’ όλα, να διευκρινίσω ότι με τη λέξη «βουτυρόπαιδο», εγώ καταλαβαίνω ένα άτομο άβουλο και χωρίς ανδρεία. Ένα άτομο που τα βρίσκει όλα εύκολα στη ζωή του και ως αποτέλεσμα καταντά ανάξιος να κάνει οτιδήποτε. Είναι σαν βούτυρος, δηλαδή μαλακός, χωρίς αντίσταση.
Ο βέρος Λευκωσιάτης (όπως και κάθε βέρος κάτοικος πόλης), έχει χάσει κάθε επαφή με την ύπαιθρο. Όπως έχουν χάσει και οι γονείς του και οι παππούδες του. Μεγαλώνει μαθαίνοντας ότι το ψωμί το αγοράζουμε στο φούρνο (και δεν το ψήνουμε οι ίδιοι), τα λαχανικά τα αγοράζουμε στην αγορά ή το supermarket (και δεν τα μεγαλώνουμε οι ίδιοι στην αυλή μας), το κρέας το αγοράζουμε από το χασάπη (και δεν κυνηγούμε την όρνιθα μέσα στην αυλή με τον μπαλτά στο χέρι) κτλ. Ξέρει που πρέπει να πάει για να αγοράσει το κάθε τι που χρειάζεται και δεν διανοείται να κάτσει να το κάνει μόνος του, διότι απλούστατα δεν χρειάζεται. Όταν υπάρχουν available εξειδικευμένες υπηρεσίες γύρω σου, δεν πειραματίζεσαι. Και δεν υπάρχει λόγος να ξέρεις πως γίνονται τα πάντα διότι σπαταλάς την ενέργεια σου ενώ θα μπορούσες να την διοχετεύσεις αλλού. Όταν διοχετεύεις την ενέργεια σου αλλού, ο ρυθμός της ζωής σου γίνεται γρηγορότερος (διότι καταφέρνεις να κάνεις περισσότερα πράγματα σε λιγότερο χρόνο). Αυτό μπορείς να το καταφέρεις μόνο αν ζεις σε μια πόλη. Γι ‘αυτό η ζωή στην πόλη λέγεται ότι είναι hectic. Αντιλαβού?
Να ξέρεις πως γίνονται τα πάντα δεν είναι ένδειξη ανδρισμού ή δυναμισμού. Είναι ένδειξη ότι ζεις στη μέση του πουθενά και είναι απαραίτητο να ξέρεις πως γίνονται τα πάντα για να επιβιώσεις. Αυτός είναι και ο λόγος που οι κάτοικοι των χωριών έχτιζαν μόνοι τους τα σπίτια τους, διατηρούσαν κοτέτσια για τα πουλερικά τους, λασάνια με λαχανικά στην πίσω αυλή, μια φορά την εβδομάδα φούρνιζαν, έραβαν οι ίδιοι τα ρούχα τους και μια φορά το χρόνο που κατέβαιναν στην πόλη αγόραζαν αυτά που δεν μπορούσαν να παράξουν οι ίδιοι στο χωριό. Δεν είχαν άλλη επιλογή.
Δεν υπάρχει τίποτα που να αποδεικνύει ότι αν οι κάτοικοι των πόλεων είχαν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες προκλήσεις που παρουσιάζονται σε ένα χωριό, θα τα έκαναν σκατά. Τι ίδιο ισχύει και για το ανάποδο. Ο κόσμος προσαρμόζεται ανάλογα με το τι έχει να αντιμετωπίσει.
Σήμερα, αν κατοικείς στην πόλη και επιμένεις να φουρνίζεις ψωμί στο φούρνο –copy αυτού της γιαγιάς σου που έχτισες στην αυλή σου, ή καλλιεργείς τα δικά σου λαχανικά στο υπόλοιπο οικόπεδο που έμεινε αντί να φυτέψεις γρασίδι, ή όταν χαλάσει η τουαλέτα επιμένεις να την διορθώσεις μόνος σου ενώ ξέρεις ότι ο υδραυλικός είναι μόνο ένα τηλεφώνημα μακριά, το κάνεις at your own pleasure, για δική σου χαρά και απασχόληση. Η ζωή σου δεν στηρίζεται σε αυτό. Το κάνεις ως χόμπι. Εκτός και αν είσαι πρώτης ή δεύτερης γενιάς Λευκωσιάτης, που σε αυτή την περίπτωση η ζωή στο χωριό είναι ακόμα πολύ πρόσφατη ανάμνηση και θεωρείς ότι οφείλεις να ξέρεις πως ζούσαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες σου. Δικαίωμα σου.
Το μεγαλύτερο επίτευγμα των κατοίκων των πόλεων είναι που έκαναν και τους κατοίκους των χωριών να ακολουθούν τον ίδιο τρόπο ζωής με αυτούς. Χρόνο με το χρόνο, ο κάτοικος ενός χωριού αλλάζει τις συνήθειες του και ταυτίζεται με τις συνήθειες της πόλης. Όχι το ανάποδο. Αν ο κάτοικος της πόλης προσπαθήσει να μάθει κάτι από τη ζωή στο χωριό (π.χ. πως πυρώνει ο παραδοσιακός φούρνος), θα το κάνει για την πλάκα του και από ενδιαφέρον. Ο κάτοικος του χωριού που οδηγεί 1 ώρα να κατεβεί στην πόλη για να κάτσει στο cafe να πει φραπέ και να φάει ένα γλυκό, αντιγράφει τον τρόπο ζωής της πόλης. Δεν το κάνει από απλό ενδιαφέρον. Θα ήθελε η ζωή του στο χωριό να είχε την επιλογή του καφέ. Ο ένας αντιγράφει, ο άλλος ενημερώνεται.
Δεν είναι λοιπόν μεγάλο επίτευγμα για ένα «βούτυρο», να κάνει τον κάτοικο του χωριού να αλλάξει τον τρόπο ζωής του για να του μοιάσει?? Ποιος τελικά είναι ο πιο macho?
28 Comments:
Δεν κάλυψες το θέμα νομίζω. βούτυροι δεν λέγονται οι λευκωσιάτες γιατί ζουν στην πόλη. Αν ήταν έτσι και οι λεμεσιανοί θα λέγονταν βούτυροι, όπως και οι λαρνακείς ή οι παφίτες.
Νομίζω πως το βούτυρος για άλλα πράγματα μιλά και από αλλού προκύπτει. Είναι στερεότυπο αλλά έχει κάποια λογική εξήγηση. Να προχωρήσω την άποψη μου ή ήδη παρεξηγήθηκα και να μην ασχοληθώ;
Ξέρω τρεις κατηγορίες ανθρώπων που συστηματικά αποκαλούνται βούτυροι: (α) οι Λευκωσιάτες (β) οι ΑΠΟΕΛιστες (γ) οι μαθητές και απόφοιτοι του English School. Άμα κάποιος (π.χ. εγώ) είναι και τα τρία, μπορεί θα θεωρείται και ψωμί και μαρμελάδα;
Παρακαλώ, συζήτηση κάνουμε. Ίσως δεν το εξήγησα καλά.
Εσύ κατάλαβες ότι βούτυροι είναι αυτοί που ζουν στην πόλη?
@michaella .an einai kai ta tria tote eisaste voutiro alatismeno.
Νομίζω πως με το χαρακτηρισμό "βούτυροι" θίγεται η ανεξάντλητη αγάπη μου για την πρωτεύουσα Λευκωσία.
Άντε μην αρχίσω τώρα τα "ανέκδοτα" για Παφίτες και -μη κακό μου!- Λεμεσιανούς.
Έτσι μου φάνηκε στην αρχή αλλά μάλλον κατάλαβα λάθος. Τώρα που το σκέφτηκα καλύτερα μάλλον μιλούσες μεταφορικά (έτσι το έχεις καλύψει το θέμα). Η michaella έχει δίκιο πάντως, ειδικά στον συνδυασμό των τριών (για το βούτυρο, δεν ξέρω για τη μαρμελάδα). Η κατάσταση όπως τη βλέπω είναι η εξής. Για αρχή , ας πάρουμε ότι κάποιος που τα έχει βρει όλα εύκολα λέγεται βούτυρος. Συνήθως αυτό συνδέεται με το να έχει γεννηθεί κάποιος σε ένα εύπορο περιβάλλον. τουλάχιστον θεωρητικά, τα βρίσκει όλα (πιο) εύκολα από τους υπόλοιπους. Δεδομένου ότι η Λευκωσία όντως έχει την πιο πυκνή συγκέντρωση αυτής της "ελίτ", δημιουργείται και το στερεότυπο του βουτύρου. Δε σημαίνει ότι κάποιος δεν θα επιβίωνε σε άλλη κατάσταση, αλλά αφού δεν υπάρχει τρόπος να το αποδείξει, ακούει και τα περί "βουτύρου". Πάντως η κάθε περιοχή κάτι ακούει. Στους λευκωσιάτες έτυχε το "βούτυροι". Στους λεμεσιανούς το "βάλλουν πόμπες". Ε, εδώ που τα λέμε, το γεγονός ότι πιο συχνά βρίσκεις (ή έβρισκες, έστω) "βούτυρους" Λευκωσία και "εγκληματίες" Λεμεσό δε βοηθά να φύγουν και οι ταμπέλες. Τα στερεότυπα πιο εύκολα διατηρούνται παρά καταρρίπτονται. Δηλαδή, ένας πραγματικά βούτυρος Λευκωσιάτης θεωρείται απόδειξη ενώ εκατό λευκωσιάτες μη-βούτυροι απλά σύμπτωση.
Αυτές οι θεωρίες μου.
Εγώ που έζησα Λεμεσιανούς και Λευκωσιάτες στο στρατό πρέπει να ομολογήσω ότι οι Λευκωσιάτες άνετα είναι οι βούτυροι της υπόθεσης.
Οι Λεμεσιανοί μπορεί να εκάμναν και δυο εβδομάδες χωρίς έξοδο αλλά δεν εκλαίουντουν όπως τους Λευκωσιάτες. Θυμούμαι χαρακτηριστικό παράδειγμα κάποιου από το E.S που έπιανε την μάμα του να της πει να 'κανονίσει' να βγει επειδή ήταν η 'σειρά'του. Και γενικά με τους Λευκωσιάτες έπαιζε πολλά το κινητό για να πιάνουν γονείς και συγγενείς, ενώ οι Λεμεσιανοί επιάναν τις γκόμενες.
Οι Λεμεσιανοί πάλε έχουν άλλα κομπλεξ ότι τάχα εν πελλοί και δέρνουν τους πάντες και τα πάντα. Αλλά σε σύγκριση με τους Λευκωσιάτες είναι πιο μάγκες.
Φυσικά μπορεί και να φταίει το τάγμα μου στη Λευκωσία που ήταν μια σύναξη της κακιάς ώρας με τα πιο κακομαθημένα που άλλο που να κλαίνε ότι τάχα εκακοπερνούσαν δεν εκάμναν.
Πάντως οι βούτυροι γενικά είναι οι urbanised Λευκωσιάτες και όχι οι κάτοικοι της πόλης γενικά. Οι Παφίτες δεν είναι βούτυροι, όπως ούτε και οι Λαρνακείς.
Δημήτρης
dld o dimitris einai skaliotis i paphitis
Ο χαρακτηρισμός "Βούτυρος" γενικότερα πάει πακέτο με τους Λευκωσιάτες, με την ένοια ότι είναι τα παραχαϊδεμένα παιδιά της μαμμάς, οι πρωτευουσιάνοι, μη μου άπτου, που γενικά θέλουν να το παίζουν ανεξάρτητοι, αλλα πάντα πίσω από την σκιά των γονιών τους.
Έχει να κάνει με την κουλτούρα των ανθρώπων στην Λευκωσία, χωρίς να συμαίνει ότι δεν βρίσκεις βουτύρους και σε άλλες πόλεις.
Εγώ ως παιδί της Λεμεσού ένα έχω να δηλώσω:
λόγο υπερπροσφοράς βουτύρων στην Λευκωσία, θα κυκλοφορώ πλέον με αντιολισθιτικές αλυσίδες!
malista...
ara exoume poutto-xora.i.tes, poushtolemesianoi, mavties skaliotes, skoullo-pafitoi, kotsivoxorkates, pseftes-maratheftes and the remaining part is covered by 'pelevtroi'. Dierotoume yiati ev efkiv kati yia bariosiotes tze tzeriviotes. I guess we can make the assumption oti touta prepei va eksekivisav meta to polemo. Isos va ntav evas tropos va adelfopoin8ouv oi katoikoi twv polewv me tous prosfnges pou emetakomisav se autes. p.x. sti Lemeso av edias pistolia stous Lemesiavous tze tous Barosiotes palia mporei va arkefkev emfylios polemos, ara me to va sispiro8ouv oulloi piso pou to 'sex town' tze va ksitimazouv tous Leukwsiates isos va ntav o movadikos tropos va apofex8i o emfilios polemos twv zoppobortwv.
@Giorgio
Pw pw eeeeeeleos vre Giorgio pws ta les etsi?
kati exeis me tous lemesianous...den e3igeitai aliws.....
gia mazepsouuuuuuu......gia to kalo sou to lew, giati mporei na er8ei kamia pompa na se evrei opws ka8esai axaparos!
:D
an ontos oi lefkosiates en pio plousioi pou tous ypoloipous, eneka to oti einai i lefkosia protevousa kai kentro ton epiheirisewn klp klp ti na sas kamw re kopelia. na pellanete jie osi en thelete metakomizete dakatw :P
filika!
ps. den fteme emeis an oi manades mas agapoun mas extra! ziliarides, e ziliarides!
pantos den xero an katarriptetai o mithos tou voutirou lefkosiati alla sigoura kat'emena exei katarrifthei edo kai kairo o mithos tou lefkosiati pseftoaristokrati. den leo pos den simvenei stin lefkosia, alla to karakitsario pou exo dei se alles poleis einai pragmatika anef proigoumenou. eidika stin lemeso. den tha xexaso pote pou mpika se ena xoro kai xoris kamia ipervoli ta 3/4 ton kopelon (pano kato stin diki mou ilikia) eixan toulaxiston ena accessory (i mia apomimisi tou) gucci!!!!!!
episis exo paratirisei oti oi skaliotisses einai poli proskollimenes sto triptixo mallia-nixia-rouxa se eknevristiko vathmo. stin lefkosia sinantas to fainomeno men, oxi me tosi kakougoustia de
υπάρχουν άνθρωποι που μιλούν με το "εσείς" και με το "σας" και πάλι ττόππουζοι είναι.
Akoma eva comment pou to makrovnso/ayia napa. Irta oi govioi tou teori pou to frevvaros sti paralia tze eka8ouvta o geros, n gerovtissa tze akoma evas xorkavos tous. Ekoubevtiazav oi geroi kati yia ta xorafkia tous tze to vero, opotav n gerovtissa lalei "Eyiw vomizooo" tze girizei o avtras/kirios tis tze lalei "Esou va briksis!!!" tze tzivov ntav, esivexisav tiv koubevta tous oi geroi tze n gerovtissa 'ekripsev'.
Αμην στραβόξυλο. Βούτυρος εν τζίνος που καρτερά να του τα κάμει όλα η μάμμα, όχι τζίνος που δεν ξετιμάζει τον γείτονα του. Τα υπόλοιπα περί πόλεων και ποσοστά βουτυρόπαιδων κτλ, εν πράγματα που ασχολούνται τα μωρά του δημοτικού (no offense).
"τα παιδιά του δημοτικού είναι το μέλλον". ooh, I love clishes after all :)
Γεια σου βρε stravoxylo που είπες σε 20 λέξεις αυτό που μου πήρε ένα post να πω!!
Τελικά, ο μη-αγενής, μη-κομπλεξαρισμένος, που δεν θέλει να μαλλώσει με την πρώτη ευκαιρία, που δεν θα "καθαρίσει" μόνος του διότι ξέρει ότι "καθάρισμα" γίνεται και διαφορετικά, αυτός που δεν τον ενδιαφέρει τι θα πουν οι άλλοι, και δεν ασχολείται με τους άλλους διότι έχει καλύτερα πράγματα να κάνει είναι ο "βούτυρος" (κατά την υπόλοιπη Κύπρο εξαιρουμένης της Λευκωσίας).
Με διασκεδάζει αφάνταστα να με αποκαλούν ως Λευκωσιάτισσα "βουτυρόπαιδο". Αυτό σημαίνει ότι δεν έχουν κανένα expectation από μένα. Και αυτό, μου συμφέρει αφάνταστα...:)
my two cents: Δεν πιστεύω ότι όλοι οι Λευκωσιάτες είναι βούτυροι, ούτε ότι όλοι οι απόφοιτοι του ES είναι βούτυροι, αλλά - δυστυχώς -σπάνια υπάρχει καπνός χωρίς φωτιά...
ο "βούτυρος" είναι ένα είδος που χαρακτηρίζει εντονότερα τους Λευκωσιάτες και κυρίως τους απόφοιτους του ΕS από οποιαδήποτε άλλη ομάδα ή πόλη...
Οι περισσότεροι από έδώ είναι / ήταν του ES.... μην μου πείτε ότι αναρωτιέστε από που βγήκε η φήμη?
Το θέμα είναι η γενίκευση, η μπάλα της οποίας τους παίρνει όλους: και Λευκωσιάτες και απόφοιτους, χωρίς να είναι κατ' ανάγκη σωστή... Προσωπικά, ξέρω πολλούς Λευκωσιάτες που δεν είναι βούτυροι, αλλά ξέρω πολύ περισσότερους που είναι... και το μη κομπλεξαρισμένος που λες Δρακούνα μου, σκέψου το καλύτερα... ένα μικρό flashback, δέκα χρόνια πριν, θα είναι αρκετό για να σε πείσει...
Γενικά όμως, ως Λευκωσιάστισσα, πρέπει να πω πως χέστηκα αν είμαι βούτυρος, φτάνει που περνώ καλά... και οι υπόλοιπες "φυλές" της Κύπρου μπορούν να συνεχίσουν να μας εντυπωσιάζουν με macho επειδείξεις τρυπιμένων εξωστ, τριόροφα spoiler στα αυτοκίνητα τους και τη μουσική παγωτάρη να κουφανίσκει τους δρόμους... Εδώ θα ήθελα να ευχαριστήσω τους εν λόγω macho τύπους διότι -όλως παραδόξως - βλέποντάς τους, αισθάνομαι ευτυχισμένη που είμαι ένας απλός βούτυρος... χωρίς την ανάγκη ειδικών εφφέ...
α-χα! ώστε υπάρχουν και στην Κύπρο φαινόμενα «βόρειοι-νότιοι», στυλ Αθήνα-Θεσσαλονίκη, Λάρισα-Βόλος, Ηράκλειο-Χανιά κλπ.
Επειδή έκανα στο ΚΕΝ της Λεμεσού με τους λεμεσιανούς, είχεν πολλίν φάση να τους βλέπεις κάθε νύχτα πάνω στα ττέλια να καρτερούν τη μάμμα τους να τους πιάσει τα άπλυτα και να τους φέρει φαίν.
Opos px stnv Ellada opoios eivai evtaksi eivai to koro.i.do kai o arpakolas eivai o lebevtns, sti Kypro o eugevikos & kaliergimevos eivai o boutnros kai o pelevtros eivai o normal... Telika ev kati tetia pou diaxorizouv tis tritokosmikes pou tes avaptigmeves xwres...
o bouthros einai aytos pou exei anagkh thn oikogeneia gia na bgalei ta pros to zhn, kai genika gia na zhsei..O mh bouthros einai aneksarthtos
xaxaxaxaxaaaaaa inda siztisiseis, je tou 2006.
den theloumeee xristougenna den theloume protoxroniaaa RE AI VASILI XASIKLIII ELA STIN KITRINI FILIIII NA MASTOUROSOUME MAZIIIIIIIII! AEL OLEEEOOOO AEL OLEOOOO AEL OLE OLEE AEL OLEE GIATI MONOXAAA AFTI OMADA MOU OMORFAINEI TI ZWIIIIII! KAI ANDE GAMW TIN LEFKWSIA SAS ANDE GEIA.. AEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL GATE3
Ο "βούτυρος" δεν έχει σχέση με ανδρείες, ανδρειωμένους και των ελλήνων τα ιερά. Είναι απλά το ταπεινό "μαμμόθρεφτο" - σκέτο. Δεν έχει να κάνει με την εξυπνάδα κάποιου ούτε με το πόσους δέρνει. Έχει να κάνει με το ότι η πρώτη του σκέψη μπροστά σε οποιαδήποτε πρόκληση είναι να πιάσει τηλέφωνο τη μάμαμ του για να του βρει λύση, χωρίς να χρειαστεί να κάνει τίποτε ο ίδιος.
adidas tubular shadow
jordan shoes
canada goose
golden goose
jordans
nike sneakers for women
longchamp bags
air max 2018
asics kayno
ferragamo belts
hogan outlet
hermes handbags bag
yeezy boost
nfl jerseys
louboutin shoes
yeezy
adidas nmd
westbrook shoes
jordan 4
off white nike
nike vapormax
air jordan
off white hoodie
golden goose
jordan shoes
kobe basketball shoes
vapormax
converse shoes
yeezy boost 350
jordan shoes
Post a Comment
<< Home