Monday, September 04, 2006

Κόκος ο πιγκουίνος

Σε μια άλλη συνταρακτική εξέλιξη, κάποιος μου έδειξε πως να βάλω pet στο blog. Επειδή μόνο το pet του έλειπε για να γίνει μια ολοκληρωμένη εμπειρία για τον αναγνώστη, μια υπερπαραγωγή. Για να είμαι ειλικρινής, από τις επιλογές που σου προσφέρει το site, μόνο ο πιγκουίνος και μια λάμπα μου κέντρισαν το ενδιαφέρον αλλά τελικά προτίμησα τον πιγκουίνο, διότι το μόνο trick που έκανε η λάμπα ήταν να αναβοσβήνει (και δεν μπορούσα να ονομάσω τη λάμπα "Κόκο"), ενώ τον Κόκο όταν τον κουντήσεις με το cursor πέφτει μέσα στη θάλασσα. Επίσης τρώει ώσπου να σπάσει. Ταίστε τον άφοβα. Η ακόμα ρίξετε τον στη θάλασσα. Ξέρει κολύμπι.

Ελπίζω μόνο να μην σαλατώσει τα templates μου διότι θα τον πνίξω.

Ευκαιρία να κάνω practise και το μητρικό μου ένστικτο.

Update 5.9.2006:
Ο Κόκος τελικά αποχώρησε διότι σαλατώνει το template, δεν εμφανίζεται όλη η σελίδα, ή εμφανίζεται πολύ αργά, άλλοι δεν τον βλέπουν καν, άστα να πάνε. Μέχρι και ο Κόκος ο παπαγάλος του "Παγωτά Ηράκλης" έκανε παράπονο διότι μόνο ένας Κόκος χωράει στη Λευκωσία. In veiw όλου αυτού του πανικού, ξαπόστειλα τον Κόκο τον πιγκουίνο σε γνωστή ψαροταβέρνα της Λευκωσίας (τουλάχιστον να έχει να τρώει). Οι latest πληροφορίες, τον θέλουν να έχει φύγει με τα καράβια για την Ανταρκτική, έχει αλλάξει το όνομα του σε "Κοκοββίας" και γράφει ποίηση, και σχεδιάζει να είναι στην Ανταρκτική οn time για το mating season των emperor penguins, το γνωστό march of the penguins.

8 Comments:

At 04 September, 2006 23:21, Anonymous Anonymous said...

Pistefko oti 'kokoudi' 8a ntav poio kalo ovoma yia to simpa8estato Pinkou.i.vo sou..

 
At 04 September, 2006 23:48, Blogger Ttallou said...

drakouna μου, είναι πολύ γλυκό το pet, αλλά πολύ μεγάλο για το blog σου.
Γεμίζει το χώρο και χαλάει την αισθητική του όμορφου template σου.

 
At 05 September, 2006 02:45, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

katigoritai o kokos o pingouinos gia argo load tis selidas!

 
At 05 September, 2006 08:13, Anonymous Anonymous said...

Μα που είναι τελοσπάντων? Εγώ δεν τον βλέπω καν...

 
At 05 September, 2006 08:41, Blogger drakouna said...

Θα τον πνίξω, δεν ήταν γραφτό να έχω pet.

 
At 05 September, 2006 09:12, Anonymous Anonymous said...

Bye-bye Kokos... Να μας γράφεις....

 
At 05 September, 2006 14:41, Anonymous Anonymous said...

koko mas afises nwris... drakouna zoume mitera na se doume!

 
At 05 September, 2006 14:46, Anonymous Anonymous said...

egw en eprolava na dw ton koko

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.