Monday, January 22, 2007

Επιστολή Παραίτησης

Έντιμε κύριε Τμηματάρχη,

Με την παρούσα επιθυμώ να υποβάλω την παραίτηση μου από το λαμπρό αυτό πόστο στο οποίο με τοποθετήσατε, κάτω στο υπόγειο, πίσω από αρχεία και σκόνες 35 χρόνων, σε ένα σιδερένιο γραφείο με γωνιές. Ξέρετε πόσα καλτσόν έχω σκίσει προσπαθώντας να αποφύγω τις γωνιές? Όχι κύριε Τμηματάρχη μου, δεν ξέρετε διότι ποτέ δεν ήρθατε να ελέγξετε αν ζω ή αν πέθανα πίσω από τις στοίβες με χαρτιά και φακέλους.

Τώρα που αγόρασα computer για το σπίτι και έβαλα γρήγορη σύνδεση ADSL (δεν χρειάζεται να ξέρετε τι είναι αυτό, ρωτήστε την γραμματέα σας όπως κάνετε πάντα) δεν έχω την ανάγκη να εμφανίζομαι κάθε μέρα στο γραφείο για να παίζω με τις ώρες στο ίντερνετ. Τώρα μπορώ να το κάνω και από το σπίτι, φορώντας τις άνετες φόρμες μου και όχι το αυστηρό ταγιέρ που μου επιβάλατε, και δεν ξέρω και γιατί, αφού κανένα δεν έβλεπα στο υπόγειο όπου εργαζόμουν.

Θέλω να σας ευχαριστήσω για την πολυετή συνεργασία μας και για τα πολύτιμα δώρα που απέκτησα δουλεύοντας για την εταιρεία σας, όπως σκολίωση από τις μη ορθοπεδικές καρέκλες που μας προμηθεύσατε διότι ο γαμπρός σας εργάζεται σε κατάστημα επίπλων και τις πήρατε φτηνές, όπως και για τη μυωπία που απέκτησα από τις πολλές ώρες μπροστά από το computer χωρίς τον κατάλληλο φωτισμό και τα φίλτρα μπροστά από την οθόνη. Οι κλασσικές φλορέντζες κύριε τμηματάρχη μου δεν είναι κατάλληλος φωτισμός για γραφείο, για εργοστάσιο ίσως, για γραφείο όχι.

Δεν θα σας κάνω μήνυση όμως, μην ανησυχείτε. Άλλωστε ζούμε στην Κύπρο και όχι την Αμερική όπου μπορείς να πάρεις αποζημίωση για τα πάντα. Εδώ ο όρος αποζημιώσεις είναι σχεδόν άγνωστος, εκτός και αν εμπλακείς σε δυστύχημα και χάσεις κάνα χέρι. Αν ζεις, σημαίνει ότι είσαι καλά. Τουλάχιστον αποζημιώθηκα κάπως παίρνοντας γραφική ύλη για το σπίτι. Όπως τα υπολόγισα κύριε Τμηματάρχη μου, δεν θα χρειαστεί να αγοράσω ποτέ χαρτί για το printer και θα έχω μελάνι για τα επόμενα 5 χρόνια. Επίσης έχω τόση γραφική ύλη που μπορώ να ανοίξω περίπτερο, πράγμα φυσικά που δεν θα κάνω κύριε Τμηματάρχη μου διότι βρήκα και ματσωμένο αρραβωνιαστικό και δεν θα χρειαστεί να ξαναδουλέψω φτάνει να του κάθομαι τακτικά, πράγμα που σκοπεύω να κάνω. Δεν νομίζω να επιδεινωθεί η σκολίωση μου.

Αυτά κύριε Τμηματάρχη μου. Θα περιμένω τους μισθούς που μου χρωστάτε και επίσης εκείνο το bonus που μου υποσχεθήκατε όταν βρεθήκαμε μια μέρα μόνοι στο γραφείο σας και με χουφτώσατε αλλά τίποτα το σοβαρό μου είχατε πει, θα με αποζημιώνατε κατάλληλα. Ε, περιμένω το «κατάλληλα» κύριε Τμηματάρχη μου. Που ξέρετε? Μπορεί τώρα που θα γίνω μια νοικοκυρά να πηγαίνω για καφέ και με τη γυναίκα σας. Ξέρετε πόσο κουτσομπολεύουν οι γυναίκες κύριε Τμηματάρχη μου.

Θα αναμένω αποδοχή της παραίτησης μου. Ευχαριστώ για την πάντα καλή συνεργασία και καλή τύχη. Κάτι άκουσα ότι το Τμήμα Εφορίας ετοιμάζει έφοδο στα γραφεία της εταιρείας. Δεν πιστεύω να βρουν οτιδήποτε μεμπτό. Προλαβαίνετε να πετάξετε τους ενοχοποιητικούς φακέλους.

Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧΧ

9 Comments:

At 22 January, 2007 13:08, Blogger Nobody said...

Σε παραδέχομαι. (Είναι αλήθεια??!!)

 
At 22 January, 2007 14:07, Blogger shashoura said...

XAXAAA!
poluuuuuuuu kaloo!
8a swsw to keimenaki isws mu xreiastei gia mellontikh xrhsh!!!
an kai gw ama erxotan i stigmh 8a protimousa na tou pw:
APOLIESAI MR
OREVOIR!!!
mouxaxaxxaaaaaaaa!

 
At 22 January, 2007 14:08, Blogger shashoura said...

XAXAAA!
poluuuuuuuu kaloo!
8a swsw to keimenaki isws mu xreiastei gia mellontikh xrhsh!!!
an kai gw ama erxotan i stigmh 8a protimousa na tou pw:
APOLIESAI MR
OREVOIR!!!
mouxaxaxxaaaaaaaa!

 
At 22 January, 2007 14:14, Blogger shashoura said...

ouuuups,,,,sorry.....
;)))

 
At 22 January, 2007 14:17, Blogger drakouna said...

Shashoura μου άκουσα σε που την πρώτη φορά, μη βαράς:)

 
At 22 January, 2007 21:01, Blogger YO!Reeka's said...

καλά, παρατάς την καριέρα για το παιδί;
συγκινούμαι

 
At 23 January, 2007 01:25, Blogger Valentinos Kontoyiannis said...

"Με εκτίμηση,

ΧΧΧΧΧ"


en filakia touta oksa to onoma sou incognito? :p

 
At 23 January, 2007 08:22, Blogger drakouna said...

:) Πολύ θα ήθελα να παρατήσω την "καριέρα" μου για το παιδί αλλά ο Έταιρος δεν βγάζει εκατομμύρια και δεν μπορώ (ακόμα) να γίνω kept wife.

Ίσως να βάλω τον Έταιρο τα βράδυα να κάνει και δεύτερη δουλειά..

 
At 24 January, 2007 00:30, Blogger the Idiot Mouflon said...

Εννοείς τρίτη, ε;

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.