Thursday, May 11, 2006

Σ' έχω δει κάπου, κάπου σε ξέρω

Μικρή χώρα είμαστε, είναι σχετικά εύκολο να συναντήσεις πρώην γνωστούς και γκόμενους. Εγώ τα είχα καταφέρει σχετικά καλά μέχρι σήμερα και δεν έβλεπα κανένα. Ποτέ. Και δεν είχα και ιδιαίτερη απορία τι να έγιναν. Κάτι θα έγιναν και αυτοί. Όλοι κάτι γινόμαστε.

Χθές με κάλεσαν σε κάτι γενέθλια σε ένα pub. Ο Έτερος ήθελε να δει τον τελικό κυπέλου, οι εορτάζοντες ήταν δικοί μου γνωστοί, δεν βαριέσαι λέω, θα πάω μόνη μου.

Πάω στην ώρα μου, παρκάρω ωραία και καλά και πάω μπω μέσα. Στα σκαλιά αναγνωρίζω να κάθεται ένας γνωστός. Λάθος, όχι γνωστός, πρώην γκόμενος. Αν ήμουν με τον Έτερο, θα έκανα την πάπια και θα μπαίναμε μέσα (το συνηθίζω όταν δεν θέλω να μιλήσω κάποιου. Call me ακοινώνητη αλλά δεν μπορώ αυτά τα -γεια τι κάνεις –αμηχανία- καλά εσύ- αμηχανία- και εγώ καλά- αμηχανία- άντε γεια- ανακούφιση). Ο τύπος μάλλον θα ντρεπόταν να μου μιλήσει και το γεγονός θα περνούσε απαρατήρητο. Ήμουν όμως μόνη μου, ήταν και αυτός μόνος του και δεν υπήρχε άλλος κανένας γύρω.

Shit.

Φυσικά με αναγνώρισε (δεν αλλάζουμε και τόσο πολύ). For the record, αυτός είναι ο τύπος που έπρεπε να τον πάρω τηλέφωνο όταν πρωτοπήγα πανεπιστήμιο αλλά αντί αυτού εξαφανίστηκα για european adventures. Εκείνο το τηλεφώνημα δεν ήταν γραφτό να γίνει ποτέ. Ελπίζω να μην το θυμάται ακόμα.

«Χρόνια και ζαμάνια. Ήταν να μου τηλεφωνήσεις θυμάσαι?»

Το θυμάται.

«Ε... ναι. Πέρασε πολύς καιρός.... τι κάνεις? Επέστρεψες από τις σπουδές?» Λογικά επέστρεψε πριν τουλάχιστον 6 χρόνια. Μαλακίες ρωτάω αλλά τι να κάνω,. Και οκ, παραδέχομαι ότι η εξαφάνιση ήταν γαιδουριά μου. Mea culpa. Μπορώ τώρα να μπω μέσα?

«Ουου, τώρα. Τι κάνεις εσύ? Τι είπες ότι σπούδαζες?»
Δεν είπα. Και ουδέποτε σπουδάσαμε μαζί. Η τουλάχιστον δεν καταφέραμε να σπουδάσουμε μαζί. Του δίνω μίνι ρεζουμέ.

«Ααα, δεν φαντάστηκα ποτέ ότι θα γίνεις αυτό.» Επειδή ήδη από τα 17 μου ήταν φανερό τι θα γινόμουν στην μετέπειτα ζωή μου. Τι φαντάστηκε ότι θα γινόμουν με το Converse παπούτσι και το heavy metal t-shirt? Χειρούργος, σίγουρα.

«Και τώρα που βολέυτηκες φαντάζομαι ότι θα παντρευτείς». Τώρα αυτό γιατί ακούστηκε σαν βρισιά? Τον πληροφορώ ότι ήδη παντρεύτηκα και δεν ήξερα ότι μου κανόνισε ήδη πρόγραμμα.

«Ε πως, αφού όλες οι Κυπραίες όταν επιστρέψουν από τις σπουδές, αν δεν έχουν ήδη τυλίξει τον γκόμενο να τις παντρευτεί, ψάχνονται μέχρι να το καταφέρουν. Εσύ τα κατάφερες μια χαρά. Μην το πάρεις στραβά, απλώς εγώ ακόμα είμαι σε φάση και δεν συμβιβάστηκα.»

Α, δεν το φαντάστηκα. Με βρίζει κανονικά. Μα πόσα απωθημένα έχει? Η μάλλον, εκτός από μένα, ποια άλλη του έπαιξε πουστιά και του βγαίνει τόση κακία? Έφταιξα εγώ που βρέθηκα μπροστά του. Αλλά μόνο για το τηλεφώνημα οφείλω να νιώθω ένοχη και για τίποτε άλλο. Δεν ξέρω κύριε αν οι Κυπραίες έχουν στο μυαλό τους ποιον θα τυλίξουν next. Εσύ πάντως τους ξέφυγες με έντεχνο τρόπο. Εύγε. Και σόρυ που δεν έμεινα κολλημένη στο παρελθόν και στο αν και εφόσον. Τι δηλαδή? Θα περάσω όλη τη ζωή μου μέ το ταγάρι στον ώμο, το jean το σκισμένο, να αμπελοφιλοσοφώ με μια μπύρα στο χέρι? (οκ, αυτό το κάνω και τώρα αλλά δεν είναι το μόνο πράγμα που κάνω).

Να νοσταλγείς που και που το παρελθόν είναι καλό και διασκεδαστικό πράγμα. Να κάνεις μόνο αυτο και να μην προχωρείς είναι θλιβερό. Κάνεις «επανάσταση» στα 17 σου. Στα 33 σου τι ακριβώς κάνεις? Επανάσταση είναι αυτό ή ο εκατονταετής πόλεμος? Και από πότε το «κοιτάζω τη δουλειά μου» σημαίνει «συμβιβάστηκα»?

Μπορώ τώρα να μπω μέσα?

8 Comments:

At 12 May, 2006 00:32, Anonymous Anonymous said...

drakouna i had the boring experience to read your article. I have only one think to say to you koukla:) Ti thkiaolon apothimena eshei to kopellouin? Ekatsen tipota na se thapsei se kana website??? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Tse oson afora tis sofisties sou, I have one thing to say again:) exeis 80 xronia zois. auto pou tha thimase panta einai tin kaliteri stigmi eite einai piso sou i mprosta sou. giauto prosexe na doseis noima sti zoi sou apo do kai mpros kai ase tis mpires kai tis malakies. ate na min se patsiso! :) me agapi panta

 
At 12 May, 2006 08:33, Blogger drakouna said...

Στην πιο πάνω απειλή βίας απαντώ με ένα τραγούδι:

Μακριά στην Ισπανία ole!
Μακριά στην Ισπανία ole!
Έχει βουνά ψηλά
και θάλασσα πλατιά
και ήλιο λάμπερο
και το κρασί ειν'γλυκό
κιθάρερς τράγουδουν
και ταυρομάχοι ορμούν.

Μακριά στην Ισπανία, ole!

:)

 
At 12 May, 2006 09:43, Anonymous Anonymous said...

e tse via en me agapi pou sou ta eipa:) e thelo katsies

 
At 12 May, 2006 09:46, Anonymous Anonymous said...

tse fkarmou tsinon to bitch pou tsame dioti tha piaso ti mana sou tilephono! emathete mou oulles tse eksesalosate mes tin kipro ate na do!

 
At 12 May, 2006 09:59, Blogger drakouna said...

Ole! άσε μας (ολάν) να κάνουμε το κέφι μας:)
Πληρώνουμε φόρους, τέλη, χαρτόσημα, ΦΠΑ, ΑΤΑ, ΙΑΤΑ, FM stereo, και τροφές του γάτου.

Εσένα ποια/ος σε πίκρανε?

 
At 12 May, 2006 10:06, Anonymous Anonymous said...

E tse kanei OLAN pou pieroneis! :)
aike na pierosei tse tipote o tsiris sou. tse ksikola pou tin pikra dioti pernei se poukato.

(en me agapi gelo tse grafo oi na ksapoliseis kanan piravlo me katsies pale)

 
At 12 May, 2006 18:27, Anonymous Anonymous said...

οπωσδήποτε η χειρότερη περίπτωση είναι να πας κάπου και στην παρέα σου να βρέθεται παλιό "αμόρε" (φακκάς μου δεν θέλω να σε ξαναδω στην ζωή μου, what was i thinking) το οποίο δεν έχεις αποκαλύψει στο νυν αμόρε αλλά αυτό το αμόρε, επειδή είναι μεγάλη πουτάνα (ή μάλλον...Κυπραίος/α), ρώτησε και έμαθε τα πάντα για σένα... εκεί να δεις αμηχανία!

 
At 13 May, 2006 13:11, Anonymous Anonymous said...

amore ksi amore ta xapouthkia sas thelete ta

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.