Friday, August 02, 2013

Corporate world

Είχα προχτές μια επαγγελματική συνάντηση. Μπορεί να είναι αρχές Αυγούστου, αλλά μερικοί από εμάς δεν έχουμε φύγει ακόμα με άδεια και η ζωή συνεχίζεται κανονικά στο γραφείο, έχω τόση δουλειά που θα μπορούσε να είναι Νοέμβριος.

Anyway.

Enter 2 τύποι για τη συνάντηση. Γκόμενα και γκόμενος.

Περιγραφή γκόμενας

Ταγεράκι μαύρο, και καλά αυστηρό, το blazer 2 sizes πιο μικρό από το βυζί της, έτσι ώστε να στενάζει το ύφασμα υπό το βάρος της πίεσης και να διερωτάσαι εσύ πότε θα έρθει η πολυπόθητη απελευθέρωση (να ανοίξει δηλαδή το κουμπί για να κάτσει). Μπλούζα με αβυσσαλέο ντεκολτέ που σε υπνωτίζει. Pencil skirt «γλειφτή» (as in θεόστενη) με σχίσμα από πίσω μέχρι τον κώλο. Εννοείται 10ποντα peep toes και άψογα βαμμένο νυχούδι του ποδιού να εξέχει σε χρώμα καρπούζι ή ανάλογο καλοκαιρινό. Ασορτί με τα νύχια των χεριών. Μαλλί μακρύ ίσιο σκούρο καστανό (διότι οι ανταύγειες are so last decade). Δεν πρέπει να είναι πάνω από 25 χρονών. Fresh out of the university and into the corporate world (τι μαλακίες λαλώ ώρες ώρες).

Περιγραφή γκόμενου   

Μαλλί κοντό, σχεδόν ξυρισμένο (λόγω φαλάκρας, άρα ο τύπος είναι περίπου της ηλικίας μου). Λινό πουκάμισο ροζούδι, ανοιχτό 2-3 κουμπιά πουπάνω (απουσία δασύτριχου στήθους ένεκα του ότι ζούμε στο 2013 και έχουμε αποκτήσει ξαφνική αλλεργία στις τρίχες). Λινό άσπρο παντελόνι και μοκασινούδι παπούτσι χωρίς κάλτσες. 2-3 βραχιολάκια-γούρια-κομποσχοίνια στο χέρι. Υφάκι χύμα στο κύμα, ήμουν στο Remezzo (enter άλλο standard όνομα καφετέριας σε ελληνικό νησί) για καφέ και πέρασα να πω ένα «γεια». Προφανώς η γκόμενα είναι το «τσικό» του (δηλαδή έκανε όλη την προετοιμασία και διάβασμα κτλ και τώρα ήρθαν στη συνάντηση, αυτός για να πουλήσει μούρη, αυτή είπαμε fresh out of the university and into the corporate world.

Η τύπισσα όντως μόλις τέλειωσε το πανεπιστήμιο (in fact πέρσι). Και μας κάνει την παρουσίαση. My mind wonders και αρχίζω να κάνω μαθηματικά πουμέσα μου. Αν τέλειωσε πέρσι το πανεπιστήμιο, σημαίνει ότι είναι 23-24 χρονών? Δηλαδή είμαι…. πάνω που 10 χρόνια πιο μεγάλη της? Όταν έκανα sex για πρώτη φορά ήταν…. ακόμα νηπιαγωγείο…. Όταν τραγούδησε στη Eurovision η Αλέξια το «Άσπρο Μαύρο» ήταν….. αγέννητη!!! (το «Άσπρο Μαύρο» της Αλέξιας είναι το ψυχολογικό barrier που βάζω για να κατηγοριοποιήσω κάποιον αν είναι της ηλικίας μου ή ανήκει σε άλλο generation. Αν θυμάσαι το «Άσπρο Μαύρο», είμαστε του ίδιου generation, άρα υπάρχει μια περίπτωση να συνεννοηθούμε).

Ο γκόμενος με βγάζει από τις σκέψεις μου (άρα δεν ξέρει ούτε τον Andy Paul, ούτε τους Island, πέρκει να νομίζει ότι αρχίσαμε να συμμετέχουμε στη Eurovision όταν  πήγε ο Χατζηγιάννης) διότι ανοίγει το στόμα του για πρώτη φορά και μου απευθύνει το λόγο:
-          Κάπου σε ξέρω.
-          Ε… ναι?
-          Είναι γνωστή η φάτσα σου… είσαι που τη Λεμεσό?
-          Όχι
-          Δεν γίνεται, είσαι γνωστή φάτσα… που πήγες πανεπιστήμιο?
-          Αγγλία
-          Ήσουν στο Leicester?
-          Όχι
-          Ήσουν στο Warwick?
-          Όχι
-          Ήσουν στο Bristol?
-          Όχι (Παναγία μου να μεν πει ούλλα τα αγγλικά πανεπιστήμια, πέρκει να είναι 150)
-          Παίζεις τένις?
-          … όχι

(εδώ να σημειώσω ότι αν ο τύπος ήταν 20 χρόνια μεγαλύτερος η πιο πάνω συζήτηση θα πήγαινε ως εξής:
-          Είσαι πρόσφυγας?
-          Από πού είσαι?
-          Ο θκειος σου εν ο Τάδε?
-          Ξέρεις τον Τάδε?
-          Είσαι η κόρη του Τάδε?
(κλείνει η παρένθεση)

-          Ήσουν Puesta το προηγούμενο σαββατοκύριακο?
-          Όχι
-          Ξέρεις τον Κώστα/ Παύλο/ Ξενοφώντα / Κούλλα / Μαρία?
-          Όχι

(σε αυτό το σημείο νιώθω ότι πρέπει να συμβάλω στη συζήτηση και να βοηθήσω σε αυτό το desperate παιγνίδι του «locate me αν μπορείς». Γι’ αυτό αποφασίζω να τον ρωτήσω και εγώ κάτι:)

-          Ήσουν πρόσκοπος?
-          Εεεε, όχι, γιατί?
-          Διότι μου θυμίζεις ένα πρόσκοπο που έκανα φάση μαζί του σε μια κατασκήνωση όταν ήμουν 17 χρονών, μετά δεν τον ξαναείδα αλλά ο γιος μου ακόμα ψάχνει να βρει τον μπαμπά του.

(νομίζω ήρθε η ώρα να πάω διακοπές)

9 Comments:

At 02 August, 2013 11:25, Blogger Dreamer said...

Η γκομενα τον ελευθερο της χρονο παιζει σε αισθησιακες ταινιες; ειμαι σιγουρος οτι καπου την εχω δει

 
At 02 August, 2013 13:24, Blogger Nobody said...

Μαλλί κοντό, σχεδόν ξυρισμένο (λόγω φαλάκρας, ...)

Αυτούς τους τύπους πώς τους περιφράφει κανείς:
*εκείνος με τη φαλάκρα* ή *εκείνος με το ξυρισμένο κεφάλι*

 
At 02 August, 2013 13:47, Blogger Aceras Anthropophorum said...

:))

Σε λλία χρόνια έτσι εν να γίνεται τζιαι με τα μπλόγκς

Εγώ θα είμαι στα μπλόγκς που τον τζιαιρόν της Δρακούνας :))

 
At 03 August, 2013 16:40, Blogger Kolona said...

Χε χε έχεις χαζι! Και ξέρω το ασπρο μαύρο, άρα πιθανόν γί 'αυτο καταλάβω τι λαλεις!

 
At 03 August, 2013 16:40, Blogger Kolona said...

Χε χε έχεις χαζι! Και ξέρω το ασπρο μαύρο, άρα πιθανόν γί 'αυτο καταλάβω τι λαλεις!

 
At 03 August, 2013 21:09, Anonymous Anonymous said...

haha θεά όπως πάντα!
καλές διακοπές!

 
At 04 August, 2013 19:03, Blogger Aceras Anthropophorum said...

Την συνέχειαν του κκόμεντ έκαμα την ποστ αν έχεις ίντερνετ στες διακοπές :))

 
At 05 August, 2013 21:32, Blogger Tsekouladoura said...

Μανα μου τη Δρακουνου μου τζαι ταλαιπωρουν την...

Οντως ομως θα πρεπει να συμφωνησω:
1. τα ξεκωλα 25something που νομιζουν οτι ειναι τε-λει-α στα παντα ειναι τοσο εκνευριστικά οσο ενας πακιστανος στη μεση του δρομου, Αυγουστο μεσημερι, να πινει Αϊρανι, και να ρευεται...
2. τα ροζ πουκαμισα στους ανδρες εχουν μπει στο μουσειο, μαζί με τις σαγιοναρες - παντελονες - εδω-Μυκονος, και τα στενά στενά μαύρα μπλουζακια και να φαινεται ο δικεφαλος, ο τρικεφαλος και η σκεμπε (αχτυπητο)

Καλο καλοκαιρι ρα, Αλεξια rulez!

 
At 12 August, 2013 11:14, Blogger Unknown said...

Τα ξέκωλα 25 something έχουν πλάκα που νομίζουν ότι όσο πιο σφιχτός εν ο κώλος τζιε όσο πιο μεγάλο εν το ντεκολτέ τόσο εννά κάμουν τζιε καριέρα τζιε στα 30 τους εννά διατάσσουν τζιόλας.
Εν εντυπωσιακό πόσο διαθέσιμες ένι να κάτσουν στο μάστρο τους ή στον κάθε ξιουρισμενόκκελη που τάχα εν τζιε μέντορας, αλλά ούλλους τους άλλους θωρούν τους με το μισό τους.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.