Friday, June 02, 2006

Πιστολέρο - Πιστολάκι

Όλες οι Κυπραίες που το διαβάζουν αυτό, επαναλάβετε ρυθμικά:

«Τα μαλλί μου είναι φυσικό wavy έως και σγουρό.
Το αποδέχομαι και είμαι καλά.
Το wavy μαλλί ποτέ δεν πεθαίνει,
δεν το σκιάζει φοβέρα καμιά,
μόνο για 2-3 ώρες ισιώνει
και ξανά προς το wavy τραβά.»

Να το επαναλαμβάνετε καθημερινά μπροστά από τον καθρέφτη σας μπας και το εμπεδώσουμε ποτέ και αποδεχτούμε την κατάσταση μας.

Αν το wavy μαλλί μπορούσε να μιλήσει θα έλεγε:

Αν ήταν θεούσα: Για όνομα του Θεού, σταμάτα να τραβάς!!!! Και ο καλός Χριστούλης, wavy μαλλί είχε.

Αν ήταν η Μάρθα Βούρτση: Τράβα με και ας κλαίω. Αμάρτησα για το μαλλί μου.

Αν ήταν μαλλί- κομμουνιστής: Το wavy μαλλί καταπιέζεται από τα καπιταλιστικά υποκατάστατα που υπάρχουν για να το κρατούν δέσμιο της κατάστασης του. Το wavy μαλλί πρέπει να επαναστατήσει ενάντια στο ταξικό κατεστημένο που το θεωρεί μαλλί δεύτερης ποιότητας πίσω από το ιμπεριαλιστικό ίσιο μαλλί και να απαιτήσει τα δικαιώματα του σαν μαλλί του λαού που είναι.

Αν ήταν σχιζοφρενής: Είμαι ίσιο, μα γιατί δεν το βλέπετε και εσείς?

Αν ήταν λαχανικό: Είμαι wannabe λάχανο.

Αγαπημένες χώρες: Φινλανδία, Δανία, Σουηδία, Νορβηγία (όλες οι χώρες με ίσιο μαλλί)

Πίσω από κάθε πετυχημένο ίσιο μαλλί, κρύβεται ένα δυναμικό wavy.

Μην το καταπιέζεις, μην το παλεύεις άδικα, η μάχη είναι άνιση. Έχουμε και λέμε με περηφάνια ότι κρατήσαμε με πείσμα 3500 χρόνια ελληνικού πολιτισμού σε αυτό το νησί κάτω από αντίξοες συνθήκες.

Αυτό δείχνει συνέπεια και μουλαρίσια επιμονή.

Το μαλλί σου, γιατί προσπαθείς να το αλλαξοπιστήσεις??? Εε???

18 Comments:

At 02 June, 2006 11:35, Anonymous Anonymous said...

Χα χα χα! Καθημερινές ταλαιπωρίες α; Εγώ έχω ίσιο μαλλί αλλά πάλε θέλω μισήν ώρα να το στεγνώσω. Και πάντα έχω τηυν εξής απορία: γιατί ασχολούμαστε τόσο με... τρίχες;!!! :P

 
At 02 June, 2006 12:36, Anonymous Anonymous said...

Διαφωνώ pitsi-pitsi.... το κακό το βάψιμο ΟΤΙ και να του κάνεις θα φαίνεται κακό βάψιμο.... εγώ προσωπικά παραδέκτηκα ήττα από το πιστολάκι μου και το παράτησα... και ακόμα και βάψιμο να θέλει η ρίζα, με το φρεκολουσμένο wavy φαίνεται πολύ καλύτερα από το ισιωμένο με τη ρίζα να φτάνει στο αυτί....

 
At 02 June, 2006 12:37, Anonymous Anonymous said...

άσε που το wavy δείχνει και πιο laid back και πιο cool....

 
At 02 June, 2006 12:37, Anonymous Anonymous said...

Χμ. Αν δεν ισιώσεις το μαλλί πώς θα αποδείξεις ότι όντως είσαι μια κυρία και τον παίρνεις στα σοβαρά τον γάμο;

 
At 02 June, 2006 12:59, Blogger drakouna said...

@anekdoti - νομίζω η pitsi-pitsi αναφέρεται σε βάψιμο προσώπου, όχι μαλλιού, σωστά?

@sofia - καλωσορίσατε μεγάλη Jedi του blogging!! Μα τι έπαθε το blog σου και δεν ανοίγει???

 
At 02 June, 2006 13:00, Anonymous Anonymous said...

oops! sorry pitsi....

 
At 02 June, 2006 13:05, Anonymous Anonymous said...

Μη μου λες τέτοια!

Πώς δεν ανοίγει; Μια χαρά ανοίγει. Πότε να το πάθω το εγκεφαλικό;

Λες να βαρέθηκε η CSS και η PHP και πήγαν αλαμπρατσέτα για καφέ μέχρι να αποφασίσω να σταματήσω να τις σκαλίζω;

 
At 02 June, 2006 13:11, Blogger drakouna said...

Έχει 3 μέρες που προσπαθώ να μπω στο http://www.digital-era.org/blog// και το έχει πιάσει πείσμα και δεν μπαίνει.

Από computer δεν καταλαβαίνω όμως και πολλά. Κάτι πρέπει να κάνω λάθος.

(εγκεφαλικό να πάθεις όταν θα σε καλύπτει η ασφάλεια)

 
At 02 June, 2006 13:24, Blogger Ttallou said...

@Sofia,
Κι εμένα καμιά φορά μου κολλάει το blog σου, χώρια που δε το βγάζει ποτέ στη lilina μου...

 
At 02 June, 2006 14:06, Anonymous Anonymous said...

μεγάλο πρόβλημα υπάρχει και είναι όταν δεν είναι ούτε ίσιο αλλά ούτε και wavy δηλαδή είναι απλώς φρίζι και φουντωτο... δεν έχει direction δηλαδή στην ζωή του.

 
At 02 June, 2006 14:07, Anonymous Anonymous said...

ξέχασες την ΚΙΝΑ και την ΙΑΠΩΝΙΑ, που νομίζω είναι οι χώρες με το πιο ίσιο μαλλί, είναι και γυαλιστό συνήθως.

 
At 02 June, 2006 17:23, Anonymous Anonymous said...

Κορίτσα. Προσπαθήστε http://www.digital-era.org και πηγαίντε από τα link.

Ttallou άλλαξα τα feeds κάνε ένα subscribe στο RSS γιατί έχω την εντύπωση ότι το atom μου τα έχει παίξει.

 
At 02 June, 2006 17:36, Anonymous Anonymous said...

ttallou το βρήκα το πρόβλημα. Για δες αυτό http://feeds.feedburner.com/digital-era
βολεύει;

 
At 02 June, 2006 18:36, Blogger YO!Reeka's said...

χαχαχα τι τραβάτε κι εσείς!...

 
At 02 June, 2006 19:13, Blogger drakouna said...

Σοφία, με τα μαγικά που πρότεινες προσωπικά είμαι εντάξει, τα κατάφερα. Όλα λειτουργούν.

Λέω και εγώ τι γίνεται, που πήγε? Λες να την απήγαγαν? Αλλά μετά λέω, μπα θα το έγραφε σε post, δεν γίνεται.

Ευχαριστώ πολύ :)

 
At 02 June, 2006 20:59, Blogger Ttallou said...

Σοφία οκ κι από μένα.
thanx!

 
At 04 June, 2006 01:14, Anonymous Anonymous said...

xiouristin na isihaseis opos ekama egw.
firfiration

 
At 22 July, 2006 00:25, Anonymous Anonymous said...

Looks nice! Awesome content. Good job guys.
»

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.