Monday, March 13, 2006

Φιλική παρατήρηση

2 μικρά tips για το ξανά/ξανά/ξανά ανακαινισμένο αεροδρόμιο:

Tip 1: Δημιουργήσατε χώρο καπνιστών. ok, πολύ ωραία. Γιατί όμως το εκάματε 2Χ2?? Άμα φτάνει ένα Παρίσι, μια Αθήνα και ένα Τελ Αβίβ την ίδια ώρα, νιώθεις όπως το club Shiraz που είσαι πιττωμένος και σου αρέσει. Α, εν για να προωθήσετε το nightlife μας. I get it.

Τιp 2: Άμα καταφέρετε να έρχονται οι βαλίτσες σε λιγότερο από ανάμιση ώρα θα σας παραδεχτώ. Αν είναι βάλτε 3-4 extra διαδρόμους να περπατούν οι επιβάτες, να νιώθουν απασχολημένοι και επιπλέον να νομίζουν ότι έφτασαν σε μεγάλο αεροδρόμιο τύπου Shiphol.

Ευχαριστούμε που πετάξατε μαζί μας. Ξέρουμε ότι ενώ εκόψετε εισητήριο για να έρτετε με Cyprus Airways, τελικά εστραφήκετε με EuroCypria αλλά εν πειράζει. Εν θυγατρική μας εταιρεία άρα εν εντάξει. Τζιαι να μεν νεν εντάξει, φτάνει που ήρτετε.

6 Comments:

At 13 March, 2006 15:17, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

re pou en to smoking room? ego mono tin tapela pou en dikaiouse na kapniseis stis valitses ivra. nomizo enna eprolavena na xtipiso to paketo mias kai otan irtha ego (liges ores prin tin apergia) gia na min ginetai ki olas adiko consumption of energy evgalan tis valitses mas sto teleftaio belt.. kai tis dikes mas, kai tis viritou kai tou telaviv...

 
At 13 March, 2006 16:04, Blogger drakouna said...

To smoking room είναι μόλις μπεις στα δεξιά σου μετά τις τουαλέτες. Δεν το πρόσεξες διότι είναι ακριβώς 2Χ2. Χρειάζεσαι ειδικές ικανότητες, τύπου "Where is Waldo".

 
At 13 March, 2006 17:37, Anonymous Anonymous said...

Καλά ρε κοπέλλια, εγώ είμαι υπέρ του να έσιετε ένα μεγάλο, άνετο χώρο να τουμανιάζετε. Αν συμβαίνει όμως διάκριση μεταξύ καπνιστών και μη στην Κύπρο μάλλον εσείς είσαστε που στην πλευρά που την έσιει καλά.

Εγώ προχτές ετόλμησα να πω του πάτρονου (πάνω που τη δουλειά μου ούλλος ο όροφος εν χαρτοπαιχτική λέσχη) να μεν καπνίζει μες το ανσανσέρ την ώρα που είμαι τζαι εγώ μέσα, τζαι που το στυλλομάθκιασμα που μου έκαμε κάθε φορά που σχολάνω ελέγχω κάτω που το αυτοκίνητο μου...

 
At 13 March, 2006 22:42, Anonymous Anonymous said...

Εγώ πάντως πάντα βλέπω τους Κυπραίους να ανάφκουν τσιγάρο μόλις μπουν στον έλεγχο διαβατηριών... δεν ήεξερα ότι υπήρχε καν χώρος για τα φουγάρα

 
At 13 March, 2006 23:57, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

en pou exei kairo na taxidepseis. tora exevropaistikame!

 
At 14 March, 2006 08:37, Blogger drakouna said...

Το smoking room έγινε τους τελευταίους 2, το πολύ, μήνες. Ναι, έχει κόσμο που δεν το ξέρει και επιδή δεν το βλέπει καπνίζει όπου νάναι. Λάθος τους. Σιγά σιγά θα το πάρουν όλοι χαπάρι (και ίσως το μεγαλώσουν και λίγο να μας χωρεί).

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.