Tuesday, April 05, 2011

Thekla for ever

Η Θέκλα είναι μια συμπαθητική over achiever Παφιτού, η οποία νιώθει την ανάγκη να μας πληροφορήσει ότι γεννήθηκε Κυριακή του Πάσχα. Τέλειωσε το σχολείο με άριστα, τέλειωσε το πανεπιστήμιο με άριστα (οκ, είσαι άριστη μας έπεισες), έκανε δύο παιδιά, παντρεύτηκε, χώρισε, νιώθει ότι τα έκανε όλα και τώρα θέλει να γίνει βουλευτής.

Πολύ νωρίς στη ζωή της, συνέβηκαν περιστατικά τα οποία την έφεραν πίσω και την άφησαν στην Κύπρο αλλά οκ, όλα συμβαίνουν για ένα λόγο και της ήταν γραφτό και υποσυνείδητο. Για παράδειγμα, παντρεύτηκε και έκανε το πρώτο της παιδί πολύ νωρίς και αναγκάστηκε να επιστρέψει στην Κύπρο διότι δεν μπορούσε να πιάσει βίζα ο άντρας της για Αμερική. Σόρυ Θέκλα μου αλλά αυτό δεν είναι πρωτότυπο. Το σενάριο «παντρεύτηκα τον πρώτο μου έρωτα και κάναμε αμέσως παιδί και στράφηκα στην Κύπρο» συμβαίνει πολύ πιο συχνά απ΄ ότι νομίζεις. Ειδικά παλιότερα, που δεν ήμασταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και δεν είχαμε work permit. Τέλος πάντων.

(ελπίζω να μεν είσαι τζιαι fan του Πάολου Κουέλλου διότι θα κόψω φλέβα).

Η Θέκλα, σε αντίθεση με άλλους νεαρούς υποψηφίους που βάζουν στην ιστοσελίδα τους φωτογραφίες του εαυτού τους αγκαλιά με τον Κληρίδη, το Λυσσαρίδη, τον Νέλσον Μαντέλα και τον Δαλάι Λάμα στο στυλ «εγώ και το Μνημείο», έβαλε τον εαυτό της σε χαρούμενες και γελαστές πόζες με φίλους, τα παιδιά της και τα σκυλιά της. Μαυρισμένη σε διακοπές, αγκαλιά με φίλους και συγγενείς, normal πράγματα. Είναι υπέρ της.

Ως φιλόδοξη Παφιτού που είναι, μετακόμισε στη Λευκωσία (οι φιλόδοξοι Λευκωσιάτες μετακομίζουν στο εξωτερικό. Οι φιλόδοξοι Λεμεσιανοί και Λαρνακείς μετακομίζουν στην Ελλάδα. Οι φιλόδοξοι Παφίτες μετακομίζουν στην Λευκωσία).   

Η Θέκλα, το πεπρωμένο της και οι φίλοι της δημιούργησαν ένα νέο κόμμα που ονομάζεται Κύ.Προ.Σ (Κυπριακή Προοδευτική Συνεργασία). Έχουν και ιστοσελίδα. Θα αναρτήσουν και όλα τα οικονομικά τους (έσοδα, έξοδα κτλ) που είναι πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα.

Επινόησαν επίσης την «Εφαρμοσμένη κοινωνική πολιτική» που (όπως το κατάλαβα) είναι κάτι σαν Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη αλλά αυτοί υπόσχονται να απαντούν τα τηλέφωνα. «Αυτή την περίοδο με το καταφανές σκάνδαλο που αφορά στη «μετανάστευση», ο κόσμος μπορεί να διερωτάται πώς όλοι αυτοί οι πραγματικοί ή φανταστικοί αιτητές πολιτικού ασύλου, γνωρίζουν τόσο καλά τους νόμους του κράτους και τα δικαιώματα τους και δή τα οικονομικά. Υπάρχουν εκείνοι οι οποίοι τους ενημερώνουν, τους κατατοπίζουν και τους βοηθούν ώστε να τα διεκδικήσουν και να τα λαμβάνουν. Για τους δικούς τους σκοπούς.» Η Κυ.Προ.Σ θα σου πει τι φόρμα να γεμίσεις, τι έντυπο να προσκομίσεις και θα σου πει ποια είναι τα δικαιώματα σου για να «νιώσεις επιτέλους πολίτης πρώτης κατηγορίας στη χώρα του και όχι ουραγός και παραπεταμένος. Δεν χρειάζεται να ζητιανεύουμε για τα νόμιμα δικαιώματα μας.»

Σόρυ και πάλι Θέκλα μου αλλά το πρόβλημα μου δεν είναι ότι δεν ξέρω ποια φόρμα να συμπληρώσω. Ούτε τα επιδόματα κρύβονται να μην τα βρούμε και να τα διεκδικήσουμε. Το πρόβλημα μου είναι οι διάφοροι ηλίθιοι που φανατίζουν τον κόσμο διαδίδοντας ψέματα και ανακρίβειες για τα επιδόματα των μεταναστών και άλλα θέματα και συγχύζουν τον κόσμο σε σημείο να σκέφτεται ότι έγινε πολίτης δεύτερης κατηγορίας και να νευριάζει και να του φταίει η Σριλανκέζα καθαρίστρια και ο Σύριος οικοδόμος. Επειδή δεν έχουμε φεουδαρχικό σύστημα Θέκλα μου, όλοι μια κατηγορία πολιτών είμαστε (αμαρκέ) και θα ήθελα να έλεγες ότι ως προοδευτική που είσαι, δεν ασπάζεσαι το γενικό πανικό και την προκατάληψη που πάει να επικρατήσει για ορισμένα θέματα.

Τέλος Θέκλα μου, με το να λες ότι έκανες κίνημα για «διαφύλαξη της Ελληνικής εθνικής ταυτότητας (την οποία έχει η πλειοψηφία των νόμιμων πολιτών της χώρας) και την απελευθέρωση της Κύπρου από τον τουρκικό ζυγό» με ξενίζεις λίγο και απογοητεύομαι. Όλα τα κόμματα αυτό λένε ότι θα κάνουν (και τους βαρεθήκαμε). Αν σε ψηφίσω, υποψιάζομαι ότι πολύ σύντομα θα σε δω να διαμαρτύρεσαι ότι δεν έχουμε σωστή βάση λύσης και είναι άλλη η βάση λύσης και να καλείς τον Πρόεδρο να αλλάξει βάση και γενικά δεν βαριέσαι, με γενικόλογα απελευθερώνω και εγώ την Κύπρο από τον τουρκικό ζυγό.

Τουλάχιστον Θέκλα μου δεν «νιώθεις τον εσωτερικό σου κόσμο να δονείται» όπως μερικοί άλλοι υποψήφιοι J

26 Comments:

At 05 April, 2011 22:48, Anonymous Sike said...

μα ποιο κόμμα μιλά για "απελευθέρωση της Κύπρου από τον τουρκικό ζυγό" να το ψηφίσω;

 
At 05 April, 2011 23:26, Anonymous Anonymous said...

Συμφωνώ απόλυτα με τις τελευταίες σοβαρότατες πολιτικές αναλύσεις και σκιαγράφηση υποψηφίων :) Νομίζω όμως ότι ήσουν λίγο επιεικής με τον Καρατε Κιντ; Ή απλά απαξιάς...

 
At 06 April, 2011 08:19, Anonymous ματιλτα said...

Ετράβησε μου το μάτι αμέσως στο Lidl.

Ήταν διαφορετική που την typical κυπραία. Η ενέργεια της, το dress code με το σιαλούι στα μαλλιά, το κολάν τζαι τη φωναχτή φωνή στο κινητό, που κατά διαστήματα επευθυνόταν προς την αλλοδαπή που εκούνταν το καροτσούιν τζε εδίαν οδηγίες ιντα που να βάλει μέσα.

Εκίνησε μου την περιέργεια.
Κάτι ελάλεν για εκλογές τζαι είπα μέσα μου "I bet εν υποψήφια".

 
At 06 April, 2011 08:28, Blogger DaisyCrazy said...

εγώ η άσχετη να ρωτήσω κάτι πολύ βασικό; μα που τους βρίσκεις όλους αυτούς;! σε προσεγγίζουν αυτοί ή εσύ τους ψάχνεις; :)
εσύ πότε θα κάνεις κόμμα; :Ρ

πάντως στα σχόλια σου συμφωνώ. ειδικά αυτό που λες για τον τρόπο που κάποιοι φανατίζουν με ανακρίβειες και ψέματα για ιδίον όφελος.

 
At 06 April, 2011 08:37, Blogger drakouna said...

Δεν θα κάνω κόμμα. Ξέρω να συμπληρώνω τις φόρμες μου μόνη μου. Δεν νιώθω ότι είμαι πολίτητς δεύτερης κατηγορίας.

 
At 06 April, 2011 08:49, Anonymous Μάνα said...

"Θα αναρτήσουν και όλα τα οικονομικά τους (έσοδα, έξοδα κτλ) που είναι πρωτοποριακό για τα κυπριακά δεδομένα".

Μηδέν έσοδα, μηδέν έξοδα. σιγά το πρωτοποριακό. εύκολο να το παίζεις υπεράνω όταν δεν έχεις.

 
At 06 April, 2011 08:58, Blogger drakouna said...

Θα έχουν στο μέλλον (έτσι λαλούν). Μεν σιασιάρεις :)

 
At 06 April, 2011 10:03, Blogger Disdaimona said...

Έσιει κάποια συγγένεια με τη Χριστινα Λουκά που λέει τα ζώδια στο πιο παστόν ομως;

 
At 06 April, 2011 10:28, Blogger Tranzy said...

"Επινόησαν επίσης την «Εφαρμοσμένη κοινωνική πολιτική» που (όπως το κατάλαβα) είναι κάτι σαν Γραφείο Εξυπηρέτησης του Πολίτη αλλά αυτοί υπόσχονται να απαντούν τα τηλέφωνα." - Άρα είναι γενική διαπίστωση δεν είμαι μόνο εγώ που το λέω! Πάλι καλά νόμιζα ότι έπιανα λάθος ώρες!

 
At 06 April, 2011 12:08, Anonymous Anonymous said...

xereis to oti apanta sta blog posts pou tin aforoun? kai sta comments? I've seen it myself before
opotan drakouna, xeskonise, anoixe ta parathyra na aeristei to blog, kame kai mia tiganisi pourekkia (or go to marangos) tzai erketai
i'm excited!

 
At 06 April, 2011 12:12, Anonymous Anonymous said...

and this is another candidate of the same party, extract copied pasted from Thekla's website, next to Pambos' passport picture:

Ο Πάμπος Παπαζαχαρίας γεννήθηκε στη Λευκωσία τον Οκτώβριο του 1980.

Έχει καταγωγή από την κατεχόμενη Κυθρέα από το γένος Παπαζαχαρία.

Είναι μεγαλωμένος σε οικογένεια με αρχές και ιδανικά, όπου από μικρή ηλικία διδάχθηκε την τιμιότητα, την ειλικρίνεια και πάνω απ’ όλα να είναι σωστός άνθρωπος στην κοινωνία.

Είναι απόφοιτος του Aκριτικού Λυκείου Παλλουριώτισσας και σήμερα ζει και εργάζεται στην Λευκωσία όπου είναι νυμφευμένος με την Στάλω Ιωαννίδου και έχουν ένα υιό τον Γιάννη Παπαζαχαρία τον νεότερο.

 
At 06 April, 2011 14:04, Blogger Moonlight said...

Αποσυντονίστικα, εν σάννα τζαι είμαι επιληπτική τζαι θορώ έντονα φώτα να αναβοσβήνουν! Εν ξέρω πόθεν να αρκέψω. Παναΰριν γαμώτααααα!

 
At 06 April, 2011 15:44, Blogger Tsekouladoura said...

Ra drakouna,
couldn't agree more me tis makakies pou akoume, alla to thema thekla (esira to milon j’ en ejili-en) me apasxolei ta mala. Jai gio skeftoume - skeptomeno zoon os imi: giati tin thekla?
Nai, opos eipen i fili daxtiriti pio kato sta comments den sou fefkei me tipote to image otan tin deis (eite still photo, eite .avi eite 3D real life). ALLA, exoume toooooooooooosa noumera sta kanalia mas pou amesos oi pithanotites gia siggamma apo to poli xese xese pou to gelion mas afxanontai.... kata para polin…kata toso pou den vrisko spare pampers apo tin kori mou na valo. Kontos psalmos: kala ta eipes gia tin pafitou, alla pe jai gia alla noumera pou eshei parapano ...zoumin! Poollliiiin ilikon lalo sou!

 
At 06 April, 2011 16:03, Blogger Θέκλα Πετρίδου said...

Παιδιά, να 'μαι. Ήρθα! Η αλλοδαπή στο LIDL είναι ελληνίδα, φίλη μου που με βοηθούσε στα ψώνια.Τώρα που το καλοσκέφτομαι, μπορεί να πήγα και μια φορά με τη γειτόνισσα μου τη Mercy, που όντως είναι αλλοδαπή και δεν έχει αυτοκίνητο και πάμε καμιά φορά μαζι να ψωνίσουμε. Δε θυμάμαι. Πάντως το κολάν και το φουλάρ στα μαλιά τα θυμάμαι, συνήθως έτσι κυκλοφορώ.
Λοιπόν, χαίρομαι που είστε excited που θα απαντήσω. Χαίρομαι που η δρακούνα μου έστειλε το link sto email. Άρα θέλει απάντηση και action! Γουστάρω!
"Το πρόβλημα μου είναι οι διάφοροι ηλίθιοι που φανατίζουν τον κόσμο διαδίδοντας ψέματα και ανακρίβειες για τα επιδόματα των μεταναστών και άλλα θέματα και συγχύζουν τον κόσμο σε σημείο να σκέφτεται ότι έγινε πολίτης δεύτερης κατηγορίας και να νευριάζει και να του φταίει η Σριλανκέζα καθαρίστρια και ο Σύριος οικοδόμος. Επειδή δεν έχουμε φεουδαρχικό σύστημα Θέκλα μου, όλοι μια κατηγορία πολιτών είμαστε (αμαρκέ) και θα ήθελα να έλεγες ότι ως προοδευτική που είσαι, δεν ασπάζεσαι το γενικό πανικό και την προκατάληψη που πάει να επικρατήσει για ορισμένα θέματα." Τη γνώμη μου για το μεταναστευτικό και το αν είμαι ρατσίστρια και ξενοφοβική θα τη βρείτε στην ιστοσελίδα, αφού την επισκέπτεστε, theklapetridou.com στα άρθρα με τίτλο : Περί μεταναστευτικού, δημοσκοπήσεων και άλλων αναγκαίων (;) κακών.
Δρακούνα μου, ελπίζω να μη με θεωρείς εμένα ηλίθια και ότι φανατίζω τον κόσμο, γιατί θα πρέπει ναρθεις από δω να κονταροχτυπηθούμε :-)
Γελάω. Δικαιούστε να κρίνετε. Και τα θετικά και τα αρνητικά σχόλια δεκτά. Αυτό σημαίνει πολυφωνία και δημοκρατία.
"Σόρυ Θέκλα μου αλλά αυτό δεν είναι πρωτότυπο. Το σενάριο «παντρεύτηκα τον πρώτο μου έρωτα και κάναμε αμέσως παιδί και στράφηκα στην Κύπρο» συμβαίνει πολύ πιο συχνά απ΄ ότι νομίζεις. Ειδικά παλιότερα, που δεν ήμασταν στην Ευρωπαϊκή Ένωση και δεν είχαμε work permit. Τέλος πάντων."
Λοιπόν, δεν παντρεύτηκα τον πρώτο μου έρωτα κυπραίον όπως υπονοείς, παντρεύτηκα έναν υπήκοο χώρας που δεν ανήκε ούτε στην Ε.Ε., ούτε στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής. Για τον οποίο δεν έδινε βίζα η Αμερικάνικη Κυβέρνηση για να μεταβεί στη Βοστώνη και να είμαστε μαζί ως οικογένεια ώστε να μπορέσω να συνεχίσω τις σπουδές μου εκεί με υποτροφία που είχα από γνωστό πανεπιστήμιο. Άρα, αγάπη, δεν είμαι ρατσίστρια! Ακόμα να παντρευτώ κυπραίον! Σκέφτου.
Όσο για τα μηδέν έσοδα. Σωστό. Δε δέχθηκα να χρηματοδοτηθούμε-χρηματιστούμε από κανένα, ούτε καν εισφορές μελών δέχθηκα να πάρουμε πριν τις εκλογές. Όσο για τα έξοδα, δεν τα αναρτούμε. Υπάρχουν τα σχετικά στοιχεία στον προσωπικό μου τραπεζικό λογαριασμό, αλλά επειδή δεν σκοπεύω να τα πάρω πίσω από το κίνημα, γι' αυτό δεν τα αναρτήσαμε. Εν εν μούχτιν ούτε οι διαφημίσεις, ούτε η ιστοσελίδα, ούτε οι μισθοί του προσωπικού, ούτε τα έξοδα λειτουργίας των κεντρικών γραφείων του κινήματος, ούτε η επίπλωση κτλπ. Αν τα θέλετε, ελάτε ποδά, εν πολλές σελίδες, εν να ζαλιστείτε, αλλά να σας ικανοποιήσω την περιέργεια.
Στη Βασική Πολιτική Διακήρυξη, αναφέρονται επί του κυπριακού, οι θέσεις στις οποίες συμφωνούν όλα τα κόμματα, συμπεριλαμβανομένου και του κυβερνώντος. Όταν αναρτηθούν στην ιστοσελίδα οι βασικές θέσεις του κινήματος για το κυπριακό, τότε κρίνετε μας.

Λοιπόν, αγάπες, σας αφήνω, έχω και άλλα να απαντήσω.

Σας φιλά η Παφιτού, που εν φιλόδοξη; Να πάω να σταθώ μπροστά στον καθρέφτη να δω αν είμαι. Ελάτε ποδά που τα γραφεία για καφέ να κρίνετε εξ ιδίων.
Δείτε και στην Ιστοσελίδα τη σημερινή άποψη για την χθεσινή δημοσιογραφική του προέδρου και στις κυριακάτικες εφημερίδες θέσεις για το γάμο μεταξύ ομοφύλων ζευγαριών και εναντίον του ραδιομαραθωνίου..
χχχ

 
At 06 April, 2011 18:57, Blogger Leni said...

Τούτο είδετε το;

 
At 06 April, 2011 22:07, Anonymous Anonymous said...

Αποφοίτησε τον Ιούνιο του 1993 από το Α' Λύκειο Πάφου με τον ψηλότερο βαθμό του έτους της (19 και 12/13).

Θέκλα που είσιες 19? Αν εν στα θρησκευτικά, σκέφτουμαι σοβαρά να σε ψηφίσω.

Άγγελος

 
At 07 April, 2011 08:39, Blogger drakouna said...

Το πρόβλημα με το internet είναι που δεν ξέρεις αν ο πουπάνω είναι πράγματι
- η Θέκλα ή
- κάποιος που παίζει τη Θέκλα ή
- το alter ego της Θέκλας ή
- κάποιος ανταγωνιστής της

και δεν ξέρω αν πρέπει να απαντήσω. Καλά που με θύμισε όμως να πάω στο Lidl διότι ελείφτηκα τις μπύρες.

 
At 07 April, 2011 08:49, Anonymous Anonymous said...

Εγώ νομίζω εν η Θέκλα που μας θέλει μαζί της στη βουλή που σου απάντησε. Με πολύ μα πολύ ήπιον ύφος μάλιστα!

Γι' αυτόν άισ' τες υπεκφυγές και απάντησε ρε πειραχτήρι.

 
At 07 April, 2011 12:42, Blogger Tsekouladoura said...

Ego nomizo arketa me tin Thekla, ektos ean to arthro einai meros tis ekstratias tis, i ean ontos ti goustareis re drakouna (i ean i drakouna einai i thekla)...

Anyhow...
Poios einai o ilithios DJ pou vazei Modern Talking i ora 7:30 to proi?? Oulla j oulla, akoma llion enna valoun jai rena pagrati ...

Now that's something to talk bout

 
At 07 April, 2011 13:26, Anonymous Anonymous said...

Το πρόβλημα μου εμένα εν ότι η Θέκλα εν too good to be true. Εν τούτο που ξενίζει παραπάνω. Τόσα χρόνια εσυνηθίσαμε τον κυπριακό "πολιτικό λόγο" τζαι έρκεται η Θέκλα τζαι μιλά σαν τον άνθρωπο. Συγχύζεσαι ή εν συγχύζεσαι;

 
At 07 April, 2011 13:28, Blogger Θέκλα Πετρίδου said...

Κοπέλια, είμαι η Θέκλα Πετρίδου, γράφω από το email που μου έκαναν για να διαχειρίζομαι το website μου. Είμαι control freak και και γι' αυτό δε δίνω τους κωδικούς μου.
Ελέγξτε το I.P. Address αν έχετε πρόσβαση.
Διορθώσεις:
1.Δεν είμαι η Δρακούνα, δυστυχώς
2.Δεν ξέρω τη Δρακούνα
3. Δεν ήταν αυτή που μου έστειλε το λινκ. Ήταν άλλος, μου έστειλε σήμερα.
4.Το τηλέφωνο μου είναι 99603422

Θέκλα Πετρίδου

 
At 07 April, 2011 14:01, Anonymous Anonymous said...

Α είδες που σου το είπα. Αφού ήταν καθαρό το πράμα

 
At 08 April, 2011 02:54, Anonymous Anonymous said...

axxx en ginete na eshiei vouleftikes ka8e 1 xrono? Na exoume ena constant quality entertainment je meis ta 3enitemena niata apo tin patrida?

Go thekla.

Genika tountes vouleftikes eshiei pollous nearous pou sikonoun polli peripai3imo.

Drakouna kamnw sou protasi na gineis i campaign manager mou se kamia 15rka xronia pou 8a valw je gw ypo4ifiotita!!!!

 
At 08 April, 2011 18:41, Anonymous Anonymous said...

Σοκ και δέος.
Είμαι 35 χρονών. Τζιαι ΤΖΙΗΝΗ το ίδιο!!!!!
Γιατί μόλις την είδα εσκέφτηκα τη θεία μου τη γριβική;

 
At 11 April, 2011 12:16, Anonymous Anonymous said...

το σιτε ειναι ρατσιτσικο προκατελημενο και το σιτε αυτο χερεφωνο του ΑΚΕΛ.

 
At 14 April, 2011 02:34, Anonymous Anonymous said...

Opos kai alla sygkenika blogs kai afto einai ferefono tou Akel kai tou fasistokommounismou. Aplos den tha to diavazoume. Oti theloun as grafoun. An tolmoun, as vgoun eponyma na poun tis palavomares tous.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.