Tuesday, March 01, 2011

Διάλειμμα

Νομίζω έκατσεν η παταρία μου...

Σοβαρά, δεν έχω ενέργεια να κάνω τίποτε. Plus, εξέρανε το δεξί μου χέρι που το κράτα-κράτα τη Mini-me (τζιαι ακόμα 5 κιλά είναι. Φαντάσου τι έχει να γίνει στη συνέχεια). Ακόμα πίνω σταθερά τριών λογιών διαφορετικές πολυβιταμίνες αλλά δεν φαίνεται να βοηθούν.

Το Σάββατο είπα να βγω έξω για αλλαγή, όχι για να πάω supermarket, έξω κανονικό, τη νύχτα, φορώντας ρούχα του «έξω» (sort of, ότι μου έμπαινε anyway). Για όλη τη διάρκεια της ημέρας ήμουν hyper και ανυπομονούσα να βρεθώ κάπου χωρίς kids. 1 ώρα πριν να βγω έξω άρχισαν να πέφτουν οι ρυθμοί μου και να νυστάζω. Όταν τελικά καταφέραμε να φτάσουμε στο «έξω», ήμουν τόσο κουρασμένη που απαντούσα μονολεκτικά σε ότι με ρωτούσαν. Εκούμπησα πάνω σε ένα δέντρο (ήμασταν έξω, κάτω που μια σόπα-λάμπα για να καπνίζει ο Έτερος) και έμεινα ακίνητη για 2-3 ώρες. Το δέντρο νομίζω ήταν χρυσομηλιά.

Πάντως δεν φαίνεται να χάνω τίποτε exciting που το «έξω». Το ίδιο έμεινε, όπως το θυμούμαι. Το μόνο διαφορετικό είναι που έβλεπα όλο άγνωστες νεαρές φάτσες. Αν επιστρέψω ποτέ πίσω στο dating scene (εδώ γελάμε) θα πρέπει να γίνω cougar. Τζείνο έμεινε να κάμω.

Πρέπει desperately να κάνω τον εαυτό μου service. Η ώρα που και αυτό το maternity leave θα φτάσει στο τέλος του πλησιάζει. Αν κάτσω να απαριθμήσω όλα τα πράματα που δεν θα ξανακάνω στη ζωή μου θα με πιάσει η μαύρη μελαγχολία και καμία βιταμίνη δεν θα με σταματά.

Λέω να βάλω μια άνω τελεία και να αναχωρήσω για το ετήσιο προσκύνημα μου στα ψηλά βουνά. Πέρκει παγώσει ο κώλος μου και φέρω τα μίλια μου.   

Auf Wiedersehen.    

9 Comments:

At 01 March, 2011 16:50, Blogger DaisyCrazy said...

δώσε χρόνο στον εαυτό σου να επανέλθει μετά τη γέννα. χρειάζεται αν δεν κάνω λάθος 1+ χρόνος για να φέρεις τα μίλια σου.

για βραδινή έξοδο σε τέτοια φάση έπρεπε να κοιμηθείς κανένα 3ωρο τουλάχιστον το απόγευμα για να 'αντέξεις' όπως το μωρό :)))))))

 
At 01 March, 2011 17:00, Anonymous Anonymous said...

An den efevges proti mporei kai na evlepes kati endiaferon...

http://www.facebook.com/home.php#!/silverstarwinebar

 
At 01 March, 2011 17:57, Blogger the Idiot Mouflon said...

"Αφέντη πάω στο Βορρά, να προσκυνήσω τα Βουνά"

Στίχοι κυπριακού συγκροτήματος, περίπου της ίδιας εποχής με το Μαράζι...
Απ΄ τους αγαπημένους μου.

 
At 02 March, 2011 08:57, Anonymous Μάνα said...

μην έχεις ψευδαισθήσεις. για τα επόμενα χρόνια έτσι θα είναι οι έξοδοι. θα ανυπομονείς να βγεις και από την ώρα που θα μπαίνεις στο αυτοκίνητο για να φύγεις θα βλέπεις το ρολόι να μετράς την ώρα που θα επιστρέψεις λόγω κούρασης.
εβίβα. τα μωρά να εν καλά λαλεί μια φίλη μου με τρία.

 
At 02 March, 2011 09:34, Anonymous Αχάπαρη said...

Come on don't let this get to you. Περνάς την πιο δύσκολη φάση τωρά που εν και τα δύο πολλά μικρά τζιαι χρειάζουνται σε 24/7. Μετά γίνουνται πιο εύκολα τα πράματα trust me.

 
At 02 March, 2011 09:44, Anonymous patinios said...

Από τη στιγμή που κάθισες και έγραψες αυτό που σε απασχολεί σημαίνει ότι κάτι έκανες , έκανες το πρώτο βήμα!!!! Κάθε βάση της ζωής έχει δυο όψεις. Καλημέρα

 
At 02 March, 2011 11:27, Blogger drakouna said...

Μόνο και μόνο ότι μου γράφετε εμψυχωτικά λόγια, επιβεβαιώνει την υποψία μου ότι έγινα clinical case.

Τουλάχιστον έκοψα το θηλασμό. Πάω να πνίξω τον πόνο μου στη μπύρα.

 
At 02 March, 2011 20:01, Blogger Just an Ordinary Pontios said...

αστα. σε καταλαβαίνω.

 
At 03 March, 2011 22:06, Anonymous Anonymous said...

OMG είσαι εκείνη που καθόταν δίπλα που το δεντρούι και έφυγε νωρίς?? What an epiphany :))

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.