Wednesday, March 23, 2011

Δiάφορα mix

Αυτό δεν είναι maternity leave. Είναι το πρόγραμμα του Προέδρου. Του Αμερικανού Προέδρου που είναι βαρυφορτωμένο.

Διότι ποιο άλλο σαίνι αποφάσισε ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ να χτίσει σπίτι, να γεννήσει και να οργανώσει βάφτιση για να το συγχαρώ? Παίζουν τα τηλέφωνα που το πρωί ξημέρωμα. Ο εργολάβος ψάχνει υλικά, μετά βρίσκει υλικά, μετά τοποθετεί υλικά (πάω τσεκάρω ότι είναι οκ), την προηγούμενη εβδομάδα έψαχνα παπά available (το εξήγησα σε άλλο επεισόδιο) και παράλληλα κανόνισα φωτιστικά. Θυμάστε το sling thingy που δεν έβρισκα τον τρόπο του? Το τελευταίο μου επίτευγμα είναι να ανεβοκατεβαίνω από σκαλωσιές φορώντας το sling thingy. Μέσα σε όλο αυτό κάμνω και τη μάνα, αλλάζω πάνες, ταίζω, παίζω, ξυπνώ τη νύχτα. Θα χτυπήσει καμιά ώρα το τηλέφωνο και θα απαντήσω με «Άγου». Πέρασε από το νου μου για μπομπονιέρα να δώσω σε όλους από ένα πλακάκι. Άτε, να βάλω και λίγο τούλι για το εφέ.

Άλλη δυσκολία ήταν να καταφέρω να συντονιστώ το πρωί για να ετοιμάσω την κουκλάρα για το σχολείο. Τις πρώτες μέρες η κουκλάρα πήγαινε στο σχολείο με τις πυτζάμες. Τώρα, όχι μόνο είναι ντυμένη αλλά και χτενισμένη. Με βρουλιά και χωρίστρα στη μέση, όχι αστεία. Αυτό με τα βρουλιά δεν ήταν δική μου ιδέα:

«Θέλω να μου κάνεις τα μαλλιά μου όπως της Μαρίας», είπε ένα πρωί.
«Ποια είναι η Μαρία?» ρώτησα εγώ (υπάρχουν πολλές: Μαρία με τα Κίτρινα, Μαρία Πενταγιώτισσα, Μαρία στη Μελωδία της Ευτυχίας, πρέπει να διευκρινήσεις).
«Η φίλη μου».
«Α μάλιστα». Και που ξέρω πως κάνει τα μαλλιά της η Μαρία? Της είπα να μου τη δείξει στη φωτογραφία του σχολείου και ευχήθηκα η Μαρία να μην είναι παιδάκι punk. Τελικά η Μαρία ήταν παιδάκι Laura Ingalls Wilder. Βρουλιά και χωρίστρα ση μέση.

Ακόμα παίζει αυτό το χτένισμα με τα κοριτσάκια? Αυτό το χτένισμα μου το έκανε και η μάνα μου αλλά τότε, κάθε Σάββατο απόγευμα έπαιζε Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι στην τηλεόραση και έβλεπα τη Λώρα και εκστασιαζόμουν. Έτρεχε η Λώρα στα απέραντα λιβάδια της Μινεσότα, έτρεχα και εγώ στα απέραντα.... άδεια οικόπεδα της γειτονιάς μου. Περίμενα τον μπαμπά μου να έρθει σπίτι με την άμαξα και όχι με το Citroen που είχαμε. Anyway, πίσω στο σήμερα και τη μικρή Μαρία- φίλη της κουκλάρας.

Υποψιάζομαι ότι η μικρή Μαρία έχει Σρι Λανκέζα να τη χτενίζει. Ή η μάνα της είναι τρελή και παλαβή με το Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι. Σε αυτή την περίπτωση, θέλω και εγώ να την κάνω παρέα. Τη μάνα της, όχι τη Μαρία. Έχει όμως και συνέχεια. Έρχεται πάλι η κουκλάρα σε ανύποπτη φάση και μου λέει «θέλω να μου βάψεις τα νύχια μου». Ώπα λέω από μέσα μου, κάτσε.

Χτένισμα Μικρό Σπίτι στο Λιβάδι κάναμε.
Βρακιά Ντόρα η Μικρή Εξερευνήτρια πήραμε (και τώρα κάνει μπάνιο χωρίς δράματα και απειλές).
Ραβδί της νεράιδας για να κάνει μαγικά (είπε) πήραμε (€2.99 από τα Jumbo. Πήραμε το ακριβό).

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΟΥ ΒΑΨΩ ΝΥΧΙΑ. Ούτε για πλάκα. Ούτε για να κάνουμε bonding. Ούτε αν τα βάφει η Μαρία. Ξεκόλλα.

«Καλά» συνθηκολόγησε η κουκλάρα, «αλλά όταν μεγαλώσω θα παντρευτώ τον πρίγκιπα όπως εσένα».

Βρίσκω τόσο hilarious το γεγονός ότι ο Έτερος, γέννημα θρέμμα των δυτικών συνοικιών της Λεμεσού (Άης Γιάννης συγκεκριμένα) και γαλουχημένος με μοτόρα Chaly στον Εναέριο χαρακτηρίστηκε «πρίγκιπας», που τον πιάνω τηλέφωνο να του το πω να γελάσει και εκείνος. Ο Έτερος δηλώνει ότι επιτέλους, κάποιος αναγνώρισε τον πλούσιο εσωτερικό του κόσμο. Η κουκλάρα προφανώς βρήκε το κουμπί του παπά της.

Anyway. Να μην ασχολούμαι όλο με τα δικά μου.

Προχτές παρακολουθούσα ειδήσεις (και ταυτόχρονα νανούριζα τη Mini me). Είδα την περιβόητη δήλωση του Προέδρου, ότι ο ΟΗΕ σιασιάρει να βομβαρδίσει όπου του συμφέρει αλλά στην Κύπρο, με τόσα ψηφίσματα του Συμβουλίου Ασφαλείας υπέρ μας, δεν έκαναν τίποτα.

Δηλαδή για να καταλάβω:

Προτιμούμε να δώσουν ultimatum στην Τουρκία να φύγει π.χ. που τα κατεχόμενα, αυτή να μην φύγει, να εκπνεύσει το ultimatum και τσουπ, να έρθουν τα βομβαρδιστικά με πυραύλους και βόμβες και ξέρω γω τι άλλο να βομβαρδίσουν? Και θα λυθεί το Κυπριακό πρόβλημα? Θα βομβαρδίζουν ας πούμε στρατόπεδα στη Μόρφου και εμείς θα βγούμε όπως τους τριτοκοσμικούς που βλέπουμε στις τηλεοράσεις μας να πανηγυρίζουμε στις πλατείες? (αν είχαμε πλατείες, that is) Που έκαναν τα κατεχόμενα καλοκαιρινά?

Εδώ ο Καντάφι και ο άλλος του Ιράκ –πως τον είπαμε- ο Σαντάμ Χουσείν, ξόδεψαν του κόσμου τα λεφτά εξαγοράζοντας δυτικές κυβερνήσεις/ πανεπιστήμια/ οπλικά συστήματα κτλ και πάλι, όταν επηρεάστηκαν δυτικά συμφέροντα βομβαρδίστηκαν. Ποιο δυτικό συμφέρον επηρεάστηκε με την κατοχή των πορτοκαλεώνων της Μόρφου και των χρυσών παραλίων της Αμμοχώστου για να σιασιάρουν να βομβαρδίσουν? Θα έρθει μήπως το ΟΗΕ και το ΝΑΤΟ να βομβαρδίσει διότι κατέχει η Τουρκία το παττισμένο μεταλλείο της Σκουριώτισσας? Ή μήπως θα έρθει να βομβαρδίσει διότι κατέχει η Τουρκία το ξενοδοχείο Dome στην Κερύνεια?

Και αυτό το «δεν έκαναν τίποτα», πίνει νερό έτσι? Τόσα και τόσα teams εμπειρογνωμόνων και απεσταλμένων ήρθαν και έφυγαν προσπαθώντας να μας δώσουν ιδέες και να γεφυρώσουν τις διαφορές (άσχετο αν δεν τους θέλουμε). «Τίποτα» το λες εσύ αυτό?    

Όπως στεκόμουν μπροστά από την τηλεόραση, της πέταξα την παντόφλα (Marks & Spencer, με επένδυση γουνίτσας). Αν θα γίνουμε τριτοκοσμικοί που θέλουν βομβαρδισμό, να αρχίσουμε τουλάχιστον από τα βασικά. Παντόφλες ανά χείρας και πυρ!

11 Comments:

At 23 March, 2011 09:49, Blogger Mana said...

η δική μου δεν πήγαινε σχολείο χτες αν δεν φορούσε κοκκινάδι... πόση διαπραγματέυση να κάμει η γέρημη μάνα το πρωί πριν κατεβάσω ακόμα ένα καφέ;

 
At 23 March, 2011 09:56, Blogger drakouna said...

Ρε, δεν μπορώ το βάψιμο στα νήπια. Πως να το πω, νεκατσιώ.

 
At 23 March, 2011 10:22, Blogger Mana said...

Ούτε εμένα μου αρέσει το βάψιμο αλλά τα μωρά τα υπνωτίζει. παίζει περίπτωση να την παρακαλώ για κάτι, να της τάζω πράγματα, να την εκβιάζω, να θυμώνω, τίποτε να μην πιάνει. έτσι και της τάξω ότι θα βάλει κοκκινάδι μεταμορφώνεται σε ένα υπάκουο, τέλειο, γεμάτο κατανόηση μωρό.

 
At 23 March, 2011 10:54, Anonymous Anonymous said...

xairetismata ston etero apo akoma ena lemesiano metanasti pou megalose ston ai yianni lemesou

 
At 23 March, 2011 13:02, Anonymous Anonymous said...

Mi mou lete tetoia, echw kori... Den echw cheirotero apo vamena mwra!

Na chaireste kai ton proedro sas! Eutychws pou efyga

 
At 23 March, 2011 14:20, Anonymous kykkos said...

Afou htizeis de to tzie touto mporei na to evreis hrisimo

www.panoramah.com

 
At 23 March, 2011 16:34, Anonymous Anonymous said...

to oti "gia mas oi Amerikanoi, Englezoi etc en ekaman tipote" ennen mono o Proedros kai oi AKELIKOI pou to laloun. Laloun to kai OLOI oi American hating aporriptikoi pou vlepoun exhtrous tis Kyprou pantou

 
At 23 March, 2011 18:08, Blogger Pelloplasma said...

na ipotheso pos then exis to kanali travel&living apo satellite tv.
tha travouses ta malia sou ke tha itheles ametrites pantofles apo to Marks & Spencer kathe savvatokiriako vradi.

Toddlers&Tiaras. O titlos ta leei ola.

 
At 23 March, 2011 22:01, Anonymous Anonymous said...

Pe mou gia ekeino to sling thingy please?

 
At 24 March, 2011 01:13, Blogger Moonlight said...

Εμένα τα βαμμένα μωρά θυμίζουν μου κάτι το διεστραμμένο. Προκλητικό. Σόρυ, νεκατσιώ πολλά.
Άτε να πω οκ αν εν καρναβάλια. Ή αν εν παρανυφούθκια (πάλε καρναβάλια δλδ).
Κατά τα άλλα εν πα να με απειλούσε με οτιδήποτε ΔΕΝ θα έβαφα το μωρό!

 
At 24 March, 2011 08:06, Blogger Τοιούτος said...

Ντριν ντριν.
Αγου;

Λολ!

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.