Τσιακκαλιάδα
Η δουλειά, είναι ένα μέρος όπου περνάς πολύ χρόνο της ζωής σου με άτομα που δεν έχεις κανένα κοινό. Προσπαθείς κατά διαστήματα να βρεις ή να δημιουργήσεις κοινά to fit in. Για τον ιερό λοιπόν σκοπό του fit in, κατά καιρούς έχω συζητήσει:
- για παιδικά αμαξάκια (pros and cons, συζήτηση πέραν των είκοσι λεπτών, ναι είναι δυνατό και I am proud of myself).
- για συνταγές μαγειρικής
- για Tupperware (ήξερες κυρία μου ότι τα Tupperware έχουν lifetime guarantee? Όπως και οι Louis Vuitton. Το τυράκι στο ψυγείο βρίσκεται φυλαγμένο σε… καλά χέρια).
Η τελευταία θυσία που έκανα, ήταν να κάτσω να παρακολουθήσω 1-2 επεισόδια του «Μόνο Μια Φορά» για να καταλάβω τι σκατά συζητούν στη δουλειά και δεν μπορώ να λάβω μέρος. Νομίζω ήταν τα επεισόδια 12 και 13:
Σκοτεινό introduction σε υπόγεια και χαλαμάντουρα με ροκ μουσική. Μικρά σακουλάκια με άσπρη σκόνη αλλάζουν χέρια γρήγορα (επειδή τα ναρκωτικά λαμβάνονται μόνο το βράδυ υπό τον ήχο ροκ μουσικής). Μια τύπισσα με υπερβολικά κοντό φόρεμα κοιτάζει με ύφος απαθές – συνειρμός, είναι γυναίκα χαμηλών ηθών, μπλεγμένη μέσα στα σκοτεινά πλοκάμια της νύχτας. Αυτό σε συνδυασμό με τα χαλαμάντουρα οδηγούν στο συνειρμό ότι όπου υπάρχουν χαλαμάντουρα, υπάρχουν ναρκωτικά.
Παρένθεση: Τσιάκκα είδαν οι αστυνομικοί πριν μπουκάρουν στο πάρτι των εφήβων στη Φανερωμένη? Δεν αποκλείεται.
Στη συνέχεια βλέπουμε φουκαριάρη τύπο σε φρουταρία να ζητά δανεικά από φίλο (?) του. Αμέσως ο τύπος βγάζει ένα μάτσο και του δίνει 500 Ευρώ (διότι ο average άνθρωπος πάει Φρουταρία με 1000 Ευρώ τουλάχιστον πάνω του. Πω πω, χάλια ο πληθωρισμός, στα ύψη οι τιμές.) Ο φουκαριάρης, θέλει λέει τα λεφτά για να πάει περίπατο το παιδί (?) του. Προφανώς να το πάει να φάνε sushi ή στέκι στο Bagatelle ή κάτι παρόμοιο και ακολούθως θα πάνε και στο Timinis να αγοράσουν πουκάμισα Ralph Lauren. As normal people do. Τελικά ο φουκαριάρης τρώει τα λεφτά στο μπούκκικο παίζοντας dog races, διότι ζει και αυτός το δράμα του εθισμένου στο τζόγο τύπου και κλαψ και λυγμ, έχουμε λυγίσει από τα κοινωνικά προβλήματα.
Και περνάμε στα κατεχόμενα. Βλέπουμε δύο Τ/Κ που φακκά η γλώσσα τους (αργά και καθαρά) να συζητούν πως θα ξεφορτωθούν ένα πτώμα. Η τύπισσα είναι super δικτυωμένη τύπισσα του υποκόσμου. Ταξιδεύει από Λάρνακα, είναι sexy και πάει Τουρκία. Κάτι σαν Jet setter της παρανομίας.
Εδώ έχουμε παρένθεση-φλας σε γραφείο με δημοσιογράφους. Ο Δημήτρης Παμαμιχαήλ του «Έχω ένα Μυστικό» συνομιλεί με την Νιόβη Χαραλάμπους-είμαι-μια-ταλαντούχα-και-ασυσμβίβαστη-ηθοποιός-που-παίζω-diverse-ρόλους (also known as μαλλί θρουμπί) να συζητούν για ένα Κύπριο φοιτητή που βρέθηκε με ναρκωτικά στη Κομοτηνή (τι πρωτότυπο!) Η Νιόβη είναι δαιμόνια δημοσιογράφος που ψάχνει πάντοτε την αλήθεια και δεν θέλει να «κουκουλώσει» το θέμα. Έχει ένα Watergate να ξεσκεπάσει, όχι παίξε γέλασε.
Την ίδια ώρα, σε λούμπεν καφενείο με τουρκοκυπριακές σημαίες, ένα token Ατατούρκ σε φωτογραφία και τον Τσιάκκα junior, κανονίζεται deal με τον Τ/Κ. Ο Τσιάκκας ομιλεί την τουρκική άπταιστα. Η Τ/Κ που φακκά η γλώσσα της κάνει frame Ε/Κ με hair look και περιβολή seventies. Στέλλει την ψευδοαστυνομία στο δωμάτιο του φτηνού ξενοδοχείου που έχουν ένα πτώμα και κάθεται (στα κατεχόμενα υπάρχει πολύ action). Το ξενοδοχείο είναι φτηνό διότι έχει fake ξύλινη επένδυση χασαποταβέρνας και ενσωματωμένο ράδιο στον τοίχο (sooooo 70s). Ο Ε/Κ με περιβολή seventies για να ξεφύγει πέφτει από το παράθυρο, πάνω σε μια τέντα και σε κάτι ανυποψίαστους Τ/Κ που κάθονται από κάτω. Δημιουργείται πανικός, βγαίνει και ένας ψευδοαστυνομικός στο παράθυρο αλλά κανένας δεν σκέφτεται να ρωτήσει τον Ε/Κ που είναι φανερό ότι πήδηξε από το παράθυρο τι σκατά κάνει εκεί.
Διακριτικοί οι Τ/Κ, δεν το συζητώ. Και η ψευδοαστυνομία χειρότερη από τη δική μας.
Αλλαγή πλάνου και βλέπουμε την τύπισσα από τους Τάκκους να μαλώνει με το γιο της σε στυλ «κρίση μεσοαστής μάνας που ανησυχεί για τα παιδιά της meets κλιμακτήριο». Ο γιος της παίρνει υφάκι «άσε μας ρε μάνα, μας έπρηξες» στο οποίο η Τάκκα ανασύρει από τη φαρέτρα της το guilt syndrome (μόνο εγώ ξέρω τι θυσίες έχω κάνει για σας μπλα μπλα) και συγχύζεται ακόμα παραπάνω. Η παράνοια σε 350 τετραγωνικά μέτρα επιπλωμένου χώρου.
Αλλαγή πλάνου και πάλι και είμαστε σε νοσοκομείο όπου η Παυλίτσα του Βουράτε Γειτόνοι προσπαθεί να πείσει τον ηθοποιό ποτέτοιο Γκρέκο ότι το παιδί της δεν έχει σχέση με τα ναρκωτικά (είναι in denial? Δεν κατάλαβα)
Ατάκα όλα τα λεφτά: «Γιατί δεν το καταλαβαίνουν? Γιατί δεν το νιώθουν? Παραλίγο να μου σκοτώσουν το γιο μου». (γιε μου, γιε μου… το χρησιμοποίησε και ο Almodovar στο All about my mother, το παθαίνουν και οι καλύτεροι).
Ο γιος της έχει γκόμενα μια που πρώτη φορά βλέπω στην τηλεόραση, η οποία του συμπαραστέκεται. Ο Γκρέκο είναι ο πατέρας της (α οκ, κατάλαβα, ο Γκρέκο είναι ο πατέρας που δεν θέλει η κόρη του να κάνει παρέα με κάποιον που μπορεί να έχει σχέση με ναρκωτικά. Ναι? Το βρήκα?)
Enter νεαρός τύπος με προφορά Wood Green (το τσαρλούδι). Το τσαρλούδι έχει και αυτό μαλλί θρουμπί, θέλει λεφτά για να κάνει ναρκωτικά (ωωωω, τι πρωτότυπο), λέει ψέματα στους δικούς του για να βγει από το σπίτι (ωωωω, τι πρωτότυπο), ζητάει λεφτά από όσους ξέρει για να κάνει ναρκωτικά μια τελευταία φορά (ωωωω, τι πρωτότυπο), λέει «Fuck You» κάθε φορά που τον κλάνει κάποιος (είναι που έπεσε στα σκληρά ναρκωτικά), συναντιέται με botoxαρισμένο έμπορο ναρκωτικών (χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο, ρίκο ρίκο ρίκοκο) ο οποίος τον παραπέμπει σε υπόγειο καταγώγιο της παλιάς Λευκωσίας να πάει να κάνει ναρκωτικά με την ησυχία του.
Παρένθεση: Αυτοί που χαρακτηρίζουν την παλιά Λευκωσία «Εξάρχεια» (Νίκος Τορναρίτης), και αυτοί που παρουσιάζουν στις σειρές τους την παλιά Λευκωσία ως το μέρος της ακολασίας, είναι αυτοί που βλέπουν την παλιά Λευκωσία μόνο μέσα από τις τηλεοράσεις τους.
Οι ύποπτες δολοπλοκίες συνεχίζονται σε διάφορα venues. Στην Κωνσταντινούπολη σε χορό-της-κοιλιάς-joint, η Τ/Κ που φακκά η γλώσσα της συναντιέται με το γύφτο μπαμπά της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους στο «Ψίθυροι Καρδιάς» που είναι ο βαρόνος των ναρκωτικών που κινεί τα νήματα. Όλοι προσπαθούν να σκοτώσουν ή να κάνουν frame τους άλλους με διάφορους τρόπους. Ψιλοboring.
Πίσω στη Λευκωσία, ο φουκαριάρης με το dog race addiction ψάχνει το γιο του (το τσαρλούδι) και αμέσως καταλαβαίνουμε ότι το τσαρλούδι προέρχεται από μια διαλυμένη οικογένεια με προβλήματα, γι’ αυτό άλλωστε το έχει ρίξει στα ναρκωτικά. Ο μπαμπάς δεν έπαιζε μαζί του Lego και Playmobil, αλλά dog races και το τσαρλούδι νιώθει μόνο και rejected, και κανένας δεν νοιάζεται για αυτόν και από τα πολλά κλισέ θα ξεράσω.
Το δε τσαρλούδι βρήκε τη δόση του απέναντι από το αναπαλαιωμένο σπίτι της Λέσχης Lions στην παλιά Λευκωσία (εκείνο που προσφέρεται και για γάμους και βαφτίσεις, you know the one, δίπλα από το σουβλατζίδικο Berlin) και παθαίνει overdose και το σύμπαν συνωμοτεί για να τον σώσει. Ο botoxαρισμένος έμπορος καλεί ασθενοφόρο (after sale services), η αμακιγιάριστη ναρκομανής ειδοποιεί την Μαρίνα Μαντρή σε ένα ακόμα ρόλο free spirit ethnic γκόμενας (που δέχεται μεν ερωτική εξομολόγηση από τον Κασκαούνια-μπάρμπαν-με-καλή-καρδιά αλλά σπεύδει να βοηθήσει το τσαρλούδι που έχει πάθει overdose).
Επίσης μου λύθηκε η απορία γιατί δεν μπορώ να βρω Κύπρια καθαρίστρια (σαν την Άλκηστη Παυλίδου). Έχουν όλες γιους που είναι μπλεγμένοι στα ναρκωτικά και κάθε βράδυ κάθονται ξύπνιες και τους περιμένουν να επιστρέψουν σπίτι. Μετά από τόσο ξενύχτι, που μυαλό να καθαρίζουν σπίτια?
Δεν αντέχω άλλη ένταση. Θα απαιτήσω στη δουλειά να συζητάμε πάλι για Tupperware.
- για παιδικά αμαξάκια (pros and cons, συζήτηση πέραν των είκοσι λεπτών, ναι είναι δυνατό και I am proud of myself).
- για συνταγές μαγειρικής
- για Tupperware (ήξερες κυρία μου ότι τα Tupperware έχουν lifetime guarantee? Όπως και οι Louis Vuitton. Το τυράκι στο ψυγείο βρίσκεται φυλαγμένο σε… καλά χέρια).
Η τελευταία θυσία που έκανα, ήταν να κάτσω να παρακολουθήσω 1-2 επεισόδια του «Μόνο Μια Φορά» για να καταλάβω τι σκατά συζητούν στη δουλειά και δεν μπορώ να λάβω μέρος. Νομίζω ήταν τα επεισόδια 12 και 13:
Σκοτεινό introduction σε υπόγεια και χαλαμάντουρα με ροκ μουσική. Μικρά σακουλάκια με άσπρη σκόνη αλλάζουν χέρια γρήγορα (επειδή τα ναρκωτικά λαμβάνονται μόνο το βράδυ υπό τον ήχο ροκ μουσικής). Μια τύπισσα με υπερβολικά κοντό φόρεμα κοιτάζει με ύφος απαθές – συνειρμός, είναι γυναίκα χαμηλών ηθών, μπλεγμένη μέσα στα σκοτεινά πλοκάμια της νύχτας. Αυτό σε συνδυασμό με τα χαλαμάντουρα οδηγούν στο συνειρμό ότι όπου υπάρχουν χαλαμάντουρα, υπάρχουν ναρκωτικά.
Παρένθεση: Τσιάκκα είδαν οι αστυνομικοί πριν μπουκάρουν στο πάρτι των εφήβων στη Φανερωμένη? Δεν αποκλείεται.
Στη συνέχεια βλέπουμε φουκαριάρη τύπο σε φρουταρία να ζητά δανεικά από φίλο (?) του. Αμέσως ο τύπος βγάζει ένα μάτσο και του δίνει 500 Ευρώ (διότι ο average άνθρωπος πάει Φρουταρία με 1000 Ευρώ τουλάχιστον πάνω του. Πω πω, χάλια ο πληθωρισμός, στα ύψη οι τιμές.) Ο φουκαριάρης, θέλει λέει τα λεφτά για να πάει περίπατο το παιδί (?) του. Προφανώς να το πάει να φάνε sushi ή στέκι στο Bagatelle ή κάτι παρόμοιο και ακολούθως θα πάνε και στο Timinis να αγοράσουν πουκάμισα Ralph Lauren. As normal people do. Τελικά ο φουκαριάρης τρώει τα λεφτά στο μπούκκικο παίζοντας dog races, διότι ζει και αυτός το δράμα του εθισμένου στο τζόγο τύπου και κλαψ και λυγμ, έχουμε λυγίσει από τα κοινωνικά προβλήματα.
Και περνάμε στα κατεχόμενα. Βλέπουμε δύο Τ/Κ που φακκά η γλώσσα τους (αργά και καθαρά) να συζητούν πως θα ξεφορτωθούν ένα πτώμα. Η τύπισσα είναι super δικτυωμένη τύπισσα του υποκόσμου. Ταξιδεύει από Λάρνακα, είναι sexy και πάει Τουρκία. Κάτι σαν Jet setter της παρανομίας.
Εδώ έχουμε παρένθεση-φλας σε γραφείο με δημοσιογράφους. Ο Δημήτρης Παμαμιχαήλ του «Έχω ένα Μυστικό» συνομιλεί με την Νιόβη Χαραλάμπους-είμαι-μια-ταλαντούχα-και-ασυσμβίβαστη-ηθοποιός-που-παίζω-diverse-ρόλους (also known as μαλλί θρουμπί) να συζητούν για ένα Κύπριο φοιτητή που βρέθηκε με ναρκωτικά στη Κομοτηνή (τι πρωτότυπο!) Η Νιόβη είναι δαιμόνια δημοσιογράφος που ψάχνει πάντοτε την αλήθεια και δεν θέλει να «κουκουλώσει» το θέμα. Έχει ένα Watergate να ξεσκεπάσει, όχι παίξε γέλασε.
Την ίδια ώρα, σε λούμπεν καφενείο με τουρκοκυπριακές σημαίες, ένα token Ατατούρκ σε φωτογραφία και τον Τσιάκκα junior, κανονίζεται deal με τον Τ/Κ. Ο Τσιάκκας ομιλεί την τουρκική άπταιστα. Η Τ/Κ που φακκά η γλώσσα της κάνει frame Ε/Κ με hair look και περιβολή seventies. Στέλλει την ψευδοαστυνομία στο δωμάτιο του φτηνού ξενοδοχείου που έχουν ένα πτώμα και κάθεται (στα κατεχόμενα υπάρχει πολύ action). Το ξενοδοχείο είναι φτηνό διότι έχει fake ξύλινη επένδυση χασαποταβέρνας και ενσωματωμένο ράδιο στον τοίχο (sooooo 70s). Ο Ε/Κ με περιβολή seventies για να ξεφύγει πέφτει από το παράθυρο, πάνω σε μια τέντα και σε κάτι ανυποψίαστους Τ/Κ που κάθονται από κάτω. Δημιουργείται πανικός, βγαίνει και ένας ψευδοαστυνομικός στο παράθυρο αλλά κανένας δεν σκέφτεται να ρωτήσει τον Ε/Κ που είναι φανερό ότι πήδηξε από το παράθυρο τι σκατά κάνει εκεί.
Διακριτικοί οι Τ/Κ, δεν το συζητώ. Και η ψευδοαστυνομία χειρότερη από τη δική μας.
Αλλαγή πλάνου και βλέπουμε την τύπισσα από τους Τάκκους να μαλώνει με το γιο της σε στυλ «κρίση μεσοαστής μάνας που ανησυχεί για τα παιδιά της meets κλιμακτήριο». Ο γιος της παίρνει υφάκι «άσε μας ρε μάνα, μας έπρηξες» στο οποίο η Τάκκα ανασύρει από τη φαρέτρα της το guilt syndrome (μόνο εγώ ξέρω τι θυσίες έχω κάνει για σας μπλα μπλα) και συγχύζεται ακόμα παραπάνω. Η παράνοια σε 350 τετραγωνικά μέτρα επιπλωμένου χώρου.
Αλλαγή πλάνου και πάλι και είμαστε σε νοσοκομείο όπου η Παυλίτσα του Βουράτε Γειτόνοι προσπαθεί να πείσει τον ηθοποιό ποτέτοιο Γκρέκο ότι το παιδί της δεν έχει σχέση με τα ναρκωτικά (είναι in denial? Δεν κατάλαβα)
Ατάκα όλα τα λεφτά: «Γιατί δεν το καταλαβαίνουν? Γιατί δεν το νιώθουν? Παραλίγο να μου σκοτώσουν το γιο μου». (γιε μου, γιε μου… το χρησιμοποίησε και ο Almodovar στο All about my mother, το παθαίνουν και οι καλύτεροι).
Ο γιος της έχει γκόμενα μια που πρώτη φορά βλέπω στην τηλεόραση, η οποία του συμπαραστέκεται. Ο Γκρέκο είναι ο πατέρας της (α οκ, κατάλαβα, ο Γκρέκο είναι ο πατέρας που δεν θέλει η κόρη του να κάνει παρέα με κάποιον που μπορεί να έχει σχέση με ναρκωτικά. Ναι? Το βρήκα?)
Enter νεαρός τύπος με προφορά Wood Green (το τσαρλούδι). Το τσαρλούδι έχει και αυτό μαλλί θρουμπί, θέλει λεφτά για να κάνει ναρκωτικά (ωωωω, τι πρωτότυπο), λέει ψέματα στους δικούς του για να βγει από το σπίτι (ωωωω, τι πρωτότυπο), ζητάει λεφτά από όσους ξέρει για να κάνει ναρκωτικά μια τελευταία φορά (ωωωω, τι πρωτότυπο), λέει «Fuck You» κάθε φορά που τον κλάνει κάποιος (είναι που έπεσε στα σκληρά ναρκωτικά), συναντιέται με botoxαρισμένο έμπορο ναρκωτικών (χειλάκι πετροκέρασο και μάγουλο βερίκοκο, ρίκο ρίκο ρίκοκο) ο οποίος τον παραπέμπει σε υπόγειο καταγώγιο της παλιάς Λευκωσίας να πάει να κάνει ναρκωτικά με την ησυχία του.
Παρένθεση: Αυτοί που χαρακτηρίζουν την παλιά Λευκωσία «Εξάρχεια» (Νίκος Τορναρίτης), και αυτοί που παρουσιάζουν στις σειρές τους την παλιά Λευκωσία ως το μέρος της ακολασίας, είναι αυτοί που βλέπουν την παλιά Λευκωσία μόνο μέσα από τις τηλεοράσεις τους.
Οι ύποπτες δολοπλοκίες συνεχίζονται σε διάφορα venues. Στην Κωνσταντινούπολη σε χορό-της-κοιλιάς-joint, η Τ/Κ που φακκά η γλώσσα της συναντιέται με το γύφτο μπαμπά της Άννας Μαρίας Παπαχαραλάμπους στο «Ψίθυροι Καρδιάς» που είναι ο βαρόνος των ναρκωτικών που κινεί τα νήματα. Όλοι προσπαθούν να σκοτώσουν ή να κάνουν frame τους άλλους με διάφορους τρόπους. Ψιλοboring.
Πίσω στη Λευκωσία, ο φουκαριάρης με το dog race addiction ψάχνει το γιο του (το τσαρλούδι) και αμέσως καταλαβαίνουμε ότι το τσαρλούδι προέρχεται από μια διαλυμένη οικογένεια με προβλήματα, γι’ αυτό άλλωστε το έχει ρίξει στα ναρκωτικά. Ο μπαμπάς δεν έπαιζε μαζί του Lego και Playmobil, αλλά dog races και το τσαρλούδι νιώθει μόνο και rejected, και κανένας δεν νοιάζεται για αυτόν και από τα πολλά κλισέ θα ξεράσω.
Το δε τσαρλούδι βρήκε τη δόση του απέναντι από το αναπαλαιωμένο σπίτι της Λέσχης Lions στην παλιά Λευκωσία (εκείνο που προσφέρεται και για γάμους και βαφτίσεις, you know the one, δίπλα από το σουβλατζίδικο Berlin) και παθαίνει overdose και το σύμπαν συνωμοτεί για να τον σώσει. Ο botoxαρισμένος έμπορος καλεί ασθενοφόρο (after sale services), η αμακιγιάριστη ναρκομανής ειδοποιεί την Μαρίνα Μαντρή σε ένα ακόμα ρόλο free spirit ethnic γκόμενας (που δέχεται μεν ερωτική εξομολόγηση από τον Κασκαούνια-μπάρμπαν-με-καλή-καρδιά αλλά σπεύδει να βοηθήσει το τσαρλούδι που έχει πάθει overdose).
Επίσης μου λύθηκε η απορία γιατί δεν μπορώ να βρω Κύπρια καθαρίστρια (σαν την Άλκηστη Παυλίδου). Έχουν όλες γιους που είναι μπλεγμένοι στα ναρκωτικά και κάθε βράδυ κάθονται ξύπνιες και τους περιμένουν να επιστρέψουν σπίτι. Μετά από τόσο ξενύχτι, που μυαλό να καθαρίζουν σπίτια?
Δεν αντέχω άλλη ένταση. Θα απαιτήσω στη δουλειά να συζητάμε πάλι για Tupperware.
31 Comments:
"Το ξενοδοχείο είναι φτηνό διότι έχει fake ξύλινη επένδυση χασαποταβέρνας."
Απορία: Τα γυρίσματα γίνονται στο Αρχαιολογικό μας μουσείο????
anekdoti
Όχι. Απλώς η αισθητική του Μουσείου μας, είναι ασορτί με φτηνά ξενοδοχεία των κατεχομένων.
Go figure.
Διαβάζοντας το μου προκάλεσε τα ίδια ακριβώς συμπτώματα, όπως όταν κάνοντας ζάππινγκ, τυχαίνει να "διώ" πάνω του - αναγούλα! Μπλιαχ.
Κανεί, ΚΑΝΕΙ τζαι εν να ξεράσω.
For fuck's sake, έχει κόσμο που τα παρακολουθεί τούτα;
kala, epianes notes tin ora pou to ethores? oxa eshis demonion mnimonikon?
έχω φωτογραφική μνήμη.
Ε ρε τι χάνουμε εμείς στη ξενιτιά....
e, ennen praman na to deis je na to xixaseis touto, sorry jiolas! egw eida 6 lepta j eniwtha to IQ m na katevainei aspoume.. en mporw na katalavw...alithkia, en mporw.. laleite na en apla xamilo pou mono tou to IQ mou? :S
αξίζει σου το βραβειο της Χρυσης Πένας!
Φταίω εγώ που προτιμώ φανατικά το κομπιούτερ τζιαι τα μπλογκς, παρά την τβ;
για να μην χάνετε επεισόδιο (και για όσους είναι στην ξενιτια) - http://www.sigmatv.com/monomiafora/playlist
beware το 4λεπτο intro... ως τζιαμαι αντέχω να δω....
Πάντως ο Λώρης επαιρίπαιξεν τους καλά στο 1ο αιγ.φούξια τούτης της σεζον με το 'Δέλτα του Έβρου' κάτω που τη σκηνή που επλυνήσκαν ρούχα οι αλισαβου κ η τζένη - πολλά πετυχημένο!
Εμένα πάντως πιό μεγάλη εντύπωση έκαμε μου το υπονοούμενο οτι μέστο ψυγείο της δρακούνας μπορεί να έβρεις μια λουί βιτόν με τυρί μέσα.
μόνο εγώ τα πιάνω τούτα?
Μα ο άνθρωπος (εεε... λέμε τώρα...) επιτελεί κοινωνικό έργο...
Τι θέλετε να σας δείξει αφου "απεικονίζει την πραγματικότητα της πατρίδας μας";
Αφού ναρκωτικά και ναρκομανείς δεν έχει εκτός των τειχών. Τι να κάμει ο άδρωπος, να πει ψέματα;
Αφού τέθκοια δεν είχαμεν πριν ανοίξουν τα οδοφράγματα τζιαι οι γιοι γνωστών οικογενειών που την δεκαετία του 90 εππηδούσαν που τα κάντζελλα του παλιού αεροδρομίου -διότι ο δικός τους στις βαλίτσες επιάστην -εν αφρόζες που εφέρναν ολάν... Έτσι γελοιότητες θέλετε να μας δείχνει, αφροζούδες;
Αφού όοοοολος ο νεαρόκοσμος ΠΡΕΠΕΙ να χρησιμοποιεί το "τι λαλεις". Πως θέλετε να είναι οι διάλογοι;
Έβαλεν τζιαι τον Ίαν Άστμπερυ των Καλτ στις μουσικές, παίζει τζιαι η Μπεμπεδέλη... τι άλλο να ζητήσει κανείς;
***
Εγώ πάντως έχω να του προτείνω ακόμη ένα έργο για "τα παιδιά που έφυγαν, τα παιδιά που προσπαθούν να ξεφύγουν".
Μινιμαλιστικής τεχνοτροπίας.
Κακός και με ύποπτη φάτσα μαλλιάς ελέγχει το δελτίο ΤΖΟΚΕΡ που έπαιξε. Βλέπει πως έχει 5+1. Το μάτι του γυαλίζει. Ντιζολβ στο νέο αεροδρόμιο Λάρνακας. Δύο μήνες μετά. Περνά από τον έλεγχο διαβατηρίων. Φεύγει.
Τέλος.
(Είδατε; Χωρίς σάουντρακ από αποτυχεσμένους εντεχνοροκάδες μάλιστα!)
κάτι ήξερα όταν δεν έβρισκα το σίγμα στη τηλεόραση... και στη καινούργια που βρίσκει τα κανάλια αυτόματα σκοτώθηκα να βρω πως να το χάσω...
K. Αντρέα,
Σαν να εβιάστηκες λλίον;
Δηλαδή ... τα όσα αναφέρουν οι συλληφθέντες / κατηγορούμενοι τα θεωρείς ήδη ψέματα;
Νάκκουριν;
Ε... λάθος μπλογκ... Δρακούνα... σόρυ που εννα σε βάλω να σαρίσεις, α;
Θυμάστε την ΒΑΣΙΛΙΚΗ?
Εδιερωτούμουν τζε γω η αφελής, νεοαφηχθείς που την πολυπολιτισμική Αγγλία (τον κακό δαίμωνα της κύπρου που είπεν τζε ο πρόεδρος μας σε ομιλία του στο Λονδίνο) "μα γιατί εν βάλλουν τουρκοκύπριους ηθποιούς στους τούρτζικους ρόλους τζε εποφκάλαν τους ελληνοκύπριους σε μαθήματα τουρκικής?" Τζε μετά είδα στο σενάριο το κλασσικό - ούλλοι οι τούρτζιοι(η σχεδόν ούλλοι αφού εχαρίσαν την στους "γονιούς" της Βασιλικής) εν κατζιοί.
Ήταν μετά που ανοίξαν τα σύνορα τζε στο σενάριο η ιστορία έδιαδραματίζετουν τζε που τες δκυό πλευρές. Αμμά ω τι έκπληξη! Οι τουρκοκύπριοι απών που το σενάριο. Μαντές τζε εν υπάρχουν (η που εν έπρεπεν να υπάρχουν?)
An antekses th seira t tsiakka prokalw se na deis epikyndinh zwnh sto rik1, pramgatika en iksera an eprepe na gelasw, na klapsw h na petaksw tin thleorash!!!!
Πάντως έθιξεν έναν πολλά καλόν τζιαι επίκαιρον θέμαν η Δρακούνα, τζιαι συγκεκριμένα τες προκαταλήψεις που έχουμεν για την Χώρα τζιαι τους ξένους.
Επειδή καλώς οι κακώς σχηματίζουμεν άποψην για πολλά πράματα στον κόσμον αποκλειστικά που την τηλεόραση (πχ οι Αμερικανοί εν βλάκες, οι Άραβες εν ούλλοι κούλλουφοι, οι Τούρτζοι εν ούλλοι μουλλάδες, οι μετανάστες εν ούλλοι εγκληματίες) διότι δεν έχουμεν την ευκαιρία να τα βιώσουμεν οι ίδιοι.
Εγώ σύντομα ελπίζω να είμαι μόνιμος κάτοικος της Χώρας (εννοείται εγίνηκεν πόλεμος όταν επήρα την απόφαση) τζιαι απολαμβάνω πολλά την παρουσία ξένων, νεαρών, ολτέρνατιβ τύπων που απλά θέλουν να υπάρχουν τζιαι ναν οι εαυτοί τους. Δυστυχώς ο τρόπος που παρουσιάζεται όμως η Χώρα που τα ΜΜΕ γιατί "πουλά" εν πολλά ετεροβαρής. Μιλούν για έγκλημα τη στιγμή που εν που τες πιο ασφαλισμένες τζιαι χαμηλές σε έγκλημα περιοχές της Λευκωσίας, τη στιγμή που τα σχολεία της Χώρας παρά το ότι οι ελληνοκύπριοι εν μειοψηφία έχουν πολύ λιγότερους βανδαλισμούς που τα υπόλοιπα κλπ κλπ.
Το μόνον που διαφωνώ μαζί σου Δρακούνα εν το άδικο σχόλιον που έκαμες για τον Τορναρίτη. Επειδή έχω υπόψιν τες δηλώσεις του τζίνον που είπεν ήταν πως "αν συνεχίσει η αστυνομία με επιχειρήσεις σκούπα τότε η παλιά Λευκωσία θα μετατραπεί σε Εξάρχεια", τζιαι όϊ ότι εν Εξάρχεια.
ΤΣΙΑΚΚΑΣ ΦΟΡ ΠΡΕΣΙΤΕΝΤ!
εκτός απο βραβείο χρυσής πέννας και βραβείο υπομονής! μα σοβαρά είδες 2 ολόκληρα επισόδεια?! respect :)
Πολλα δυνατον αμμα το καλυττερον κομματιν ειναι.....
"Παρένθεση: Αυτοί που χαρακτηρίζουν την παλιά Λευκωσία «Εξάρχεια» (Νίκος Τορναρίτης), και αυτοί που παρουσιάζουν στις σειρές τους την παλιά Λευκωσία ως το μέρος της ακολασίας, είναι αυτοί που βλέπουν την παλιά Λευκωσία μόνο μέσα από τις τηλεοράσεις τους."
Α Κ Ρ Ι Β Ω Σ
τζιαι συμπληρωνω ... ή εν μπατσοι!
Αυτή η "μανία" που επάθαν τελευταίως ούλλοι με την παλιά Λευκωσία είναι και λίγο ύποπτη.
Μήπως θέλουν να ππέσει η αξία των ακινήτων στην παλιά Λευκωσία για να τους ξεπουληθούν τα ακίνητα πιο εύκολα?
Παππού ξεπούλα, έχει ξένους!
Παππού ξεπούλα, έχει ναρκωτικά!
Παππού ξεπούλα, έχει οχληρία!
Δρακούνα μου,
έσιεις απόλυτο δίκαιο πως εν ύποπτες τούτες οι καταστάσεις. Αλλά όσοι ήταν να ξεπουλήσουν εκάμαν το πριν χρόνια...
όχι όλοι Φιρφιρή...
ΤΙ ΝΑ ΠΩ... ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΚΥΠΡΟ ΦΤΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΑΙΓΙΑ ΦΟΥΞΙΑ ΜΕ ΤΟ ΦΤΗΝΟ ΣΑΧΛΟ "ΤΑΧΑ" ΧΙΟΥΜΟΡ. Κ ΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΛΙΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΝ ΛΟΓΩ ΣΑΧΛΑ.ΒΛΕΠΩ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΟΡΑ Κ ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΩΣ ΜΕ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ. ΣΑΦΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ Η ΣΕΙΡΑ ΚΑΜΝΕΙ 'ΚΟΙΛΙΑ'ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΜΗΔΑΜΗΝΑ. ΟΣΤΟΣΟ (ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ ΤΟΥ ΤΣΙΑΚΚΑ-ΕΣΤΑΜΑΤΗΣΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥ8Ω ΠΟΥ ΤΑ ΜΙΣΑ ΤΟΥ ΒΟΥΡΑΤΕ ΓΕΙΤΟΝΟΙ) ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΝΑΡΚΩΤΙΚΩΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΦΡΟΝΤΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΠΡΟΣΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΕΝΩ ΕΙΝΑΙ ΔΙΠΛΑ ΜΑΣ, ΓΙΑΥΤΟ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ ΤΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΕΙ. ΤΕΣΠΑ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΕΝ ΝΑΙΝ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ. ΕΧΩ ΟΜΩΣ ΜΙΑΝ ΑΠΟΡΙΑ Κ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΟ ΤΟΥ BLOG: ΓΙΑΤΙ ΚΡΙΝΕΙΣ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΕΧΟΝΤΑΣ ΔΕΙ ΕΛΑΧΙΣΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ;; ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΚΑΜΝΕΙΣ ΑΝΕΞΟΔΗ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΤΙ΄;;;;
ΦΙΛΙΚΑ
ΜΖ
@Δρακούνα.
Οι τιμές έπεσαν από εποχής Λέλλου.
Το θέμα τώρα είναι η αξιο-ποίηση.
http://hlithioagrino.blogspot.com/2009/10/blog-post_18.html
Οι τηλεοπτικές εκπομπές έχουν ελάχιστο χρόνο, μέσα στον οποίο προσπαθούν να τραβήξουν την προσοχή του τηλεθεατή. Αν δεν τα καταφέρουν μέσα σε 2-3 λεπτά, η σειρά θεωρείται ότι κάνει κοιλιά. That's how TV works.
Γι'αυτό και οι σειρές διαφημίζονται με σύντομα trailers (που περιλαμβάνουν τις πιο εντυπωσιακές σκηνές) για να τραβήξουν τον τηλεθεατή.
Δεν περιμένει κανένας τον τηλεθεατή να κάτσει να δει 20 50λεπτα επεισόδια, να τα αναλύσει ΚΑΙ ΜΕΤΑ να πει τη γνώμη του. Άρα ναι, με 2 επεισόδια που είδα, δικαιούμαι να εκφέρω την άποψη μου.
Όσο για τα ναρκωτικά διαφωνώ. Το σενάριο της σειράς καταπιάνεται κατά την άποψη μου πολύ επιδερμικά με το θέμα, κάνει χρήση δεκάδων αχρείαστων old fashioned κλισέ και οδηγεί σε παραπλανητικούς συνειρμούς. Η χρήση της γλώσσας βρίσκω ότι είναι φτωχή και άχρωμη και οι παραπάνω χαρακτήρες παίζουν καρικατούρες αντί ολοκληρωμένους χαρακτήρες σε βάθος.
Δεν έχω πει οτιδήποτε για την Αίγια Φούξια. Εξάλλου η σειρά εκείνη δεν είναι δραματική όπως το Μόνο μια Φορά. Άρα δεν μπορούν να συγκριθούν μεταξύ τους.
drakouna to ergasiako su perivallon einai antiygieino. enen 8emata gia syzitisi touta.
an skefteis pote na alla3eis ergasia, na su kamw systasi ena sygkekrimeno grafeio stin leukwsia opou oi ypalliloi synomotoun kai intrigarontai gia ena sovarotero skopo pu ta erga tou tsiakka. gia na pareis mia kali idea, fantastou ti skini: anoigei i porta enos grafeiou entos tou ktiriou grafeiou, mpenei mesa mia omorfi kopela gyrw sta 25 me plousia makria mallia kai mia rytida perisillogis sto metwpo kai dilwnei xamilofwna sto proswpo sto opoio tou anikei to grafeio, gia na min tin akousoun oi alles:
"nomizw oi e3w eginan geitones mou sto farmville gia na me sampotaroun"
true story!
mouzi naxoun ta narkwtika!
sorry...έκαμα λάθος.
Το τσιακκαλί σενάριο της Βασιλικής έσιει τζε τουρκοκύπριο -έναν έμπορο ναρκωτικών.
Γιατί σιέρουμε ακόμα παραπάνω που ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ τηλεόραση και κυρίως Μόνο μια φορά, τζια Αίγιες τζιαι ότι κόψιε ο νους του καθενού. Τζιαι κυρίως γιατί δεν μου αρέσκει να διακωμωδούν τζιαι να κοροϊδεύουν του κατοίκους των χωριών.
Συμφωνώ με τον Φιρφιρήν ότι σχημτίζουμεν γνώμην για θέματα που δεν ζούμεν οι ίδιοι, από ότι βλέπουμε στην τηλεόραση. Και η τηλεόραση είναι ένας ΞΕΝΟΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ, που διαπαιδαγωγεί τα παιδιά μας, επηρεάζει χαρακτήρες και πλασάρει πρότυπα. Ευτυχώς έχει κουμπί που κλείνει.
Μετά από προσωπικό απολογισμό και ένα τεράστιο turning point στη ζωή μου, είχα πετάξει την τηλεόραση αλλά πριν λίγο καιρό πήρα άλλη. Τη χρησιμοποίησα μέχρι τώρα μόνο για να βλέπω dvd, αλλά χθες μιας κι έμεινα σπίτι είπα να δω τι παίζει, μετά από τόσο καιρό αποχής...
Ας πει όμως κάποιος του κύριου Τσιάκκα ότι το δράμα τού πάει πολύ, γιατί τέτοιο γέλιο δεν κάνουμε ούτε με τις καλύτερες κωμωδίες.
Βέβαια δεν πιάνει κανείς το «Φόντο», όπου μιλούμε για έξτρα σουρεάλ καταστάσεις.
-Εγόρασα σας μια ψηφιακή φωτογραφική.
-Ίντα πράμαν, ψοφιακή;;
Are we supposed to laugh here?
Έλεος, ας πούμε.
Και έχουμε γίνει πιο advanced, μετά τους τουρκικούς διαλόγους που καθιέρωσε ο θεός Τσιάκκας! Το «Φόντο», θέλοντας να πάρει το αβαντάζ, έχει συμπεριλάβει αγγλικούς διαλόγους, με υπότιτλους, φυσικά, οι οποίοι δεν παύουν να είναι κυπριακοαγγλικοί:
-Γουότ γούιλ γιου ντου ιφ γιου φάιντ άουτ δατ Γαβριέλλα’ς μπέιμπι ις γιορς;;
-Άι γουίλ ττέικ μάι ρισπονσιμπίλλιττις.
-Γκουντ λακ.
Good luck to you, too, losers!
Post a Comment
<< Home