Monday, March 16, 2009

Free Aphrodite!


Είμαι η Αφροδίτη, η θεά του Έρωτα και της Ομορφιάς. Γεννήθηκα στην Πέτρα του Ρωμιού από τον αφρό που δημιούργησαν τα γεννητικά όργανα του Ουρανού πέφτοντας στη θάλασσα μετά τον ακρωτηριασμό του από τον Κρόνο (καλά μην το ψάχνεις, θεοί ήμαστε, μαλακίες κάνουμε). Με υποδέχτηκαν οι Ώρες (οι εποχές του χρόνου στη μυθολογία), με έντυσαν και με στόλισαν. Μου φόρεσαν πλουμιστά, λουλουδάτα φορέματα από πορφύρα, μετάξι και άλλα γυαλιστερά υφάσματα. Έπλεξαν τα πλούσια μαλλιά μου και τα στερέωσαν με μια όμορφη, μαλαματένια πόρπη. Στόλισαν τον κατάλευκο λαιμό μου με περιδέραια πολύτιμα. Τέλος, φόρεσαν στ' αυτιά μου μαργαριταρένια σκουλαρίκια. Μετά με μετέφεραν στον Όλυμπο και με παρουσίασαν στον Δία και τους υπόλοιπους θεούς. Όλοι με θαύμασαν, θαμπώθηκαν από την ομορφιά μου, μου έλεγαν αμέτρητα κοπλιμέντα και ήθελαν να με κάνουν γυναίκα τους.

Είμαι η Αφροδίτη, σύζυγος του Ήφαιστου, ερωμένη του Άρη, του Ποσειδώνα, του Διόνυσου, του Ερμή και αμέτρητων άλλων θνητών. Είμαι μητέρα μισής ντουζίνας εξώγαμων. Είμαι η θεά-γκόμενα των αρχαίων Ελλήνων. Ήμουν παράγοντας στον Τρωικό Πόλεμο.

Στο απόγειο της δόξας μου, είχα σημεία λατρείας παντού μέσα στον ελληνικό και ρωμαϊκό κόσμο. Προς τιμή μου γίνονταν γιορτές, όργια, θυσίες και πανηγύρια. Μέχρι και πλανήτη έχω στο όνομα μου. Όλοι οι διάσημοι αρχαίοι γλύπτες μου αφιέρωσαν αγάλματα. Μέχρι και μετά την εξάπλωση του Χριστιανισμού, στην Αναγέννηση, ο Sandro Botticelli μου αφιέρωσε πίνακες tempera με εξωτική ομορφιά.

Είμαι η Αφροδίτη, τουριστικό σήμα κατατεθέν της Κύπρου και του ΚΟΤ.

Είμαι η Αφροδίτη των Σόλων και είμαι πεταξούμενη κάτω από 3 δαχτύλια σκόνη. Απαιτώ αμέσως κάποιος να έρθει στο Αρχαιολογικό Μουσείο Λευκωσίας να με κλέψει. Να δω ξανά λίγο ήλιο, να ζήσω στιγμές δόξας και μεγαλείου. Να με αναδείξουν ως άγαλμα και ως έργο τέχνης παγκόσμιας κληρονομιάς. Please, κάποιος να με σώσει από τα νύχια του Τμήματος Αρχαιοτήτων…

Είπα ότι είμαι καλή στο κρεβάτι?

8 Comments:

At 16 March, 2009 15:06, Anonymous Anonymous said...

Itan na rotiso an kamneis kai frappe, alla en exeis sherka...

Tautoxrona apokleiontai kai klassikes staseis...

Meine tziamai pou eisai

 
At 16 March, 2009 18:46, Anonymous Anonymous said...

Oti den exis kittaritida xehases na to anaferis sto biografiko sou!

 
At 17 March, 2009 02:06, Blogger the Idiot Mouflon said...

!!!

"...Είμαι η Αφροδίτη, τουριστικό σήμα κατατεθέν της Κύπρου και του ΚΟΤ..."

Αν το:

"...με έντυσαν και με στόλισαν."

....γίνει "στόλι-σαν" (http://int.stoli.com/)

έχεις στημένη διαφημιστική καμπάνια για cypriot-russian alcoholic beverage ...

Η κυπριακή συνεισφορά στην όλη υπόθεση θα είναι σαν (sun), νερό πάντως θα πρέπει ν' αγοράσουμε.

(Στα σποτάκια θα έχει για μουσική το "Touch too much" των AC/DC.
"She had the face of an angel
Smiling with sin
The body of Venus with arms
")*

Για τη σκόνη όμως φταίει είτε η Αφρική... είτε ή προηγούμενη κυβέρνηση.


* http://www.mcw.gov.cy/mcw/da/da.nsf/DMLcopy_gr/DMLcopy_gr?OpenDocument&print

http://www.mcw.gov.cy/mcw/da/da.nsf/All/2EA8B0A3BF75A25DC22571A7004E967C?OpenDocument

 
At 17 March, 2009 05:58, Blogger Lexi_penitas said...

Πριν καμιά δεκαρια χρόνια επισκευτήκαμε με τα παιδιά μου το αρχαιολογικό μουσείο Λεμεσού.

Φεύγοντας, μόνο μια λέξη μου εντυπώθηκε στο μυαλό. ΜΙΖΕΡΙΑ. Μα είναι δυνατόν σκεφτόμουν να είμαστε τόσο πένητες σε αρχιολογικά αντικείμενα. Έκτοτε όποτε περνώ απέξω νιώθω ντροπή για τους ξένους που το επισκέπτονται. Σίγουρα θα σκέφτονται ότι όλη η αρχαία δόξα που τους παρουσιάζουμε είναι παραμύθια.

 
At 17 March, 2009 10:48, Blogger iveks said...

Ma drakouna m, mana m, poureka m, ti se epiase xafnika me ta agalma kai ta agalmatidia?
Pete tin alithkia re pethkia, kapou poli sto vathos, en siereste otan akougete kai i Kypros gia xarin tis theas Afrodites; eseis den niothete perifanoi;

 
At 18 March, 2009 11:24, Anonymous Anonymous said...

Voi8a ton Dia tze na se voi8isei tzinos esena!

 
At 12 August, 2009 16:25, Anonymous Anonymous said...

ITHEGOD
IVDRA
http://www.lifo.gr/blogs/u5063

 
At 02 March, 2010 20:12, Anonymous Makos said...

QUIZ

Βλέπετε ότι το πόδι της είναι σπασμένο και κολλημένο?
Σε παλαιότερες φωτογραφίες είναι σώα!
Πώς και γιατί σπάσαμε το πόδι του συμβόλου μας?

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.