Wednesday, November 12, 2008

Quizzzzz

Τι κοινό έχουν η κυπριακή σειρά «Αίγια Φούξια», με τη σελίδα 8 της εφημερίδας «Φιλελεύθερος»?

Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να πω ένα mea culpa, διότι μετά το πρώτο επεισόδιο της σειράς που με είχε ελαφρώς απογοητεύσει, τα υπόλοιπα επεισόδια με αποζημίωσαν και τα παρακολουθώ ανελλιπώς. Οι κρύες νύχτες του χειμώνα θα περάσουν πιο ευχάριστα.

Back to the question…

Απάντηση:
«Στη κυπριακή σειρά «Αίγια Φούξια», είκοσι χαρακτήρες βγαλμένοι από τα παλιά, επικοινωνούν με ένα διαφορετικό είδος χιούμορ, εκεί που ακόμα και η πιο δραματική στιγμή ξεπηδάει στις οθόνες μας ανάλαφρη και μας προκαλεί αβίαστο γέλιο

Στη σελίδα 8 του Φιλελευθέρου, φιλοξενείται η στήλη «Διάλογος στον «Φ»» όπου διάφοροι χαρακτήρες βγαλμένοι από τα παλιά, επικοινωνούν με ένα διαφορετικό είδος χιούμορ, εκεί που ακόμα και η πιο δραματική στιγμή ξεπηδάει ανάλαφρη και μας προκαλεί αβίαστο γέλιο

Από τη σημερινή στήλη:

«Στους θιασώτες της δουλοπρέπειας
Προς τον πρόεδρο της... πρώην ΑΤΗΚ απευθύνεται ο ταγματάρχης ε.α. Ανδρέας Αυγουστής.

Προς τον κ. Σταύρο Κρεμμό και τους πέριξ αυτού:

Πρόσφατα ανέγνωσα στον Τύπο την πρόθεσή σας να εξαλείψετε το χαρακτηριστικό ελληνικό ΑΤΗΚ και να παραμείνει μόνο το αγγλόφωνο cyta ως τα βασικά αρχικά ψηφία της εταιρείας στην οποία προΐστασθε. Με την παραλαβή των νέων λογαριασμών διεπίστωσα ότι η απειλή σας έγινε πράξη και αρχίσατε να υιοθετείτε το αγγλόφωνο παλαιό αποικιακό όνομα cyta αντί το ελληνικότατο και αντιαποικιακό όνομα ΑΤΗΚ και τούτο, κατά την άποψη μας, επειδή το υφιστάμενο πολιτικό κλίμα επικροτεί κάτι τέτοιες δουλοπρεπείς ενέργειες.

Κύριε Κρεμμέ, υπεύθυνα σας διαβεβαιώ ότι ενόσο υπάρχουν ακόμα σ' αυτόν τον τόπο αποικιακά κατάλοιπα, η Κύπρος θα υποφέρει και θα σφαγιάζεται ο ελληνικότατος αυτός ηρωικός χώρος. Έγινε αγώνας, κύριε κρεμμέ, και εχύθη αίμα, για την απαλλαγή από τον αποικιακό ζυγό.

Ομολογώ ότι με εκπλήττει το γεγονός ότι υπάρχουν άνθρωποι σε καίριες θέσεις που ονειροπολούν ακόμα την επαναφορά της δουλείας. Νομίζω ότι αυτού του είδους οι αφελείς πράξεις, οι δουλοπρεπείς, οι ανήθικες για τη μνήμη των ηρώων μας, δεν τιμούν και δεν επιτρέπονται από άτομα με πατριωτική υπερηφάνεια, αξιοπρέπεια, πολιτισμό, μόρφωση και ήθος. Είμαι βέβαιος ότι στην ανήθικη και αυθαίρετη σας αυτήν ενέργεια δεν ελάβατε καθόλου υπόψη την πλειοψηφία του κυπριακού λαού ο οποίος αποτελείται από το 86% Έλληνες ούτε καν την Βουλή που εκπροσωπεί το λαό. Αν, σύντομα, κύριε Κρεμμέ, δεν αναθεωρήσετε την προσβλητική αυτήν απόφασή σας, είμαι υποχρεωμένος να αλλάξω όλα τα τηλέφωνα μου τόσο στο σπίτι όσο και στο γραφείο. Ως επίσης και όλες τις ηλεκτρονικές μου συσκευές που σχετίζονται με το λογότυπο cyta και θα αναλάβω εκστρατεία κατά της δουλοπρεπούς αυτής ενέργειάς σας. Λυπάμαι, κύριοι επικεφαλής της ΑΤΗΚ.»

Το Σύνδεσμο Αγωνιστών ειδοποίησεν τον κανένας??? «Αλλοιώνεται η δομή του λαού μας και θα τον κάμουν ερμαφρόδιτο, άχροο, άοσμον και άγευστο»!!!

…αλλά τουλάχιστον θα μιλά καλά αγγλικά…


Update 14.11.2008:
- Να στείλεις υβριστικό γράμμα και να διαμαρτύρεσαι για επιστροφή σε "αποικιακά κατάλοιπα" διότι η CYTA αποφάσισε να ονομάζεται CYTA και όχι ΑΤΗΚ- 36 σεντ (το γραμματόσημο για να στείλεις το γράμμα)

- Να ανακαλύπτεις ότι η ονομασία CYTA ΔΕΝ είναι προιόν της αγγλικής αποικιοκρατίας αλλά ονομασία που υιοθετήθηκε ΜΕΤΑ την διακήρυξη της Κυπριακής Δημοκρατίας (ναι, τζείνης που "έγινε αγώνας και εχύθη αίμα" για να υπάρχει) - Priceless!!!

41 Comments:

At 12 November, 2008 14:13, Blogger rose said...

δρακουνα μπραβο

και για τους ερμαφροδιτους, αχροους, αοσμους κλπ κλπ

σιαπώ!

 
At 12 November, 2008 14:14, Blogger rose said...

εύγε
ηθελα να πω!
χιχιχ

 
At 12 November, 2008 14:49, Anonymous Anonymous said...

Ethixtikes pale drakouna - tourkospora mou?

 
At 12 November, 2008 14:51, Anonymous Anonymous said...

Xenomania o kipreos drakouna m.

 
At 12 November, 2008 14:54, Anonymous Anonymous said...

Ti arrwsthmenoi komple3ikoi an8rwpoi..

Toutoi einai xeiroteroi pou tous tourkous pou allazoun ta onomata twn polewn kai vazoun tis dikes tous..
Afou to onoma ths eterias htan cyta kai oulloi to leme cyta me to zori oi skatofatses na mas anagkasoun na to leme ATHK?

Cyta re cyta cyta cyta! Cyta cyta!

vreste mou mia idiotikh eteria pou vazei ellhniko onoma th shmeron hmera... On telecoms? MTN? Areeba?

Einai 8ema marketing oxi 8ema douloprepias...

Alla aman o nous sou en patimena pitoura.. Oti 8es pistefkeis..

Cyta re cyta!


Opote diavazw kati tetoia 8ymame th giagia mou pou den polykatalavene apo ideologies kai e8nikismous kai apla ekane thn e3hs diapistosh mian hmera pou ka8oumastan kai maxoumastan na piasoume ena... Papa na valoume meso gia na piasoun thn arfh mou se mia doulia

Eipe loipon h giagia: " ton tzairon tou egglezou mana mou aman den isoun a3ios den epaenes poupote.."

Shmera sthn kata ta alla adouloth ellhnikotath kypro ama den exeis glossa kai meso.. Asto kalytera..

Egw lew para toutous tous traoulous pou mas kyvernoun shilies fores kalytera oi egklezoi..

 
At 12 November, 2008 14:59, Anonymous Anonymous said...

Ise gia klamata file m. Yiati kati tetioi san esena katastrefete tin koinonia tis kyprou. HREMISE!!!

 
At 12 November, 2008 15:10, Anonymous Anonymous said...

Γιατί εν τον ενοχλήσαν τζιε τα υπόλοιπα αγγλικά που εκολλήσαμεν τζιε εππατσιάραμεν σχεδόν ούλλον το λεξιλόγιον μας πχ:Λίτσα Court,Shopping Mall,Nίκος Tavern κλπ?

 
At 12 November, 2008 16:47, Blogger Marco said...

Ναι, ουλλα τα αλλα εσασαμεντα τζιε εμεινε το ονομα της Ατηκ, αμπα να την λαλουν Τταλλουν, χεστηκα

 
At 12 November, 2008 16:53, Blogger anipotheti said...

ομολογω οτι μαλλον οι παραπανω που εκαμαν κομμεντς εισαστεν χοραιτες - ενε κακο, ο αγαπημενος μου ανορθωγραφος (βλεπε μπλοκ ) ειναι και αυτοσ γεμα θρεμμα της Χωρας .. (και μεν προσβαλεστε που σας λεμεν χωραιτες διοτι, σε ΟΛΑ ανεξερέτος σχεδον τα ελληνικα νησια, η πρωτευουσα επικαλιτε επισης ΧΩΡΑ .. )

το κολλημα λοιπον αν εν για τα αγγλικα ονομα στις εταιριες, οργανισμους κλπ ξεπεραστετο και ελλατε ενα γυρουδιν εις την ομορφη Λεμεσο να δειτε τι παει να πει ...globalization !!!

1. εστιατορια, καταστηματα, κτηρια που εγερθηκαν/ ανοιξαν πριν το 80 εχουν με ελληνικους χαρακτηρες αγγλικο ονομα του στυλ ( ΜΠΑΜΠΟΣ ΤΑΒΕΡΝ και φισικα με ακομα πιο μεγαλα γραμματα PAMPOS TAVERN -

2.εστιατορια, καταστηματα, κτηρια που εγερθηκαν/ ανοιξαν μετα το 80 εχουν και μια τεραστεια σειρα (συνηθως με πρασινο χρωμα) με αραπικα ... (Βλεπε στην ιστορια της λεμεσου την εισβολη λιβανεζων, ισραηλιτων και οχι μονο)

3. ολα τα πιο πανω μετα την δεκατια του 90 προσθεσαν και επιγραφες στα ρωσσικα ...

οποτε μεν λαονεστε...
συμφωνω οτι επρεπε να κρατουμε τα ελληνικα μασ στοιχεια αλλα απο τη στιγμη πλεον που γιναμε πολυεθνικη ΚΑΙ επισης μια και μπηκαμε στην ευρωπη πρεπει να κρατουμε και το αγγλικο στοιχειο για να καμνουμε χαρουες

εγω εν συμφωνω η συτα να γινει μονο cyta αλλα νομιζω παρασιεζουμεντο να το βλεπουμε εθνικιστικα το θεμα...
αλλα εκαταντησαμε σε τουτη τη χωρα να μας πιανει η αγαπη για το εθνος για τα πιο ασχετα πραματα ... ρε φερτε τα μιλια σας και παρτε τα , αν εν συτα η χητα τι σας κοφτει..παλε την κκελλε μας θα την κοψουν...

 
At 12 November, 2008 16:53, Blogger anipotheti said...

ομολογω οτι μαλλον οι παραπανω που εκαμαν κομμεντς εισαστεν χοραιτες - ενε κακο, ο αγαπημενος μου ανορθωγραφος (βλεπε μπλοκ ) ειναι και αυτοσ γεμα θρεμμα της Χωρας .. (και μεν προσβαλεστε που σας λεμεν χωραιτες διοτι, σε ΟΛΑ ανεξερέτος σχεδον τα ελληνικα νησια, η πρωτευουσα επικαλιτε επισης ΧΩΡΑ .. )

το κολλημα λοιπον αν εν για τα αγγλικα ονομα στις εταιριες, οργανισμους κλπ ξεπεραστετο και ελλατε ενα γυρουδιν εις την ομορφη Λεμεσο να δειτε τι παει να πει ...globalization !!!

1. εστιατορια, καταστηματα, κτηρια που εγερθηκαν/ ανοιξαν πριν το 80 εχουν με ελληνικους χαρακτηρες αγγλικο ονομα του στυλ ( ΜΠΑΜΠΟΣ ΤΑΒΕΡΝ και φισικα με ακομα πιο μεγαλα γραμματα PAMPOS TAVERN -

2.εστιατορια, καταστηματα, κτηρια που εγερθηκαν/ ανοιξαν μετα το 80 εχουν και μια τεραστεια σειρα (συνηθως με πρασινο χρωμα) με αραπικα ... (Βλεπε στην ιστορια της λεμεσου την εισβολη λιβανεζων, ισραηλιτων και οχι μονο)

3. ολα τα πιο πανω μετα την δεκατια του 90 προσθεσαν και επιγραφες στα ρωσσικα ...

οποτε μεν λαονεστε...
συμφωνω οτι επρεπε να κρατουμε τα ελληνικα μασ στοιχεια αλλα απο τη στιγμη πλεον που γιναμε πολυεθνικη ΚΑΙ επισης μια και μπηκαμε στην ευρωπη πρεπει να κρατουμε και το αγγλικο στοιχειο για να καμνουμε χαρουες

εγω εν συμφωνω η συτα να γινει μονο cyta αλλα νομιζω παρασιεζουμεντο να το βλεπουμε εθνικιστικα το θεμα...
αλλα εκαταντησαμε σε τουτη τη χωρα να μας πιανει η αγαπη για το εθνος για τα πιο ασχετα πραματα ... ρε φερτε τα μιλια σας και παρτε τα , αν εν συτα η χητα τι σας κοφτει..παλε την κκελλε μας θα την κοψουν...

 
At 12 November, 2008 17:58, Anonymous Anonymous said...

Egw file mou sou lew oti kati kalamarolagnes san esena katastrefoun thn kypro..

Kai ti egine re file an leme th cyta cyta kai den thn baftizoume me to zori athk? 3ekollate re ... Patriotes tou kolou...

Esy pou en na anoi3eis etairia thlepikoinoniwn na thn onomasete γιωρκατσος τελεκομ..

 
At 12 November, 2008 18:59, Anonymous Anonymous said...

etsi pou aporia...o pareas meta pou en na fkalei oles tis siskeves tis cyta kai 8a anazitisei alli etairia gia tis tilepikinonies tou se pia 8a paei?

Giati ondos...je i MTN je i Areeba en nen 3ena ta onomata tous?
Extos je an i Em Tti En ne Mmmou Tttou Nnnou.

en eixa provlimata na asxoli8oume je epiame tin ATIK/Cyta.

 
At 12 November, 2008 20:50, Blogger Valentinos Kontoyiannis said...

pragmatika eimai periergos an pianoun tziai borderline (ou manoulla mou, aggliki leksi, ptou ptou) fisiologikes epistoles pou borderline fisiologika atoma ston filelefthero tziai apla en tis ekdidoun. apokliete na pianoun epistoles mono pou pellous tziai fasistes..ennen?

 
At 12 November, 2008 20:57, Blogger ruth_less said...

Γιατί ούλλα πρέπει να τα πολιτικοποιούμε έτσι; Η anipotheti εκάλυψε με πλήρως... τζι ας είμαι τζιαι χωρα-ίτισσα!

Δες τε ούλλοι Αίγια Φούξια τζιαι χαλαρώστε μάνα μου...

 
At 13 November, 2008 08:35, Blogger drakouna said...

Οι οπαδοί του ονόματος ΑΤΗΚ προφανώς δεν εξανάκουσαν τη λέξη marketing, διότι είναι αγγλική και αποικιοκρατική.

Στα ελληνικά είναι....

"Μάρκετινγκ: Αγοραστική επιστήμη, το σύνολο των επιχειρησιακών ενεργειών όπως λ.χ. έρευνα αγοράς, η ανάλυση των επιθυμιών του καταναλωτικού κοινού, η τιμολόγηση, η διαφήμιση, η προώθηση κτλ των προιόντων, με τις οποίες επιτυγχάνεται αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης."

Γ. Μπαμπινιώτης (είναι Έλληνας)

 
At 13 November, 2008 10:28, Anonymous Anonymous said...

Re gamoto pragmatika imaste gia kavlies. E kai ti egine pou tha grafei Cyta kai oxo ΑΤΗΚ?? Diladi eseis pou thixtikete ama thelete na pate na plirosete to tilefono sas lete: "mama prosexe mou to moro kai tha pao stin ATHK na pliroso to tilefono m" kai oxi apla enan "tha pao cyta".

*Drakouna m vres allo thema na thixeis alli fora. p.x gia to posous laous kai pertikous epiasan oi perifanoi kinigoi mas!

 
At 13 November, 2008 10:42, Anonymous Anonymous said...

ouff!! Tora mou to lete! 3 ores giriza stous dromous na vro katastima tis ATHK na pliroso to tel mou kai den evriska! Ola eixan agorastei apo kapoia CYTA, nomiza itan neo cafe tipou starbucks, ma na pou telika mathaino oti apla allakse onoma!

 
At 13 November, 2008 11:56, Blogger ΦΛΕΓΟΜΕΝΟΣ said...

Φεγγαράκι μου μισό
Λύσε το Κυπριακό
Και την Σημαία την Γαλανόλευκη
Κάνε την Ολόλευκη

 
At 13 November, 2008 12:23, Anonymous Anonymous said...

Ate re ma sovara? Pigene sta starbucks kai zita ekei na pliroseis ton logariasmo sou tha se exipiretisoun amesos!

Gia perissoetes plirofories parakalo parte sto tilefono:

22466462 Starbucs - Cyta

Parakalo otan teliosete me to tamio kathiste na sas kerasoume kai ena gallikooooo!!!!!

 
At 13 November, 2008 14:01, Anonymous Anonymous said...

the meaning of irony is completely lost on you

 
At 13 November, 2008 15:32, Blogger Αχάπαρη said...

siga kale dame oute na paraggeileis kafe den mporeis an den ksereis agglika to cyta tous peirakse

 
At 13 November, 2008 15:50, Blogger stalamatia said...

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος επιγραμματικά τι σημαίνει ΑΤΙΚ και τι σημαίνει cyta.Εχω μπερδευτεί αν είναι τα τηλέφωνα ή η ηλεκτρική.

 
At 13 November, 2008 18:03, Anonymous Anonymous said...

Apologoumai gia tous latinikous xaraktires... Loipon:

ATHK : Arxi THlepikoinwniwn Kuprou
CYTA: CYprus Telecommunication Authority
AHK: Arxi Hlektrismou Kuprou

Twra isws na einai pio ksekatharo gia to se poion plirwneis logariasmous sou :) To sxolio sou stalamatia mou isws einai mia apodeiksi tou poso eustoxi itan i drakouna sto na thiksei to sigkekrimmeno thema. Den pistevete pws skotwnoume siga siga ti glwssa me to na mi gnwrizoume ti simainoun ta arxika ATHK gia paradeigma, pou xrisimopoioume toso suxna? Poso mallon otan eisagoume ksenofertous orous opws CYTA... Kai eimai sigouri pws i stalamatia den einai i moni... Poso pio eukola tha itan ola an ta katalavainame kalutera.

Kai mporei to zitima ATHK/CYTA na einai polu mikro. Kai mporei oi perissoteroi mas na exoume sinithisei to CYTA. Paroti den kseroume ti simainei! Alla polemontas ena-ena afta ta 'krousmata' tha ftasoume siga siga kai stis tampeles twn tavernwn, twn kosmimatopwleiwn... klp

 
At 13 November, 2008 18:41, Blogger dokisisofi said...

ti egine drakouna? glifeis ekei pou eftines? pws kai?

 
At 13 November, 2008 21:43, Anonymous Anonymous said...

ma pios sou eipe oti 8eloume na ta metatrepsoume ola sta ellhnika?? Poios o logos?? Exoume kalamarades touristes??
An 8ymame kala emeis orgonoume ta ellhnika nisou8kia epeidh emeis mallon den exoume 8allassa??

...
shmeron hmeran o planiths einai mikro xorio kai h die8nhs glossa einai ta agglika... Kai h oikonomia ths kyprou.. ?(Σουρπραις σουρπραις )... Stirizete ston toyrismo kai tis lires twn apikiokratwn...


Etsi opws eginan ta pramata shmera Oi neoi shmera prwta prepei na miloun sosta agglika kai meta sosta ellhnika.. Kai gia ta sosta ellhnika 8eleis tooooso poly kopo pou asto kalytera..

Ta ellhnika miloun ta 15 ekatomyria psories..
ta aglika? 300 ekatomyria amerikanoi+ 70 ekatomyria egglezous+allous tosous aystralezous + 200 ekatomyria loipoi pou thn exoun 2h glossa...

...3erw 3erw h ellhnikh glossa einai super ouaou... Alla what to do.. H pagkosmia glossa einai ta agglika...

Get over it...

 
At 13 November, 2008 22:46, Blogger kangerlussuaq said...

Η ΑΤΗΚ (και η Μακεδόνία) είναι Ελληνική!

Τα πράγματα είναι σοβαρά και μην τα παίρνετε τόσο αψήφιστα: η CYTA είναι ο νέος αντίχριστος! Απειλεί τους θεματοφύλακες της ελληνικότητας του νησιού. Πατριώτες και πατριώτισσες, ξηλωστε τα τηλέφωνά σας και επιτρέψτε στα σήματα καπνού, τον τηλέγραφο ή τα ταχυδρομικά περιστέρια (έτσι κι αλλιώς, σε εκείνη την εποχή ανήκετε ακόμα!)

Και τώρα ας σοβαρευτούμε (περισσότερο):

Γιατί να τη λέμε μόνο ΑΤΗΚ και να μην τη λέμε και ΚΤΙ (από το Kıbrıs Telekomünikasyon İdaresi). Από πότε δηλαδή η CYTA είναι Ελληνική; Γιατί ο εν λόγω δεν αντέδρασε όταν το πακέτο καρτοκινητής Symphony έγινε SoEasy; Αααα, μισά μας τα λεει ο απόστρατος... προφανώς λόγω αλτσχάιμερ.

 
At 13 November, 2008 22:57, Blogger stalamatia said...

Ανώνυμε
Ευχαριστώ για τη διευκρίνιση αλλά εγώ δεν πληρώνω κανένα λογαριασμό στη Κύπρο δεν μένω εκει εδώ και 31 χρόνια μένω Ελλάδα .Εκτός του ότι δεν έχω δει λογαριασμό μπερδέυτηκα με τη ΑΤΗΚ και ΑΗΚ και μετά ήταν και η CYTA.Εδώ που είμαι όλοι οι λογαριασμοί μας έρχονται στα Ελληνικά.

 
At 14 November, 2008 02:17, Anonymous Anonymous said...

Αρέσκει μου που ο κόσμος επικεντρώνεται στα γεγονότα... Κουβέντα να γίνεται.

1. Το όνομα ΑΤΗΚ δεν είναι αποικιοκρατικό, ούτε το CYTA. Επροκύψαν το '61, *μετά* την ανεξαρτησία. Αν θέλουν κάποιοι να εστιάσουν στην CYTA την ευρύτατη χρήση της αγγλικής σε ούλλες τες εκφάνσεις της κουλτούρας μας ας το κάμουν. If it makes them happy.

2. Που το 2004 που άνοιξε η αγορά με σχετική νομοθεσία η CYTA *δεν* είναι πλέον η Αρχή Τηλεπικοινωνιών της Κύπρου. Υπάρχει Ρυθμιστική Αρχή Τηλεπικοινωνιών με Επίτροπο που είναι ο εθνικός διαχειριστής για τα θέματα τηλεπικοινωνιών.

 
At 14 November, 2008 02:39, Anonymous Anonymous said...

aista astia einai imikratikh h cyta...

 
At 14 November, 2008 08:20, Blogger drakouna said...

Στην Κύπρο πρέπει πάντα να αποδεικνύεις ότι ΔΕΝ είσαι ελέφαντας...

 
At 14 November, 2008 10:04, Blogger bestman said...

Φίλε Γιώργο, το όνομα του της Cyta ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ "Αρχή Τηλεπικοινωνιών Κύπρου", μέχρι οι επαϊοντες βο(υ)λευτές μας να αλλάξουν τον νόμο περί Αρχής Τηλεπικοινωνιών και το θεσμικό πλαίσιο που την διέπει.
Όντως δεν είναι πλέον η Αρχη (διότι, όπως πολύ καλά ανάφερες, δεν είναι πλέον ο ρυθμιστής).
Και, αν έχεις δει το Δελτίο Τύπου για τη Cyta Ελλάδος, αναφέρεται ως ο "εθνικός Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών της Κύπρου"

 
At 14 November, 2008 10:21, Anonymous Anonymous said...

Drakouna m mia aporia. Yiati tote sta parissotera an oxi se ola keimena sou, prepei na pernoume aggliko lexiko gia na metafrazoume kapies apo tis paragrafous sou?
Den se snomparo to idio grafoume oloi mas, alla diairotoume giati tosos salos gia to aggliko Cyta. Afou goustaroume oloi na ta milame kai na epidiknuoume ta agglika onomata ton etairion mas se epigrafes, se epaggelmatikes mas kartes kai se oti afora to marketing. Akoma kai si pou grafeis re moro pali etsi ekfrazesai so....

Have a good week-and!!
skevi
xxx

 
At 14 November, 2008 13:08, Anonymous Anonymous said...

egw pantos tin proti fora pou ida diafimisi tis cyta na mas sistinnete os "cyta" edierotithika giati tooosa xronnia ekamne diafimisis me to onoma "atik". afou to onoma tis itan panta cyta je san cyta tin iksere o kosmo JE jinoi pou doulefkoun se afti. alloste eksanakousete esis kanena organismo na metafrazi ti onomasia tou?????
dilladi tin deutsche telekom egw prepi na tin fonazo "germanikes tilepikinonies"??
eleos pion. i cyta stin kipro, cyta egennithike je sita tha pethani.

 
At 14 November, 2008 19:17, Anonymous Anonymous said...

Ρε παιδιά για όνομα μανία με τα αγγλικα σε αυτό τον τόπο. Συνομιλείτε και μεταξύ σας στα Αγγλικά να τελειώνουμε. Δεν λέω το παράκανε λίγο ο κύριος με το γράμμα αλλά όχι και να λέμε καλύτερα τα Αγγλικά. ΣΤην Ελλάδα που όλα τα μαγαζιά τα εστιατόρια και οι εταιρίες έχουν ελληνικά ονόματα δηλαδή που είναι το κακό? Οι ξένοι νοιώθουν περήφανοι όταν ξέρουν ελληνικά και εμείς που είναι η γλώσσα μας να τα σνομπάρουμε με αυτό τον τρόπο.
Μπορεί μεν η παγκόσμια γλώσσα να είναι Αγγλικά, αλλά όπου πάτε στην Ευρώπη σε όλες τις επιγραφές και ανακοινώσεις είναι πρώτα η τοπική γλώσσα και μετά τα Αγγλικά. (μπορεί και να μην υπάρχουν και καθολου πινακίδες ή ανακοινώσεις στα Αγγλικά δηλαδή). Ατυοί γιατί δεν σκέφτονται ότι τα Αγγλικά είναι διεθνής γλώσσα?
Ντροπή μας, πραγματικά!

 
At 15 November, 2008 14:24, Anonymous Anonymous said...

Siga re pou ta exete oula sta ellhnika... Afta pou exete sta ellhnika einai ta mpouzoukia kai ta soublitzidika.. Pou den apef8inonte se touristes

Ola ta alla kai se sas einai sta aglika

Exoume kai leme: otenet ,vodafone, Qtelecom, Froq , conx , Ontelecoms...

Apo maxazia gia rouxa bres te mou ena pou na exei ellhniko

Kai gia nadieyrinw thn lista : Practiker , The mall of athens

Carefour??


Den einai prodosia
Einai marketing..

MARKETInG!


An den 8elete touristes agglika kai 3enous


Psifiste karatzaferh apoxoriste pou thn eyrwph

Kai kleiste ta synora sas..

 
At 15 November, 2008 14:52, Anonymous Anonymous said...

Να σου διευκρινισει κάποιος φίλτατε ότι τα πιο πολλά απο τα ονόματα που αναφέρεις είναι ονόματα πολυεθνικών εταιριών.Αναμφισβήτητα αν κατεβείς Αθήνα κέντρο οι πιο πολλές πινακίδες εν στα ελληνικά, ή ελληνικά τζιαι αγγλικά.Όι μόνο αγγλικά όπως δαμέ.Που πάεις στο Debenhams στη Λήδρας τζιαι εν η πινακίδα με τους ορόφους στα Τουρκικα και στα Αγγλικά.Τζιαι ο υπάλληλος στην πόρτα ουτε ο ίδιος εννεν σιγουρος τι γλώσσα μιλά αν θέλεις να τον ρωτήσεις κάτι σε περίπτωση που εν μιλάς μια που τις δυο πιο πάνω γλώσσες. Ατε να το να στις τουριστικές περιοχές έχουν τζιαι κάποιο λόγο. Στην Λευκωσία μεν μου πεις ότι έχουμε τους απίστευτους τουρίστες.
Τον ΟΤΕ στην Ελλάδα ΟΤΕ τον ξέραμε, ΔΕΗ για το ρεύμα, Βασιλόπουλοσ,Βερόπουλος κτλ για σουπερμαρκετ, Βενέτης, μικρογεύματα γρηγορης,Κωτσόβολος, Ηλεκτρονική Αθηνών, Γερμανός,τα δυο αδέρφια, Ντέμης, Παραξενιές,Ψαθάκι.Καλογήρου,Μπουρνάζος,
Φωκάς,και ένα σωρό άλλα καταστήματα και πολυκαταστήαματα με ελληνικά ονόματα.
Δεν είναι καθόλου θεμα μαρκετινκ. Και να διευκρινισω οτι ειμαι κυπραία τζιαι όχι ελληνίδα. Απλώς εσπούδασα στην Ελλάδα και έζησα εκεί και ξέρω τι γίνεται.
Εννεν θέμα τουρισμού καθόλου επίσης. Οταν επήα στο Παρίσι οι Γάλλοι παρόλο που εξέραν Αγγλικά ορισμένοι διοτι εκαταλαβαίναν τι τουσ έλεα δεν μου εμιλούσαν Αγγλικά.Εν λέω ότι καλά εκάμναν,αλλά με τούτο το σκεπτικό το Παρίσι δεν θα έπρεπε να έχει ούτε μισό τουρίστα,έτσι αφιλόξενοι που είναι προς τους ξένους.Στο σταθμό των τραίνων πήγα για πληροφορίες, εμίλουν της κοπέλλασ στα Αγγλικά τζιαι απάνταν μου στα Γαλλικά.
Στο αεροδρόμιο της Φραφκφούρτης επισης αν πιασεις το Intercity οι υπαλληλοι που έρκουνται να πιάσουν τις βαλίτσες σου και να σου πουν που θα΄κάτσεις δεν μιλούν Αγγλικά.
Στον κεντρικό σταθμό των τραίνων στη Ρώμη ουτε καν οι ανακοινώσεισ δεν γίνονται στα Αγγλικά.Ιταλικά μόνο τζιαι ότι θέλεις κατάλαβε.Οι κοπέλλες στα εισιτήρια δεν μιλούν λέξη Αγγλικά.
Τούτοι εν θέλουν τουρίστες δηλαδή?Τζιαι με τούτο το σκεπτικό δεν έπρεπε να έχουν ούτε μισό τουρίστα.
Στην Κύπρο εκαταλήξαμε το άλλο άκρο.Αν μιλάς Αγγλικά΄μόνο προσλαμβάνεσαι, αν μιλάς ελληνικά τζιαι τα αγγλικά σου εννεν πολλά σπουδαία εν βρίσκεις δουλειά. Επίσης η μάνα μου που δεν μιλά Αγγλικά δεν λλίο εν θα μπόρει να κυκλοφορήσει,αφού όπου πάεισ οι υπαλλήλοι τζιαι οι σερβιτόροι δεν μιλούν Ελληνικά.Πολλέσ φορές ουτε καν Αγγλικά εν μιλούν.Ούτε τζιαι είναι θέμα εθνικισμού, με ταυτότητες τζιαι τέτοια.Εν θέμα να μπορείς να μιλάς τη γλώσσα σου στη χώρα σου. Ο πολυπολιτισμός σημαίνει να δέχεσαι το διαφορετικό αλλά όι να πετάσσεις το δικό σου.Αν το να μεν μπορούμε να συνεννοηθούμε στη γλώσσα μας στην ίδια μας τη χώρα εννεν ανησυχητικό,τότε τι είναι.

 
At 17 November, 2008 08:39, Blogger drakouna said...

"Τον ΟΤΕ στην Ελλάδα ΟΤΕ τον ξέραμε"... ακριβώς...

Τη CYTA στην Κύπρο, CYTA την ξέραμε...

Άσχετο με το θέμα της CYTA, είναι πιστεύω ατυχής η προσπάθεια να αποδείξεις ότι επειδή σε Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία και Ελλάδα μιλούν τις γλώσσες τους, το ίδιο θα πρέπει να ισχύει και στην Κύπρο, για τον απλούστατο λόγο ότι ιστορικά η Κύπρος ΔΕΝ μοιράζεται τις ίδιες συνθήκες με τους πιο πάνω.

Καλύτερα να συγκρίνεις την Κύπρο με άλλες χώρες που ήταν πρώην αποικίες όπως Αλγερία, Τυνησία, Jamaica, Ινδία, Πακιστάν κτλ. Θα δεις ότι και σε εκείνες τις χώρες τα αγγλικά και γαλλικά χρησιμοποιούνται ευρέως (και δεν είναι επειδή αγαπούν τους πρώην αποικιοκράτες τους).

 
At 17 November, 2008 11:55, Anonymous Anonymous said...

Πραγματικά δεν έχω καταλάβει ακόμα προς τι τούτη ούλλη η συζήτηση για την άποψη ενός ανθρώπου που έγραψε μια επιστολή. Από το ύφος που γράφει αυτός το κύριος θα έπρεπε να καταλάβετε ότι πρέπει να είναι μιας κάποιας ηληκίας και μόρφωσις (για να είμαι ηληκρινείς ζήλεψα τα ελληνικά του).

Τους Ελληνες ή τους Τούρκους ή τους οποιουσδήποτε δεν τους κάνει η γλώσσα στην οποία εκφράζονται μόνο, αλλά η νοοτροπία.

 
At 17 November, 2008 12:56, Anonymous Anonymous said...

Oraia.Simfono drakouna me to na xrisimopoioume agglika pantou anti gia ellinika.Exw omws mia aporia.Giati sto blog sou grafeis ellinika kai oxi agglika?A kai mia alli aporia.Me tous filous kai tin oikogeneia sou milas agglika?
Mipws xrisimopoioume ta ellinika giati ekfrazomaste kalutera se auti ti glwssa?Auto apo mono tou kati mas leei.

 
At 17 November, 2008 21:46, Anonymous Anonymous said...

To syntagma provlepei oti oi episimes glwsses einai i elliniki kai i tourkiki.To thema einai polu aplo.Giati na apokleieis kapoion pou den milaei agglika apo tin idia tou thn xwra?

 
At 18 November, 2008 13:03, Blogger bestman said...

Δρακούνα, πες αλεύρι! Άλλος γραφικός σε γυρεύει:
http://www.phileleftheros.com/main/main.asp?gid=481&id=590734

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.