Friday, October 24, 2008

Home sweet home

Εγώ πάντως, την Τετάρτη το πρωί που έβρεξε τόσο πολύ πέρασα καταπληκτικά. Έμεινα αποκλεισμένη μέσα στο αυτοκίνητο μου κάνα μισάωρο και περίμενα να περάσει η μπόρα. Μέσα σε αυτή τη μισή ώρα, βρήκα ώρα να βγάλω τα φρύδια μου, να λιμάρω νύχια και να αναλογιστώ την αβάστακτη ελαφρότητα του είναι. Από το παράθυρο του αυτοκινήτου είχα ωραιότατη θέα τη λεωφόρο Σανταρόζα-Σπύρου Κυπριανού (2 ονόματα, όπως λέμε Μαρία-Λουΐζα) της οποίας η μία λωρίδα κυκλοφορίας είχε… κύματα ύψους μισό μέτρο.

Αν είχα πρόχειρο και CD του Διονύση Σαββόπουλου, θα έβαζα να ακούσω τη «Θαλασσογραφία».

Αφού δεν είχα, οι σκέψεις μου άρχισαν να καλπάζουν (ή να κολυμπούν, και αυτό θα ταίριαζε). Τελευταίως, σκέφτομαι πολύ ότι θα ήθελα να είχα το δικό μου σπίτι. Όταν σκέφτομαι αυτό, έρχεται πάντα μια εικόνα στο μυαλό μου: Είναι βραδάκι καλοκαιρινό, μόλις έχω τελειώσει να πλένω τα πιάτα και κάθομαι στο πλατύσκαλο της εξώπορτας της κουζίνας για να καπνίσω. Για τασάκι χρησιμοποιώ το πιατάκι της πιο κοντινής γλάστρας. Τα τεκνά κοιμούνται, και ο Έτερος βγαίνει έξω, κάθεται δίπλα μου και preferably φέρνει μαζί του και ένα μπουκάλι κρασί.

Αυτή η εικόνα έχει τα εξής προβλήματα:

1. Έχουμε πλυντήριο πιάτων, και αν ποτέ αποκτήσουμε δικό μας σπίτι, μάλλον θα έχουμε και εκεί πλυντήριο πιάτων άρα μάλλον χλωμό να «πλένω πιάτα» στο άσχετο.

2. Έχω κόψει το κάπνισμα (τυχαία νομίσατε έχουμε οικονομική κρίση?)

3. Για να έχουν κοιμηθεί τα (υποθετικά) τεκνά, σημαίνει ότι τα έβαλα ΕΓΩ για ύπνο, και μετά έπλυνα ΕΓΩ πιάτα. Και αν υπάρχουν πιάτα για πλύσιμο, σημαίνει ότι κάτι μαγειρεύτηκε που ΕΓΩ μαγείρεψα. Ενδεχομένως τα νεύρα μου να μην είναι στα καλύτερα τους μετά από όλο αυτό.

Ακόμα λίγο και θα ονειρευτώ ότι σιδερώνω και μου αρέσει.

Άρα, από όλο το πιο πάνω, κρατάμε το καλοκαιρινό βραδάκι και το πλατύσκαλο. Και το κρασί.

Ο δε Έτερος, σε κάποια φάση μου εκμυστηρεύτηκε ότι και αυτός σκέφτεται πως θα ήταν να είχαμε ένα σπίτι. Του Έτερου η εικόνα είναι η ακόλουθη: Είναι απόγευμα καλοκαιρινό (όχι καύσωνας), ποτίζει με το λάστιχο τον κήπο του, είναι ξυπόλητος και φοράει shorts. Αυτό.

Προσπερνώ ότι έχουμε τρελή ανομβρία και ΔΕΝ ποτίζουμε αν δεν έρθει το νερό και ΠΟΤΕ με λάστιχο.

Μεθαύριο που θα πάμε να δούμε ένα αρχιτέκτονα και θα μας ρωτήσει πως φανταζόμαστε το σπίτι των ονείρων μας, υποθέτω θα πρέπει να του πούμε ότι θέλουμε ένα κήπο, ένα πλατύσκαλο και μια μπουκάλα κρασί…

10 Comments:

At 24 October, 2008 10:28, Blogger Sike said...

χαχ! Εμένα να δεις errors που μου φκάλλει το DreamHouse 1.0
:Z

 
At 24 October, 2008 11:14, Blogger aremare said...

Μη παραλείψετε το σόρτ, και βγαλει λαθος συμπερασματα για το σπιτι των ονείρων σας. ΛΟΛ.

 
At 24 October, 2008 13:38, Anonymous Anonymous said...

ατε καλήν αρκή για το σπίτι σας.

εν να ξεκινήσεις να γοράζεις συνθέσεις τζαι να γίνεις subscriber των περιοδικών για τα σπίδκια/deisgn?

τα τεκνά διαβάζω...including την κάττα σας ή έρκεται αλλο ένας κούκλος/κουκλάρα?

 
At 24 October, 2008 15:33, Blogger Μαιράκι said...

k emena o proin mou ixe ta idia visions me ton etero. ethele ena lastixo na rantizi tin avli!

 
At 24 October, 2008 18:12, Blogger stalamatia said...

Καλοκαιρινό απόγευμα και να ραντίζεις την αυλή τέλειο.Τέλειο βέβαια αν είχαμε νερό.Περασμένα μεγαλεία ,γι'αυτό δεν υπέάχει τώρα ούτε να πιούμε.

 
At 24 October, 2008 22:02, Anonymous Anonymous said...

akouste to e3is provlhma..

H a3ia twn spitiwn sth kypro apo ton kairo tou megalou oxi exoun parei thn aniousa..

Endiktika me ta idia xrimata agorazeis diamerismataki sto manhattan.. Einai profanes oti vionoume mia mini fouska..

Oi logoi?

Yparxei megalh zhthsh kai eisroh 3enwn pou agorazou spitaki sto nhsi mas..

Oso h roh synexizete oi times 8a pigenoun panw panw..

Molis afth stamatisei oi times 8a arxisoun na peftoun afou den 8a yparxei zhthsh


Giati pisteyw oti oi times 8a pesoun?

A)yparxei oikonomikh krish pou sigoura 8a epireasei

B)yparxei endexomeno na ly8ei epitelous to kypriako etsi moirea oi times 8a pesoun afou 8a diplasiastei 3afnika to edafos kai h prosfora kai oi times mas 8a exoun na synagonistoun tis e3eftelistikes times twn katexomenwn..

Ti 8a ekana egw sth 8esh sou 8a perimena 1-2 xronia..

Fysika an exeis patera kai antra xtisth kai 8a ktiseis monh sou allazei to prama..


Love
Koullhs..

 
At 25 October, 2008 18:54, Blogger Diasporos said...

Το πόστ σου σήμερα εν που τα πιό ευαίσθητα τζιαι ωραία που έγραψες ποττέ σου, τζιαι εσυγκίνησες μας πολλά.

 
At 25 October, 2008 20:21, Blogger pax said...

νομίζω πρέπει να προσθέσεις και πολλά φκιόρα στο πλατύσκαλο. ενναν πιο όμορφο και ποιητικό.

 
At 27 October, 2008 09:54, Blogger lakis said...

Το τελευταίο είναι ο πιο προσιτός στόχος. Επικεντρωθείτε σ' αυτό. Μέρα καλή

 
At 27 October, 2008 10:54, Blogger Clueless said...

Ena apo ta idia skeftomaste kai emeis. Epeidi omws den exoume oikopedo me tis times twn spitiwn, apofasisame oti kalo einai kai to diamerisma. :)

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.