Monday, June 23, 2008

Love is in the air

Κάθε μέρα κάνω την ίδια διαδρομή για να πάω δουλειά (όπως ο περισσότερος κόσμος). Περνώ κάτω από μια συγκεκριμένη πολυκατοικία, περίπου 10-15 χρονών, τίποτε το ιδιαίτερο, τελευταίως την έχουν βάψει εξωτερικά.

Τις τελευταίες 3-4 μέρες έχω προσέξει στη βεράντα του δευτέρου ορόφου αναρτημένο ένα πανό, προφανώς home made, που γράφει με χοντρό μαύρο μαρκαδόρο «Κυριάκο αγάπη μου, καλημέρα».

Δεν ξέρω ποιος (η μάλλον ποια) μένει στο δεύτερο όροφο, ούτε ξέρω ποιος είναι αυτός ο Κυριάκος. Κάθε μέρα που βλέπω το πανό φαντασιώνομαι ότι πρέπει να είναι μια καινούργια σχέση. Μένουν μόνοι τους, σε διαφορετικά διαμερίσματα. Μόλις άρχισε ο μεγάλος έρωτας και είναι μέσα στην τρελή χαρά. Θα της είπε ότι περνά από το σπίτι της κάθε πρωί για να πάει δουλειά και αυτή, σε μια στιγμή παρορμητικότητας και χαβαλέ, έγραψε το πανό και το κρέμασε στο μπαλκόνι για να το δει ο Κυριάκος. Την πρώτη μέρα που το είδε, του έκανε τόσο μεγάλη εντύπωση που σταμάτησε, ανέβηκε πάνω και δεν πήγε καθόλου δουλειά. Της είπε να το αφήσει για να το βλέπει κάθε πρωί και να τη σκέφτεται.

Θυμήθηκα την ιστορία που μου είπε μια τύπισσα τηλεφωνήτρια που δουλέψαμε μαζί ένα καλοκαίρι. Αυτή ήταν 25 χρονών και είχε ήδη 2 παιδιά, εγώ ήμουν ακόμα μαθήτρια και σκότωνα την ώρα μου. Αυτή λοιπόν, έμενε (στο πατρικό της) κοντά σε ένα στρατόπεδο. Τις περισσότερες μέρες, το πρωί, περνούσε κάτω από το παράθυρο της ένας τύπος με μοτοσικλέτα μεγάλου κυβισμού. Προφανώς ήταν στρατιώτης και βιαζόταν να πάει στο στρατόπεδο. Είχε μεγάλη μοτοσικλέτα, μεγάλο εξώστ, περνούσε με μεγάλη ταχύτητα, σήκωνε τη γειτονιά στο πόδι. Ένα πρωί ο μπαμπάς της κατέβηκε στο δρόμο να του κάνει παρατήρηση, τον σταμάτησε, ακολούθησε συζήτηση, άνοιξε το παράθυρο της, κατέβηκε και αυτή, γνωρίστηκαν, από τότε περνούσε κάθε πρωί από το παράθυρο της να τη δει, αυτή χαρές και γέλια. Παντρεύτηκαν και έκαναν 2 παιδιά. Αυτός δούλευε σε γκαράζ αυτοκινήτων και αυτή του τηλεφωνούσε 14 φορές την ημέρα να δει τι κάνει (pre mobile phone period έτσι?).

Πίσω στον Κυριάκο.

Θέλω να μείνει το πανό εκεί που είναι μέχρι να ξεθωριάσει, να γεμίσει τρύπες και να πέσει από μόνο του. Σας παρακαλώ, μην το μετακινήσετε, φτιάχνει και τη δική μου μέρα…

13 Comments:

At 23 June, 2008 09:23, Anonymous Anonymous said...

Τζιαι τη δική μου!

 
At 23 June, 2008 09:30, Anonymous Anonymous said...

Όχουυυ!!! Όντως σου φτίαχνει τη μέρα, αν και εγώ έχω δημιουργήσει, με που το διάβασα, λίγο πιο ψυχοφρενιτική κατάσταση στο μυαλό μου.

 
At 23 June, 2008 11:19, Blogger firfiris said...

αχ έρωτα έρωτα, όταν μας κυριεύεις...

 
At 23 June, 2008 11:27, Blogger dokisisofi said...

Ego nomizw o Kyriakos (tis afisas) perna ki aftos fasi iparksiaki, allws "oriaki diataraxi tis prosopikotitas" pou leei kai i psichia kai evgale to panw stin veranta opws alloi vgazoun kati anwnima sta bloggs tous pou dithen tous ipostirizoun. I opws apofanthi to iatriko simvoulio tis psychias'corner, na stereitai agapis, na zita simasia kai na eisprattei adiaforia. Kai na xrizei xappomatos apo pelogiatro, simfona panta me tous anothi epistimones. An, kai lew an, kiries kai kyrioi xaponotan o anthropos aftos, tha sas eftiaxne toso ti mera me to pano tou? Erwtw!

 
At 23 June, 2008 11:30, Blogger Blackbeard said...

Dokisisofi εν ούλλα μαύρα οξά έχει τζαι τίποτε γκρίζο γυρώ σου; Ωραία ιστορία, λλίος αυθορμητισμός σπάζει τη μονοτονία...

Μάριος
http://macondo-sunsets.blogspot.com/

 
At 23 June, 2008 11:57, Blogger Nobody said...

Κάποτε....κουβαλούσα πάνω μου ένα τεράστιο κινητό ΝΟΚΙΑ με χρυσή πλαστική θήκη που είχε και πορτάκι (σούπερ-ντελούξ ρε παιδί μου),μόνο και μόνο γιατί μου το είχε δώσει ο τότε γκόμενος.
Έφαγα πολύ δούλεμα μέχρι να αλλάξω κινητό.

 
At 23 June, 2008 15:32, Anonymous Anonymous said...

Για όσους ερωτούν:

- Κάθε πόσο κτενίζεσαι, Μιχαλάκη;
- Κάθε δυο-τρεις ώρες, μπορεί και συχνότερα. Πειράζει;
- Καθόλου, αν είχες μαλλιά τι θα έκανες;
- Μα δεν έχω μαλλιά, άρα η ερώτηση σου είναι ανόητη.
- Εγώ φταίω που σου δίνω σημασία.
- Και αν δεν έδινες σημασία, τι άλλο ανόητο θα μας έλεγες;
- Ξέρεις, τα πρωινά με πιάνουν πάντοτε οι καλοσύνες μου. Θέλω να βοηθάω τους ανθρώπους γι’ αυτό και δίνω μεγάλη σημασία σ’ αυτά που λένε. Τους ακούω με προσοχή και μετά τους λέω την γνώμη μου.
- Σου ζήτησε κανείς την γνώμη σου για τα μαλλιά μου; Ζηλεύεις μου φαίνεται.
- Μπα, τι να ζηλέψω από σένα, τα σγουρά σου τα μαλλιά ή το μεγάλο σου μέτωπο.
- Άμα έχεις μεγάλο μέτωπο πάει να πει πως είσαι έξυπνος άνθρωπος. Έτσι ήταν και ο Πλάτωνας, μ’ ένα πολύ μεγάλο μέτωπο, γι’ αυτό τον λέγανε Πλάτωνα. Και δεν αμφισβήτησε κανείς μέχρι σήμερα την εξυπνάδα του.
- Είναι που δεν γνωρίζω τον άνθρωπο. Δεν λέω, μπορεί να είναι έξυπνος, αλλά κτενίζει καθόλου τα μαλλιά του ή κυκλοφορεί στους δρόμους σαν αυτούς τους, πως τους λένε, χίππηδες, γιε-γιέδες.
- Μόλις σου έχω πεί ότι δεν είχε μαλλιά και αφού ρωτάς, ήταν αρχαίος.
- Χούφταλο, δηλαδή. Ένα χούφταλο με μεγάλο μέτωπο. Θα τον αναγνωρίσω όταν τον δω;
- Γι’ αυτό είμαι βέβαιος, αν και πιστεύω θα σε αναγνωρίσει εκείνος.
- Και άμα με δει τι θα μου πεί.
- Ότι είσαι βλάκας με περικεφαλαία, και μάλιστα αναγνωρισμένος από τον Πλάτωνα.

 
At 23 June, 2008 18:16, Anonymous Anonymous said...

πππιιιιιιιι

 
At 23 June, 2008 19:21, Blogger UrbanTulip said...

Τα συγχαρητήρια μας στην τύπισσα που είναι ρομαντική και στον Κυριάκο που της προκάλεσε αυτό το πράμα.

 
At 23 June, 2008 20:50, Blogger rose said...

Δρακούνα να σαι καλά που θα μας κάνεις να οδηγούμε και να κοιτάζουμε στις πολυκατοικίες μη δουμε και εμεις το πανώ!
δεν ξέρω αν θα γλυτώσω το τροχαίο αυτές τις μέρες - αν θα καρφωθώ σε κανενα προπορευομενο αυτοκίνητο αλλα οπως και να 'χει ανοιγει ο οριζοντας της πολης καταμεσίς του καυσωνα... Να σαι καλά και εσύ και ο κυριακος και αυτός/ή που το έγραψε...

 
At 23 June, 2008 23:41, Anonymous Anonymous said...

Για πες, πού είναι το πανόοο; :D

 
At 24 June, 2008 10:52, Anonymous Anonymous said...

Mia fora epiamen me kati files & filous sto alou fun park stin athina.Exei ena paixnidi pou kathesai girw girw kai se sikwnei psila apotoma ...poli psila.(opws to sling shot tis Ayias Napas).Eixen kapoio pou itan me tin fili tou kai evgike panw sto paixnidi enw auti emeine katw kai ton evlepe . Molis ton ypswsan arxisen na tis fwnazei...Marinaaa Sagapwww kai thelw na pantreftoumeeee ..theleiis??? Afti arxisen na klaiei kai na fwnazei nai naii naiii..
Htan pou ta pio teleia pramata pou eida sti zwi mou!!!!

 
At 08 August, 2008 23:15, Anonymous Anonymous said...

Τελικά πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος.
ΚΟΥΛΛΑ Μ΄ΑΚΟΟΟΟΟΥΣ....

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.