Monday, April 21, 2008

Το παιδί μίλησε

Έλειψα 2-3 μέρες για επαγγελματικό ταξίδι και έγινε Ο ΧΑΜΟΣ. Αδύνατον να λείψει το πλάσμα.

Επιστρέφω σπίτι μου στην κουκλάρα, παίζουμε, τραγουδάμε, κάνουμε τα ωραία μας.

Σήμερα το πρωί την ακούω που ξύπνησε και κάνει θόρυβο. Πάω να την καλημερίσω (όπως κάθε πρωί), σκύβω από πάνω της και αυτή με καθαρότατη προφορά μου λέει «Μάμμα μου».

(είμαι σίγουρη, όχι δεν το φαντάστηκα, αυτό είπε. Σίγουρα. 100%. Σίγουρα. Είπα ότι είμαι σίγουρη?)

Αυτό δεν κάνει την κουκλάρα φαινόμενο διότι είναι σε normal ηλικία να αρχίσει σιγά σιγά να συνεννοείται με ήχους διότι βαρεθήκαμε τη νοηματική. Αυτό που το κάνει ξεχωριστό είναι που το είπε ξεκάθαρα για πρώτη φορά.

Σοκ και δέος λοιπόν, συγκινούμαι και πανηγυρίζω έξαλλα που το τεκνό μου (ο τόνος μπήκε σωστά) με αναγνώρισε και χάρηκε που με είδε (και ελπίζω για τα επόμενα τουλάχιστον 15 χρόνια να χαίρεται που με βλέπει. Μετά θα μπει για τα καλά στην εφηβεία και θα χαίρεται όταν βλέπει νεκροκεφαλές και άλλους έφηβους με ακμή). Νιώθω καταξιωμένη, τόσα ξενύχτια απέδωσαν, she loves me, she really loves me και ναι, ευχαριστώ την Ακαδημία για το Όσκαρ, το αφιερώνω στους ιθαγενείς του Αμαζονίου και στους πιγκουίνους της Ανταρκτικής.

Φωνάζω τον Έτερο να του πω τα καλά νέα. Σηκώνω practically τη γειτονιά στο πόδι, κάνουμε τρενάκι φωνάζοντας ρυθμικά «η κουκλάρα μίλησε, η κουκλάρα μίλησε», κάνουμε κύμα, χορεύουμε, πετάμε την κουκλάρα στον αέρα, είναι και αγουροξυπνημένη, τσαντίζεται, θέλει το γάλα της και να την αφήσουμε ήσυχη. Την πιάνει ο Έτερος αγκαλιά, τον βλέπει, του χαμογελά και του λέει «Μάμμα μου

Μισή ώρα αργότερα, φεύγοντας από το σπίτι πέφτω πάνω στη μαμά Δρακούνα η οποία μας καλημερίζει, την βλέπει η κουκλάρα και της λέει «Μάμμα μου».

Την κατεβάζω στον σταθμό, την παραδίδω στην υπεύθυνη κυρία, η κουκλάρα της σκάει ένα χαμόγελο και της λέει «Μάμμα μου».



(Είμαι πλέον πεπεισμένη ότι αν η κουκλάρα συναντήσει τον Marilyn Manson, «Μάμμα μου» θα πει και σ’ αυτόν.)


15 Comments:

At 21 April, 2008 12:35, Anonymous Anonymous said...

Kala endaksi ola ta mora lene tin proti leksi sinexia. Ke na niothis perifani pou ipe "mamma mou". H mana mou ti na pi pou h proti leksi mou, ke ekini pou tha elega gia ta panta gia arketes ebdomades itan "nero". ^.^

Katerina

 
At 21 April, 2008 14:23, Blogger Tanila said...

Μάμμα μου!!!!

 
At 21 April, 2008 15:08, Anonymous Anonymous said...

Βρε φτάνει που έγινε η αρχή. Εκεί θα κολλήσουμε τώρα;

Ατε και όταν πει "παπά μου" της γειτόνισσας να κάμετε πάρτυ της γειτονιάς!

Και εις ανώτερα..

 
At 21 April, 2008 15:11, Anonymous Anonymous said...

hahaha στο marilyn manson θα έχει διαφορετικό τόνο το "μάμμα μου". Θα εν κάπως μάμμα μου μα ίντα που εν τούτο που θωρώ, φύαμε.

 
At 21 April, 2008 16:39, Blogger stalamatia said...

Μίλησε το παιδί. Και τι είπε? προπ.... .οχι όχι ΜΑΜΜΑ ΜΟΥ. Μπράβο στη κουκλάρα!!!!!

 
At 21 April, 2008 18:00, Blogger the Idiot Mouflon said...

Πόσο είπαμε πως είναι; Λέω... μπας και είναι ακόμη στο στάδιο όπου "μάμμα=στήθος+γάλα".

 
At 21 April, 2008 18:34, Blogger entelech1a said...

Μπορει να ειδε εφιαλτη το παιδι..Αμεσως χαρηκες!

 
At 21 April, 2008 19:03, Anonymous Anonymous said...

mamma mia!

 
At 21 April, 2008 23:24, Blogger haha said...

Μου θύμισες την ελληνική έκδοση του Don't worry, be happy:

"Άμα η κόρη σου σε λέει μπαμπά ενώ ο γιος σου σε φωνάζει μαμά...
Don't Worry Be Happy"

Εεεε ΟΚ... όχι ακριβώς, αλλά ένα περίπου :)

 
At 21 April, 2008 23:55, Blogger dokisisofi said...

το μάμμα μου στην Κύπρο είναι επιφώνημα τρόμου, σωστά?

 
At 22 April, 2008 01:31, Blogger kyriakos said...

sixaritiria drakouna se zilevw..

 
At 22 April, 2008 08:51, Blogger YO!Reeka's said...

χα χα χα χα χα
ελα ρε πουλάκι μου, μη στεναχωριέσαι!
σύντομα θα πει κι άλλα πολλά. αν μοιάσει στη μάμμα της, θα δυσκολευτείτε να την σταματήσετε :)

 
At 22 April, 2008 12:19, Blogger Balidor said...

Απο το να πει πρώτες λέξεις "Πού'σε ρε μαλακαααααα" καλύτερα ετσι ...
:)

 
At 24 April, 2008 10:00, Blogger BlaCk piTt said...

Yparxoun kapoioi p i prwti le3i t mwrou tous 8eloun na einai 'Omonoia', 'Apoel'. 'Anor8wsi'. ELEOS

 
At 06 May, 2008 21:27, Blogger Αόρατη Μελάνη said...

Don't worry. Η πρώτη λέξη της δικής μου ήταν "μπα-μπα!" Ο μπαμπάς της κατουρήθηκε από τη χαρά του, μέχρι που κατέστη σαφές ότι το παιδί ήθελε να παίξει μπάλα.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.