Thursday, April 03, 2008

Καλημέρα

Rise and shine παίδες Κυπραίων!!

Σήμερα ανοίγει το checkpoint Charlie.

Προλαβαίνετε να ακούσετε τα τελευταία σπαρταριστά λεπτά της εκπομπής του κ. Μαύρου από το Ράδιο Πρώτο.


Για να πάει η μέρα σας καλά.

64 Comments:

At 03 April, 2008 11:03, Anonymous Anonymous said...

Turmoil baby, yeah!

 
At 03 April, 2008 11:11, Anonymous Anonymous said...

Πε την αλήθκεια ρα αλούπα-δρακούνα... εσύ έσπειρες τα αξεζουάρ για πρωταπριλιάτικο, έν'εν;

 
At 03 April, 2008 11:40, Blogger drakouna said...

ναι... το παραδέχομαι... εγώ είμαι ο "ζήτω η ε.ο.κ.α.", εγώ είμαι και όλοι οι ανώνυμοι.

Η dokisisofi πάντως, εξακολουθεί κάτι να μου θυμίζει...

 
At 03 April, 2008 11:47, Anonymous Anonymous said...

Κάτι φαντασιοσκοπικό και κυματοκλέφτικο;

 
At 03 April, 2008 12:40, Blogger Έλατο Χελιδόνι said...

Οφτόν κυμματοκλέφτικον?

 
At 03 April, 2008 13:18, Blogger drakouna said...

Ναι!!!!!

 
At 03 April, 2008 14:23, Anonymous Anonymous said...

Μεν τη σουξουλάτε ρε παιθκιά. Εν κανεί που έκλεισε το μπλογκ της τωρά εννα την κάμετε να κλείσει τζαι τες έξτρα περσόνες. Λογοκριτές ούλλοι σας.

Μεν τους ακούεις λοβ. Εσύ είσαι δημοσιογράφα, οι άλλες εν ποδήλατα. Κιπ κυμματοκλέφκινγκ!

 
At 03 April, 2008 15:08, Anonymous Anonymous said...

όρχεις καλαβρέζικοι

αποπατήστε το στεατοπυγικό μου σύστημα

 
At 03 April, 2008 15:17, Blogger dokisisofi said...

είμαι πολλά καλή έννεν?

 
At 03 April, 2008 15:21, Anonymous Anonymous said...

μέρα συγκρατημένης χαράς σήμερα για τη λευκωσία και για όλη την κύπρο. ακόμη μια ρωγμή στο τείχος κι ένα βηματάκι πιο κοντά στην επανένωση. κρίμα που ακόμη κι αυτό το χλευάζεις χωρίς να προτείνεις τίποτα επί της ουσίας.

 
At 03 April, 2008 15:37, Blogger dokisisofi said...

α ρε γιου τολκιν του μι?

 
At 03 April, 2008 15:56, Anonymous Anonymous said...

@για το κείμενο δρακούνας ήταν το σχόλιο

 
At 03 April, 2008 16:31, Anonymous Anonymous said...

νακκον υπερβολικη σοβαροφανεια οξα εν η ιδεα μου κ. ανωνυμε; εκολλησαν σε οι εοκατζηες; opos laloumen, pou sou nefko pou pais..
allos anonimos

 
At 03 April, 2008 17:17, Anonymous Anonymous said...

@άλλε ανώνυμε
λυπάμαι που τα σχόλια μου δε σε χαροποιούν. αρνούμαι να κρύβομαι πίσω από την πρόφαση του αστείου ισοπεδώνοντας τα πάντα άνευ ίχνος σεβασμού. αυτό θα ήταν δειλό κι ανέντιμο. αν κάποιος έχει μίαν άποψη να την εκφράσει ευθέως και να την υπερασπιστεί με σθένος χωρίς να την παίρνει πίσω με τις πρώτες αντιδράσεις επειδή δήθεν έκανε χιούμορ. δυστυχώς τα πιστεύει αυτά που γράφει η δρακούνα. όταν σου περάσει το γέλιο θα το δεις κι ο ίδιος. τότε ίσως σου έρθει γελόκλαμα όπως ανέφερε the idiot mouflon...

από λεμεσό

 
At 03 April, 2008 17:58, Anonymous Anonymous said...

Ρε Δρακούνα μα πάεις φιρί- φιρί να σε επικυρήξουν οι "Ελληνόψυχοι"!; Ότι κάλλον είχαν τες τελευταίες μέρες επάτησες τους τον!



ΥΓ. Παίζε τζιαι μεν φοάσε τίποτε

 
At 03 April, 2008 18:15, Blogger Έλατο Χελιδόνι said...

Εγώ πάλε θέλω να κάμω μιαν μικρή παράκληση προς τους ανώνυμους. Αφου είσαστεν που είσαστεν νούμερα οι παραπάνω, βάρτε τζιαι έναν νούμερο δίπλα που την ανωνυμία σας να ξεχωρίζουμε.
Άτε, απου ρέξει για το νούμερο 1

 
At 03 April, 2008 18:44, Anonymous Anonymous said...

@κύκκος
μακάρι να ήταν παιχνίδι..

@έλατο χελιδόνι
όλοι ανώνυμοι είμαστε. εμένα δε μου λένε τίποτα τα ψευδώνυμα σας. εκτός αν γνωρίζεστε ήδη.

επί του θέματος κανένας όμως μέχρι στιγμής. σ΄αυτό το σημείο έχουμε φτάσει πια; ή σιωπή ή χλευασμός για έναν τόσο ευχάριστο γεγονός...κρίμα

από λεμεσό

 
At 03 April, 2008 18:57, Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by the author.

 
At 03 April, 2008 19:19, Anonymous Anonymous said...

@Drakouna

1ον

Έννα ρισκάρω τζαι CKιMε ας εκτεθώ.

Η κλέφτρα εν με τον ΑΠΟΕΛ, σπουδάζει στην Αγγλία, έσhει τον νουν μιας όρνιθας πελλής ίσια ίσια να διασταυρώνει τον δρόμο τζαι να μεν την τσιλούν τα αυτοκίνητα τζαι αρέσκει της να γράφει χρησιμοποιώντας πολλές λέξεις νομίζοντας ότι έτσι κάμνει εντύπωση ενώ στην ουσία δεν λαλεί τίποτε ή θα μπορούσε να πει αυτό που θέλει με πολύ πιο απλά λόγια.

Δια της επιτόπου διαγωγής –άμα το πλάσμα εν του πανεπιστήμιου καταλάβετε εννέν?- πρέπει να εν μιτσιά.

Η δοκησίσοφη έσhει τον ίδιον νουν με την κλέφτρα την ιδία γραφή αλλά εν 27φτάρα.

2ον

Αρέσκει μου πολλά άμα γίνουμε μικροπρεπείς τζαι βλάξ τζαι κουτσομπολεύκω τους άλλους.

@Δοκησίσοφη

1ον

Ήταν καλή η μαλακία που σου έσυρεν η Δρακούνα?

Α)Ετέλειωσες?

Β) Ερεθιστικές αλλά εν ετέλειωσες?

Γ) ξα τίποτε?

2ον

Είμαι νάκκον ξιμαρισμένος. Sorry A!

3ον Είσε η καλύττερη.

 
At 03 April, 2008 19:52, Blogger dokisisofi said...

This comment has been removed by the author.

 
At 03 April, 2008 20:01, Blogger dokisisofi said...

This comment has been removed by the author.

 
At 03 April, 2008 20:23, Anonymous Anonymous said...

Συγγώμη παιδικιά, πού εκριβώς είναι το χαρμόσυνο γεγονός; Μήπως έφυγε ο κατοχικός στρατός και δεν το άκουσα; Μήπως μας έχει επιτραπεί η εγκατάσταση στα σπίτια μας στην Κερύνεια και δεν το πληροφορήθηκα; Μήπως έχουν φύγει οι έπικοι επίσης και δεν το πήρα πρέφα; Προς τι η χαρά δηλαδή;

Να μην ακούω βλακείες περί επανένωσης! Δεν είμαστε Γερμανία παιδιά! Εισβολή και κατοχή περάσαμε και περνούμε! Μήπως το ξεχάσατε;

 
At 03 April, 2008 21:28, Anonymous Anonymous said...

δηλαδη ανωνυμε εισαι που την τζερυνια οξα το "η εγκατασταση στα σπιτια μας στην κερυνεια" κλπ κλπ εν το κλισε που αναπαραγεται;
κατα τα αλλα..
1.εν θα σου δωκωμεν λοαρκασμο ιντα που εν να λαλουμεν ρε τσιακκο..αμα εν σου αρεσκει κατι που ακουεις, ιντα που να καμωμεν..τζαι για το ιντα που εν η βλακεια σηκωνει πολλα η οπτικη σου...
2. στην γερμανια ηταν προσαρτηση..δαμαι εν να εν επανενωση ..
τωρα εγιω υποψιαζομαι οτι εσενα μαλλον αλλου σε τρωει τζαι αλλου κνιθεσαι..
θελεις λυση οξα αφορμολοεσαι γιατι...;
κουβεντα να γινεται
ανωνυμος 11

 
At 03 April, 2008 21:46, Blogger Sike said...

1. γιατί εν καθαρίζεις δια παντός τα deleted comments να καθαρίσει ο τόπος;

2. τωρά συνεχίστε...

 
At 03 April, 2008 23:29, Blogger dokisisofi said...

όποιος πειράξει τα deleted
μου έκοψα του τα σιέρκα του. Έσ΄΄υ τώρα ρε σικέ τί ΄πρόβλημα έχεις δηλαδή? Εν μπορείς να δεις μπροστά τί γίνεται με την κίνηση?

 
At 04 April, 2008 00:04, Anonymous Anonymous said...

Aνώνυμε 11,

επανένωση σημαίνει απλά ενώνονται δυο κομμάτια και όλη η ζωή είναι σαν πρώτα. Στην περίπτωση μας, αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα, εδώ και 34 σχεδόν χρόνια, έχουμε καταπάτηση στοιχειωδών ανθρωπίνων δικαιωμάτων από κατοχικό στρατό. Υπάρχουν έποικοι. Ο εποικισμός είναι επίσης έγκλημα πολέμου σύμφωνα με το Καταστατικό του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου. Έτσι για να μαθαίνεις.

Νομίζεις με το άνοιγμα ενός ακόμα οδοφράγματος έγινε κάτι;

Εκτός και αν σου αρέσει εσένα να έρθει μια μέρα κάποιος με τη βία να σε βγάλει έξω από το σπίτι σου, να βιάσει τις κοπέλες του σπιτιού και μετά από χρόνια να σου ανοίγει την πόρτα για να περνάς να βλέπεις και να φεύγεις πάλι. Θα ήσουν πολύ χαρούμενος με αυτή την εξέλιξη; Μήπως πήρες πίσω αυτό που σου ανήκει; Μήπως έφυγε αυτός που έχει εγκληματίσει;

Νταααα

 
At 04 April, 2008 01:07, Anonymous Anonymous said...

(Νίκος)

Συμφωνώ απόλυτα με τον ανώνυμο, που πάνω, που απάντησε στον ανώνυμο 11 (γιατί δεν βάζετε μικρά ονόματα να μεν χανούμαστε μεταξύ μας τόσοι ανώνυμοι?)

Σοβαρά όμως τώρα - εκνευρίζει με τόοοοοση χαρά σήμερα. Καλά οι γέροι που χαρήκαν γιατί ξαναείδαν μετά που 45 χρόνια τον Μακρύδρομο τζιαι εσυγκινηθήκαν, τζιαι εσμίξαν τα ούλλα, τζια εχάσαν τον ππούσουλα. Εμείς οι νεώτεροι προς τη τόση χαρά πιόν? Εφύαν οι Τούρκοι τζιαι εν το καταλάβαμε? Επήαμεν πίσω στα σπίθκια μας?

'Οχι βέβαια. Απλά παίρνουμε την άδεια τους να περάσουμε, δείχνουμε τους τζιαι τις ταυτότητες να σιουρευτούν ότι εν τους περιπαίζουμε, λαλούμεν τους ότι "ναι εσείς είσαστεν οι αφέντες ποτζεί, αλίμονο τωρά", ψουμνίζουμε, πίνουμε, παίζουμε τζιαι στα καζίνα, ΤΖΙΑΙ ΚΑΜΝΟΥΜΕ ΤΖΙΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑΑΑΑ....

Μα τι χαζοχαρούμενοι παλαβοί που είμαστε! Ξυπνάτε ρε...

 
At 04 April, 2008 01:39, Anonymous Anonymous said...

We missed kouklara...
Ούπς, σόρυ guys... μας έλειψε η κουκλάρα.

 
At 04 April, 2008 01:54, Anonymous Anonymous said...

οι δηλώσεις του Λέλλου Δημητριάδη σήμερα στο ρικ ήταν από τις λίγες λογικές φωνές της μέρας. ειδικά το σημείο όπου εξιστορούσε τον παρολίγο καυγά του στη λήδρας με τους ΄κατσουφιασμένους΄ που επέμεναν ότι δεν έγινε λύση και γιατί να ανοίξει και τα συναφή. η απάντηση του που τους αποστόμωσε ήταν ΄βγείτε πείτε ότι θέλετε να κλείσει τώρα. παλιά λέγαμε για τον ντενκτάς που δεν άφηνε τους τ.κύπριους να έρθουν στο νότο τώρα δεν αφήνουμε εμείς τους δικούς μας να πάν απέναντι΄.
μία μία θ΄ανοίγουν οι πύλες κι όσοι έχουν βολευτεί με το κατεστημένο θ΄αποκαλύπτονται. οφείλουν οι πολιτικοί να βρίσκουν λύσεις για διευκόλυνση της ζωής των ανθρώπων αυτού του τόπου κι όχι να τους μεταδίδουν τις φοβίες τους που απορρέουν από τη δική τους αδυναμία να δράσουν έξυπνα και υπεύθυνα προς την επανένωση. εκτός αν πίστεψαν πράγματι ότι η διχοτόμηση θα διαρκούσε για πάντα...

από λεμεσό

 
At 04 April, 2008 01:56, Blogger Έλατο Χελιδόνι said...

Θέλω να ρωτήσω τον ανώνυμο Ανώνυμο τί νομίζει οτι πρέπει να γίνει πλέον για να έρτει η επανένωση?

Να φέρουμε μια σκούπα τζιαι ένα φκιάρι να τους θκιώξουμε ούλλους? Εννα βρεθεί λύση με το να ζητούμε εκδίκηση? Περιμένουμε το θάυμα? Πώς έσηεις στον νού σου την λύση?

 
At 04 April, 2008 08:23, Blogger Sike said...

wtf. Επειδή οι αντιδράσεις, οι ερωτήσεις και η δακτυλογραφία σου δοκησισοφη δείχνουν άτομο που εκαλόμαθε να του διούν σημασία σε ό,τι πει ή που νομίζει πώς ό,τι λεχθεί έχει σχέση μαζί του, εν θα ασχοληθώ λέγοντας σου ότι έννεν εσένα που εμίλουν ή να απολογηθώ που αναστάτωσα τον κόσμο σου επειδή εν θωρώ μπροστά την κίνηση.

Έφκα που την πρίζα.

 
At 04 April, 2008 09:39, Anonymous Anonymous said...

απο ανωνυμο 11..
ειμαι σιουρος οτι εγινε κατι που ανοιξεν η ληδρας..το καγριν μερικων εν η καλλιτερη αποδειξη..
που την αλλη αγαπητε συνανωνυμε [με το "νταα"] παρα να μαθω που εν τυπο με ετσι κολλημα αυταρχισμου σαν εσενα, θα αλλασα θεμα..σιγα ρε κουφαλα που εν μας καμεις τζαι μαθηματα οτι σε εμαθαν οι δημοσιογραφοι τζαι οι πολιτικοι να παραγαλιζεις για τοσα χρονια..
ιντα που εγινε εν τω μεταξυ με τα "σπιτια μας"..εν εσιεις τελικα; απλα παπαγαλιζεις ετσι για να νοιωθεις τζαι αδικημενος ιδιοκτητης;..

στην κυπρο λεβεντη μου εγιναν πολλα..παρα πολλα ..που εν σου τα εμαθαν τζαι εσου φοασαι να δεις..τζαι πριν την 20η ιουλιου του 74..οξα εξηχασες την 15η χαρω σε; συμβαινει τζαι τα καλιτερα παιθκια..εσυμβηκαν τζαι τα του 67, του 63-64 κλπ κλπ..
οποιος εν θελει να μαθει η πανικοβαλεται μπροστα στην πραγματικοτητα, οχυρωνεται πισω που τα παραμυθικια των μμε τζαι των πολιτικων με real estate στον νοτο [τα "οικοπεδα μας" κατα την ορολογια σου, αλλα τουτον εν ανομολοητο]...

το να σατσιαζεις ουλλους τους τ/κ μαζι τζαι να απλοποιας τα παντα στις αποχρωσεις ασπρου-μαυρου εν καλη τακτικη μαθησης στο δημοτικο φανταζομαι..καποιοι εκολλησαν..
μα καλα ρε εν επηρετε χαπαρι τι ετραβησαν [μια μεγαλη μεριδα εστω] των τ/κ τουτες τες δεκαετιες που τους δικους τους τους εθνικιστες [τους φιλους σας εννοιειται];..τιποτε; η εξεγερση τους; ο ανταλι εστω που ηταν ο πιο προσφατος;

χαζοχαρουμενος ανωνυμε νικο ανωνυμε εν οποιος παπαγαλιζει...
οποιος εν θελει να παει εσιει καθε δημοκρατικο δικαιωμα..οποιος πιστευκει οτι εν να παει για να φτιαξει τους δεσμους που εκοπηκαν εσιει [εχουμεν επιτελους] επισης δικαιωμα..αλλα το ξυπνημα μαγκα μου εν αλλοι που το θελουν..αλλοι ροχαλιζουν στον ρυθμο που τους εστρωσαν διαφορες τζαι ποικιλες μυστικες υπηρεσιες [οξα θελεις να σου πω ποιοι επκιερωναν την τμτ, την εοκα β, τον γιωρκατζη , τον ντεκτας κλπ κλπ] που την δεκαετια του 60 τζαι τωρα στεκουνται ακομα χαμενοι σαν τα ξυλαγγουρα [που λαλουν τζαι οι καλαμαραες] τζαι παπαγαλιζουν το "εμβατηριο που τους εμαθαν να λενε"..

περαστικα, καλο ξυπνημα τζαι περκιμον δυσπυρκασετε αρκετα με την αγνοια σας για να μαθετε τζαι τιποτε αλλο εκτος που το αναμασημα των κλισε..

α ναι..νομιζω κυριε "ντα" οτι επιστροφη στο παρελθον εν υπαρχει..ετσι εν ο χρονος..αν εβρεις μηχανη παρτην τουλαχιστον στο 63..εν το μελλον που εν το ζητημα..τζιαμαι καθοριζεται η επανενωση ενος χωρου που ηταν, ενι τζαι θα ενι ανοικτος, πλουραλιστικος..καποιοι εν αναγκη να ξαναμαθουν την σοφια τους κυπραιους χωρκατες που εσυμβιωναν..αλλα τωρα εν να την μαθουν "ευρωπαικα"..

οσο για το κιτς με τον βιασμο τζαι τα κλαπς κλαπς..κουλαρε ρε..πιασε καμιαν τσοντα να σου περασουν τα απωθημενα γιατι σε λλιον εν να αρκεψεις με τες gay φανατσιωσεις των ξεβρακωματων της καταπιεσμενης εθνικιστικης φαντασιας..
τζαι επειδη μπορει να εισαι τζαι νακκον slow.. εν κακοι οι βιασμοι μανα μου..απλα ετσι παρομοιωσεις εν πιο φτηνες που την αλλη με το σπιτι που εν εσιεις στην τζερυνια..οξα εν αναγκη να σου πει κανενας οτι τουτον το φκιολι λαλει το τζαι ο τ/κ εθνικσιτης που το 63..τζαι ο καθε εθνικιστης που προαβαλει τις φαντασιωσεις του;
ντα;

 
At 04 April, 2008 10:52, Anonymous Anonymous said...

(Νίκος)

'Αλλοι πολλο-δυσπυρκάζουν πρωί-πρωί ανώνυμε του προηγούμενου posting φαίνεται. Η χρήση "παπαγαλίστικων" εννοιών όπως,εθνικιστής κλπ δεν με αφήνουν έκπληκτο. Δεν περίμενα και τίποτε διαφορετικό περιεχόμενο.

Το να χάσεις το σπίτι σου από εισβολή / κατοχή που συνεχίζει (σόρυ πάλι για το κλισέ που ενοχλεί - πως αλλιώς να το πούμε πια για να μην ενοχλεί!)δεν σε κάνει"αδικημένο ιδιοκτήτη". Δεν παίζουμε ρόλους στο θέατρο αγαπητέ. Κρίμα για την κατάντια ορισμένων να θέτουν τόσο ελαφρά το θέμα εισβολής/κατοχής. Ίσως εσύ να μην έχασες σπίτι, αδελφό, πατέρα. Ούτε εγώ. Αλλά αυτό δεν με κάνει αναίσθητο σε αυτούς που πληρώνουν ακόμα το κόστος. Που δεν ξεπερνιέται με τα χρόνια, ούτε λιγοστεύει.

Άτε... πήαινε τζιαί άρκισες. Περιμένουν σε στο Starbucks.

 
At 04 April, 2008 10:57, Blogger bestman said...

Δυστυχώς, Δρακούνα, εκάμαν οι Τούρκοι τα καραγκοζιλίκια τους, και έδωσαν αφορμή στις δικές μας "Κασσάνδρες" να ξεσπαθώσουν...

 
At 04 April, 2008 11:27, Anonymous Anonymous said...

ιντα που εν το starbucks?
a-11

 
At 04 April, 2008 15:24, Anonymous Anonymous said...

Είμαι η ανώνυμη με το "Νταααα".

Προς ανώνυμο 11.

1ο Αλήθεια γιατί ήσουν τόσο σίγουρος ότι ήμουν άντρας;

2ο Τον αυταρχισμό πού τον είδες ακριβώς; Δεν είμαι εγώ που άρχισα να χρησιμοποιώ μειωτικές και άλλες εκφράσεις χλευασμού, επειδή δεν μπορώ να αντικρούσω με επιχειρήματα κάτι με το οποίο δεν συμφωνώ.

3ο Την κλισέ παρομοίωση με το σπίτι σου, την έχω χρησιμοποιήσει για να κατέβω στο νοητικό σου επίπεδο και να καταλάβεις 2 απλά πράγματα για το τι σημαίνει εισβολή και κατοχή, λέξεις που έχουν διαγράψει πολλοί στο όνομα του προοδευτισμού. Μίλησες για ξεβράκωμα. Συγγνώμη, αλλά άλλοι ξεβρακώνονται...

Δεν αρνούμαι ότι έγιναν λάθη και από τη δική μας πλευρά. Αυτό δεν αθωώνει όμως τους εισβολείς. Ή μήπως θα μας πεις ότι ήρθαν οι καημένοι για ειρηνευτική επέμβαση για να προστατεύσουν τους τ/κ?

Όσο και αν δεν σου αρέσει εσένα και των ομοϊδεατών σου, εδώ υπάρχει πρόβλημα εισβολής και κατοχής. Και αν δεν αναιρεθεί η κατοχή, και όλα τα οδοφράγματα να ανοίξουν, καμία πρόοδος δεν γίνεται. Εξάλλου το αληθινό της πρόσωπο το έδειξε κιόλας η Τουρκία με τις παραβιάσεις που έκανε ήδη.

 
At 04 April, 2008 17:44, Anonymous Anonymous said...

α-11
1. ωστε εισαι γυναικα..εσιεις το στυλ [ ακουεσαι θκιεβαζεσαι δηλαδη] σαν μερος της σιηροτερης εκδοχης του φυλου μου [τους αρσενικους]..τωρα τι σημαινει τουτο;
εν το επιπεδο κορη σιουρα..

2. αυταρχισμος ενι:"Ο εποικισμός είναι επίσης έγκλημα πολέμου σύμφωνα με το Καταστατικό του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου [ατε κορη..τζαι υποτιθεται τωρα ιντα που καμνεις; πληροφορηση; οξα νομιζεις οτι παιζεις την εξυπνη παπαγαλιζοντας;]. Έτσι για να μαθαίνεις.[ο αυταρχισμος της...θκιαλεξε προτυπο/ρολο/ονομασια]

3. για το ξεβρακωμα εν εκαταλαβες..εν για κατι πρωινες εκπομπες που φκαλουν περιπατο οσα εγραφα πιο πανω σαν φαντασιωσεις..

 
At 04 April, 2008 21:12, Blogger dokisisofi said...

Ε Σικέ, έφκα εσύ ρε! Και παρεπιπτόντως, οι Κασσάνδρες επιβεβαιώθηκαν πλύ νωρίς. Τα γεγονότα μας πρόλαβαν όλους προτού επιχειρηματολογήσουμε, προτού πείσουμε, προτού καταλάβουμε. Ο Τούρκικος στρατός πέρασε στη νεκρή ζώνη, ο Χριστόφιας επέστρεψε άρον-άρον, ο Ταλάτ αν δεν έπειθε μια, τώρα δεν πείθει δυό και το παναϋρι γέμισε με αμήχανα πρόσωπα. Κρίμα βέβαια, δεν χαίρομαι καθόλου με τις εξελίξεις, κάποτε κιόλας με συγκινεί αυτή η συνάντηση των δύο λαών και αυτή η επιθυμία "να πάμεν παρακάτω" αλλά δυστυχώς "τα χαλαμάντουρα της παλιάς Λευκωσίας" δε θα αργήσουν να μας στοιχειώσουν, όπως στοιχειώνει πάντα το προδωμένο και το ανεκπλήρωρο. Η πολιτική δεν είναι ρομαντισμός όμως ούτε συναισθηματισμός. Και μπράβο στον Χριστόφια που έδωσε κι αυτός τα τελεσίγραφά του και το χειρίστηκε με αυτόν τον τρόπο. Όμως εμένα αυτό το "ψυχραιμία" που επαναλαμβάνεται και από τον Ταλάτ και από τον Χριστόφια, ειλικρινά με φοβίζει. Όσο υπάρχει τούρκικος στρατός πάντα κάτι θα μας φοβίζει.

 
At 04 April, 2008 21:14, Blogger dokisisofi said...

Συγνώμη για την δακτυλογράφησή μου, έχω μάθει πάντα να μου δίνουν σημασία ( πλυ=πολύ, ανεκπλήρωρο=ανεκπλήρωτο: τα άλλα λάθη οφείλονται σε άγνοια)

 
At 04 April, 2008 21:20, Anonymous Anonymous said...

"οι κασσανδρες επιβεβαιωθηκαν";
η απλα καποιοι περιμεναν καποιο πουλι να κτυπησει στο γυαλι για να καμουν θεμα [παλι] με την ανεξελεκτη διακινηση στρουθων στην καμηλουπολη;
ανοιξε, συνεχιζεται.
αλλα εν καλα που το καταστημα εσιει τζαι κατι για ουλλους...

 
At 04 April, 2008 21:53, Anonymous Anonymous said...

ο ντενκτάς δήλωσε ότι δεν περίμενε να δοθεί τόση σημασία στο άνοιγμα της λήδρας γιατί όπως είπε το θεωρεί λεπτομέρεια...
η ειρηνική συνάντηση των δύο κοινοτήτων θα του προκάλεσε εφιάλτες μάλλον. κάπως έτσι φυσικά θα ένοιωσαν και ΄μερικοί΄ στη δική μας πλευρά. δυο γλάστρες λουλούδια ένα ματσάκι μπαλόνια και λίγοι λουκουμάδες έφτασαν για να τους φοβήσουν και να διαταράξουν την ΄κοσμοθεωρία΄ τους...:)
από λεμεσό

 
At 04 April, 2008 22:46, Anonymous Anonymous said...

Προς α-11

αγαπητέ μου γιατί αποκαλείς αυταρχισμό την παράθεση ενός γεγονότος; Αφού έτσι είναι τα πράματα. Ο εποικισμός είναι έγκλημα πολέμου. Πώς να το κάνουμε δηλαδή; Δεν το λέω εγώ. Το λέει το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο.

Μάλλον σε ενόχλησε η φράση "έτσι για να μαθαίνεις δηλαδή". Όποιος είναι σίγουρος για τον εαυτό του και για τις απόψεις του όμως, δεν ενοχλείται από κάτι τέτοια μικρά και δεν αμύνεται καταφεύγοντας σε χαμηλού επιπέδου λόγο.

 
At 04 April, 2008 22:57, Anonymous Anonymous said...

Υλικά
1 μικρό λάχανο κομμένο σε μικρά κομμάτια
1 πράσο κομμένο σε ροδέλες
2 πατάτες καθαρισμένες και κομμένες σε φέτες
5 κόκοι μπαχάρι
4 δαφνόφυλλα
2 κουταλιές λάδι
Λεμόνι
Αλάτι
Πιπέρι φρεσκοτριμμένο
1 κουταλάκι κόκκινο γλυκό πιπέρι
1 κουταλάκι ντοματοπελτές (προαιρετικά)
1 κύβος βοδινό

Ετοιμασία

Αφήνουμε το λάχανο να πάρει μία βράση.
Οταν αρχίσει να μαλακώνει, στραγγίζουμε και με καινούριο νερό ξαναβάζουμε να βράσει.
Προσθέτουμε όλα τα υλικά, εκτός από το λεμόνι και το λάδι, που τα προσθέτουμε στο τέλος και αφήνουμε να βράσουν τα λαχανικά μέχρι ναμαλακώσουν.
Στο τέλος αφαιρούμε τα μπαχάρια και τη δάφνη και βάζουμε λάδι και λεμόνι.

http://www.hungry.gr/

 
At 04 April, 2008 23:00, Anonymous Anonymous said...

pros ntaa:
efkikes potte ehtos kyprou?

 
At 04 April, 2008 23:42, Anonymous Anonymous said...

Ντααα

Ναι αγαπητή/αγαπητέ μου, και έχω βγει και έχω ζήσει. Συγγνώμη όμως που δεν συναγελάζομαι με τους υπόλοιπους τάχα μου τάχα μου προοδευτικούς,κοσμοπολίτες, ορθολογιστές μηδενιστές.

 
At 04 April, 2008 23:52, Anonymous Anonymous said...

pou ezises?stin ellada?

 
At 05 April, 2008 00:18, Anonymous Anonymous said...

Ορθολογιστές Μηδενοστές.... θκιάορκαν σου... τούτον εν' πιο καλόν τζιαι που την λαχανόσουπαν μου...

 
At 05 April, 2008 00:30, Anonymous Anonymous said...

σαννα τζιαι διυλίζουμεν τον κώνωπα εσιει λλίες μέρες μεστο μπλογκ της δρακούνας; ηρεμήστε κόσμε!
...αλλά ας είναι. Έμαθα να συνδέω την αριστερά με τα Starbucks... έτζιεν λλίον πράμα!

 
At 05 April, 2008 10:50, Anonymous Anonymous said...

αμα λαλεις "την νυχτα εν σκοτεινα" τζαι νομιζεις οτι εκαμες τζαι ανακαλυψη/ανακοινωση πληροφοριακη...ιντα που να σου πω κορουα μου;..
"δεν φταιμε εμεις" που λαλει τζαι η διαφημιση..

φαε τζαι λλιην λαχανοσουπα που το αγρινον μας..
τοσες λεξεις συναμενες που μαλλον εν πολλοκαταλαβεις..για να εισαι εναντια στον ορθολογισμο λ.χ. [τον ταχα μου η τον ποιον;] αραγες σου, σημαινει οτι εισαι ..ιντα πραμα?

τζαι τζηνον το "ιντα πραμα"[που εισαι αφου εισαι εναντια στον ορθολογισμο] δεχεται αραγες σου θεσμους οπως εν το διεθνες δικαστηριο τζαι την λογικη των ανθρωπινων δικαιωματων [που εν καρα-ορθολογικα τα γερημα- του διαφωτισμου μανα μου, θεε τζαι κυριε!!!]..
για τουτον σου λαλουμεν..φαε μανα μου λαχανοσουπα που τον τοπον σου..μιλα οπως καταλαβεις..τζαι αφηστα τα αναμασηματα..
για το επιπεδο μεν ανησυχεις..
ο καθε ενας με το βιτσιο του/της...
βαλλε τζαι λλιην κανελλα..enna sou kami kalon evritera
bye

 
At 05 April, 2008 11:28, Anonymous Anonymous said...

ρε γαμώτο, τούντο μπλογκ τελικά εν άλλο πράμα...
πόσο σοφοί είναι οι άδρωποι που γράφουν εδώ μέσα...

όι ρε!

συνέχισε κόρη δρακούνα. είσαι η κάρυ μπράντσοου της κυπραίικης κύπρου μας.

 
At 05 April, 2008 12:38, Anonymous Anonymous said...

Τους ψυχρούς ορθολογιστές εννοώ. Με την ψυχρή λογική. Τους προσκυνημένους ενδοτικούς. Δεν είμαι κατά του ορθολογισμού γενικά. Είμαι κατά του παρεξηγημένου στείρου ορθολογισμού τον οποίο ασπάζονται οι δήθεν "προοδευτικοί". Που τα μετρά όλα ξερά με το μέτρο της "μίζερης επιβίωσης" και διαγράφει σημαντικά στοιχεία της Ιστορίας.

 
At 05 April, 2008 14:10, Anonymous Anonymous said...

Πίτσες μπλε... το παραμύθι που διαδώσαν ο Σέρτατσος (Γ. "Σέρτης" Ξενοφώντος, Φιλελεύθερος) τζιαι κάτι αλλα μωρά, ότι όσοι δεν είναι τουρκοφάγοι είναι "δειλοί πραγματιστές", φέρνοντας σαν παράδειγμα τον Ρολάνδη επειδή χρησιμοποιά το επιχείρημα πως είμαστε μικροί.... ΕΤΕΛΕΙΩΣΕΝ.

Ούτε οι όροι όπως "απελευθέρωση", "αντίσταση στην κατοχή", "δικαιοσύνη" σας ανήκουν.

Για τον δε τουρκικό κατοχικό στρατο... ΝΑΙ είναι εδώ με την δικαιολογία πως προστατεύει τους ΤΚ από εμάς (πραξικόπημα, remember?... ο Σαμψών να λέει πως οι ΤΚ δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν και πως είναι ενδο-ΕΚ υπόθεση... μετά ο Μακάριος -λόγω πτωχού πνεύματος -να λέει "εγώ ήμουν ο στόχος"... ωσάν ένα πραξικόπημα να μην αφορά όλο τον πληθυσμό μιας χώρας... τζιαι εμείς να νομίζουμε ότι μπορούμε να περιπαίζουμε εσαεί τους ξένους)...

Μπορεί τα πρώτα χρόνια δικαίως να πείθαμε τον υπόλοιπο κόσμο ... όσο όμως περνά ο καιρός και δεν καταφέρνουμε συνεννόηση και ομογνωμία με τους Τουρκοκύπριους... θα γίνεται πιο αποδεκτή η θέση της Τουρκίας ότι χωρίς τα στρατεύματα οι ΤΚ κινδυνεύουν από μας... ΟΡΙΣΤΕ... κατηγορώ όσους απεύχονται την επαναπροσέγγιση και την συναδελφοσύνη με τους ΤΚ ότι ευθύνονται για την παραμονή των κατοχικών στρατευμάτων... γκέγκε;

Πε τε μου ρε κωθώνια, άμα υπάρχει εκφρασμένη πλειοψηφία στους ΤΚ που να επιθυμεί συμβίωση με μας... τι δικαιολογία θα έχει η Τουρκία και ο στρατός της;

Και για να συνεχίσω στα πλαίσια του ορθολογισμού:

Συστατικά:
Yλικά για μια φόρμα
250 γρ. αλεύρι
150 γρ. τριμμένη ψίχα ψωμιού
200 γρ. ζάχαρη
100 γρ. σταφίδες σουλτανίνα
300 γρ. σταφίδες
150 γρ. κόντιτα πορτοκάλι
200 γρ. μαρμελάδα πορτοκάλι
100 γρ. αμύγδαλα
100 γρ. ξηρά δαμάσκηνα
3 αυγά
1/2 λίτρο μαύρη μπίρα
1 κουταλάκι του γλυκού μπαχάρι και γαρίφαλα τριμμένα
1 κουταλάκι του γλυκού κανέλα σε σκόνη
1/2 ποτήρι ρούμι
1 μήλο
το ξύσμα 1 λεμονιού
200 γρ. μαργαρίνη και λίγη επιπλέον για τη φόρμα
αλάτι


Οδηγίες:
Χτυπάτε τη ζάχαρη με τα αυγά σε ένα μεγάλο μπολ και προσθέτετε σιγά σιγά τη μαργαρίνη κομμένη σε μικρά κομματάκια, το αλεύρι κοσκινισμένο, την ψίχα του ψωμιού, τις σταφίδες, τα δαμάσκηνα ψιλοκομμένα, τα κόντιτα, τα αμύγδαλα, το ξύσμα του λεμονιού, την κανέλα, τη μαρμελάδα, τα μπαχαρικά και λίγο αλάτι.

Περιχύνετε τα υλικά με την μπίρα και το ρούμι, τα ανακατεύετε όλα προσεκτικά, σκεπάζετε το μπολ με μια υγρή πετσέτα και αφήνετε το μείγμα να ξεκουραστεί τουλάχιστον 12 ώρες σε δροσερό μέρος.

Την επόμενη μέρα αλείφετε με μαργαρίνη μια πυρίμαχη ημισφαιρική φόρμα για πουτίγκα. Προσθέτετε στο μείγμα το μήλο κομμένο σε κυβάκια και το αδειάζετε στη φόρμα. Το σκεπάζετε με αντικολλητικό χαρτί και μετά με μια λινή πετσέτα, που δένετε σφιχτά γύρω από τη φόρμα για να την κλείσετε.

Ψήνετε σε μπεν μαρί 6-7 ώρες, προσθέτοντας κάθε τόσο ζεστό νερό, καθώς θα πρέπει να μείνει σταθερή η ποσότητα στο μπεν μαρί. Βγάζετε το γλυκό και το αφήνετε να κρυώσει.

Ξεφορμάρετε την πουτίγκα πάνω σε ένα νοτισμένο πανί. Δένετε τις άκρες του πανιού και αφήνετε το γλυκό να ξεκουραστεί ως την ημέρα των Χριστουγέννων σε μέρος δροσερό που να αερίζεται.

Η πουτίγκα πρέπει να μείνει έτσι αρκετό καιρό για να απελευθερώσει το άρωμά της.

Μία ώρα πριν τη σερβίρετε, ξαναβάζετε την πουτίγκα στη φόρμα τυλιγμένη σε λαδόκολλα και ψήνετε σε μπεν μαρί 2 ώρες ακόμη. Αναποδογυρίζετε την πουτίγκα σε ένα πυρίμαχο πιάτο και τη διακοσμείτε με χριστουγεννιάτικα στολίδια.

Αν θέλετε την περιχύνετε με ρούμι ή κονιάκ και την ανάβετε μπροστά στους συνδαιτυμόνες σας (φλαμπέ).

"How can yoy have any pudding if you don't eat your meat?"

 
At 05 April, 2008 16:27, Anonymous Anonymous said...

δικαιολογείς την τουρκική εισβολή ρε ΜΑΛΑΚΑ;

Πόσο ηλίθιος μπορεί να είσαι τελικά;

χου ρε πούστη από δω...

 
At 05 April, 2008 16:37, Anonymous Anonymous said...

pou tous vriskoume telika?

 
At 05 April, 2008 20:01, Anonymous Anonymous said...

Πρέπει να'ν' ο 3ος ή 4ος ψευδώνυμος που το φτύσιμο το αποδίδει ως "χου"... το "φτού" προφανώς δεν τους το δίδαξε κανείς.

Διάβασε ξανά ... αποδίδω ευθύνες και σε εσάς για την περίπτωση η δικαιολόγηση της Τουρκίας για την κατοχή να έχει απήχηση. Δλδ, είτε είστε προδότες και τουρκόφιλοι, είτε απλώς ανεπαρκείς.

 
At 05 April, 2008 21:56, Anonymous Anonymous said...

@Anonynous

Είμαστε παντού.

Εμείς τζαι τα Jumbo!

@Hλίθιο

«Για τον δε τουρκικό κατοχικό στρατο... ΝΑΙ είναι εδώ με την δικαιολογία πως προστατεύει τους ΤΚ από εμάς (πραξικόπημα, remember?... ο Σαμψών να λέει πως οι ΤΚ δεν έχουν τίποτα να φοβηθούν και πως είναι ενδο-ΕΚ υπόθεση... μετά ο Μακάριος -λόγω πτωχού πνεύματος -να λέει "εγώ ήμουν ο στόχος"... ωσάν ένα πραξικόπημα να μην αφορά όλο τον πληθυσμό μιας χώρας... τζιαι εμείς να νομίζουμε ότι μπορούμε να περιπαίζουμε εσαεί τους ξένους)...

Μπορεί τα πρώτα χρόνια δικαίως να πείθαμε τον υπόλοιπο κόσμο ... όσο όμως περνά ο καιρός και δεν καταφέρνουμε συνεννόηση και ομογνωμία με τους Τουρκοκύπριους... θα γίνεται πιο αποδεκτή η θέση της Τουρκίας ότι χωρίς τα στρατεύματα οι ΤΚ κινδυνεύουν από μας... ΟΡΙΣΤΕ... κατηγορώ όσους απεύχονται την επαναπροσέγγιση και την συναδελφοσύνη με τους ΤΚ ότι ευθύνονται για την παραμονή των κατοχικών στρατευμάτων... γκέγκε;

Πε τε μου ρε κωθώνια, άμα υπάρχει εκφρασμένη πλειοψηφία στους ΤΚ που να επιθυμεί συμβίωση με μας... τι δικαιολογία θα έχει η Τουρκία και ο στρατός της;»

Τούτον το κομμάτι εν κρίμα να μείνει μόνον δαμέ.

Γράψε το σαν άρθρο και στείλε το σε όλες τις εφημερίδες .

ΟΛΕΣ όμως.

Δώστο και στον Πολίτη Πίττα για να το διαβάσει (αν συμφωνεί) στην εκπομπή του.

Έγραψες λεβέντη μου.

Respect!

 
At 06 April, 2008 01:06, Anonymous Anonymous said...

μ΄αυτό το ύφος της μετωπικής επίθεσης δεν πρόκειται να σας λάβει κανένας σοβαρά. αν θέλετε να πείσετε για την επαναπροσέγγιση με τους τ.κύπριους (την οποία υποστηρίζω ανεπιφύλακτα) πρέπει να ΠΡΟΣΕΓΓΙΖΕΤΕ τους ομόεθνους συνομιλητές σας με τον ίδιο σεβασμό όσο κι αν διαφωνείτε μαζί τους. την ίδια συμπεριφορά έδειχναν και μερικά άτομα των δικοινοτικών οργανώσεων που ενώ το έβρισκαν προοδευτικό να λαμβάνουν μέρος σε μικτές εκδηλώσεις στην πύλα πριν το 2003, μετά το άνοιγμα των οδοφραγμάτων έχασαν το κέφι τους και δεν ήθελαν να συνεχίσουν να πηγαίνουν απέναντι εφόσον πλέον έγινε μαζικό φαινόμενο η διέλευση της πράσινης γραμμής. ας μην αφήσουμε ελιτιστικές νοοτροπίες να δηλητηριάζουν το κλίμα. δε φτάνει που το ίδιο το κράτος μας στέκεται πανικόβλητο μπροστά στις εξελίξεις. κατ΄εμένα δεν έπρεπε να κλείσουν τη λήδρας με την πρώτην αφορμή. έτσι πέφτουν στην παγίδα του κατοχικού στρατού που προκαλεί και δυστυχώς παίρνει τις αντιδράσεις που επιδιώκει. ελπίζω με την επιστροφή του Χριστόφια να χαμηλώσουν οι τόνοι...

από λεμεσό

 
At 06 April, 2008 01:12, Anonymous Anonymous said...

@xwrikos

en gia kati typous san to red_dragon pou emilousa pou en 3eroun na dkiavasoun

 
At 06 April, 2008 06:04, Blogger dokisisofi said...

"Πε τε μου ρε κωθώνια, άμα υπάρχει εκφρασμένη πλειοψηφία στους ΤΚ που να επιθυμεί συμβίωση με μας... τι δικαιολογία θα έχει η Τουρκία και ο στρατός της;»

νοου κόμεντ

παρεπιπτόντως πόσοι υπογράφουν ως χωρικοί? Τζαστ φορ δε ρεκορντ...
( πως το φυσώ το αγγλικόν α?α?α? σιβιλαηζεησιον μανα μου:/)

 
At 06 April, 2008 23:28, Blogger kiara said...

O φανατισμός δεν πεθαίνει ποτέ. Θεωρώ άσκοπο να παραθέσω τη γνώμη μου επί του ιδίου του θέματος, μονάχα να μάθουμε να ακούμε περισσότερο ο ένας τον άλλο.

Χριστοθέα

υ.γ. Ο καθένας λέει τη δική του αλήθεια.

 
At 07 April, 2008 13:23, Anonymous Anonymous said...

εδώ ο κόσμος καίγεται και η δρακούνα ακόμα προσπαθεί να μας πείσει ότι διαθέτει χιούμορ. ο καθένας με τον πόνο του τελικά.
:)

από λεμεσό

 
At 09 April, 2008 17:39, Blogger Nothin_personal said...

Πωπω γουσταρω, να βλεπω κασκολ, να μπαινουνε γκολ...
Κι οποιος γνωριζει, γιατι ολα αυτα, ας μου εξηγησει μετα...

 
At 26 June, 2018 11:22, Blogger Unknown said...

qzz0626
stuart weitzman shoes
ferragamo shoes
fred perry polo shirts
jordan shoes
coach outlet
ralph lauren polo shirts
suns jerseys
kevin durant jerseys
coach outlet
wizards jerseys

 
At 05 November, 2018 04:00, Blogger Unknown said...

michael kors
nike shoes
goyard st louis tot
michael kors handbags
golden goose
mbt shoes
golden goose outlet
goyard wallet
baseball jerseys
cheap nba jerseys

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.