Tuesday, March 18, 2008

123 ξανά

Με λίγη καθυστέρηση συνειδητοποίησα ότι η Σοφία, άλλως digital-era, άλλως θεία Σοφία, άλλως... (οκ, δεν ξέρω άλλα παρατσούκλια) με ειδοποίησε να δημοσιοποιήσω τι γράφει η σελίδα 123 του κοντινότερου μου βιβλίου.

Δεν ξέρω αν περιμένετε να διαβάζω το Εκκρεμές του Φουκώ ή κάτι παρόμοιο, έχω ξανακάνει την άσκηση και μπορείτε να δείτε.

Σας ενημερώνω ότι τέλειωσα το Savoir Vivre του Ζαμπούνη για να ξεφρικάρετε. Και τα δύο βιβλία.

Το κοντινότερο μου βιβλίο αυτή τη στιγμή είναι το «Ποιος έκανε Πιπί στο Μισισιπή» του Ευγένιου Τριβιζά, το οποίο δεν έχει 123 σελίδες, έχει όμως μια ωραιότατη σελίδα 23 που γράφει τα ακόλουθα:

« Και το μικρό παπί
Πνίγει ένα λυγμό και εξηγεί:
-Όταν ξαφνικά μες’ την νηνεμία
Μου ‘ρθε για πιπί επιθυμία,
ήταν δύσκολο να κρατηθώ
και στον εαυτό μου να επιβληθώ!»

Ξεφεύγω όμως από το θέμα.

Το κοντινότερο μου βιβλίο, πέρα από τον Τριβιζά, είναι το «Is it me or is everything shit?» των Steve Lowe & Alan McArthur.

«Sometimes she sings “Son Of A Preacherman”. Sometimes not. Every room in West Hollywood’s Barker Ranch features a mural of a different member of the Manson family rendered in the blown-up-cartoon style of Roy Lichtenstein.»

(με 3 προτάσεις δεν καταλαβαίνεις τι αφορά το βιβλίο. Και για να είμαι ειλικρινής, από όλες τις σελίδες 123 που διάβασα τις τελευταίες μέρες, καμιά δεν μου κίνησε την περιέργεια να πάω να βρω το συγκεκριμένο βιβλίο.) Αυτά.

6 Comments:

At 19 March, 2008 12:18, Blogger Sofia said...

Καλλιο αργά παρά ποτέ. Το παπί είναι όλα τα λεφτά

 
At 19 March, 2008 14:30, Anonymous Anonymous said...

Βλἐπω ὀτι οι τίτλοι των βιβλίων σου έχουν κἀτι το κοινό (πιπί και shit). Σύμπτωση;

 
At 19 March, 2008 17:27, Anonymous Anonymous said...

ELA, DOSE LIGA ELAFRINTIKA GIA TO PIPI KAI SHIT....DEN PAEI KAIROS POU GENNHSE!!!

 
At 19 March, 2008 18:22, Blogger Τατιάνα Ραπακούλια said...

Αυτό το παιχνιδάκι με τη σελίδα 123 ομολογώ ούτε κι εμένα μου κίνησε το ενδιαφέρον - ούτε καν μέχρι του σημείου να πιάσω ένα βιβλίο και να το ανοίξω στη σελίδα 123. Δεν βλέπω και πολύ νόημα στην ιδέα.
Εκείνο το άλλο που υποτίθεται ότι βρίσκεις ένα βιβλίο στην αίθουσα αναμονής του αεροδρομίου και γράφει στην πρώτη σελίδα "διάβασέ το και άφησέ το κάπου να το βρει και άλλος" μου άρεσε περισσότερο, για κάποιο λόγο όμως δεν έχω βρει ποτέ μου τέτοιο βιβλίο (είναι σαν το περίφημο λευκό ποδήλατο του Άμστερνταμ). Ίσως επειδή δεν ταξιδεύω συχνά με αεροπλάνο...

 
At 20 March, 2008 12:36, Anonymous Anonymous said...

Τα λευκά ποδήλατα του Άμστερνταμ καταργήθηκαν από καιρό. Ελπίζω όχι τέτοια τύχη για βιβλία με περισσότερες από 123 σελίδες...

Dutchie

 
At 12 May, 2018 04:21, Anonymous Obat Koreng Bernanah said...

This article is interesting and useful. Thank you for sharing. And let me share an article about health that God willing will be very useful. Thank you :)

Pengobatan Herbal Rematik/Rheumatiod Arthritis
Obat Herbal Walatra Berry Jus
Cara Mengobati Telapak Kaki BerlubangCara Menyembuhkan Sakit Maag Kronis
Cara Menghilangkan Stretch mark
Cara Mengobati Epilepsi

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.