Monday, April 07, 2008

Cyprus Fashion Week (3)


9 Comments:

At 07 April, 2008 13:00, Anonymous Anonymous said...

Κάτω τα χέρια από την μούσα των κοσμικών στηλών της Κύπρου διότι θα ππέσει λαμπρόν να σε κάψει.

Ιερόσυλη!

 
At 07 April, 2008 15:21, Anonymous Anonymous said...

Θα ππέσουν πολλά τηλεφωνήματα γι΄αυτό το ανίερο βήμα που έκανες δρακούνα.

Έσω έτοιμη.

 
At 07 April, 2008 16:27, Blogger dokisisofi said...

ξέρεις μου τζιαι που τούτα ρε χωρικέ?

 
At 07 April, 2008 17:05, Anonymous Anonymous said...

sorry alla poia en touti? eprepe na tin kserw?

 
At 08 April, 2008 00:41, Anonymous Anonymous said...

Άντε βρε ...sofi
Αφου κατά βάθος κι εσύ από χωριό είσαι. Ψάξε και θα δεις.

 
At 08 April, 2008 00:43, Anonymous Anonymous said...

Να σαι καλα dear drakouna έκαμες με τζαι εγέλασα.

Όντως, γιατί είπαμε ότι ξέρουμε τη Τσίγκη?

Άλλο κουφό...πιάνω μήνυμα που τη συγκάτοικο μου στο Λονδίνο σαν ήμουν πανεπιστήμιο "Κόρη, αν το βρεις ποιαν είδα στο Knightsbridge!"
Εκαρτέρουν τζαι γω να μου πει καμιαν Αντζελίνα Τζολί να φυρτώ επι τόπου...Τελικά ήταν η κινητή κερκίδα του αποελ ,που λέεις τζαι συ, και έκανε τα ψωνια της στο Χαρροντς.

 
At 08 April, 2008 15:58, Blogger Ασυγχώρητη said...

Την Τσίγκη πάντως, είτε κόκκινα είτε κίτρινα φορεί,την έχω συνδέσει με την ελληνική σημαία. Εφόρησεν την το 2004 ως εφιαλτικό στραπλες φόρεμα όταν η Ελλάδα έπιασε το ευρωπαϊκό τζαι η Παπαρίζου το Ευρωβιζιακό. Άτε τζαι με την Αμερικανική τζαι ένα τσαντάκι σε σχήμα βαρελιού αργού πετρελαίου. Να δώκει τζαι ένα μήνυμα αφού εν στις στήλες των περιοδικών ! Τζαι μετά να την φκάλει τζαι να την κρούσει με το πετρέλαιο. Πίκρα..

 
At 08 April, 2008 18:14, Blogger dokisisofi said...

καμάρι μου ρε ανώνυμε αν είμαι από χωριό και καμάρι μου που δεν ασχολούμαι με τέτοιες αηδίες. Είμαι η καλύτερη είπαμεν το τούτο.

 
At 09 April, 2008 00:54, Anonymous Anonymous said...

Όλο δεν ασχολείσαι και όλο εδώ σε βρίσκω. Επώνυμη μου εσύ.

Πως είπαμε τ΄ονοματάκι σας;

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.