Wednesday, May 31, 2017

True Story

Μια από τις αγαπημένες τραγουδίστριες της Mini Me είναι η Αλέξια. Η Αλέξια Βασιλείου. Η Mini Me προτιμά την 80s περίοδο της Αλέξιας (τότε που τραγουδούσε χιτάκια και πήγε στην Eurovision (δις)). Την περίοδο δηλαδή που θα ήθελε να ξεχάσει η ίδια η Αλέξια. Χάρης στο Youtube, η Mini Me που γεννήθηκε 20-30 χρόνια μετά τη δεκαετία του 80, μπορεί να βλέπει την Αλέξια στο «Μόνικα», στο «Άσπρο Μαύρο», στο «Τα κορίτσια ξενυκτάνε» και άλλα διαμάντια της περιόδου και να νιώθει ένα με την εποχή.

Στην εύλογη απορία γιατί η Mini Me δεν βλέπει τις μοντέρνες αηδίες που κυκλοφορούν με Disney channel πιπίνια, υπάρχει μια πολύ λογική εξήγηση:

-          Στα φιλμάκια της Αλέξιας όλοι είναι ντυμένοι.

-          Οι χορευτικές κινήσεις δεν γίνονται από διαστημικούς υπέρ-χορευτές που πρέπει να έκανες χορό 10 χρόνια για να μπορείς να αντιγράψεις.

-          Φαίνονται όλοι genuinely happy και όχι στημένοι, in fact ξέρω ότι τουλάχιστον στο φιλμάκι «τα κορίτσια ξενυκτάνε» τα κορίτσια που χορεύουν δεν ήταν ηθοποιοί αλλά φίλοι φίλων, το λέω διότι ξέρω τουλάχιστον 3 άτομα μέσα στο φιλμάκι οι οποίες τώρα είναι περίπου 43 χρονών, μια χαρά τραπεζικοί υπάλληλοι με οικογένειες και παιδιά, που μας διδάσκει ότι τα κορίτσια που ξενυκτούσαν μόνα ή δυο δύο ήταν καλά κορίτσια με normal ζωές. In fact, τώρα που βλέπω ξανά το φιλμάκι προσέχω λεπτομέρειες που δεν είχα προσέξει πριν. Φώτα είχαμε, κάμερα είχαμε, φωνή είχαμε, τσιμπιδάκι για τα φρύδια δεν είχαμε… Επίσης φαίνεται να έχω διαγράψει από τη μνήμη μου ότι baggy jeans από το Babel, χοντρή ζώνη, πουκάμισο λαχουρέ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΑΝΩ πουλόβερ αποτελούσε perfectly respectable outfit για έξοδο. Το βράδυ.

Άρα ναι, αν θέλει η Mini Me να βλέπει στο YouTube το Άσπρο Μαύρο, το βλέπει με τις ευλογίες μου. Ακόμα και όταν με ρωτά λεπτομέρειες όπως:

«Γιατί το video δεν είναι καθαρό;»
«Διότι το video είναι παλιό και δεν φτιάχτηκε για το Internet»
«Γιατί;
«Επειδή τότε δεν είχε Internet»
«Και πως το βλέπατε στο YouTube
«Δεν το βλέπαμε στο YouTube. Δεν υπήρχε YouTube. Το βλέπαμε στην τηλεόραση. Αν μας το έβαζε.»

σοκαρισμένο βλέμμα, παύση και… «Μάμμα, εζούσες στην αρχαία Ελλάδα;»

Anyway.

Πριν μερικές εβδομάδες ήμασταν με τη Mini Me στο αεροδρόμιο. Εκεί, δίπλα από τις κρέμες και τα καλλυντικά και τα αρώματα, βλέπω τη θεά herself, την Αλέξια. «Κοίτα» λέω στη Mini Me, «η Αλέξια! Η Άσπρο Μαύρο Αλέξια. Πάμε να της πούμε γεια;»

Η Mini Me την είδε καλά καλά και με κοίταξε με παραξενεμένο ύφος. «Μα δεν είναι η Αλέξια τούτη». “Όχι είμαι σίγουρη, είναι η Αλέξια». «Λαλώ σου δεν είναι η Αλέξια, καμία σχέση με τα videos στο YouTube

Έφαγα 10 λεπτά να της εξηγώ ότι τα video στο YouTube δείχνουν την Αλέξια πως ήταν πριν 30 χρόνια. Είναι λογικό ότι μεγάλωσε από τότε. Η Αλέξια που βλέπει στα videos είναι 25άρα, η Αλέξια στην πραγματικότητα είναι τουλάχιστον 50 χρονών (έννεν;).

«Έννεν η Αλέξια τούτη!!» επιμένει η Mini Me. «Η Αλέξια έχει κοντά μαλλιά!» «ΕΙΧΕ κοντά μαλλιά αγάπη μου. Και βάτες, και stilettos 

5 Comments:

At 01 June, 2017 08:25, Blogger Clueless said...

Το άσπρο-μαύρο είναι αγαπημένο και του δικού μου entourage. Γενικά παλιά ακούμε. Το αγόρι έχει ανακαλύψει το rock 'n' roll. :D
Τα κορίτσια ξενυχτάνε δεν τους το έβαλα γιατί θέλω να ξαπλώνουν γρήγορα και θα μου λέει ότι αφού είναι κορίτσι πρέπει μείνει ως αργά. :)
Φυσικά πάει δημοτικό οπότε άκουσα διάφορα σουξεδάκια που δεν έχω ιδέα τι είναι. Παίζει και Shakira πότε πότε.
Θεωρώ κατόρθωμα μου ότι δεν ακούσαμε ζουζούνια στο σπίτι και είμαι στο τρίτο παιδί.

 
At 01 June, 2017 08:57, Anonymous Anonymous said...

Η κόρη μου 2 χρονών .Τρελαίνεται για Άννα Βισση των 80's "χούλα χουπ" και "Σαν και εμένα καμιά" και τέτοια. Κάτι τραβηκτικό έχει η εποχή ή μηπως εν επειδή κάθε φορά που τα βάζουμε χορεύω εγώ σαν να μην υπάρχει αύριο; Χεχε. ΟΧΙ άλλα ζουζούνια!


Ænima

 
At 01 June, 2017 16:17, Blogger Moonlight said...

Νομίζω αν είχα κοπελλούθκια και εμαθαίναν τα ζουζούνια και επαίζαν μες στο σπίτι ήταν να τα εγκαταλείψω ή στην καλύτερη (όξα;) θα ήμουν με τα χάπια μέρα νύχτα 24/7..
Πόμπα η Αλέξια, πόμπα γενικά ο καιρός. Ελληνικά εν άκουα ποτέ, τα μόνα που περνώ καλά άμα ακούσω έξω και δεν έχω αναγούλες εν τούτης της εποχής. Άρα μάλλον έχει λόγο που αρέσκουν στα μωρά. :) *feeling justified*

 
At 03 June, 2017 12:37, Blogger Aceras Anthropophorum said...

Λαλείς ο συνδιασμός του ταλέντου με την δουλειάν τζ̆αι τη μουσική γνώσην να διά στην δημιουργίαν μιαν διοχρονικήν αξίαν πέραν που την εμπορικήν τζ̆αι ναν για τούτο που η mini you συγκινείται που την Αλεξία;

 
At 24 March, 2021 20:34, Blogger ahmed deraz said...

خدمات الشارقة – النجم
كهربائى منازل وفلل بالشارقة
اعمال سباكة وصرف صحى الشارقة

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.