Sunday, November 29, 2009

Christmas Spirit

Ήμουν πολύ ήσυχη αυτή την εβδομάδα. Κοίταζα τη δουλειά μου. Έκανα τη δουλειά μου. Πωρώθηκα με το Grey’s Anatomy και περνούσα ευχάριστες ώρες με τη Cristina, τη Meredith, την Izzie, τον George και όλους τους άλλους resident και intern γιατρούς του Seattle Grace Hospital. Κανένα δεν ενοχλούσα. Περνούσα τέλεια. Ούτε καν Αίγια Φούξια δεν ένιωσα την ανάγκη να δω. Ούτε εφημερίδες διάβασα, ούτε τηλεόραση είδα. Heaven!

Και μετά έπαθα Χριστούγεννα (γα&%^**&) και έκτοτε έχω χάσει την ηρεμία μου.

Ποιος ρωτάω, ποιος for the love of God, αποφάσισε να εισαγάγει στην Κύπρο τους φωτοσωλήνες και τα φωτεινά accessories για τα Χριστούγεννα να πάω να τον δολοφονήσω? Τόσα χρόνια κάναμε Χριστούγεννα χωρίς φωτεινό Ρούντολφ το ελαφάκι, χωρίς φωτοσωλήνα στρατηγικά κολλημένο με τέλλα γύρω από το σπίτι, χωρίς Άγιο Βασίλη να προσπαθεί να σκαρφαλώσει μέσα στο σαλόνι μας (με φωτοσωλήνα βρήκες και εσύ παππού να σκαρφαλώσεις? Θα πάθεις καμιά ηλεκτροπληξία γέρος άνθρωπος) και ήμασταν μια χαρά.

Από τον καιρό που τα καταστήματα ηλεκτρονικών ειδών σταμάτησαν να πουλούν μόνο πρίζες και λάμπες και πουλούν πλέον και του πουλιού το φωτιζόμενο με πρίζα εξωτερικού χώρου γάλα (σε κίτρινο, άσπρο ή πολύχρωμο φωτισμό), έχω βαρεθεί τη ζωή μου να στήνω Χριστουγεννιάτικο decoration.

Πήγαν τα δύο αστέρια της ποπ (Έτερος και κουκλάρα) στα καταστήματα με σαφείς οδηγίες να αγοράσουν ΜΟΝΟ αστέρι για το δέντρο (πέρσι είχαμε ένα μικρό accident και το αστέρι μας κίνησε για τον ουρανό) και επέστρεψαν με λαμπάκια. Πολλά λαμπάκια. Εκατοντάδες λαμπάκια για εξωτερικό χώρο, εσωτερικό χώρο, ότι χώρο φανταστείς. Αντί για αστέρι έφεραν μια Barbie Τρεις Σωματοφύλακες (διότι η Barbie στο Μαγεμένο Κάστρο is soooo last year) και είχαν τη φαεινή ιδέα να βάλουμε την Barbie να κάνει το αστεράκι (ναι, έχω υπόψη μου το ανέκδοτο με το αγγελάκι και το χριστουγεννιάτικο δέντρο, το ανέφερα και ναι, το έχει υπόψη του και ο Έτερος αλλά το twisted sense of humor μας δεν μας επιτρέπει να χάσουμε αυτή την ευκαιρία να βλέπουμε τα σοκαρισμένα βλέμματα των επισκεπτών όταν βλέπουν την Barbie να... κάθεται στο δέντρο).

Ακολούθως, πέρασα δύο ώρες έξω στη βεράντα να προσπαθώ να ξεμπλέξω τα σύρματα του φωτοσωλήνα-υπερπαραγωγή που μου κουβάλησαν και να προσπαθώ να τον κολλήσω σε περίοπτη θέση, ενώ ταυτόχρονα η γάτα ήταν μέσα στα πόδια μου, η κουκλάρα προσπαθούσε να με σαμποτάρει και ο Έτερος (με σειρά εμφάνισης) κουράστηκε, μουρμουρούσε, αγχώθηκε, νευρίασε, κρύωσε και τον έστειλα μέσα γιατί δεν άντεχα άλλο τόση θαλπωρή και Χριστουγεννιάτικο spirit μέσα σε ένα απόγευμα.

Εννοείται ότι μου έμεινε ένα season για να τελειώσω το Grey’s Anatomy αλλά έμεινα στη μέση μισοδότζιη. Γκρρ%*&%$!!!

Σημείωσε επίσης ότι έχουμε ΗΔΗ ένα perfectly good φωτοσωλήνα από πρόπερσι, τυλιγμένο και συγυρισμένο (από μένα) αλλά ΟΧΙΙΙΙΙ, ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ.

Μου πήρε όλο το απόγευμα να στήσω μόνο τους εξωτερικούς χώρους. Είμαι σχεδόν σίγουρη ότι η φωταψία μας φαίνεται από το διάστημα. Αν υπήρχε βραδινό Google Earth, θα ήμασταν μέσα. Εκεί, να συναγωνιζόμαστε τη σημαία-πατρονιά του Πενταδακτύλου.

Από Δευτέρας λέω να πάω στην ΑΗΚ να γυρίσω το ρεύμα πάνω στον Έτερο για να λάβει αυτός το λογαριασμό των Χριστουγέννων και να πάθει ανακοπή. Με τόσο ρεύμα diverted στην βεράντα μας (όπως τα υπολόγισα), με ένα απλό ηλεκτροσόκ θα τον επαναφέρω εύκολα. Όπως έκαναν στη Meredith όταν έπεσε μέσα στα παγωμένα νερά και επί ενάμιση επεισόδιο (season 3) προσπαθούσαν να την επαναφέρουν.



8 Comments:

At 29 November, 2009 12:10, Anonymous Anonymous said...

ah welcome to the grey's anatomy addiction! season 6 looks good so far!!!

8a simfoniso me tin stratigiki 'gyrizo to loarkasmo'. That will do!

Varkoume na rto piso je na do oulles tes patronies...NOOOOOOOOOOOO.

Ti kala mas evale fetos i dimarxos lefkosias pas ta zaokomena dentra tis plateias eleu8erias? Laleis na mporoume na kamume deal me tou Londrezous na mas dioun ta perasmena dika tous fotou8kia/designs???

 
At 29 November, 2009 12:36, Blogger ρίτσα said...

θθυμούμαι που ήμουν μιτσιά τζιαι εθώρουν τα σπίθκια στο home alone γεμάτα φωτάκια και ποθαυμάζουμουν για την γη της επαγγελίας

άμαν μου επέρασε η αμερικανολατρεία, τα σπίθκια της κύπρου γέμισαν φωτάκια που δεν μου αρέσουν καθόλου

 
At 29 November, 2009 15:34, Anonymous Anonymous said...

Βάλε τον Κεν (είναι ο κεν ακόμα;)
να φέρνει δώρα στην φάτνη.

 
At 29 November, 2009 16:24, Blogger Έλατο Χελιδόνι said...

Η ακόμα καλύττερα μπορεί να χέζει στη φάτνη οπως κάμνουν στην Καταλονία.

 
At 29 November, 2009 18:03, Anonymous makos said...

Ξέχασες τις... διακοσμήσεις των Δήμων. Τα λαμπάκια είναι μόνιμα αναρτημένα, απλώς πατάνε το διακόπτη.
Α, και τις... πρωτότυπες φάτνες με τα fiberglass τετράποδα στις διασταυρώσεις των κεντρικών δρόμων.

 
At 30 November, 2009 02:36, Blogger Κυπριακά Ιστολόγια said...

Ήρθαμε! ΟΛΑ τα κυπριακά ιστολόγια, μόνο εδώ:

www.kypriakablogs.com

kypriakaistologia.blogspot.com

 
At 30 November, 2009 11:04, Anonymous Anonymous said...

teleio!!! ha ha! perno kai ego apo fasi greys anatomy. enjoy! kai meta apo toses ananipseis pou vlepeis eisai pleon sigouri pos einai kati efkolo pou to katexeis. i know the feeling.

 
At 30 November, 2009 13:14, Blogger Ουφ! said...

ω πόσο με εκνευρίζουν όλα αυτά τα φωτάκια!!!! πέρσι παραλίγο να σκοτωθώ βλέποντας δύο φωτεινά ελαφάκια να χοροπηδούν πάνω σε μια ταράτσα!!!

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.