Sunday, May 17, 2009

Μια σύγκριση

Με αυτά και με άλλα το Σάκη τελικά ήρθε έβδομο. Και βγήκε να κάνει δηλώσεις μεταμέλειας και να αναλάβει όλη την ευθύνη, και συγνώμη από όλη την Ελλάδα και οι δημοσιογράφοι να του λένε «Σάκη δεν πειράζει» και άλλα τέτοια.

Το Σάκη, κακά τα ψέματα, αυτή τη στιγμή είναι ο νούμερο ένα σόουμαν στην Ελλάδα. Δεν μιλάω για φωνή ή ταλέντο. Μιλάω για σόουμαν. Άσχετο το ένα από το άλλο. Είναι ο καλύτερος, η Ελλάδα μπήκε στον κόπο να στείλει τον καλύτερο της σε αυτό το σόου που ονομάζεται Eurovision, επομένως, ότι θέση και να ερχόταν το Σάκη δεν θα είχε καμία σημασία. Το Σάκη να βγει να ζητήσει συγνώμη που δεν ήρθε καλύτερη θέση, δεν χρειαζόταν.

Από την άλλη, έχουμε τη δική μας συμμετοχή. Μια δεκαεξάχρονη ερασιτέχνη, σε στίχους και μουσική του επίσης ερασιτέχνη αδερφού της. Χαριτωμένοι και οι δύο αλλά μου θυμίζουν την κουβέντα, «που μας μωρή ξεβράκωτη στ’ αγγούρια?» Βγαίνει και λέει περίπου ότι πέρασε τέλεια, ήταν η καλύτερη στιγμή της ζωής της (δεκαέξι χρονών είναι, δεν είχε και πολλές στιγμές) και δεν είναι στεναχωρημένη που δεν πέρασε καν στον τελικό.

Και σκέφτομαι:
Το Σάκη, έχει μια χαρά καριέρα στην Ελλάδα και δεν έχει καμία ανάγκη να τρέχει στην Eurovision για να προβληθεί και να πουλήσει δίσκους. Και όμως πήγε. Και όταν δεν νίκησε (γιατί και η θέση που ήρθε δεν είναι και άσχημη, έβδομη στις σαράντα τόσες χώρες) βγήκε να απολογηθεί και να αναλάβει την ευθύνη. Ούτε αυτό είχε ανάγκη να το κάνει.

Η δική μας συμμετοχή τελικά τι σκοπό είχε? Να πάει η οικογένεια Μεταξά να κάνει διακοπές στη Μόσχα και να μας πει η Χριστίνα ότι πέρασε τέλεια? Αγάπη μου, αν ήθελες πενταήμερη, να πας με το σχολείο, σε στείλαμε για ένα σκοπό εκεί. Όχι για να κερδίσεις εμπειρίες. Εφόσον άλλες χώρες μπαίνουν στον κόπο να στείλουν τους καλύτερους τους (η Αγγλία έστειλε τον Andrew Lloyd Webber φέτος, η Γαλλία την Patricia Kaas), εμείς στέλλουμε τα δεκαεξάχρονα? Και απορούμε γιατί δεν πάμε τελικό? Η Eurovision είναι σόου, δεν είναι ταβέρνα «Τα δύο Αδέρφια».

Θα μου πεις, από τα υποψήφια τραγούδια για την κυπριακή συμμετοχή, αυτό ήταν το καλύτερο, κανένας άλλος «επαγγελματίας» δεν ενδιαφέρθηκε. Δεκτό. Δεν έχουμε άτομα? Τότε να μην λαμβάνουμε μέρος. Απλό.

Εγώ ο φορολογούμενος πολίτης, γιατί έπρεπε φέτος να πληρώσω τις διακοπές της Χριστίνας στη Μόσχα για να ζήσει τη σημαντικότερη στιγμή της ζωής της?

33 Comments:

At 17 May, 2009 16:21, Anonymous Anonymous said...

A mpravo. Pote enna katalavoun epitelous oti prepi na paretisoume na asxoloumaste me tin Eurovision? Na stiloume kanena tragoudi tis prokopis para tes pellares pou stelnoume kathe xrono ke meta thoroume

 
At 17 May, 2009 16:27, Blogger Σοφία said...

Κοίτα, εγώ είμαι δηλωμένη Eurovision-ικιά, πάντα μου άρεσε και πάντα θα μου αρέσει (ελπίζω). Ούτε το ξόδεμα χρημάτων με ενοχλεί, γιατί πληρώνω πολύ περισσότερα για να έχω τηλεόραση, την οποία δεν βλέπω ποτέ, οπότε για μένα καλύτερα για να μην ξοδευόμαστε να σταματήσουμε όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές, τα σήριαλ, τις απανωτές ειδήσεις, τις τηλε-ταινίες κ.λπ. Πάντως δε νομίζω ότι είναι σωστό που ο Σάκης ζήτησε συγγνώμη (αν όντως έγινε έτσι) ούτε φταίει η Χριστίνα σας που δεν πήγε καλύτερα. Αυτή τόσα ήξερε, τόσα είπε. Αν θέλατε καλύτερη εκπροσώπιση ας στέλνατε κάποιον πιο έμπειρο. Αν και εδώ που τα λέμε, έχουν μείνει έξω από τον τελικό καν και καν ικανοί καλλιτέχνες (π.χ. η Kate Ryan του Βελγίου πριν 3 χρόνια) οπότε μην περιμένετε και θαύματα από ένα 16χρονο.

 
At 17 May, 2009 17:10, Blogger ρίτσα said...

γιατί δρακούνα, αν εστέλλαμεν κανέναν καλό τζιαι εκέρδιζεν τζιαι εθέλαμεν να ξοδέψουμεν τζιαι λεφτά για τη διοργάνωση ύστερα;

γιατί λαμβάνουμε μέρος anyways? το θέμα της τουριστικής προβολής ένεληξε;

 
At 17 May, 2009 17:11, Anonymous Sofia said...

Ο Καβαλιώτης δήλωσε ότι το Κυπριακό τραγούδι του άρεσε και ένα δωμάτιο 8 άτομα τον κοιτάγαμε λες και ήταν παρανοικός...'Αβυσσος

 
At 17 May, 2009 18:02, Anonymous Anonymous said...

τζαι η Λίσα Αντρέ ερασιτέχνης ήταν, τζαι ο Χατζηγιάννης τζαι ο Κωσταντίνος τον ΟΝΕ.



.... τζαι η Μάρλεν

 
At 17 May, 2009 18:12, Blogger milaz said...

Η Eurovision εν ένα φεστιβαλ τραγουδιού μετά την οποία ο νικητής αναλαμβάνει το *κόστος* της επόμενης διοργάνωσης... στέλνεις ενα τραγούδι να σε εκπροσωπήσει σαν χώρα σε ένα φεστιβάλ και συνήθως στέλνεις κάποιον που *δεν* είναι επαγγελματίας, που ψάχνεται, που γυρεύκει να βρει κοινό... τι σημασία έχει αν είσαι δεύτερος ή 12ος ή 22ος; Ο πρώτος έχει σημασία.

Ναι, για μια μιτσιά και ένα μιτσή που την Κύπρο εν καλή εμπειρία... και προτιμώ εκάτο φορές να πιέννουν τζίνοι παρά ο Σάκης ή η Ευρυδίκη. Το ότι ο Σάκης αναγκάζεται να πει συγνώμη εν κατάντια....

 
At 17 May, 2009 18:31, Anonymous Eurovisioff said...

Agapiti drakouna llia apospasmatika sholia na kamo.Diafono pliros me osa leis alla de tha ithela na makrigoriso sholiazontas ena pros ena.Ena prama enna po.I kratiki tileorasi plironi gia olous osi parakolouthoun tin eurovision kai gia tin stigmi i tis stigmes pou tha prosferoun se sena kai allous san esena ikanopiisi - hara, ite touto ine i proti thesi ite mia thesi mesa stis protes.Ekini ti stigmi de tha pis "giati to RIK na plironi gia tounti diorganosi"

To oti i Kipros tosa hronia de prokrinete sto teliko ofilete KAI kata ena megalo postosto stin proothisi tou tragoudiou mias kai o arithmos ton horon stis opies episkeptete o ekastote tragoudistis-a ine periorismenos.
Antithetos stin ellada dapanonte iper to deon ipsila posa kai kathe hrono kathistate i oli diadikasia ethniko thema apo ta kanalia.
To kalo gia emas toulahisto sti Kipro ine oti de to anagoume se ethniko thema kai etsi kai gia emas tous mi latris tou thesmou kapos metriazete i antidrasis mas.

Ego prosopika tassome kata tou thesmou dioti to epipedo ton tragoudion ine para poli hamilo kai i apodiksi ine oti ta ligosta tragoudia pou epiviosan mesa sta hromia ayta tou thesmou ine poli katoteris kallitehnikis piotitas apo tragoudia ton Megalon ellinon kallitehnon.

Telos na po kati asheto.TI ennooume me ton oro SHOWMAN.To proto prama pou mou erhete sto nou ine Show se tsirko!!!.
Ti thelo na po.Epidi o Sakis kai oi omotehnoi tou(as to poume tehni)den ehoun shesi me tin tehni pou onomazoume mousiki-tragoudi prospathoume soni kai kala na tous prosdosoume ena epaggelma.Em kapou nomizo kamnoume lathos...

 
At 17 May, 2009 18:54, Anonymous Eurovisioff said...

Na prostheso kai kati allo peri tragoudiou.
To tragoudi tou Norvigou an kai den ehi idiaiteri kallitehniki aksia ,ihe rithmo ,motivo ,melodia os touton na apothikevete sto nou.Thimoume otan imoun mitsis kai eparakolouthousa to thesmo fanatika prepi na to ekerdise akoma mia fora i Norvigia ehontas episis orea melodia me violi pale (an de kamno lathos)
Akrivos to antitheto itan to tragoudi tis elladas ,pou prospathi na plisiasi ,ta dithen, protipa tis eurovision .Anarho ,agefsto horis armonia kai motivo.
To violi tou norvigou ekollouse ganti sto tragoudi.Stin ellada prospathoun afou paraksoun to tragoudi na "kollisoun " ellinika organa gia na dosoun kati apo... ellada
O norvigos edose (pithano ) kati apo Norvigiki koultoura.I ellada den edose tpt.Tou hronou de ,to pio pithano etsi opos pai ,ine na mimithi ton fetino nikiti.Akrivos paromia stihia me to norvigo parousiazi i tourkia.An kai to tragoudi mallon itan athlio(oute to miso en akousa) edose kati pou anatoli.
As stamatisoun oi dithen epaiontes na sprohnoun tin ellada pros to agnosto kai as feroun tin evropi pros ton noto.Kai sioura touto de tha gini me tragoudistes kai miala epipedou SAKIIIIIIIIIIIIISSSSSSSSSS

 
At 17 May, 2009 21:13, Blogger Αντιπολιτευόμενος said...

Παρά το γεγονός ότι διατρέχω τον κίνδυνο να απονομής χαρακτηρισμών, δηλώνω φανερά οπαδός της Αφροβίζιον και του Δρ Σακίς για χορευτικούς, μουσικούς και άλλους οφθαλμοφανείς λόγους: http://www.youtube.com/watch?v=KD96tv08uJY

 
At 17 May, 2009 21:29, Blogger Terra Incognita said...

Jump!

 
At 18 May, 2009 01:43, Blogger Aslan said...

Ας στειλουμε την Κυριακου Πελαγια. Αν μη τι αλλο να δειξουμε χαρακτηρα εφοσων τελικο δεν περνουμε.

 
At 18 May, 2009 08:04, Blogger drakouna said...

Γι'αυτό λέω. Αν δεν έχουμε professional άτομα που θέλουν να ασχοληθούν και να στείλουμε κάτι decent, δεν θα έπρεπε να πηγαίνουμε απλώς για να πάμε.

Οι άλλες χώρες έστειλαν τις γκομενάρες/γκόμενους με τα πόδια έξω. Εμείς πέρσι στείλαμε την Ευδοκία Καδή. Εκτός τόπου και χρόνου. Φέτος στείλαμε τη μικρή Λουλού. Go figure.

 
At 18 May, 2009 08:27, Blogger Okyalos said...

Τωρα που τελειωσε το πανηγυρι, για ψαξτε λιγο το τραγουδι των incubus στο youtube.Εχουν δικιο ολοι αυτοι που φωναζαν για την ομοιοτητα του τραγουδιου μας με το συγκεκριμενο τραγουδι.
Εαν σε αυτό, προσθεσεις και οσα ειπε η αγαπητη μου δρακουνα, τότε καλυτερα να το κλεισουμε το μαγαζι.
Επισης θα ηθελα να εισηγηθω νεο τιτλο για το post.
Με λενε ΡΙΚ και μολις τελειωσα.

 
At 18 May, 2009 08:36, Anonymous Anonymous said...

Δρακούνα, υπάρχει και μια άλλη διαφορά μεταξύ του Σάκη και της Χριστίνας. Στο Σάκη ανατέθηκε να εκπροσωπήσει την Ελλάδα, ενώ η Χριστίνα κέρδισε την εκπροσώπηση της χώρας της μετά από δημόσιο διαγωνισμό (με την αξία της ή με την αξία του αδερφού της, δεν έχει σημασία). Άρα, ο Σάκης ασφαλώς και είχε πολύ περισσότερη ευθύνη να φέρει στη χώρα του μια καλή θέση, όχι γιατί είναι ο number one showman, αλλά επειδή αποδέχθηκε την ανάθεση που του είχε γίνει από την Ελληνική Τηλεόραση.

 
At 18 May, 2009 08:43, Blogger drakouna said...

Believe me, αν υπήρχε Κύπριος καλιτέχνης στο στυλ του Σάκη, ούτε το ΡΙΚ θα έκανε διαγωνισμό.

Νομίζω they run out of ideas and people.

 
At 18 May, 2009 09:02, Blogger Sike said...

Για μένα η γιουρβίζιον απεβίωσε στο κομσί κομσά. Όταν δεν εκάμαμε τίποτε με τζείντο τραγούδι(ανατρίσιασα πάλε), εν θα κάμουμε ποττέ.

 
At 18 May, 2009 09:10, Anonymous firfiris said...

Με το να στέλνουμε κάθε χρόνον τραούδκια που σχεδόν πατώνουν διακυρήσσουμεν την κρατικήν μας οντότητα στα μάθκια της υφηλίου.

ΝΤΙΣΣ ΑΤΟΥΚΕΝ! Έ ρε που παν τα λεφτά των φόρων. Κρίση μαϊ άρς!

 
At 18 May, 2009 09:26, Blogger DaisyCrazy said...

ναι έχεις απόλυτο δίκιο: να μην πηγαίναμε. και που πάμε τι καταλαβαίνουμε; πόσα χρόνια να μην περνάμε στον τελικό; πότε επιτέλους θα το πάρουμε το μήνυμα και θα σνομπαρουμε το eurovision που μας σνομπάρει εδώ και χρόνια. φτάνει καλέ! φτάνει. πόσο φτύσιμο; δεν αξίζει τον κόπο.
όσο για τη χριστίνα και τις διακοπές της.. αν δεν τις έκανε αυτή όλο και κάποιος άλλος θα τις έκανε. δεν είναι εκεί το ζήτημα. το ζήτημα είναι να απέχουμε λίγα χρόνια και μετά βλέπουμε.

 
At 18 May, 2009 09:54, Anonymous Γιώργος said...

Εγώ νομίζω τα έξοδα μας για το διαγωνισμό να τα πληρώνει η Ελλάδα. Εκτός αν υπάρχει τζαι κάποιος άλλος λόγος ύπαρξης μας στο διαγωνισμό πέραν των 12 βαθμών που διούμε ανελλιπέστατα στη μάδερλαντ.

 
At 18 May, 2009 10:44, Blogger Sourkouna said...

Εγω λεω να στειλουμε τουτο το αριστουργημα http://www.youtube.com/watch?v=aGXoFxCpGgY&eurl=http%3A%2F%2Fpliats%2Eblogspot%2Ecom%2F2007%2F12%2Fblog%2Dpost%5F14%2Ehtml%3FshowComment%3D1197728580000&feature=player_embedded για τη πλακα μας και μετα να μην ξαναπαμε.

 
At 18 May, 2009 10:54, Anonymous Maria said...

I mikri Loullou! LOL ... spot on.

 
At 18 May, 2009 12:33, Blogger the Idiot Mouflon said...

Πότεεεε θα κάααα... πότεεεε θα κάαααανειειειειειειει...

 
At 18 May, 2009 13:00, Blogger iveks said...

Sakiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!

 
At 18 May, 2009 14:09, Blogger Αντιπολιτευόμενος said...

Νομίζω υπάρχουν πολύ σημαντικότερα θέματα προς συζήτηση... ή κάνω λάθος;

 
At 18 May, 2009 15:48, Blogger Ουφ! said...

1. εδώ η Κύπρος ασχολιόταν με τον Ρουβά και όχι με την Μεταξά, η Ευρώπη γιατί να ασχοληθεί μαζί της!;

2. τα ηλίθια ελληνικά μεσημεριανάδικα (ή πως αλλιώς λέγοντε - έκανα ζάπινγκ στο διάλειμμα του Παρα Πέντε...!) αν τα ακούσει κανένας αχάπαρος θα νομίσει ότι έχασαν τον πόλεμο!

3. θυμάστε το κωνσταντίνοχριστοφόρου που όταν αποκλείστηκε έφταιξε τους πάντες εκτός τον εαυτό του και έπεσαν όλοι πάνω του να τον φάνε; ε, λοιπόν ο sakiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis έκανε ακριβώς το αντίθετο για να λένε όλοι "τι γλυκούλι που είναι μωρέ!!!"

4. ναι, κι εμένα μου τη δίνει η ατάκα "πέρασα πολύ ωραία, ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία"... Αν διαβάζει κάποιος από ΡΙΚ έχω να δηλώσω: το όνειρο μου είναι να κάνω τον γύρο του κόσμου, δώστε μου λεφτά να πάω και σε κάθε μακντόναλτς που θα τρώω θα πετάω στο πάτωμα μια κυπριακή σημαία. σημαιούλα σημαιούλα το δράμα του λαού μας θα φτάσει στα πέρατα της γης!

5. ο νορβηγούλης μπορεί να έμοιαζε με ξωτικό των νορβηγικών φιόρδ αλλά ήταν γλυκούλης και αυτός και το τραγούδι του!

6. "Το Σάκη" :-))))) τέλειο! :-)))

 
At 18 May, 2009 19:33, Anonymous Anonymous said...

Έχω την εντύπωση ότι γενικώς χάσαμε το όλο νόημα της Eurovision. Αν θυμάμαι καλά ο όλος σκοπός όλου αυτού του σόου είναι για να ενώσει την ευρώπη στον τομέα του τραγουδιού έστω και για μία νύχτα. Απο πότε το γυρίσαμε "αν δεν θα νικήσω δεν θα παίξω?"
Κατα την ταπεινή μου προσωπική άποψη τόσα και τόσα εκατομύρια δίνουμε σε βλακείες ώς κράτος αλλα και ώς κόσμος γενικότερα και μας πείραξε που πληρώσαμε 10 ταξιδιωτικά εισητήρια για Μόσχα για να μπορέσει και η κύπρος να λάβει μέρος σε ένα πανευρωπαϊκό διαγωνισμό?
Δεν ξέρω τι λέτε πάντως εγώ το απόλαυσα και χάρηκα για το νικητή. Είτε νικήσουμε είτε χάσουμε το ίδιο μου κάνει.
Και κάτι τελευταίο....
Ο Σάκης και η Χριστίνα είπαν εκ του διαμέτρου αντίθετα πραγματα. Ο ένας είπε συγνώμη που δεν νίκησα και του ορμήξαμε. Η άλλη είπε πέρασα ωραία και δεν πειράζει και της ορμήξαμε. Τι ακριβώς έπρεπε να κάνουν για να είμαστε ικανοποιημένοι εμείς οι τέλειοι και έξυπνοι κριτές που όλα τα ξέρουμε και όλα τα κρίνουμε? Να κάνουν χαρακίρι επιτόπου για να δείξουν πόσο πολύ μετάνιωσαν που δέχτηκαν να το ρισκάρουν και να επρωσοπήσουν εμάς τους ανικανοποίητους?

Νικόλας.

 
At 18 May, 2009 19:43, Anonymous Anonymous said...

Μπραβο Νικόλα, επικροτώ τη στάση του και επαυξάνω. Έχεις απόλυτο δίκαιο, φαινεται ότι το έχεις μελετήσει το θέμα.

 
At 18 May, 2009 20:05, Anonymous Eurovisioff said...

Ahaha.Akousa ta eksis kai efirtika.
TO BBC ehlevase tin stasi ton ellinon antapokriton dioti ehonountan pantou akoma tziame pou den tous espernan.Ddl dithen antapokrites ,dithen dimosiografi aka malakopitoures.Kala re en adrepounte tpt i gifti?
2o.I monadiki hora pou evgale links pou ti mosha gia antapokrisis de tha po pia ine...
3o.Ma ishen tin elliniki simea sto tragoudi tou Souva epi skinis?Are komplex ethnous pou ehoun kapii.Nomizoun oti i ellada en to kentro tis gis?
I malakia den ehi oria...

 
At 18 May, 2009 22:07, Blogger BlaCk piTt said...

Δε θα έλεγα όχι σε μια πενταήμερη στη Νορβηγία του χρόνου...

 
At 19 May, 2009 00:18, Anonymous eurovisioff said...

Apla korifeo
http://www.skai.gr/master_avod.php?id=121085&lsc=1
Idika i teleytea skini.Akoma gelo

 
At 19 May, 2009 12:41, Anonymous Anonymous said...

Στην Κύπρο, τα πάντα είναι εν πειράζει μάναμου ότι έκαμες εν καλά,(και ας ήταν σκατά) ενώ σε άλλες χώρες μαθαίνεις να έχεις στόχους και ευθύνες.

 
At 20 May, 2009 12:35, Blogger axairefti said...

@anonymous 19/5, 12:41
Συμφωνώ. Στην Κυπρο τα πάντα είναι "καλή προσπάθεια", δηλαδή όσα έχουν να κάνουν με τον πολιτισμό ή τις τέχνες. Λόγοι πολλοί, κυρίως όμως ότι δεν παίρνει κανείς στα σοβαρά τις τέχνες, πάντοτε θεωρείται χόμπι, δεύτερη δουλειά κ.τ.λ. Και γι’ αυτό έχει ευθύνες κυρίως το κράτος. Μόνο που ακούω για μια παράσταση, έκθεση, ταινία κυπριακή ότι ήταν "καλή προσπάθεια" μου σηκώνεται η τρίχα κάγκελο, γιατί σημαίνει ότι ήταν μεγάαααλη πατάτα.
Υ.Γ. Όχι δεν θεωρώ ότι στη EUROVISION κάνουν τέχνη, τουλάχιστον με όσα τραγούδια ακούμε τον τελευταίο καιρό.

 
At 20 May, 2009 17:53, Blogger bestman said...

Προσωπικά προτιμώ την προσπάθεια και το τραγούδι της Χριστίνας παρά "το Σακή". Σαν τραγούδι το δικό μας ήταν πολύ καλύτερο. Απλά το θάψαμε, το υποτιμήσαμε και παίζαμε νυχθημερόν το Σάκη. Που ουσιαστικά αυτός το έφερε έκεί που το έφερε. Απλά όπως είπε και κάποιος προλαλήσας, η Ελλάδα έκανε καλύτερη προώθηση, ενώ εμείς τα κέρατά μας τα τράγια...

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.