Tuesday, July 15, 2008

Ποίημα

Το μοναδικό ποίημα για το πραξικόπημα που θα γράψω ποτέ:

"Did you really think it would be that easy?
For a second there –yeah- they kind of did."

Δεν τους άρεσε η Δημοκρατία μας. Ήθελαν Ένωση. Εδώ και τώρα.
Δεν άκουσαν κανένα. Τα έκαναν σαλάτα.
Κκελλέ κουλούμπρα.
Τι κρίμα που δεν ήταν hippies.
Τωρά, απλώς περιμένουμε η γενιά τους να τα κακαρώσει για να ησυχάσουμε που λλόου τους.
Στην περίπτωση της Κύπρου, η προηγούμενη γενιά δεν είναι πηγή γνώσης και σοφίας.
Είναι παράδειγμα προς αποφυγή.

Παίξετε τωρά με τη σειρήνα σας και σκάστε.

44 Comments:

At 15 July, 2008 10:15, Anonymous Anonymous said...

Eksipnise me tjai mena simera to proi tjai eskeftika, allo posa xronai enna prepei na thn akoume touti tin sirina. Meta eskeftika, mallon gia panta.
Exalase mou ton proino mou ypno diakopwn, exalase mou ta kefkia. En tha ksanartv diakopes sthn Kypro ton Iouli

 
At 15 July, 2008 10:35, Blogger rose said...

καλημερα Incus και Δρακούνα

35 χρονια την ακούμε αλλά ακόμα να "ξυπνήσουμε"

 
At 15 July, 2008 12:29, Anonymous Anonymous said...

Eksupnisen kai o kypreos ena prwino pou seirina mavris epeteiou kai eparaponethike! Allaksete plevro kai min to kanete thema. Kala joimoumaste oulloi!

 
At 15 July, 2008 15:23, Blogger Diasporos said...

Κυρία Δρακούνα σίουρα μετά που εννα κακαρώσει η Καταραμμένη γεννιά που τα έκαμεν πίττες αντί ναν άλουτοι χίππηες (actively and passively), η δική μας η γεννιά τζιαι η επόμενη καλά θα την έχουν καλά, βολεμμένοι όπως είμαστεν οι περισσότεροι τζιαι καλομαθημένοι που τους Καταραμμένους.

Με λλίον σαϊκκοθέραππι, θα μας περάσουν τα αΐπια που μας εφορτώσαν. Στο τέλος της ημέρας επεράσαμεν τζιαι κακά στην αρκήν, τζιαι καλά, τζιαι καλλύττερα. Εν μας φοούμαι.

Φοούμαι πως δκυό γεννιές που τα τωρά, τζιήνοι που Πάντα εννα περνούν καλά, ευρωπαϊκά, αππωμένα, εννά φκούν πάλε ωεοναζί που τη ββαρεμαραν τους τζιαι την καλοπέρασην.

 
At 15 July, 2008 16:43, Blogger stalamatia said...

Ρόουζ μου δεν είναι ύπνος αυτός για να ξυπνήσουμε είναι κώμα ,με τίποτε δεν ξυπνάν

 
At 15 July, 2008 21:17, Blogger Anef_Oriwn said...

Σίγουρα και την τότε εποχή (και τη συγκεκριμένη μέρα, στις 15 του Ιούλη του 1974), υπήρχαν και κάποιοι που γύριζαν/γύρισαν πλευρό για να συνεχίσουν τον ύπνο του δικαίου του σφαχτού, όταν άκουαν/άκουσαν ερπύστριες, πυροβολισμούς, εκρήξεις.... Το Konnos Beach ήταν τελείως άγνωστο τότε. Για μπανάκι θα πήγαιναν ίσως στις “Κλαψίδες” ή στην “Γλώσσα” στο Βαρώσι ή ακόμα στη “Γλυκιώτισσα” στην Κερύνεια, που έμελλε μερικές μέρες μετά να ξεβράσει τους τούρκους εισβολείς.

Τζιαι μια χαρά τα παμε, άμα ανάγουμε τα πολιτικά (και όχι μόνο) προβλήματα και το μαύρο μας το χαλί (στο “εθνικό” θέμα, ως ζητήματα που έχουν δημιουργηθεί από συγκεκριμένες γενιές!!! Άραγε θα μπορούσε “… βολεμμένοι όπως είμαστεν οι περισσότεροι τζιαι καλομαθημένοι που τους Καταραμμένους...”, όπως τα λαλεί τζιαι ο Diasporos για τη σημερινή γενιά, να ζούσαν εκείνα τα χρόνια (αντί σήμερα) για να πετύχουν και καλύτερα αποτελέσματα; (Σενάριο επιστημονικής φαντασίας – να αλλάζουμε οι γενιές εποχή!!!).

Και άραγε πόσο πειστικός (και συνεπής με όσα λεει) μπορεί να είναι κάποιος όταν μιλά για καταπάτηση των δικαιωμάτων της θρησκευτικής του κοινότητας, αλλά ενοχλείται γιατί του χαλάσανε στις 8:30 το πρωί τον ύπνο από την επετειακή ήχηση των σειρήνων; Για λαφαζανιές και ψιλολογήματα είμαστεν ούλοι πολλά καλοί!!!

@ Dragon Woman,

Επειδή είμαι νάκκον λλίος στα εγγλέζικα θα το εκτιμούσα πολύ αν μας μετάφραζες την ποιηματάρα σου (σίγουρα θα την εμπνεύστηκες την Κυριακή στο Konnos Beach). Ειδικά εκείνο το “… For a second there –yeah- they kind of did."”, εν το πιάννω με τίποτα!

Anef_Oriwn
Τρίτη 15/7/2008 – 9:15 μ.μ.

 
At 15 July, 2008 22:52, Anonymous Anonymous said...

Drakouna mou eisai mia dinami!!!valeis tous oullous stin thesi tous!mazi sou :)

 
At 15 July, 2008 23:51, Blogger Anef_Oriwn said...

@ Mouzoura,

Αν κατάλαβα καλά η Drakouna αποτελεί το alter ego σου!!!
Και λαλεί τζιείνα που εν μπορείς να πεις εσύ! Εγώ πάντως έχει που ώρα που στέκομαι ΠΡΟΣΟΧΗ!!!

Anef_Oriwn
Τρίτη 15/7/2008 – 11:50 μ.μ.

 
At 16 July, 2008 00:13, Anonymous Anonymous said...

Μπορεί η προηγούμενη γενιά να μην είναι πηγή γνώσης και σοφίας και να είναι παράδειγμα προς αποφυγή αλλά έπρεπε να βάλεις και έναν προβληματισμό για αυτή την γενιά... αυτών που ενοχλούνται έστω μια φορά τον χρόνο να διακόπτεται ο ύπνος/κώμα τους από τις σειρήνες και αυτών που συμφωνούν σε όλα μαζί σου ακόμα και όταν σε πιάνει το... χιτλερικό σου!

Δεν τολμώ να σκεφτώ την επόμενη γενιά που μεγαλώνει τώρα... Θα παίζει η σειρήνα σε 10 χρόνια (λέμε τώρα....) και θα νομίζουν ότι έπαθε εμπλοκή η πουρού του λεωφορείου (έπρεπε να πω κάτι πιο science fiction αλλά δεν μου ήρθε... Άσχετο!)

Αυτά, προς το παρόν.

 
At 16 July, 2008 05:14, Anonymous Anonymous said...

Οι ηλίθιοι πεθαίνουν, η ηλιθιότητα όχι. Ίσως τώρα να πρέπει ν' αρχίσουμε να φυλαγόμαστε απ' τα παιδιά τους

 
At 16 July, 2008 08:23, Blogger drakouna said...

@Anef_Oriwn:

Τη φράση "Did you really think it would be that easy?
For a second there –yeah- they kind of did" με μια μικρή αλλαγή, δεν την εμπνεύστηκα εγώ στον Κόννο (nice one), αλλά ο Quentin Tarantino κάπου στην Αμερική όταν έγραφε το σενάριο της ταινίας Kill Bill Vol.1

 
At 16 July, 2008 09:13, Anonymous Anonymous said...

just for the record, ένωση με την Ελλάδα ήθελε το 95.7% του Κυπιακού λαού (215108 από τους 224757 με δικαίωμα ψήφου, ψήφισαν υπέρ της ένωσης). Οι υπόλοιποι μπορεί να ήταν στον...Κόννο!

 
At 16 July, 2008 10:16, Anonymous Anonymous said...

kirie anonime poupano ..
to emvatirio pou sou emathan na papayalizis, en kala na to koshinizis nakkon..

prota pou oulla prosdioristou hronika..anaferese sto 50..tze to praxikopima eyinen to 74..etzilisen pollin nero pou ta tote sta tote..tze istera i yerimi i ennia tis "psifou" en tze en lastiho..ite psifizis ite oi..i pio apla allo i "silloyi ipoyrafon" [opos to 50] tze allon i "psifos" [opos as poume to 68 i to 70]..dioti prepi na iparhi kapios loyos pou en mistiki i psifoforia..en eni?...skeftou to llion na doume..

yia tin pliroforisi sou lipon filtate...
to 1950 ipan tous ithayenis na pan stes ekklisies tze na ipoyrapsoun yia "enosi" [etsi tziame na se thoroun oulli tze an etheles men pais - alla "psifos" en itan, i psifos en tze nakkon mistiki ipamen]..tze epian tzini i arithmi pou lalis..tze itan toso hazo pou tze i kalamaraes eminan ama tous epiran ta harkia i ithayenis..
sto stil.."makariotate ehoume dio pnevmones...thelis na pathoume asfixia?" [an ixeris tin ataka - diladi "re koufales tze emis apikia imasten - en na ta valoumen me tous mastorous mas?"]..i "mirizi pollin livani.." [an sou areski to kosmikon sholio pou akoustiken tote]
i hazomara tis enosis [oulli i lai kamnoun malakies se kapies fasis - i kalamaraes poses fores epsifisan/edektikan ton vasilia pou tous ekatasan pano sta afkia i xeni,prin na ton xefortothoun oristika to 74?] ekorifothiken [tze eyinen antilipti san adiexodo tze esoterika epitelous] tzinin tin dekaetia [50] tze sto telos ekatalixamen stin anexartisia tou 60- ena sintayma pou tha mporousame na ediaprayamtevoumasten [me kalliterous orous] tze to 47-48 [alla i polla enotiki ethinkofrosini tote pou tous eryodotousan i englezi, en ethelan ekloyes..yiati emporen na hasoun tes karekles, ta rousfethkia klp..to 59 ihan opla tze etsi "ekerdisan"]..enosi papala afou i ethnikofornes ediatirisan tin exousia tous..

alla ne eminan tze llii ektos rousfthkiou..opote erposferan aplohera ipiresies se opion itan diathesimos...mistikes iperesies allon horon, elliniki presvia, hounta klp..hafiedes sto strato..
i poria tou yiorkadji pou to ipouryio esoterikon [opou ama ishen exousia itan kala] stin sineryasia me tin hounta [ama ehasen to ipouryio] mila pou moni tis...

ekloyes me anafora stin enosi eyinan omos... to 68 otan o makarios ekateviken me sinthima to efikto [anexartisia]..
tze tziame itan mistiki i psifos..tze itan psifos oi silloyi ipoyrafon..
96% episifisen efikto anexartisia..
tze epidi itan tze o makarios san image pare tze tes ekloyes [vouleftikes tou 70]..i enotiki parataxi to dek posa epkiasen? se sinolo 264,000 to dek epiasen 13, 309 kommatikes psifous tze 19, 655 "eklektikes" [epidi edikeountan na psifisoun parapano pou ena komma]..stin kipriaki engiklopedia fkaloun to pososto se 9.8%, as poume stroggilopiisi sto 10....pale i sintriptiki plipsifia [90] epsifisen kommata pou estirizan tin anexartisia..ma nomizis en tihea pou ekaman tin eoka b anti komma?..an ihan chance na piasoun psifous itan na ekatevenan stes ekloyes..ihan piso tous, tous englezous, tous amerikanous, ton strato, tin elliniki presvia klp klp..
alla en epezen i enosi dimokratika ama emporesan i ithayenis tze idan intan pou en i anexartisia...opote ipan na tous to epivaloun..me tes pompes tze ta praxikopimata..me ta rialia ton amerikanon tze ta opla tou ellinikou stratou..

opote ontos i epiloyi tis eoka b itan enosi anti dimokratia..siya pou ehestikan yia tin dimokratia i eoka b tze i enotiki ethnikofrosini..o polikarpos tis tzerinias elalen pou to 47-48 "kallitera i englezi para i kommounistes" [ennousen kallitera apikia para ekloyes - tze eyrapsen to tze stin efimerida tou o pompos]..istera to 74 itan "na fii o makarios" tze oti theli as yeni"..

tze siya pou en ekatalavenan oti itan na epemvi i tourkia..i vlakia en mpori na en apoliti dikeoloyia..apla itan etimi na dokoun kommati tis kiprou yia na piasoun touti tin exousia..en pou to 66 pou emilousan yia trihotomisi tis kiprou [anamesa sto elliniko, tourkiko, angliko kratos]..ftani na ihan touti tin karekla - esto tze san "diorismeni nomarhes"..

opote polla sosta to evalen i drakouna
en tous aresken i dimokratia mas. ethelan enosi" emporen na prosthesi me tin hounta...
an-lin..

 
At 16 July, 2008 10:29, Blogger drakouna said...

Δεν αντιλαμβάνομαι το comment του πρώτου anonymous.

Δηλαδή, επειδή το 95.7% ήθελε Ένωση είναι οκ να διενεργήσει πραξικόπημα?

Και το 100% θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Τι εισηγείστε? Να μπουκάρουμε μέσα στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων?

 
At 16 July, 2008 10:40, Anonymous Anonymous said...

Giati en laleis tzai gia tes stenotzefalies tou Makariou tzai gia ta perivoita 13 simeia? Oksa tzinos ennen epeidi en ethele na xasei tin eksousia pou ekamen oti ekamen?
Egw katalavainw file kai tes apopseis tes dikes sou kai tes apopseis tou proigoumenou filou pio panw (tou anonymou).
Lathi eginan enthen ki enthen. Tzai pou tous "grivikous" tzai pou tous "makariakous". Eperasan sxedon 40 xronia tzai akoma diaxwrizoumen tous anthrwpous se aristerous/agwnistes tis dimokratias tzai fasistes/eokavitatzies/xountikous. Opios ennen aristeros simera thewreitai "fasistas" gia tous aristerous. Tzai opios ennen deksios thewreitai "koummouni" pou tous deksious. En giafto pou eftasame sto simeio na doume simaies tou psevdokratous pas tin kerkida tis omonoias, elliniki simaia me syrodrepano anti stavro, simaies me svastikes pas tin kerkida tou apoel kai paei legontas. Tzai en giafto pou en tha doume potte xairin mes tounton topo.
Tzai eftasame sto 2008 opou kamnoumen panairka tzai kortonnoun oi kyvernontes pou ekataferan na kamoun tin analogia apo 82% - 18% se 50% - 50% tzai pale na mennen tellia happy to talat. Alla pou tha paei, olo kai kapia ypoxwrisi enna kamoumen tzai enna ta evroumen pas tin "moirashia"

 
At 16 July, 2008 12:29, Anonymous Anonymous said...

yia ton epomeno anonimo..

en ne o makarios ekamen malakia to 63 me ta 13 simia..se shesi me ti na to anafero? afou apantoun tou allou pou athimithiken tin silloyi ipayrafon tou 50..tze ethelen na dikeoloyisi me tzinon to episodio to praxikopima...

en yia tin exousia pou yinete i politiki..fisika..ama dis tin politiki san praktiki drastiriotita en touton pou eni, inta pou eni? apla o enotismos epezen to "epistrofi stin mitra/mitera" [mana mou tin parthena korouda], "deftera parousia" [oulla en na lithoun ama ertoun i arii apelftherotes - en ides tzinin tin frikti foto tis douloprepias pou yonata enas vrakas mprosta stous rokolous tin eldik to 60?] klp..akoma tze ama ta ekaman skata, theloun na to pezoun oti "eparasirtikamen"..parthenes thoris..to oti i athropi kamnoun lathi en katanoito..i panayiotis demetriou ishen tin mangia tze ipen ekama malakia..o kliridis en edehtiken na yini proedros tou praxikopimatos, o sampson edehtiken..ishen allous pou en tous eskeftikan kan..yiati araye?

na sou po pii honounte akoma piso pou ton fantasiako partheniko imena yia na men analavoun efthines? eyo apantoun se mia tetia loyiki [i toulahiston etsi tin erminefsa]..

i kiprei en ethelan tin enosi ama epiran hapari inta pou yinete, ti esimene praktika..pera pou ta paramithikia ton sholion..anti na kamnoun ekloyes itan na tous diatassoun..esto tze me tin koutsi stravi exelixi tis dimokratias mas, ihamen kapion elenho [esto tze stin exeliktiki poria]..me tin enosi/prosartisi itan na tous stelloun nomarhi pou tin athina..tze an se enohli oti mahoumasten na ta evromen me tous t/k an mas eprosartousen to elliniko kratos [tzino to kommati pou itan na prosartisi dioti to allo itan na pai sto allo kratos to tourkiko] itan na mas stelloun firmania tze na ekliparoun i men tze i de, enan dromo, mian vrisi..opos ihan meriki e/k tous t/k to 63-74 [mian tze anaferes tous tze tzinous]otan elenhan to kratos/exousia...

ontos to thema ine i hrisi tze o elenhos tis exousias..tze i anexatisia en pio dimokratiki safos..

touta me tes kerkides..thoris ta kollimena nomizo tze fenete pou tin estiasi stin tourkokipriaki simea horis na anaferis to background..
enen topos dame na to anixoume to thema tis simioloyias tis kerkidas..pantos yia na dis to plesio..i elliniki simea me to sfirodrepano en tou panousi..en elliniki isayoyi diladi stin kipro..na sou po tze alla afou fenete [yia kapion anexiyito yia emena loyo] na theoris tes ellinikes simees aftonoites...mesa tis dekaetias tou 80 ..pezi mia omada tis thesalonikis [ o paok nomizo] teliko kipelloou me omada tou kentrou..tze payonoun i episimi otan akouete to sinthima "oute ellada oute voulyaria zito i anexartiti makedonia"..
thelis tze alla? "hanoumises","voulyari" lali sou tipote? oxa na sou athimiso tin ipodohi ton aektzidon stous apoelistes "tourkospori"..opote thoris en evritero to thema..simioloyia ton yipedon..dioti tze nakkon paratzi na pais stin italia pale en na ta evris...mpori o mithos ton ethnon yinete pio katanoitos san fantasiosi sto yipedo, pou xeris..

en ixero pothen apokodikopias tze fkalis etsi isopedotika simperasmata yia to tis taftisis me tin ennia tou fasismou/praxikopimatia klp..alla en koufo na nomizis oti eshi kanena aristero pou theori tous edekites i to diko fasistes..men xihanis oti meta pou to 74 en i akeliki pou estirizan ton kliridi [ o "kalos karavokiris"..i ataka tis epohis] tze en i edek pou ton etheoran praxikopimatia...opote mallon mouyiazese..i praxikopimaties itan mia miopsifia - tze mesa stin dexia..

oso yia tin lisi...an esizitousamen to sintayma to 47 en tha ipirhen oute veto oute epemvatika diekomata tze ta pososta tha itan pio konta stous arithmous ton t/k..to oti eprosdioristikan san kinotita ektos pou istoriko itan tze to anapofefkto apotelesma tou enotismou..ama ekiriarhisen i loyiki na tous entaxoun san mionotita sto elliniko kratos pou tous etheoren ton ethniko ehthro inta pou eperimenes na kamoun? na katsoun san tous malakes na karteroun na entahthoun se ena kratos pou itan na tous theori souvlitzies tou athanasiou diakou?
i politiki ipamen en i diekdikisi [i i prospathia periorismou/elenhou] tis exousias..tze opios honete piso pou to daktilo tou toumpariski pano sto dendro..

ate kani..
pianoume tze topon.
an-lin

 
At 16 July, 2008 13:46, Anonymous Anonymous said...

"Και το 100% θέλει να αγοράσει αυτοκίνητο. Τι εισηγείστε? Να μπουκάρουμε μέσα στις αντιπροσωπείες αυτοκινήτων?"

To dikaioma tis aftodiathesis tou kathe laou den mporei na sugkrithei me tin epithymia na agoraseis aftokinito, vlaxara drakouna pou oulla mou ta isopedwses.

Katse metafrase kanena traoudin tou bollywood kai krupse.

 
At 16 July, 2008 13:55, Anonymous Anonymous said...

Κύριε ανώνυμε πουπάνω (13.46μμ), θέλεις να μου πεις τωρά ότι το πραξικόπημα ήταν η έκφραση του δικαιώματος της αυτοδιάθεσης του Κυπριακού λαού; Διότι εγώ ως τωρά, αδαής γαρ, ενόμιζα ότι το η έννοια πραξικόπημα είναι, τουναντίον, η καταπάτηση της δημοκρατικής βούλησης του λαού ενός κράτους. Για να ξέρουμε δηλαδή, για ποιο πράγμα μιλούμε.

 
At 16 July, 2008 14:15, Anonymous Anonymous said...

laxanaki, den anafera kanena praksikopima. Alla to oti i pleiopsifia thelei enwsi den mpori na parallilizete me ton potho apoktisis aftokinitou.

 
At 16 July, 2008 14:17, Blogger drakouna said...

Το 1974 (που έγινε το πραξικόπημα) η Κύπρος ήδη απολάμβανε αυτοδιάθεση. Ήταν ανεξάρτητη δημοκρατία, hello!

 
At 16 July, 2008 14:22, Anonymous Anonymous said...

Ήταν όντως "απόλαυση" η αυτοδιάθεση τότε Δρακούνα. Τζαι είμασταν τόσον ανεξάρτητοι που είχαμεν πρόνοια στο σύνταγμα που μας εκοττήσαν για μονομερή επέμβαση των "εγγυητριών δυνάμεων". Σιήσιην-ποϊνόραμμαν!

 
At 16 July, 2008 15:25, Anonymous Anonymous said...

'Ετσι μπράβο όλοι οι anonymous να συντομεύεται τα μηνύματα σας γιατί εγώ τουλάχιστον δεν αντέχω να τα διαβάζω λόγω μεγέθους και greekglish! Είπαμε, αλλά ΕΛΕΟΣ.

Όσο για το τι εψηφίσαν τότε, τόσα εξέραν και τόσα εδιαλέγαν. Αυτό δεν σημαίνει ότι με τα σημερινά δεδομένα θα ήταν το ιδανικό... Μη γένοιτο Παναγία μου. Κανούν μας τα δικά μας κακά, φαντάσου να προσθέταμε και τα σσίηρου σσιρότερα κακά της μητέρας πατρίδας!

 
At 16 July, 2008 16:31, Blogger Ttallou said...

just for the record 2,
Το 95,7% του κυπριακού λαού ήθελε ένωση με την Ελλάδα εν έτει 1950.
Από τότε ως το 1974 είχαν αλλάξει πολλά-ακόμη και ο πληθυσμός των 224.757 με δικαιώμα ψήφου (εικάζω πως αυτή είναι η πηγή σου, ανώνυμε), ήδη το 1960 είχε φτάσει τις 572.707.

 
At 16 July, 2008 18:04, Blogger Anef_Oriwn said...

Πολλοί ανώνυμοι εππέσαν μέσ’ το blog:

1. @ Anonymous (που γράφεις στα ελληνικά),

Να συμπληρώσω ότι όταν “… θα παίζει η σειρήνα σε 10 χρόνια ...”, εν θα διούμεν καθόλου σημασία γιατί εν να νομίζουμε ότι εν ο συναγερμός κανενός αυτοκινήτου ή κανενού σπιτιού (οκέλλας στη ουσία). Όπως πάμε εν να γεμώσουμεν τους τόπους συναγερμούς (όι όμως τζιαι συναγερμικούς) για των φόβο και των Ιουδαίων αλλά τζιαι των “κκιλίτζιηρων”, των “ξιμαρισμένων” τζιαι των “πονιστηκωμένων” των ξένων (των μαυρουθκιών τζιαι των εξ ανατολικής Ευρώπης). Εν να φοούμαστιν μήπως τζιαι κλέψουν μας τες λιμουζίνες μας, τα ρούχα τζιαι τα παπούτσια μας γνωστών μάρκων που αγοράσαμεν τζιαι φέραμεν που το Παρίσι ή που το Μιλάνο (ποτέ όμως από τες μαρκέττες του Λονδίνου) ή τα γρουσαφικά μας...

Και (Anonymous με τα ελληνικά), το ότι η Drakouna έχει πολλούς κολαούζους “... που συμφωνούν σε όλα μαζί [της]”, τούτο εν τζιαι σημαίνει ότι έχει ... χιτλερικό στυλ. Απλά έχει καταντήσει να είναι το alter ego κάποιων.

2. @ Anonymous (που γράφεις σε greeklish),

Αμαρτία ξομολοημένη, ουκ εστί αμαρτία, γι’ αυτό κι εγώ θα την αμολήσω και θα πω ότι με το στυλ που γράφεις και με αυτά που λες, μου θυμίζεις έντονα κάποιο (με nickname) που τελευταία έκαμε blog. Ειδικά αυτό που είπες για τα λάθη: “Lathi eginan enthen ki enthen. Tzai pou tous "grivikous" tzai pou tous "makariakous"…”. Τούτο όμως απεικονίζει και τις πολιτικές σου προσεγγίσεις που είναι απολογητικές προς τη γριβική Δεξιά, η οποία δεν έκανε απλώς (κάποια) λάθη αλλά διέπραξε εγκλήματα και προδοσίες και επειδή εσύ (για τους δικούς σου λόγους) νοιώθεις άβολα γι’ αυτά, προσπαθείς να τους εξισώσεις όλους. Στην πολιτική και στην ιστορία όμως δεν έχουμε να κάνουμε με εξισώσεις και μαθηματικά!


3. @ Anonymous an-lin,

Γράφεις τζιαι λαλείς τα πολλά καλά (εννοώ ότι συμφωνώ σε πολλά απ’ όσα λες), αλλά όπως τα γράφεις, δηλαδις τζιαι στα χωρκάτικα τζιαι στα greeklish, δυσκολέφκεις μας πολλά με το δκιάβασμαν τους. Εν αλλάσσεις τούτα τα ευλοημένα τα greeklish σε ελληνικά;
(Πάντως οι “δύο” άλλοι Anonymous με τα greeklish, φαίνεστε μου ότι εν το ίδιο πρόσωπο).
(Ο “… panayiotis demetriou …” πότε τζιαι που “… ishen tin mangia tze ipen ekama malakia…”;)

@ Dragon Woman,

Εγιώ εν τζι’ αρώτησα σε ποιος έγραψε τους (εγγλέζικους) στίχους που μας απάγγειλες, αλλά τι σημαίνουν ...

Υ.Γ.: Θα στείλω κι ένα σχολιάκι (μετά) στο περί παραλίας το ανάγνωσμα ...

Anef_Oriwn
Τετάρτη 16/7/2008 – 5:59 μ.μ.

 
At 16 July, 2008 19:23, Anonymous Anonymous said...

αναγκαστικη επιστροφη...
για anef_orion

ο παναγιωτης δημητριου σε συνεντευξεις του [δεκαετια του 90] ειπεν καθαρα οτι εκαμεν λαθος που εσυμμετειχεν στην κυβερνηση του πραξικοπηματος..εν αθθυμουμαι τα λογια ακριβως αλλα ηταν στο στυλ..αναθθεμαν την ωρα που εδεχτηκα..
το οτι εν που τους αθρωπους που οντως εζητησαν με καποιον δημοσιο τροπο συγνωμη, εν γνωστο νομιζω στον δημοσιο χωρο..

φιλε μου προσπερνω το "χωρκατικα"..για μενα εν "κυπριακα"..
αλλα καταλαβω ιντα που θελεις να πεις
αν-λιν

 
At 17 July, 2008 06:34, Blogger the Idiot Mouflon said...

Ακόμα κάποιοι προσπαθούν να δικαιολογήσουν το πραξικόπημα με αρλούμπες περί Ένωσης τζιαι ο Δημήτρης ονειρεύκεται ότι θα λύσει το Κυπριακό χωρίς να βάλει ττερπιέν των συγκεκριμένων αλλά και των πνευματικών τους παπάδων. Πάω για μπάνια...

 
At 17 July, 2008 08:37, Blogger drakouna said...

@Anef_oriwn:

Επειδή μου άρεσε η προσωπική ιστορία που έγραψες στο blog σου, θα προσπαθήσω να εξηγήσω το συνειρμό μου:

Ο χαρακτήρας που παίζει η Uma Thurman πάει να σκοτώσει το χαρακτήρα που παίζει η Lucy Liu. Πάει μόνη της με μόνο όπλο το σπαθί σαμουράι της (το Hanzo Hattori sword). Βασικά κάμνει μαλακία διότι η Lucy Liu έχει μια μανιακή bodyguard και 88 μασκοφόρους να την προσέχουν. Είναι λίγο ακατόρθωτο να την σκοτώσεις έτσι απλά. Η Uma Thurman σκοτώνει όλη τη συναπαρτζιά της Lucy Liu και όταν τέλος οι δύο τύπισσες συναντιούνται για την τελική μάχη, η Lucy Liu της λέει "Did you really think it would be that easy?" (να έρθεις και να με σκοτώσεις τάχα μου) στο οποίο η Uma Thurman απαντά "For a second there –yeah- Ι kind of did" (εννοώντας ότι ναι, είχε το θράσος να το πιστεύει).

Και ο συνειρμός μου είναι: Είναι δυνατόν να έγινε πραξικόπημα και να μην σκέφτηκε κανένας από τους πραξικοπηματίες (έστω τους μορφωμένους) ότι θα είχε συνέπειες? Πίστευαν ότι είναι τόσο εύκολο να ανατρέψεις μια δημοκρατία και να κάνεις το δικό σου? Και η απάντηση είναι:
"For a second there, yeah, they kind of did".

 
At 17 July, 2008 12:15, Anonymous Anonymous said...

Omos pies sinepies ixe pano tous? Dierotoume?? Oi parapano kykloforoun eleftheri ke axapari metaxi mas (osoi zoun).

 
At 17 July, 2008 17:06, Anonymous Anonymous said...

Την εποχη που έγινε το πραξικόπημα υπήρχε μια μεγάλη μερίδα Κυπριων που ενώ δεν ανήκαν στην φανατισμένη ακροδεξια εοκαβητατζίδικη ομάδα, υποστήριζαν την απομάμρυνση Μακαρίου θεωρώντας οτι η πολιτική του ήταν καταστροφική για την Κυπρο. Πολλοί μορφωμένοι ανθρώποι σκέφτηκαν έτσι και προς στιγμή δέκτικαν με χαρά την ανέλπιστη γιαυτους απομάκρυνση του Μακαρίου. Θα πρέπει κάποιος να λάβη υπόψη και αυτή την παράμετρο όταν αναλύει καταστάσεις της τότε εποχής.

Κ.Κ.

 
At 17 July, 2008 17:56, Blogger Anef_Oriwn said...

@ Dragon Woman,

Την ταινία που αναφέρεις, όχι μόνο δεν την έχω δει, αλλά ούτε και την έχω υπ’ όψη μου, γι’ αυτό ίσως και δυσκολεύομαι να αντιληφτώ τους συνειρμούς σου και τους παραλληλισμούς που κάνεις. Όμως έχεις δίκιο όταν λες ή μάλλον όταν διερωτάσαι: “…Είναι δυνατόν να έγινε πραξικόπημα και να μην σκέφτηκε κανένας από τους πραξικοπηματίες (έστω τους μορφωμένους) ότι θα είχε συνέπειες? Πίστευαν ότι είναι τόσο εύκολο να ανατρέψεις μια δημοκρατία και να κάνεις το δικό σου?” Όμως οι άλλοι τι σου φταίξανε και του καλείς να σκάσουν αφού παίξουν με τη σειρήνα τους; (“Παίξετε τωρά με τη σειρήνα σας και σκάστε”). Εκτός κι αν απευθύνεσαι τους πραξικοπηματίες και υποβάλλεις ότι, θέλουν δεν θέλουν θ’ ακούν τη σειρήνα! Όμως η ευλοημένη η σειρήνα ενοχλεί κι άλλους που τους χάλα τον πρωινό ύπνο των διακοπών τους όπως ο Incus, λόγου χάριν να πούμε! (Τζιαι τούτοι οι πραξικοπηματίες τόσους μήνες εκάμαν το πραξικόπημα καλοκαίρι).

Anef_Oriwn
Πέμπτη 17/7/2008 – 5:56 μ.μ.

 
At 17 July, 2008 18:58, Anonymous Anonymous said...

‘Και άραγε πόσο πειστικός (και συνεπής με όσα λεει) μπορεί να είναι κάποιος όταν μιλά για καταπάτηση των δικαιωμάτων της θρησκευτικής του κοινότητας, αλλά ενοχλείται γιατί του χαλάσανε στις 8:30 το πρωί τον ύπνο από την επετειακή ήχηση των σειρήνων; Για λαφαζανιές και ψιλολογήματα είμαστεν ούλοι πολλά καλοί!!!’

Αγαπητέ άνευ

Αν και δεν θεωρώ επιτακτική ανάγκη να ανταποκρίνομαι σε όποιο σχόλιο γίνετε που με αφορά θα ανταποκριθώ απλά γιατί εσύ το έγραψες και εξ’ όσων έχω δει από τον τρόπο σκέψεως σου μέσα από τα γραφόμενα σου αξίζεις κάποιας ανταπόκρισης.

Το αν εσύ κατάλαβες ότι ο λόγος που με ξύπνησε η σειρήνα ήταν ο θόρυβος και μόνο και όχι ο συνειρμός των αρνητικών σκέψεων που μπορεί να προκαλέσει ο συγκεκριμένος θόρυβος με ότι εμπειρίες μπορεί να κουβαλά ο καθένας μας, αρκετός για να του χαλάσουν το κέφι για ύπνο, τότε εντάξει. Για μένα ήταν προφανώς το δεύτερο.

Το ότι είμαι διακοπές στην Κύπρο αυτή την στιγμή και δικαιούμαι να κοιμάμαι μέχρι ότι ώρα θέλω γιατί μπορεί να δουλεύω υπεραρκετές ώρες εκεί που εργάζομαι και γιατί η ώρα 8.30 το πρωί στην Κύπρο είναι η ώρα 6.30 για τα δικά μου δεδομένα στην Αγγλία πάλι είναι κάτι το οποίο μπορεί εσύ να μην σκέφτηκες.

Οι λαφαζανιές και τα ψιλολογήματα εκ μέρους μου που κολλούν δεν κατάλαβα. Το αν κατάλαβες πως είμαι λαφαζάνης από τα λίγα λεγόμενα μου στα διάφορα μπλοκ δικαίωμα σου φυσικά απλά δεν νομίζω να είναι αρκετά για να βγάλει κανένας αυτό το συμπέρασμα ακόμα.

Επίσης, πρέπει να ξέρεις ότι δεν γράφω ότι γράφω στα διάφορα μπλοκ για να πείσω κανένα. Γράφω ότι γουστάρω και ότι πιστεύω για ότι λέγεται με την απαραίτητη ευγένεια και σεβασμό στον οποιονδήποτε βεβαίως. Ο καθένας ας κρίνει. Αν ήθελες να θίξεις κάτι περί του θέματος που συζητήθηκε ήσουν και είσαι ελεύθερος να το πράξεις.

Κατά τα άλλα να’ σαι καλά και καλό καλοκαίρι

 
At 18 July, 2008 00:14, Anonymous Anonymous said...

Δρακούνα, εκόντεψε η άλλη επέτειος! Ξανακτύπα. Υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση όπως βλέπεις.

Anonymous no. 3001

 
At 18 July, 2008 00:31, Blogger Anef_Oriwn said...

Μερικά ακόμα σχόλια γιατί προηγουμένως έφυγα βιαστικά (με extra προσφορά μια απάντηση στον Incus). Στην παρέα επαίζαν τες πορούες για να φύγουμε για το γήπεδο.
ΟΜΟΝΟΙΑ-ΛΑΟΣ-ΠΡΟΚΡΙΣΗ!

@ Anonymous Κ.Κ.,

Έχεις δίκιο όταν λες ότι “Την εποχη που έγινε το πραξικόπημα υπήρχε μια μεγάλη μερίδα Κυπριων που ενώ δεν ανήκαν στην φανατισμένη ακροδεξια εοκαβητατζίδικη ομάδα, υποστήριζαν την απομάμρυνση Μακαρίου …” και ότι “… Πολλοί μορφωμένοι ανθρώποι σκέφτηκαν έτσι και προς στιγμή δέκτικαν με χαρά την ανέλπιστη γιαυτους απομάκρυνση του Μακαρίου…”.
All Dogs, One Generation!!!

@ Dragon Woman,

Να συμπληρώσω σε σχέση με το περιεχόμενο του post όπως τελικά το ερμήνευσες (την απρονοησία και την έλλειψη διορατικότητας λόγω μαλάκυνσης εγκεφάλου των πραξικοπηματιών): Κάπου έχω φυλαγμένη μιαν εφημερίδα “Χαραυγή” (των αρχών του Ιούλη του 1974) που σε κύριο άρθρο της προειδοποιούσε για τους κινδύνους για τουρκική εκβολή σε περίπτωση πραξικοπήματος (και κατάλυσης της νομιμότητας και της συνταγματικής τάξης).

@ Incus,

Δεν θα πω πολλά. Απλά ξανακοίταξε τι έγραψες: “… Exalase mou [η σειρηνα]ton proino mou ypno diakopwn, exalase mou ta kefkia. En tha ksanartv diakopes sthn Kypro ton Iouli”.

Το “ψιλολογήματα” βγήκε κατά λάθος (από το διορθωτή και λόγω βιασύνης δικιάς μου). “Φιλολογήματα”, ήθελα να πω!
Πάντως κι εγώ γράφω γιατί γουστάρω. Όμως παράλληλα έχω και την άποψη ότι (μια και γράφουμε δημοσία) ότι λεμε υπόκειται και σε κριτική και σε επίκριση!

“… Κατά τα άλλα να’ σαι καλά και καλό καλοκαίρι”, και σε σένα!

Anef_Oriwn
Παρασκευή 18/7/2008 – 00:30 π.μ.

 
At 18 July, 2008 08:11, Anonymous Anonymous said...

Ανευ, τι θέλεις να πεις με το σχόλιο σου ούλλοι οι σσιίλιοι μια γενιά;
Κ.Κ.

 
At 18 July, 2008 14:37, Blogger the Idiot Mouflon said...

Ανευ. Πέρασε ο καιρός που μπορούσαν ορισμένοι να επιβάλλουν την ντροπή και τη σιωπή για θέματα ταμπού. "Εν. αντροπή, μεν λαλείς έτσι...". Πάει, τελείωσε. Γιόκ.

Μπορεί να κατάφεραν στις δικές μας γενιές να επιβάλουν το "ούσσου" (εδώ οι γενιές της σιωπής), με τις νεώτερες όμως θα εισπράττουν ...χλευασμό. Και μου αρέσει αυτό.

 
At 18 July, 2008 19:21, Blogger BlaCk piTt said...

Εγώ πάλε πιστεύκω ότι εκάμαν παναιρκα μόνη τους. Και οι ΄Τούρκοι να μην έρχονταν, που ήταν σιγουρο ότι θα έρχονταν, πάλι δεν θα ενωνόμασταν με Ελλάδα. Ήταν να μας κατεβούν κάτι Καλαμαράες, που εν τους έκατσε η Χούντα στην Ελλάδα και θα έκαμαν τους έξυπνους ποδά.
Σήμερα οι πραξικοποιματίες όχι μόνο νιώθουν υπερήφανοι για αυτά που έκαναν (πώληση της Κύπρου σε special offer, επειδή αρχίζαν οι εκπτώσεις του καλοκαιριού φαίνεται), αλλά κάποιους τους έχουμε και σαν heroes. (προφέρεται χοιρους)
Απορώ τι θα πουν στα εγγόνια τους αν καμιά φορά τους ρωτήσουν τι έγινε τέτοια μέρα... Αν ενδιαφέρεται η νέα γενιά, που δεν...

 
At 18 July, 2008 22:42, Anonymous Anonymous said...

kai gia pes re idiot-mouflon, pos tha tous "valete tterpien"?
I Drakouna loipon perimenei tous na pethanoun. Kai tous men kai tous de. Simvivazetai telospantwn. Esy les oti prepei na tous "valoun terpien". Poioi kai pws?

 
At 18 July, 2008 22:43, Anonymous Anonymous said...

aaa kai to kiriotero:
poious kai giati?

 
At 19 July, 2008 08:03, Blogger Μιχάλης said...

Αλήθεια, προσέξε κανένας ότι στο διάγγελμα του Νικόλαος Σαμψών ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΘΗΚΕ ΟΥΤΕ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΛΕΞΗ ΕΝΩΣΗ;

 
At 19 July, 2008 22:02, Blogger Σταρχεία μου said...

Γιατί παίζουν οι σειρήνες στις 15 του Ιούλη; Το 74' επαίξαν;!!!
Ούλλον ωραίες ιδέες για περιτυλίγματα είμαστε, αλλά που περιεχόμενο τίποτα.
Εν έσιει σωτηρία...
Go Bride go

 
At 20 July, 2008 22:35, Blogger Anef_Oriwn said...

@ Μια οφειλόμενη απάντηση στον Ανώνυμο Κ.Κ.:

Είναι αυτονόητο τι εννοούσα με το “… ούλλοι οι σσιίλιοι μια γενιά” ή όπως το ‘γραψα εγώ (σε ελεύθερη αγγλική μετάφραση) “All Dogs, One Generation”. Σχεδόν όλοι (για να είμαι και απόλυτος) οι Δεξιοί φλερτάρουν κάποια στιγμή με ακροδεξιές (φασιστικές, εθνικιστικές και ρατσιστικές αντιλήψεις). Και είμαι έτοιμος αν το συζητήσω μαζί σου αν το αμφισβητείς ...

*****
@ the Idiot Mouflon,

Δεν το κάνεις σε eurocents αυτό με την ντροπή, την αντροπή και τα ταμπού, γιατί εν τα πιάνω και τόσο εύκολα τα δικά σου τα φιλοσοφήματα ...

Anef_Oriwn
Κυριακή 20/7/2008 – 10:35 μ.μ.

 
At 21 July, 2008 10:34, Anonymous Anonymous said...

Ανευ, το "σχεδόν όλοι" κάνει την διαφορά. Χωρίς να διαφωνώ σε πολλά που λές ("σχεδόν" συμφωνώ), άν κάποιος αποφεύγει τις γενικότητες και τους αφορισμούς γίνεται πιο πειστικός.
Κ.Κ.

 
At 26 June, 2018 11:28, Blogger Unknown said...

qzz0626
cartier jewelry
longchamp pas cher
cazal sunglasses
moncler outlet
clippers jerseys
cheap jordans
jimmy choo sunglasses
air max 90
ugg outlet
air max 90

 
At 03 July, 2021 18:06, Blogger yanmaneee said...

lebron 18
kyrie irving shoes
kyrie 6 shoes
off white hoodie
golden goose sneakers
kobe shoes
curry 5 shoes
golden goose sneakers
kyrie 7
hermes

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.