Wednesday, December 20, 2006

Εδώ είμαι...

Η εξαφάνιση του Τζον Αυλακιώτη οφείλεται στο ότι τις τελευταίες 3 μέρες το computer μου αποφάσισε να συνδικαλιστεί και να μην συνεργάζεται. Θέλει λέει, αύξηση. Έκατσε σε μια γωνιά μουτρωμένο και δεν ανταποκρινόταν στα καλέσματα μου. Τελικά το έπεισα να συνεργαστεί με ψεύτικες υποσχέσεις μεγαλείου και αλλαγής.

Σε άλλα νέα:

Γυρίζει το δωμάτιο και το στομάχι μου πάει να σπάσει. Τέτοιο hangover έχω να πάθω από το πανεπιστήμιο… είμαι σαν ζόμπι και δεν είναι από χαρά. Αυτό το hangover δεν αποκτήθηκε σε πάρτι τρελό που τουλάχιστον σκέφτεσαι τι ωραία πέρασες για να νιώσεις καλύτερα.

Το γάλα φταίει για όλα. Δώσε χριστιανέ μου βιταμίνες σε χάπια να χαπακωθώ να ησυχάσω. Να παθαίνω hangover από το γάλα πρώτη φορά μου συμβαίνει.

-Ρε συ, λες να συνεχίσει αυτή η κατάσταση για 9 μήνες? Δεν νομίζω να αντέξω.
- Μπα, τους 2-3 μήνες είναι το πρόβλημα, μετά ο οργανισμός σου συνηθίζει. Όπως όταν είσαι σε καράβι και ανακατεύεσαι και μετά από 3-4 μέρες σου περνά.
- Μόνο που συνάφερες καράβι, θάλασσα, αλμύρα, ψάρια, τηγανητά, ανακατεύομαι…Πότε θα διασχίσουμε τον Ειρηνικό ΟΕΟ?? Τουλάχιστον να συνηθίσω το κούνημα και να αρχίσω να γράφω ποίηση όπως τον Καββαδία.

Άσε, πανωλεθρία.

Μου έχουν πει ότι σε κάποια φάση σε πιάνει μια τρελή χαρά, όλα σου φαίνονται ωραία, είσαι σε κατάσταση ευτυχίας και βλέπεις λουλούδια και fluorescent χρώματα παντού. Κάτι σαν LSD trip (μου έχουν πει). Χωρίς τους ινδιάνους. Η επιστημονική εξήγηση είναι ότι εκείνη την περίοδο κάνεις nesting (όπως την κοτούλα που κλωσά το αυγό), η ρεαλιστική εξήγηση είναι, ότι αφού έχεις πάθει όλα τα πιο πάνω, δικαιούσαι και εσύ η φτωχή πλην τίμια εγκυμονούσα να ξεδώσεις λίγο με ένα natural high. Αμήν! Άντε να το πάθω σύντομα ΚΑΙ αυτό!

Επίσης τελευταίως έχω ανακαλύψει ότι τα παξιμάδια έχουν μαγικές ιδιότητες. Να τα σέβεστε. Σώζουν τις έγκυες παγκοσμίως.

11 Comments:

At 20 December, 2006 10:51, Anonymous Anonymous said...

Keep tripping! Και προπαντώς, ΜΗΝ ρίξεις άγκυρα... εκεί να δεις τι θα γίνει...

 
At 20 December, 2006 10:54, Anonymous Anonymous said...

:)
meta ton 3 mina 8a epanel8eis sta nolmal su...(elpizoume)

 
At 20 December, 2006 12:32, Anonymous Anonymous said...

*normal

 
At 20 December, 2006 12:48, Blogger drakouna said...

Και εγώ ελπίζω διότι δεν έχει καθόλου χάζι η υπόθεση.

 
At 20 December, 2006 16:15, Blogger the Idiot Mouflon said...

Χμμμ... με έβαλες σε σκέψεις τώρα με αυτό το natural high... αλλά πως να γκαστρωθώ τα μαυρογέρημα;

 
At 20 December, 2006 17:27, Anonymous Anonymous said...

the one thing i have heard from the pregnant ladies once they are well into their 2nd trimester and on is that the sex den paizetai...

 
At 20 December, 2006 19:09, Blogger YO!Reeka's said...

σιγά μωρέ, πως κάνεις έτσι!
(ααααχ θα βγάλω το άχτι μου τώρα, και θα λέω τη φράση που μου έλεγαν ΟΛΕΣ οι γυναίκες φίλες όταν ήμουν στρατό και τους έλεγα ότι περνάω χάλια χο χο χο)

 
At 21 December, 2006 05:11, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

thelei areti kai tolmin to drakounaki!

 
At 21 December, 2006 08:41, Blogger Psychia said...

Έτο τα μικρά κάνουν ό,τι μπορούν για να τραβήξουν όοοολη σου την προσοχή που πριν να γεννηθούν. Και αφού γεννηθούν, συνεχίζουν το ίδιο βιολί ακάθεκτα! Και αφού σου σπάσουν τα νεύρα καλά καλά και επανειλημμένα, συνηδητοποιείς ότι (πρέπει να) τα αγαπάς απεριόριστα!

Η φύση είναι μεγάλη καριόλα :Ρ

 
At 21 December, 2006 17:48, Blogger zappa said...

to drakonomikon (h alliws tsampikos-hows that for a name?) pws sas fainetai san onoma?
Btw einai kalo trip h egkymosynh, alla gia tis nayties proteinw dramamines....

 
At 22 December, 2006 05:10, Blogger the Idiot Mouflon said...

Βρε,,, λές να είναι αυτή που "χτύπησε¨το ΔΡΑΚΟΥΜΕΛ; Για κανένα βαζάκι τουρσί ίσως;

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.