Thursday, December 14, 2006

Η Ανασυγκρότηση

Πρέπει να έχω ματιάσει τον εαυτό μου. Δεν εξηγείται διαφορετικά. Τι τα ήθελα όλα αυτά τα posts για τα τικ-τακ, για τις προσπάθειες σύλληψης κτλ?? Ορίστε, πάρτα τώρα να ησυχάσεις! Τελικά μισό λεπτό να αποσπάσεις την προσοχή σου it creeps on you. Παναγία μου τόσα χρόνια πως και δεν είχαμε ατύχημα???

Προσπαθούμε να ανασυγκροτηθούμε και να σκεφτούμε σοβαρά (πολύ δύσκολο εγχείρημα). Μωρά δεν είμαστε, ότι και να’ναι μπορούμε να το αντιμετωπίσουμε…

Παναγία μου κάνε να έχει ίσια μαλλιά όπως τον Έτερο!!!!

(για τέτοια σοβαρότητα μιλώ)

Ο Έτερος, αφού βεβαιώθηκε ότι δεν του κάνω πλάκα (για 85η φορά), πήρε θα έλεγα πολύ πατριωτικά ότι κατάφερε και γκάστρωσε μια γυναίκα. Νόμιζε που νόμιζε ότι είναι ο Superman, τώρα είναι σίγουρος. Μέχρι και τη γάτα μας, νομίζει ότι άμα κάτσει δίπλα της θα την γκαστρώσει και αυτή. Μου φέρνει παραδείγματα από το ζωικό βασίλειο: «Το National Geographic λέει ότι στη φύση, τα θηλυκά πάντοτε διαλέγουν το πιο δυνατό και στιβαρό αρσενικό για να τα γκαστρώσει, ούτως ώστε να έχουν περισσότερες πιθανότητες να γεννήσουν genetically perfect απογόνους. Για να διαλέξεις εμένα, σημαίνει ότι ο εγκέφαλος σου έστειλε μήνυμα ότι είμαι το πιο κατάλληλο αρσενικό με το πιο δυνατό DNA.»

Εγώ νόμιζα ότι βάλαμε δορυφορική για να βλέπει ο Έτερος ποδόσφαιρο. Μάλλον έκανα λάθος.

Ζω με τον Lion King….. τίγκα στην τρίχα……

Και έχουμε επίσης γαμήσει (literally) ανεπανόρθωτα τις καλοκαιρινές μας διακοπές διότι γεννώ ντάλα καλοκαίρι (λέει το computer) άρα έχω να προσδοκώ σε φαρδιά αεράτα συνολάκια που θα καμουφλάρουν το βουβάλι που θα κρύβω μέσα μου.

Πάντα είχα μια κρυφή επιθυμία να είμαι 8 μηνών έγκυος στους σαράντα βαθμούς…..

Για extra βαθμούς δυσκολίας…… με τα φλιπ-φλοπ στην κλινική….

Άσε που θα συνεχίσω την παράδοση της οικογένειας, που στις μαύρες επετείους του καλοκαιριού εμείς πάντα γιορτάζουμε γενέθλια (Μουαχαχαχα) Άξιο το τέκνο (ακόμα δεν γεννήθηκε και μπήκε στο κλίμα). Να το κρατήσουμε.

Επίσης παρακαλούνται τυχόν φιλενάδες που σκέφτονται να παντρευτούν εντός των επόμενων 9 μηνών και έχουν σκοπό να με τραβολογούν σε hen nights, να το ξεχάσουν διότι δεν μπορώ να είμαι η ψυχή οποιουδήποτε πάρτι με μια κοιλιά μέχρι το στόμα (και χωρίς την επήρεια του αλκοόλ). Τα λέμε αργότερα.

Τουλάχιστον, βλέπω μια εξαιρετικά θετική διαφορά στο στήθος μου. Οκ, δεν έχω γίνει Pamela Anderson (run Pamela, run!) αλλά μια χαρά και μια έπαρση την παρατηρώ, δεν το κρύβω (άσε που και η ίδια δεν κρύβεται). Δυστυχώς το full potential του θα αντισταθμιστεί με την κοιλιά μου any time soon, αλλά in the meantime κάτι προλαβαίνω και εγώ να χαρώ.

Οι αντιδράσεις της πολιτικής ηγεσίας:

Η γιαγιά Μαγκάιβερ θα έλεγα είχε μια χλιαρή αντίδραση και ικανοποιήθηκε από τα συμπεράσματα της Κομισιόν. Μου είπε ότι ήταν καιρός επιτέλους, βαρέθηκε να περιμένει, και τι ωραία που προστιθέμενο στα 2 τεκνά της αδερφής μου θα γίνουν όλα μαζί τα παιδάκια σύνολο τρία. Με ακόμα δύο κάνουμε ομάδα του μπάσκετ. Άντε με το καλό και στο NBA. Μπορεί πλέον να θεωρεί τον εαυτό της πολύ προχωρημένη γιαγιά διότι καμιά από τις φίλες της δεν έχει δισέγγονα, πόσο μάλλον δυόμιση δισέγγονα.

Η μαμά Εταίρα για πρώτη φορά στα χρονικά δεν μίλησε καθόλου για τις αρρώστιες της (απίστευτο!!) και προσφέρθηκε να πλέξει διάφορα παιδικά τέτοια (που δεν ξέρω πως τα λένε αλλά κάτι μου λέει θέλοντας και μη θα μάθω λίαν συντόμως). Της θύμισα ότι γεννώ το καλοκαίρι άρα μάλλον τα πλεχτά (αν και είναι της μόδας φέτος) δεν θα τα χρειαστώ, στο οποίο μου απάντησε ότι εγώ μπορεί να μην τα χρειαστώ (η αχάριστη) αλλά αυτό που θα γεννήσω θα τα χρειαστεί τον επόμενο χειμώνα. Όπως και οι σχεδιαστές μόδας που ράβουν τα ρούχα της επόμενης σαιζόν από τώρα, έτσι και η μαμά Εταίρα βρήκε κάτι να κάνει.

Το sister μου ανακοίνωσε ότι καλή φάση, κάτι παιδικά accessories που της έμειναν από τα δικά της τεκνά ευχαρίστως θα μου τα πασάρει για να μην πιάνουν χώρο στην αποθήκη της. Έχει επίσης ένα ερμάρι γεμάτο ρούχα εγκυμοσύνης αν θέλω να πάω «shopping»… Δεν ξέρω γιατί, αλλά μου έρχεται η εικόνα jean ολόσωμης φόρμας εγκυμοσύνης (εκείνη με τα κουμπιά στους ώμους και τη τσέπη μέσα στη μέση –ελεεινό κατάλοιπο των 80s-) και θέλω να κάνω εμετό.

Αυτή τη στιγμή δεν είμαι σίγουρη αν ο εμετός έρχεται λόγω του fashion sense μου ή της κατάστασης μου, αλλά θα δείξει στην πορεία.

Κατά τα άλλα όλοι έδειξαν συγκρατημένη αισιοδοξία και λένε να κρατήσουν τα βέτο τους για τη συνέχεια (όπως άλλωστε απειλούν να κάνουν πάντα). Και στο τέλος όλοι ξέρουμε τι γίνεται.

9 Comments:

At 14 December, 2006 11:28, Anonymous Anonymous said...

Είναι η ευκαιρία της ζωής σου να ξεσαλώσεις στο lycra...

Δεν είχες ποτέ την τάση να ντυθείς Bananarama και να πάρεις τους δρόμους τραγουδώντας "Ι'm your venus, I'm your fire, Your desire!"?

Τώρα είναι η στιγμή....

...ειδικά αν λάβουμε υπόψη την ανεξήγητη αλλά μόνιμη ασυλία που έχουν οι έγκυες για ότι έγκλημα κι αν διαπράξουν...

Και θα είσαι και η μοναδική Pragnant Bitch in Lycra!

Beat this! :-)

 
At 14 December, 2006 12:22, Blogger YO!Reeka's said...

χε χε χε σωστός ο έτερος! κι εγώ μια περηφάνια θα την είχα!!

 
At 14 December, 2006 13:57, Blogger firfiris said...

na peis tou eterou, oti an kamete akoma 2 piannete epidoma pou tin kyvernisi! katsete tes tourpines panw na ehete foroapallages.

na goraseis kanena t-shirt pou na lalei "Baby on board! www.drakouna blogspot.com" ...twra kai na paei ua ehei mboliko topo...

 
At 14 December, 2006 14:08, Blogger the Idiot Mouflon said...

Οδηγίες για μελλοντική χρήση. Παρτ ουάν.

1) Οικοδομική / Ξυλουργική / Γλυπτική.

Ο ¨Ετερος / Έταιρος (διότι θα γίνει Εταιρεία Εργολαβικής λίαν συντόμως) θα πρέπει να αγοράσει τα διάφορα -αναγκαία για απαιτούμενες μετατροπές -εργαλεία.

Και αυτό επειδή τα μωρά μόλις αρχίζουν να μπουσουλάνε -πόσο μάλλον να περπατάνε -έχουν τη χαριτωμένη συνήθεια να προσκρούουν σε γωνίες, ευθείες, μεγάλες μάζες -και άλλα γεωμετρικά -που νόμιζες αδύνατον να προσεγγιστούν. Τουτέστιν, οι γωνίες των τραπεζιών πρέπει να στρογγυλέψουν, στο πάτωμα πρέπει να μπεί χοντρός, μαλακός, πλαστικός ή άλλος τάπητας, κατά προτίμηση ΑΝΤΙΠΥΡΙΚΟΣ, αν είναι δυνατόν να γίνουν και οι τοίχοι δερμάτινοι.

Εκτός βέβαια και αν γουστάρετε το παιχνίδι "βούρα το μωρόν τα πισών με την ψυσhήν στο στόμα".

2) Ανθρωπιστικές Σπουδές.

Θα πρέπει από τώρα να αποφασιστεί τι είδος περιβάλλον -πέραν των άψυχων πραγμάτων -τι είδους ατμόσφαιρα θα θέλατε για το παιδί. Η περιρρέουσα του τΑΣΣΟΥ δεν είναι κάτάλληλη.

Πρέπει από τώρα να γίνει επιλογή ζευγαρίών με παιδιά ή να γίνει προσέγγιση φίλων σε στυλάκι "ώχο ... ζηλέψετε... ζηλέψετε... εσείς πότε θα κάμετε, χα";

Δείξτε προτίμηση σε γονείς που πάντα θεωρούσατε άτομα με ενδιαφέρον και πληθώρα απόψεων, στυλ, κλπ. για να υπάρχει πολυποικιλότητα στα ερεθίσματα που θα δέχεται το μωρό. ΟΜΩΣ, θα πρέπει να επιλεχθούν με προσοχή οι σύντροφι του παιδιού στο παιχνίδι. Δεν πρέπει να είναι υπερβολικά ανατγωνιστικοί ή κτητικοί / καταπιεστικοί για να αποφευχθούν τυχόν συμπλέγματα κατωτερότητας, φοβίες, κλπ.

Επίσης, πρέπει από τώρα να εντοπιστούν ΝΥΦΕΣ / ΓΑΜΠΡΟΙ.

Τα ήδη γεννημένα παιδιά του κύκλου σας μπορεί στο μέλλον να χρησιμεύσουν για σκοπούς σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης και απόκτησης εμπειριών, όταν με το καλό το "μωρό" ξετσουτσουνίσει / ξεπαρθενέψει /ξε...χμμμ, για gay/lesbians πως περιγράφουμε την στιγμή που γίνονται σεξουαλικώς ενεργά άτομα;

Τέλος πάντων, δείξτε προτίμηση σε ζευγάρια όπου, π.χ. η μάνα είναι γνωστή τσουλάρα και κατέχει PhD στο ξελόγιασμα νεαρών και στης ασκήσεις εδάφους-κλίνης-αέρος. Κληρονομικότητα είναι αυτή, δεν μπορεί, κάτι θα ξέρει η κορούλα της να διδάξει στον κανακάρη σας. Αντίστοιχα και για ζευγάρια με "βαρβάτο" μπαμπά.

Έρευνα περιουσιακών στοιχείων γονέων, έρευνα ιατρικού ιστορικού / κληρονομικότητας, αναφορές για τυχόν παθολογικές συμπεριφορές στο περιβάλλον της οικογένειας-στόχου-συμπεθέρων πρέπει να ξεκινήσουν από τώρα.

Ουφ, είπα να αστειευτώ λιγάκι και μου βγήκε κανονικό ποστ. Άτε, κανεί, να αφήσω και κάτι για να γράψει η ΜΕΓΙΣΤΗ.

Πάω να φάω το αυγολέμονο μου.

 
At 14 December, 2006 15:11, Blogger zappa said...

agorasteaytokinhto station wagon......de mporei na xwresoun skylia-gatia-paidia sto mikro:p

 
At 14 December, 2006 15:20, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

drakouna. ena taxidaki epivallete. exei polla oraia rouxa sta maternity sections sto londino. panta edierotoumoun giati en ta fernoun stin kipro je en oi eggies mas.. etsi sxedio! eidika to range tou debenhams en kai pamfthina. (mia fora enomiza oti ta maternity itan ta oversized pou epsaxna kati rouxa na piaso doro je eida ta kala. meta eida kai tin tapella:P)

 
At 14 December, 2006 17:10, Blogger Sunflyer said...

Συγχαρητήρια κι από εμένα! :)

 
At 14 December, 2006 17:55, Anonymous Anonymous said...

να πώ κ ένα συγχαρητήρια για τη θετική διαφορά στο στήθος :p

Υπομονή τωρά τις γιορτές, κράτα γερά, επειδή μάλλον θα γίνεις το αγαπημένο θέμα όλης της πολιτικής ηγεσίας.

 
At 14 December, 2006 20:33, Anonymous Anonymous said...

@ Anonymous from a previous post: So you wanted to make fun of me and the vagina? Na'ta twra....
@ Drakouna dearest: this will be the last "peaceful" Xmas ever, please enjoy!!! Don't despair, I will be sending the latest on chic maternity fashions soon (if Angelina made it so can you!) Be Proud of the Breasts, akoma pou na vizanei kai na zilevei o Etairos sou na deis!!!

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.