Wednesday, April 12, 2006

small talk

Κάθομαι με τις φιλενάδες, καπνίζουμε, πίνουμε μπύρες και τα λέμε.

Αποφάσισα να κάνω το μεγάλο (για μένα) βήμα και να τους πω για το blog μου. Ως τώρα μόνο 2 άτομα το ξέρουν. Τελευταία νιώθω ότι τα νέα σου (όταν δεν είναι παράνομα) πρέπει να τα μοιράζεσαι. Παίρνω φόρα.

(τα bold είμαι εγώ. Τα άλλα είναι διάφορες φιλενάδες.)

- Έχω να σας ανακοινώσω κάτι.
- Τι ?
- Είναι κάτι που μου συμβαίνει τους τελευταίους μήνες και θέλω να σας το εξομολογηθώ.
- Συμβαίνει κάτι?
- Όχι, τίποτα δυσάρεστο. Απλώς, τους τελευταίους 4 μήνες….
- ΕΙΣΑΙ ΕΓΚΥΟΣ!!!!!
- Απίστευτο!
- Μπράβο, μπράβο!! Επιτέλους αποφασίσατε το!!

(Επιτέλους?)

- Επάσιηνες λλίο αλλά για 4 μηνών δεν σου φαίνεται καθόλου!!!

(Τι???!!)

Σημειώνω ότι από τις φιλενάδες, μόνο εγώ αποφάσισα να πειραματιστώ και να παντρευτώ. Οι φιλενάδες περιμένουν τα αποτελέσματα της (δικής μου) νεκροψίας.
Θα τις σκοτώσω. Δεν μου γλιτώνουν. Μα είναι μιλημένες με τη μαμά-Δρακούνα?

- Εγώ δεν….
- Μα να μεν μας το πεις για 4 ολόκληρους μήνες? Ο Έτερος ξέρει το?

(Καλά είναι δυνατόν να είμαι έγκυος και να μην το λέω του Έτερου? Μαζόχα είμαι? Μα τι λέω? ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΓΚΥΟΣ)

- Αφήστε με να μιλήσω. Δεν είναι…
- Αποφασίσατε για το όνομα?
- Για να είσαι 4 μηνών σημαίνει ότι η φάση έγινε… αρχές Δεκεμβρίου? Αααα, με το ταξίδι στο Χ.
- Τι σχέση έχει? Εν τζιαι να το ονομάσουν Paris ή Brooklyn το μωρό. (σε μένα) Μην τολμήσεις να το ονομάσεις καμιά μαλακία. Σκέφτου την κοινωνική του ζωή.

(Τι να τους πω για το blog? Αυτές έχουν ξεφύγει. Και είναι ενδιαφέρον ότι μου το έπαιζαν και αδιάφορες. Κοίτα απωθημένα που βγαίνουν στην επιφάνεια. Λοιπόν, αποφασίζω ότι θα τις σκοτώσω αργότερα, και προς το παρόν θα κάνω την πάπια.)

- Άρα το Κοκκινοσκουφίτσα ή Κοντορεβιθούλης είναι out of the question?
- Σίγουρα. Σκέφτου τι θα γίνει στο σχολείο αν συστηθεί έτσι.
- Να το βκάλω κάτι σίγουρο. Αντρέας αν είναι αγόρι, ή Έλενα αν είναι κορίτσι. Άσε που στη γιορτή του αν ξιχάσει να κεράσει, όλο και κάποιος συνώνυμος θα βρεθεί να το καλύψει.
- (όλες μαζί) Ναι!!!
- Να κόψω τζιαι το κάπνισμα.
- Οπωσδήποτε!!! Αν τζιαι οι γιατροί στις μέρες μας είναι πιο ελαστικοί. Λαλού σου ότι είναι πιο σημαντικό να μην αλλάξεις πολύ τον τρόπο ζωής σου. Να το μειώσεις βέβαια αλλά 1-2 την ημέρα δεν κάνουν κακό.
- Γιατρός σου το είπε τούτο ή μπάρμαν?

(και από πού και ως που συζητάς με γιατρούς τέτοια θέματα? Παθούσα είσαι?)

- Εγώ άκουσα ότι από τις τύψεις το γυρίζεις στην υγιεινή ζωή anyway.
- Η μήπως οι ορμόνες σου κάνουν διάφορα?
- Τζιαι κρασί δικαιούσαι να πίνεις.

(τώρα δεν ξέρω γιατί, αλλά μου έρχεται στο νου το image της Μαίρης Παναγιωταρά, της εργαζόμενης μητέρας, της καλής νοικοκυράς, να σιδερώνει, με μια κοιλιά μέχρι το λαιμό, με το τσιγάρο στο στόμα και το βαρελάκι με το κρασί να είναι δίπλα πρόχειρο.)

Εν τω μεταξύ, μου έχουν σβήσει το τσιγάρο και μου πέταξαν τη μπύρα. Μήπως έπρεπε να κοιτάξω το ωροσκόπιο αν ήταν καλή μέρα για ανακοινώσεις? Τα φαινόμενα δείχνουν ότι μάλλον δεν ήταν.

5 Comments:

At 12 April, 2006 19:12, Blogger Sraosha said...

Χάχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!

Αθάνατη λεβέντισσα Κυπραία γυναίκα!

(λ.χ. μια αθάνατη λεβέντισσα Αθηναία γυναίκα θα περίμενε να της ανακοινώσεις πως έχεις γκόμενο...)

Να τις βάλεις να σου παραγγείλουν μωρουδιακά.

Δίκιο έχει ο passenger: μην το πεις σε κανέναν. Σου μιλάω εκ πείρας. Άλλωστε, σύντομα εκδίδεσαι και το ευρύ κοινό θα αναγνωρίσει το ταλέντο σου -- τι τους θες τους φίλους να ξέρουν πως τους θάβεις;

:-)

 
At 12 April, 2006 21:59, Blogger firfiris said...

egw pantws otan arhisa to blog ekama to toutoukki. ate drakouna, katse tis tourpines panw kame kanena drakounoui jie afista blog...

 
At 12 April, 2006 23:42, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

kai emena sto blog mou en oi filoi mou pou mpenoun. malista i andrea to post gia to tipton kai to dudley (nai einai dio poleis!) evlae to kai nickname sto msn:) lool

how are you gonna break the news? oti en eisai eggios ennoo!

 
At 13 April, 2006 08:29, Blogger drakouna said...

Τελικά ναι, το συμπέρασμα είναι να μην πω σε κανένα για το blog και να παραμείνω ύσηχη.

@Sraosha: Στην Αθήνα έχεις γκόμενο, στην Κύπρο είσαι έγκυος!!
Στο Λονδίνο έμεινες έγκυος από τον γκόμενο??

:))

 
At 13 April, 2006 10:03, Anonymous Anonymous said...

Εμένα λειτουργεί ανάποδα. Ξεκινώντας είπα το σε ούλλους τους παρέες τζαι εγράψαν με ομαδικώς... άτε να το διαβάζει ένας.

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.