Monday, December 19, 2005

διαδικασία κατά της γήρανσης

Αποφάσισα να πάω στο Beautyline και να αγοράσω το eyeliner που έβαλα στο μάτι (για να βγάλω το μάτι μου).

Μια normal γυναίκα που το διαβάζει τώρα αυτό θα σκέφτεται, «καλά, κάνει θέμα για ένα eyeliner?» Αντίθετα με το τι λέει ο μύθος και ο θρύλος για τις γυναίκες, ΔΕΝ γεννιούνται όλες με έμφυτο ταλέντο στις κρέμες και το βάψιμο. Υπάρχουν και κοριτσάκια που αντί στα 15 τους να βάφονταν μεταξύ τους και να διάβαζαν Cosmo, περνούσαν εξεγερμένη φάση και νόμιζαν ότι ήταν ροκούδες και έχουν χάσει εντελώς τη φάση βάφομαι-σαν-Barbie (και είναι έκτοτε σε αφασία).

Μια επίσκεψη στα Beautyline για μένα είναι τραυματική εμπειρία. Μπαίνεις στο κατάστημα και σε παίρνουν από πίσω διάφορες κοπέλες που σου προτείνουν αρώματα, σου προτείνουν κρέμες, σε ρωτούν τι βάζεις καθημερινά στο πρόσωπο σου (νεράκι της αφαλάτωσης και άντε μια κρεμούλα όταν έχω όρεξη), σου δείχνουν αγνώστου ταυτότητας μπουκαλάκια, σε διαβεβαιώνουν ότι ΟΛΑ είναι Α-ΠΑ-ΡΑΙ-ΤΗ-ΤΑ και μετά εσύ νιώθεις σαν αποτυχημένη με αφυδατωμένο δέρμα που το μόνο που θέλεις να αγοράσεις είναι μια τσιμπίδα (boring).

3-4 περιοδικά έχω διαβάσει, ξέρω τι κάνουν τα περισσότερα προϊόντα, δεν σημαίνει όμως ότι τα χρησιμοποιώ. Για όλους τους πιο πάνω λόγους, πήγα στο κατάστημα μετά φόβου Θεού και βαμμένης στην εντέλεια πωλήτριας.

Βεβαίως με παρέλαβε κοπέλα με έντονο βάψιμο (glitter στις 11 το πρωί??), βεβαίως με πληροφόρησε ότι το δέρμα μου είναι αφυδατωμένο και χρειάζεται:
Υδατική κρέμα
Κρέμα για τα μάτια (να προλάβουμε τις ρυτίδες)
Κρέμα για το στόμα (να προλάβουμε τις ρυτίδες)
Κρέμα κατά της γήρανσης
(πόσα πράγματα να προλάβω? Έχω γίνει Βέγγος)

Ακολούθως με ρώτησε τι βάζω κάθε πρωί και βράδυ. Τις είπα παπαγαλία ότι μπορούσα να θυμηθώ από το τελευταίο περιοδικό που διάβασα και όχι το νεράκι αφαλάτωσης.

Με άγχωσε καλά καλά ότι τα σημάδια της γήρανσης άρχισαν να φαίνονται πάνω μου, μου έδωσε του κόσμου τα δοκιμαστικά σωληνάρια και με έστειλε στο καλό.

Τα σημάδια της γήρανσης όντως τα παρατήρησα και εγώ. Εκεί που κάπνιζα Marlboro κόκκινα, έχω μεταπηδήσει σε κάτι πιο ελαφρύ. Από το άγχος, σήμερα το πρωί μου πήρε 45 λεπτά να νιφτώ και να πασαλειφτώ με κρέμες. Σε 1 εβδομάδα θα βαρεθώ τη διαδικασία «κατά της γήρανσης» και θα επιστρέψω στις παλιές καλές συνήθειες μου. Τώρα που το γράφω αυτό με έπιασε φαγούρα.


5 Comments:

At 16 January, 2006 12:10, Blogger drakouna said...

Έχω παρατηρήσει ότι μετά από 20 μέρες εντατικού καλλωπισμού με κρέμες, facial gels κ.α. (σύμφωνα πάντα με τις οδηγίες της βαμμένης πωλήτριας) γέμισα σπυράκια και έσκασαν και τα χείλη μου...

 
At 08 January, 2007 01:48, Blogger Mario Christoforides said...

pine poly nero. auto sinistoun oi kaloi dermatologoi kai epishs:
-ygieinh diatrofh
-kopsimo kapnismatos
-oxi alkool kai xenykti (entaxei pou kai pou, alla mhn perneis svarna ola ta oinopneumatopotia).
kai telos na koimase polles wres, xwris vevaia na fytrwseis kai na vgaleis rizes sto krevati. simvoules apo enan antra autes. kai aste kai kamia rytida. einai h gohteia sas kai to shmadi oti arxisate na wrimazete, estw kai emfanisiaka. yparxoun kai botox alla pros8eou apofygete ta, giait an arxisete na vazete botox apo ta 25-30 sta peninta 8a stai san kerino omoiwma ths mantam tisso.

 
At 07 February, 2007 22:30, Anonymous Anonymous said...

What a great site » » »

 
At 28 February, 2007 14:34, Anonymous Anonymous said...

What a great site nissan 240sx forum Www ambien com buy generic anbien Free beach trips time share Buy cheap didrex on biolanyn.com skin eczema

 
At 06 March, 2007 22:37, Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work »

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.