Tuesday, July 07, 2009

Ποιότητα vs Πιλόττα



Είδα τη διαφήμιση του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου. Για εμάς που ακόμα τελούμε υπό καθεστώς σύγχυσης, θυμίζω ότι είναι το πρώην Cyprus College.

Η φετινή διαφήμιση τους πιστεύω είναι πολύ πετυχημένη.

Θυμάστε κάτι παλιές διαφημίσεις με χαρούμενους φοιτητές που γκομενίζουν στα γρασίδια, κατεβαίνουν τρέχοντας από σκάλες και χορεύουν έξαλλα σε φοιτητικές βραδιές? Όλες αυτές οι διαφημίσεις έλεγαν το ίδιο πράγμα:

«Το κολλέγιο μας είναι μια γερημία από πλευράς επιπέδου, αλλά τουλάχιστον θα περάσεις καλά.»

Φαίνεται να έχουν επιτέλους καταλάβει ότι αν θέλεις να ονομάζεσαι σωστό πανεπιστήμιο, πρέπει να επενδύσεις στην ποιότητα και όχι να διαφημίζεις πόσο καλή καφετέρια έχεις για να παίζουν οι φοιτητές σου πιλόττα, ή πόσα πολλά parties οργανώνουν τα φοιτητικά clubs.

It was about time.

45 Comments:

At 07 July, 2009 13:00, Anonymous Anonymous said...

Drakouna se diavazo arketo kairo kai mou aresoun auta pou grafeis.
Eida kai ego th diafimisi kai stenaxorethika pou allaxan to emvlima tou kollegiou,kathoti apofoitos tou cyprus college to eixa sunithisei.
emena pantos mou aresan oi diafimiseis tou kolegiou apo to 2002 pou piga kai meta, an kai emena den me evazan na paixo sti diafimish, evazan mono tous dimofileis.
Autos pou paizei einai o xorafas;

 
At 07 July, 2009 13:02, Blogger Unknown said...

TRUE!!!!!!
gia ta kypriaka dedomena... poli kali diafimisi...!
kai apantw stin proigoumeni, nai einai o Xorafas!!

 
At 07 July, 2009 13:15, Blogger DaisyCrazy said...

διαφωνώ! τι να την κάνω την ποιότητα αν δεν έχει χώρο να παίξω κανενά τάβλι και ωραία γκομενάκια να κάνω καμιά σχεσή; οκ όχι εγώ οι φοιτητές. σε λίγο θα μας πεις οτι οι σπουδες ειναι σκυψιμο στα βιβλια για 3-4χρονια μεχρι το πτυχιο. μα που σπουδασες καλε;

 
At 07 July, 2009 13:49, Blogger homo anisorropus said...

den exei polu sexy fwni o Xorafas?

 
At 07 July, 2009 13:56, Anonymous Christiana said...

an itan kathigitis sto "European University" tha pigaina na kanw akoma ena "ptixio"

 
At 07 July, 2009 15:17, Anonymous Anonymous said...

tha protimousa na dw ena pragmatiko kathigiti pou den ton ksanaeida sti zoi mou para ena anagnorisimo ithiopo (an kai den ton anagnorisa amesos ton xorafa)

 
At 07 July, 2009 15:31, Blogger frou-frou said...

pragmati einai mia apo tis pio wraies diafimiseis gia panepistimia...

Se sxesi me tis palies pou vourousan pano katw kati kopeles oules koketes kamia sxesi... an kai nomizw mia apo tis kopeles stin diafimisi einai kai i persini Star Kipros... ides telika ekame kariera i kopela :P

 
At 07 July, 2009 17:56, Blogger the bastard; unshaved. said...

Μαλακίες.
Σπουδές σε έτσι "πανεπιστήμια" εν χάσιμο χρόνου.

Πέραν τούτου, το logo δεν έχει υπόθεση.

 
At 07 July, 2009 21:27, Anonymous Anonymous said...

giati omos o kathigitis kalamarizei??
idou i aporia

 
At 08 July, 2009 00:09, Anonymous Anonymous said...

To na milas swsta ellinika den simenei oti kalamarizeis. Eprepe na mila ta kypriaka tis aigias fuxia gia na katalaveis to noima re vlaka? Kai sto kato-kato, kalamaras en o anthrwpos, inta mpou itheles?

 
At 08 July, 2009 09:19, Blogger ΔemΩΝ said...

ναι ναι πολυ καλη διαφημιση... δεν μιλαει στους νεους απο καθεδρας - ουτε κατα διανοια! - δεν λεει καθόλου κοινοτυπίες, μιλαει στη λογικη (μια και η επιλογη σπουδων ειναι η πιο λογικη αποφαση του νεου ανθρωπου) και καθολου στο συναισθημα και προβαλει ξεκαθαρα τα πλεονεκτηματα σπουδων του συγκεκριμενου ιδρυματος!

α, ναι! και δεν ειναι καθολου μα καθολου αμερικανια κι ας θυμιζει ολα τα κατα συρροην εργα του χολυγουντ με θεμα την παιδεια και τους ιδεαλιστες καθηγητες...

 
At 08 July, 2009 10:44, Blogger drakouna said...

Δεν θα περίμενα μέσα σε 1 λεπτό διαφήμιση να μου πει πόσα courses κάμνει, και τι syllabus ακολουθεί. Σε 1 λεπτό πρέπει μόνο να τραβήξει την προσοχή μου. Και το πετυχαίνει.

Και εννοείται ότι είναι αμερικανιά, διότι εκείνοι ανακάλυψαν αυτό το είδος.

 
At 08 July, 2009 11:56, Blogger ΔemΩΝ said...

οι αμερικανοι οταν προκειται για τα πανεπιστημια τους ειναι σοβαροι, εμεις αντιγραφουμε ως χιμπατζηδες τις διαφημισεις για αναψυκτικα εκει που θα επρεπε να μας εμπνεουν τα καλυτερα τους

και λεγοντας αυτα να πω πως σε σχεση με το τι κυκλοφορει δαμέ ειναι οντως μια πολυ καλη διαφημιση - αν δεν θελει κανεις να δει την ουσια φυσικα...

 
At 08 July, 2009 12:58, Blogger axairefti said...

unshaved bastard. said...
Μαλακίες. Σπουδές σε έτσι "πανεπιστήμια" εν χάσιμο χρόνου.

Would you like to elaborate? Τι εννοείς;

 
At 08 July, 2009 14:07, Anonymous Anonymous said...

you are all missing the point - i diafimisi prowtha tin poiotita true, alla exoun pragmatiki poiotita ta courses tou cyprus college?

 
At 08 July, 2009 14:40, Blogger iveks said...

Ma en polla oraia diafimisi!!! Pragmatika arese mou polla. :)))

 
At 08 July, 2009 15:44, Anonymous mrg said...

Simfwnw iveks mou :) Tin vrika polu `empneustiki'!

Giati einai kaneis pou pistevei opoia diafimisi dei? Oloi kseroume ena peripou ta standards tou sigkekrimmenou institution, kai episis kseroume oti an eisai top of your class, isws na uparxoun kai kaluteres epiloges gia to pou na kaneis tis spoudes sou -- fantazomai afto ennoouse kai o unshaved bastard me to diko tou tropo...

Kai sto katw katw, afou tha tin kanoun pou tha tin kanoun ti diafimisi, giati na min einai kai kalaisthiti? Opws k kathe diafimisi, prospathei na traviksei kosmo provallontas ena ideal (but not necessarily real) perivallon.

 
At 08 July, 2009 22:50, Blogger κι αγνάντευε... said...

Το μόνο που έμεινε ήταν να τους πει να φκουν πας στις καρέκλες και να αρχίσει να φωνάζει carpe diem ;p
Ναι είναι πολύ σέξι ο Χωραφάς! Και ναι είναι πολύ cliché η διαφήμιση (well said Δέμων)!

 
At 09 July, 2009 03:08, Blogger Sunflyer said...

This comment has been removed by the author.

 
At 09 July, 2009 03:08, Blogger Sunflyer said...

Να ρωτήσω εγώ ο καλαμαράς... Στην Κύπρο δηλαδή υπάρχουν και ιδιωτικά πανεπιστήμια; (έστω ένα...)

 
At 09 July, 2009 08:35, Blogger drakouna said...

Ναι, υπάρχουν.

 
At 09 July, 2009 10:33, Anonymous Anonymous said...

Ας μεν περιπαιζουμαστε. Τα κολλέγια που μου εγίναν τωρά "πανεπιστήμια" εν έχουν το κύρος ούτε δίνουν τη μόρφωση ενός κανονικού Πανεπιστημίου. Εξάλλου τι εύκολο, αν δεν περάσεις παγκύπριες πάεις κολλέγιο, πληρώνεις τα μαλλοτζέφαλα σου και πιάνεις πτυχίο, όπως τα ιδιωτικά ένα πράμα!

Γιατί καλαμαρίζει ιμίσιη μου, άμα ο άλλος εν βλάχος εν βαριέσαι..

 
At 09 July, 2009 11:03, Blogger axairefti said...

Θα μπορούσα να βρω δίκιο και στις δυο απόψεις για τα ιδιωτικά πανεπιστήμια. Επειδή όμως βλέπω ότι αυτή τη στιγμή υπερισχύουν τα αρνητικά σχόλια επιτρέψτε μου να επισημάνω μερικά πράγματα.
1. Ποιο κρατικό πανεπιστήμιο σε Κύπρο ή Ελλάδα περνά αξιολόγηση; Σημειωτέον ότι στις επιτροπές αξιολόγησης (ήταν και πολλές οι άτιμες) των ιδιωτικών συμμετείχαν καθηγητές του Πανεπιστημίου Κύπρου, εκτός των άλλων.
2. Για να αναγνωριστούν, αυτό δεν δείχνει κάποιο επίπεδο;
3. Στα αγγλικά πανεπιστήμια δεν πληρώνεις τα "μαλλιοτζέφαλά" σου; Άρα κι εκεί, απλώς παίρνεις "έτσι" το πτυχίο; Ή μήπως μόλις το πτυχίο είναι "της Αγγλίας", είναι και εγγυημένη ποιότητα, χωρίς ερωτήσεις;
4. Η ποιότητα της εξυπηρέτησης και η ατμόσφαιρα (σχέσεις με καθηγητές, εξατομικευμένη προσέγγιση, το υφάκι στη Γραμματεία) σε πανεπιστήμια της Ελλάδας συγκρίνεται με τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, σε όποια χώρα και αν είναι αυτά;
5. Αγορασμένα πτυχία, πτυχιακές και πρότζεκτ αγορασμένα από το ίντερνετ, αυτά είναι ανήκουστα για τους φοιτητές στον υπόλοιπο κόσμο; Αν ισχύουν λοιπόν οι φήμες, τότε είναι παγκόσμια πρωτοτυπία των ιδιωτικών πανεπιστημίων της Κύπρου, βρε. Μπράβο.

Θα μπορούσα να πω αρκετά άλλα, αλλά δεν θέλω να κάνω κατάχρηση χώρου (ήδη έκανα, σόρυ).
Τελευταίο μου σχόλιο, ότι τη μόρφωσή σου την κάνεις ΕΣΥ ο ίδιος. Από σένα εξαρτάται πόσο θα διαβάσεις και πόσο πραγματικά θέλεις να είσαι καλός στο επάγγελμα που επέλεξες. Δεν πα να σπουδάζεις στην Οξφόρδη ή στο Τιμπουκτού. Αν θέλεις να ξεγελάσεις το πανεπιστήμιο ή τον κόσμο γενικότερα, μπορείς. Τo ερώτημα είναι, αν ΕΣΥ το επιλέγεις. Ας μη βάζουμε τα πάντα στο ίδιο σακι.

 
At 09 July, 2009 12:06, Anonymous Anonymous said...

kala ta les axairefti, alla to gegonos oti ta kupriaka idiwtika den exoyn kan entry requirements, leei polla!

Den ginetai na bgazeis to lykeio me apolytirio 12 sta 20 kai na ginesai dektos xwris orous sta kupriaka idiwtika panepistimia kai istera na kordwnesai oti ebgales kai panepistimio.

Toulaxiston ta ksena idiwtika exoun kapws pio sklirous orous. Toulaxiston 16 sto apolytirio to theloun!

Gia na min sou pw twra istories apo filous mou kathigites pou didaskoun sta "panepistimia" mas kai frittoun me tous foitites. Oute mia protasi sta agglika den mporoun na grapsoun, enw upo kanonikes sunthikes, thewroun oti den eprepe kanenas na pianei ptyxio!

 
At 09 July, 2009 13:46, Anonymous Anonymous said...

Anonume no 6.

Ta courses tou cyprus college kai poiotita exoun kao axious kathigites.
kai an thelis na xereis to cy.college einai to pio palio kolegio ths kuprou( sxedon 48 xronia) kai to mono kolegio pou ta programmata tou einai pistopihmena apo to upourgio kai meta piran ola ta alla kolegia.
kai nai eimai perhfani pou exo ptuxio tou cyprus college.

Pros last anonumo:
na peis stous filous sou tous kathigites na me mou pezoun tous oraious stis fititrioules.
O kathigiths einai kathigiths oti ilikia kai na exei.
kai afou kanis den eprepe na pianei ptuxio tote giati tous/tis pernoun?

 
At 09 July, 2009 13:53, Anonymous Anonymous said...

axaireuti δεν υπάρχει μέτρο σύγκρισης ανάμεσα στα πανεπιστήμια της αγγλίας με τα νεότευκτα "πανεπιστήμια" της Κύπρου. Όπως είπε και ο ανώνυμος πιο πάνω κάτι θα σημαίνει που με γενικό 12 μπαίνει ο κάθε αποτυχημένος που εν έκατσε ποτέ τον κώλο του να διαβάσει και έπιασε κούλλουρο στις προεισαγωγικές. Και στην αγγλία όχι δεν πληρώνεις τα μαλλιοτζέφαλα σου αφού το ποσό που πληρώνεις στο πανεπιστήμιο είναι αμελητέο(σε σύγκριση με τα δικά μας) και άσε που στην αγγλία αξίζει να δώσεις κάποια λεφτά, ενώ τα κολλέγια που κοστίζουν και παραπάνω είναι σκέτη εκμετάλλευση. Επιπλέον τα αγγλικά πανεπιστήμια έχουν αξιολόγηση. Κατα τ'αλλα συμφωνώ με τον ανώνυμο.

 
At 09 July, 2009 15:02, Anonymous Anonymous said...

espases mou tin re drakouna..tziame pou ixa arxisi na se simpathw efkikes mou ipostiriktis twn idiwtikwn???


stroumfita

 
At 09 July, 2009 15:29, Anonymous Anonymous said...

"kai afou kanis den eprepe na pianei ptuxio tote giati tous/tis pernoun?"

Gia ta lefta agapi mou! Gia ta lefta! Money buys everything. Me geia sou me xara sou na eisai perifani pou ebgales to Cyprus College, den kserw omws posoi alloi mporei na einai! :)

 
At 09 July, 2009 16:08, Anonymous Anonymous said...

Από ότι γνωρίζω και στην Αγγλία παίρνουν μαθητές του 12 και ένα GCE με D στα Αγγλικά. Παντού υπάρχουν πανεπίστήμια ψηλού επιπέδου και χαμηλού επίπέδου. Στην Γαλλία τους παίρνουν ολους και το δεύτερο έτος ποκαθαρίζουν όσοι πραγματικά θέλουν να προχορίσουν. Συμφωνώ με κάποιον που πιο πάνω έγραψε ότι τη μόρφωση του κάποιος την κάνει απο μόνος του άμα θέλει, άσχετα αν φοιτάς στο καλύτερο ή χειρότερο πανεπιστημιο του κόσμου. Η συγκεκριμένη διαφημιση εμένα με άγγιξε πάντως.

 
At 10 July, 2009 16:12, Anonymous Anonymous said...

Η διαφήμιση είναι ωραία.

Όσο για τη συζήτηση που ξεκίνησε για το αν αξίζει ή όι να πάει κάποιος σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο στην Κύπρο:

1. Το πρόγραμμα σπουδών τζιαι το επίπεδο των καθηγητών κανένας εν μπορεί να το αμφισβητήσει ΧΩΡΙΣ να έχει ιδίαν εμπειρία. Προσωπικά υποθέτω (τζιαι που τα ελάχιστα που είδα) ότι όντως τουλάχιστον 2 εκ των 4 (;) έχουν αξιοπρεπή "standards".

2. Που την άλλη,το να βάλλεις μπροστά την αξιολόγιση που τους παττιχοτζιέφαλους του υπουργείου παιδείας, ή που διάφορα ξενόφερτα "ιδρύματα αξιολόγησης" (που στο κάτω κάτω θέλουν πελάτες τζιαι όι κάτι άλλο), το syllabus (να κάτσω να σου ετοιμάσω syllabus για τον κλάδο μου να πελλάνεις. www.mit.edu---->copy-paste ας πούμε) ή το επίπεδο των καθηγητών εν πολλά στενόμυαλο. Τούτα τα στοιχεία δείχνουν μόνο ένα κομμάτι της συνολικής εικόνας.

3. Είμαι 30+ χρονών, έζησα τούτην την ιστορία της μετεξέλιξης των κολλεγίων σε πανεπστήμια σχεδόν που την αρχή της, τζιαι ακόμα δεν εκατάλαβα πώς μπορεί κάποιος σχεδόν αναλφάβητος να μπεί στούρνος τζιαι να φκεί...επιστήμων. Ό,τι τζιαι να του κάμεις, όσες βιβλιοθήκες τζιαι να του κτίσεις, εν μπορεί να απορροφήσει τζιήνα που εσύ (σαν οργανωμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα) μπορείς ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ να του δώσεις. Εν κανόνας της Φύσης τούτος: ο χαρακτήρας του ανθρώπου (εν τεμπέλης; ανοργάνωτος; εν "τραβά";) εν αλλάσσει με τα χρόνια. Να μου πείς ότι ένας μαθητής ήταν καταπιεσμένος στο σχολείο, τζιαι είδε το φώς το αληθινό στο πανεπιστήμιο, να το καταλάβω, αλλά για κλάδους που δικαιολογούν έτσι "μεταμόρφωση" (μια κορού που είναι ταλέντο στο fashion design ας πούμε, όι ένας αχάπαρος που αποφασίζει να γίνει λογιστής ή ηλ.μηχανικός).

4. Τρείς φίλοι/γνωστοί μου διδάσκουν σε ιδιωτικά πανεπιστήμια της Λευκωσίας, σε θετικούς κλάδους σπουδών. Εξ'όσων γνωρίζω, ο μόνος λόγος που περνούν τους φοιτητές τους είναι για να κάμουν χώρο για τους επόμενους. Υπάρχουν τζιαι οι εξαιρέσεις φυσικά, αλλά η κατάσταση ΔΕ βελτιώνεται: κάθε χρόνο τζιαι χειρότερα (όπως τζιαι το συνολικό επίπεδο ΌΛΩΝ των μαθητών δηλαδή).

Στην τελική όμως, τούτα ούλλα εν εντελώς άσχετα με το αν θα πετύχει κάποιος στη ζωή του. Τζιαι δαμέ τρών κλάππα πολλοί "φωστήρες" "αξιοπρεπών ιδρυμάτων": τελειώνουν μια καλή σχολή τζιαι έχουν την απαίτηση να τους στρώσουν κόκκινο χαλί. Τζιαι ώσπου να πήξει ο νούς τους, θωρούν άλλους πιό προσγειωμένους (ναι, ακόμα τζιαι "του κολλεγίου") να προχωρούν, ενώ οι ίδιοι ακόμα συζητόυν για τις πανεπιστημιακές τους επιδόσεις...

 
At 12 July, 2009 01:16, Anonymous Anonymous said...

To epipedo enos panepistimiou den to kathorizei to gegonos oti perase apla ena accreditation sto opoio poulisan mouri. To kathorizoun se megalo vathmo oi foitites.Ek peiras, i pleiopsifia twn foititwn twn kollegiwn einai autoi pou den mporesan na pane kapou allou gia spoudes. Mathites pou sto sxoleio meta duskolias pernousan tis takseis sta kollegia diaprepoun. Kai epeidi plirwnoun, atupa i dieuthinsi den epitrepei stous ekei akadimaikous na kratoun to epipedo pou theloun an etsi tha kovetai kosmos. To dedomeno einai oti prepei oi foitites na pernoun, kai to epipedo ofeilei na prosarmostei analoga.

 
At 12 July, 2009 13:51, Anonymous Anonymous said...

Και ο μαθητής του 12 έχει δικαίωμα στην ανώτερη εκπαίδευση! Το θέμα είναι να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις του από κει και πέρα.

 
At 12 July, 2009 15:43, Anonymous matilta said...

Λαλούν ότι καθηγητές που βάλουν θέματα στις εισαγωγικές του Πανεπιστημίου, κάμνουν ιδιαίτερα μαθήματα. Εννοείται ότι εν πολλά popular τα ιδιαίτερά τους τζε για να σε δεχτούν πρέπει εκτός που το να τα πκιερώνεις χρυσό να έσιεις τζε δυνατόν μέσο

Στα ιδιωτικά πανεπιστήμια της Κύπρου παν φτωχά παιδκιά που αν ίσχυε το Ελληνικό σύστημα που εν επιτρέπει την ίδρυση των ιδιωτικών ακόμα, εν θα εσπουδάζαν καθόλου. Τζε ναι εν καλον να σπουδάζουν τζε οι φτωσσίοι τζε οι αδύνατοι μαθητές.

Οι οποίοι ως επί το πλείστον επήαν δημόσια δευτεροβάθμια, με ούλλα τα προβλήματα που τούτο συνεπάγεται. Ελάλεν μου μια εξαιρετική καθηγήτρια Ιδιωτικού Πανεπιστημίου ότι η πλειοψηφία των μαθητών της αρκεύκει που το επίπεδο να μεν μπορεί να κάμει την πράξη -3+5.

Αμφισβητά κανένας ότι προσφέρουν κοινωνικά πολιτικά τζε πολιτισμικά στο τόπο. Το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας π.χ. έσιει ένα αξιόλογο τέθκιο record. Ένας λόγος εν η ανεξαρτησία του που την δομές εξουσίας τζε επιβολής του οπισθοδρομικού κυπριακού κράτους τζε των χωροφυλάκων του που εν αφήνουν το Πανεπιστήμιο Κύπρου να ταρράξει. Όμως οι νεφέλες της κομματοκρατίας εν τους κανεί ο διαμερισμός των κρατικών λάφυρων, που εφάν τζε εσπάσαν κατά τον προσφιλή ψυχίατρο, εσυναχτήκαν τζε πάνω που την ιδιωτική εκπαίδευση. Πρόεδρος του μεγαλύτερου κόμματος ετηλεφώνησε στον ιδιοκτήτη ιδιοκτήτη ιδιωτικού Πανεπιστημίου τζε εζήτησε να προσλάβουν τον δικό τους.

Α! τζε συγχαρητήρια στην πκιό εκσυγχρονιστική φωνή της Κυπριακή Βουλής.

 
At 12 July, 2009 16:34, Anonymous Anonymous said...

θεωρώ ότι είναι καιρός να αρχίσει να γίνεται λόγος για την ποιότητα αυτών των κολλεγιακίων που τάχα έγιναν "πανεπιστήμια"

εν μία νυχτί με τον πρώην διευθυντή του ΧΑΚ υπουργό "παιδείας" να δηλώνει ενώπιον εκπροσώπων των τριών κερδοσκοπίκών οργανισμών που μαγικά μεταμορφώθηκαν ελέω money σε "πανεπιστήμια"

ότι πρωταρχικός μας στόχος είναι η προσέλκυση ξένων επεν......εμμ φοιτητών!!!!!!!

ένα απολύτως σχετικό ποστ

Eurostat: "Πιο μορφωμένοι ευρωπαίοι οι κυπραίοι" ΑΝΕΚΔΟΤΟ- "παιδεία" η ξεφτίλα του μέλλοντος μας

http://osr55.wordpress.com/2009/07/07/

 
At 12 July, 2009 17:09, Anonymous Anonymous said...

god bless peristianis!
maria t

 
At 12 July, 2009 19:18, Blogger the Idiot Mouflon said...

Άμα καταλάβετε πως γνώση και καλλιέργεια δεν είναι μόνο ότι προσφέουν σχολεία και πανεπιστήμια (ιδιωτικά, κρατικά, "ψηλού και χαμηλού επιπέδου").... εγώ θα αποκτήσω το κορμί που είχε ο Ζβατσενέγκερ στα 23 του.

Μπουμπούνες, ε μπουμπούνες.

 
At 12 July, 2009 23:06, Blogger achilleas said...

it was about time drakouna made a POSITIVE comment on something!

 
At 13 July, 2009 00:04, Blogger Unknown said...

ego pantos protimo tis anengefales me tin pilotta para toutes tes ampelofilosofies...

 
At 13 July, 2009 00:08, Anonymous Anonymous said...

αγρινέ το θέμα δεν είναι έτσι γενικά η γνώση και η καλλιέργεια την οποία βρίσκουμε σε πολύ υψηλό επίπεδο

σε ανθρώπους που δεν έχουν καν "βγάλει" το δημοτικό αλλά είναι ευγενείς με πολύ υψηλό επίπεδο αντίληψης των πραγμάτων με κοινωνική μόρφωση που οι πλείστοι τύποι με τα χαρτιά και τα κοστουμουθκια και τις γραββατούες δεν τα πλησιάζουν στο ελάχιστο

το θέμα μας είναι ο εξευτελισμός των τίτλων σπουδών του -όλα ίσα κι όμοια-

του έχω χρήμα και αγοράζω από αγγούρκα μέχρι πτυχίο δασκάλου

με το οποίο χωρίς απολύτως κανένα κόπο κλέβω κυριολεκτικά τον κόπο και τον μόχθο όλων αυτών των μαθητών που ξεκωλώθηκαν στο διάβασμα στο σχολείο και στο πανεπιστήμιο στο οποίο πέρασαν με το σπάθι στους στις προεισαγωγικές και στα πανεπιστήμια

το θέμα είναι ότι βγάζουμε άσχετους αμόρφωτους δάσκαλους ανίκανους να διδάξουν ότι "τα καλά κόποις κτώνται" πολύ απλά γιατί δεν έχουν ιδέα τι θα πει αυτό

είναι σα να μας μιλάνε για αξιοκρατία τα κομματόσκυλα που διόρισε ο χριστόφκιας στην ΕΔΥ με αποκλειστικά μόνο προσόν την κομματικη τους ταυτότητα



το θέμα είναι ότι τα κολλεγιάκια πουλάνε χαρτιά και βγάζουν άχρηστους "πολιτικούς μηχανικούς", "δικηγόρους", "μηχανολόγους μηχανικούς" κλπ κλπ που θέτουν σε κίνδυνο όλους μας

το θέμα είναι ότι δημιουργούμε πολίτες που γνωρίζουν πλέον οτι όλα είναι προς πώληση και αγορά

και ότι ο κόπος δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο

και ότι τα καλά moneys και μέσοις κτώνται

 
At 13 July, 2009 13:55, Blogger the Idiot Mouflon said...

Να σου πω την αλήεθια OSR, χέστηκα για την παιδεία. (Ούπς, κάτι μου θύμισε αυτό)

Άνθρωποι που δεν έχουν κίνητρο να αυτομορφωθούν και πρέπει να λειτουργήσει η δίψα για "επιτυχία" ή "καλό μισθό" για να ανοίξουν μισό βιβλίο... αν τους αδικήσουν ή αν τους δικαιώσουν το ίδιο μου κάμνει. Πάλε "ότι πει ο μάστρος" θα είναι και πάλε δεν θα μπορούν να παράξουν μισή σκέψη που μόνοι τους.

 
At 13 July, 2009 23:17, Anonymous Anonymous said...

ρε αγρινέ αντιλαμβάνομαι απολύτως αυτό που λες

και την απαξίωση που νοιώθεις για όλους αυτούς που θέλουν κίνητρο για την μόρφωση τους

σκέψου όμως την περίπτωση ενός άσχετου καραγκιόζη που αγόρασε πτυχίο από κυπριακό fit πχ πολιτικού μηχανικού και πληροί τα τυπικά κριτήρια

αλλά επί της ουσίας είναι απλά ένας άσχετος καραγκιόζης

και πάει και κτίζει ένα κτίριο που πέφτει και σκοτώνει ανθρώπους

σκέψου έναν γιατρό χασάπη που αγόρασε το πτυχίο του και στην τελική είναι απλά ένας άσχετος καραγκιόζης με άσπρη ρόμπα

όπως ακριβώς ο χασάπης

το κέρδος και μόνο είναι η αιτία για όλα αυτά

το κέρδος είναι αποκλειστικά και μόνο η κινητήριος δύναμη πρώτα για τον άσχετο καραγκιόζη που θέλει να αγοράσει πτυχίο πολιτικού μηχανικού ή γιατρού για να τα κονομήσει

και ο πωλητής του ανούσιου άχρηστου πτυχίου

και οι δύο γράφουν στα @@ τους όλες τις κοινωνικές επιπτώσεις

 
At 14 July, 2009 00:30, Anonymous Anonymous said...

Idiot Mouflon: άλλο η καλλιέργεια (που ουδεμία σχέση έχει με το τί τζιαι το πού εσπούδασες), τζιαι άλλο η κατάρτιση τζιαι η ικανότητα να προσφέρεις κάτι ουσιαστικό σε "παραγωγικά" επαγγέλματα (πτυχία των οποίων προσφέρουν κατα βάση τα ιδιωτικά πανεπιστήμια.).

Τούτο που λαλείς έσιει βάση αλλά ανήκει σε εντελώς άλλο θέμα.

 
At 28 September, 2009 06:37, Anonymous Anonymous said...

I diafimisi einai eksairetiki. Apo tis kaliteres pou exoun ginei stin Kipro.

Oso gia to epipedo ton idiotikon ti na po... Zoume kipro kai kseroume poli kala pioi fitoun sta idiotika. Atoma ta opoia den ekataferan na eksasfalisoun thesi se panepistimio (prama polla efkolo simera). Otan oi foitites sou einai xamilou epipedou tote ti na sou kamei to panepistimio? Apla pernei sou ta lefta sou kai sou dinei ptixio.

Oso afora ti sigkrisi me ta panepistimia tis agglias iparxoun pan/mia stin agglia poli xeiroterou epipedou apo ta dika mas idiotika. Alla iparxoun kai ta kalitera tis evropis. Opotan den prokeitai na sigkrino to oxford kai imperial me to cyprus alla kapoia alla gerima pou en opos to cyprus...

 
At 26 June, 2018 11:14, Blogger Unknown said...

qzz0626
true religion jeans
yeezy boost 350
ferragamo outlet
chrome hearts outlet
ralph lauren outlet
salomon shoes
oakley sunglasses
ugg outlet
adidas uk
canada goose jackets

 
At 05 November, 2018 04:16, Blogger Unknown said...

fila
chrome hearts online
canada goose UK
jordan 6
curry 4
http://www.kobeshoes.uk
kd shoes
adidas nmd r1
tory burch shoes
lacoste

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.