Tuesday, August 07, 2007

Διάφορα καλοκαιρινά

Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που ΔΕΝ πήγα διακοπές το καλοκαίρι. Σπάζω το κεφάλι μου να θυμηθώ αλλά πάντα πετάγεται μια παραλία, ένα αεροπλάνο, κάτι τέλος πάντων. Η τελευταία φορά που πήγα διακοπές με τη μαμά Δρακούνα, τον Μπαρμπαπάπα και την αδερφή μου, σαν οικογένεια δηλαδή, πρέπει να ήταν γύρω στο 1994 και θυμάμαι πήγαμε στη Γερμανία, στο Μόναχο. Περάσαμε μια βδομάδα μέσα στο αυτοκίνητο ενοικιάσεως να πηγαίνουμε από αξιοθέατο σε αξιοθέατο. Μέχρι και στο Dahau πήγαμε. Σαν σωστές έφηβες, η αδερφή μου ήταν συνέχεια μουτρωμένη διότι αντί Γερμανία ήθελε να κάθεται στην παραλία του Sunrise με το γκόμενο και εγώ που περνούσα φάση πέθανε-ο-Curt-Cobain-και-τα-έχω-βάψει-μαύρα βγήκα σε όλες τις φωτογραφίες μουτρωμένη, σαν σε φωτογράφηση ροκ συγκροτήματος.

Έτσι που κάθομαι όλη μέρα στους καναπέδες και βλέπω DVD και τηλεόραση μου θυμίζω έφηβη που έκλεισαν τα σχολεία και κάθεται σπίτι πάνω από το τηλέφωνο. Μέχρι και ξενύχτι κάνω (άλλου είδους αλλά οκ, δεν κολλάμε).

Ιδρώνω σταθερά κάθε 10 λεπτά και η μόνη γυμναστική που κάνω είναι το trip μέχρι το ψυγείο για υγρά και φρούτα (εννοώ παγωτό). Βγήκα και περίπατο με την κουκλάρα αλλά πιάστηκε η μέση μου να τσουλάω το αμαξάκι… μάλλον χρειάζομαι πιο δυναμική γυμναστική από τον περίπατο μέχρι το ψυγείο.

Η Εύα Χερσίγκοβα (εκείνη με τα βυζιά στη διαφήμιση του Wonderbra) λέει έχασε μέσα σε 2 μήνες μόνο τα 12 παραπανίσια κιλά που έβαλε με την εγκυμοσύνη και εμφανίστηκε εκθαμβωτική όσο ποτέ σε δεξίωση. ΕΥΑ, ΖΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΘΟΔΗΓΕΙΣ.

Σε μια πιο ευχάριστη νότα, μου μπήκε το τζην μου. Δηλαδή, πέρασε το ψυχολογικό φράγμα των γοφών μου.

Δεν κλείνει ακόμα αλλά που πάει? Θα κλείσει και θα πει και ένα τραγούδι!

Και κάτι ακόμα πιο ευχάριστο.

Ο φόρος εισοδήματος μου επέστρεψε £30 ολόκληρες λίρες για το φορολογητέο έτος 2004.

Ω ναι!

Λέω να επενδύσω το σεβαστό αυτό ποσό στη μόρφωση της κουκλάρας.

Η θεωρία της Δρακούνας για τους κολικούς: Η κουκλάρα σιγά-σιγά αρχίζει να βλέπει. Ανακαλύπτει έντρομη ότι γεννήθηκε στην Κύπρο και δεν βλέπει πουθενά τα καταπράσινα δάση και τις δροσερές λίμνες της Σουηδίας που ονειρεύτηκε. Επίσης ανακαλύπτει ότι:
- οι γονείς της δεν είναι εκατομμυριούχοι
- ούτε μποέμ καλλιτέχνες- κληρονόμοι
- δεν είναι καν ξεπεσμένη γαλαζοαίματη

Βάζει τα κλάματα.

Και εγώ στη θέση της θα έκλαιγα.

5 Comments:

At 08 August, 2007 00:56, Anonymous Anonymous said...

ypomoni drakounitses! apo tin alli, isws avrio na einai i efkairia sou na mpeis sto vivlio guiness:

http://www.phileleftheros.com.cy/main/main.asp?gid=334&id=501372

 
At 08 August, 2007 12:33, Blogger Clueless said...

Se ligo tha arxisei na xamogelaei. Estw kai ektos Souidias.

 
At 08 August, 2007 13:40, Anonymous Anonymous said...

Εχεχεχε, με αυτό το σκεπτικό πρότεινα να την πάρεις περίπατο...

Θα μάθει κι' αυτή.

Αγρινό Βαρκέ το λοκγίν.

 
At 09 August, 2007 00:33, Anonymous Anonymous said...

klapse kaimene mu ragia.. ..

 
At 10 August, 2007 09:33, Blogger nic said...

Δε γίνεται... Άλλη κουκλάρα σας έφερε ο πελαργός;

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.