Sunday, August 05, 2007

Κόψω. Φλέβα. Στοπ

Όπως το είχα υπολογίσει, όλοι σιγά-σιγά έχουν φύγει για διακοπές και έμεινα μόνη λεχώνα στη Λευκωσία. Λεχώνα σημαίνει ότι δεν μπορείς να κάνεις αυτά που σου αρέσουν να κάνεις όταν έχεις απεριόριστο χρόνο και είσαι κλειδωμένη στο σπίτι. Η τηλεόραση έχει επαναλήψεις, διάβασα όλα τα περιοδικά του Αυγούστου και έχουμε μόνο 5 του μηνός, δεν με ενδιαφέρει για τις εκλογές, έχω μαδήσει το φρύδι μου, έβαψα τα νύχια μου, στις ελάχιστες ελεύθερες ώρες μου κάνω αποτρίχωση με το τσιμπιδάκι, αργά-αργά και σταθερά. Έχω φτάσει μέχρι το γόνατο… είμαι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης.

Η ΦΣ βρίσκεται στον Πρωταρά και τηλεφωνεί για να μου δώσει αναφορά τι θερμοκρασία έχει η θάλασσα και ότι (πάλι) δεν βρίσκουν ταβέρνα της προκοπής να φάνε.

- Η απουσία ταβέρνας ή έστω σουβλατζίδικου της προκοπής στα ανατολικά παράλια της Κύπρου είναι χρόνιο πρόβλημα. Σκοτωθήκαμε να βρούμε κάπου να μείνουμε για το βράδυ αλλά τουλάχιστον η θάλασσα είναι ωραία. Εσύ πως είσαι? Το μωρό?

- … Καλά… κάθομαι… το μωρό κοιμάται…

- Μα είναι δυνατόν τόσα χρόνια να μην σκέφτηκε ένας να ανοίξει μια ταβέρνα της προκοπής? Θα έκανε χρυσές δουλειές με τόσους Λευκωσιάτες εδώ. Τι έκανες σήμερα?

- Το highlight της μέρας μου είναι που έπεισα την κουκλάρα να φάει από το στήθος μου χωρίς να γίνει μάχη… γιούπι…

- Άσε που πρέπει να κατεβούμε στην παραλία από τις 10:00 για να βρούμε κρεβατάκι και ομπρέλα. Πώς να ξυπνήσω έγκαιρα όταν ήμουν έξω μέχρι τις 3:00? Εσύ τι ώρα ξύπνησες?

- Τι σύμπτωση! Ξύπνησα η ώρα 2:00 για να ταΐσω, και μετά η ώρα 5:30 για να ξαναταΐσω, μέχρι να ταΐσω ανακάλυψα ότι έπρεπε να αλλάξω και πάνα, και μετά από τόσο γλέντι δεν με ξαναπήρε ο ύπνος. Λέω να καταρρεύσω μετά το φαί. Αν καταφέρω να φάω…

- Λέμε να μείνουμε και σήμερα στην παραλία.

-Σε μισώ μαυρισμένη λουόμενη. Είθε να ξιπετσιστείς όπως τον κουρκουτά… τα λέμε αύριο…

Η ΦΣ τουλάχιστον μου τηλεφωνεί. Οι άλλοι απλώς εξαφανίστηκαν. Έχω και μια άλλη φίλη που πήγε διακοπές στο Παρίσι. Αν τολμήσει να μου τηλεφωνήσει (από το Παρίσι), θα την βρίσω, θα της το κλείσω και μετά θα πάω να κόψω φλέβα. Με αυτή τη σειρά.

10 Comments:

At 05 August, 2007 15:25, Blogger stalamatia said...

Κουράγιο μάνα. Άσε τις κακούργες να ξεπετσιαστούν εσύ θα είσαι μια αφρατούλα μανούλα το πιο γλυκό πράγμα στο κόσμο. Νοσταλγία

 
At 05 August, 2007 18:21, Anonymous Anonymous said...

Ο Έτερος που είναι να σου συμπαρασταθεί στις δύσκολες ώρες της απραξίας όταν σου γυρίζει? Μάλλον θαυμάζει την κουκλάρα... :-)

 
At 05 August, 2007 19:27, Blogger Φωτούλα Τζιώντζου said...

Λέμε τώρα:
1/ Εσύ δεν είσαι λεχώνα αλλά μια ελεύθερη πολιορκημένη, αλλά από δική σου επιλογή γυναίκα.
2/ Δεν είναι καλοκαίρι. Απλά εξωγήινοι έχουν καταλάβει τον πλανήτη και έχουν υπνωτίσει όλους, μιας και ως γνωστό οι εξωγήινοι είχαν πάντα μια αδυναμία στις υψηλές θερμοκρασίες.
3/ Αυτό που σκούζει, θηλάζει, τα κάνει κ.λ.π. που κοιμάται δίπλα σου δεν είναι απλά μια δίμετρη κουκλάρα, αλλά μια διασταύρωση, Κιουρί, Γκαλά, Κάλλας και Κοκό Σανέλ που καλείσαι να το παραδώσεις στο κόσμο. Τύφλα να έχει μπροστά σου ο Γουίλιαμς στους χαμένους ποιητές καθώς επίσης και ο Δημοσθένης οι Μεγάλοι δάσκαλοι του Γένους Κοσμάς και Δαμιανός και άλλοι πεφωτισμένοι γενικά μέχρι Τρούμαν Καπότε και Γουώρχολ φτάνοντας.
4/ Όλοι αυτοί που διατείνονται ότι είναι διακοπές δεν είναι παρά φορείς των εξωγήινων προθέσεων και θα καταλήξουν όλοι τους καμμένοι και νηστικοί και όσοι δεν καούν και φάνε μια γαστρεντερίτιδα θα την πάθουν σίγουρα.
5/ Από την άλλη καλύτερα λεχώνα τον Αύγουστο, παρά μέλισσα τον Αύγουστο. Οι περισσότερες (οι μέλιισες εννοώ όχι οι λεχώνες)έχουν άσχημο τέλος και συνήθως από σαγιονάρα στη παραλία.
Να προσέχεις και πίστεψε με τα χειρότεροκαλύτερα έρχονται.......:)
Τα σέβη μου στη δίμετρη, ελπίζω να βρήκες γόβες στο νούμερο της...

 
At 05 August, 2007 19:36, Blogger Constantinos said...

drakouna exei k xirotera... egw molis teliosa apo to KEN... ekei exeis elefthero xrono k den se afinoun oute kan na xaplosis ... mono na kathese k afto me to zori... k tis ores p den exoume elefthero xrono pellaniskoun mas stis askisis// diale3e k pare... oloi diakopes k emis mesa

 
At 05 August, 2007 19:51, Anonymous Anonymous said...

Αγαπητή μου Δρακούνα, ως δώρο, θα σου αποκαλύψω μια ταβέρνα να έσιεις να πηέννεις. Μιλώ για τον Κωσταρή, στη Δερύνεια. Πιάσε τηλέφωνο που πριν τζαι κράτα τζαι μια μερίδα οφτό αν σου αρέσκει. Εν εύκολο να έβρεις την ταβέρνα, τζαι κάθε Κυριακή εν γεμάτη, όποτε κάμε την κράτηση σου έγκαιρα.

 
At 05 August, 2007 21:53, Anonymous Anonymous said...

agapiti drakounitsa.
skeftou oti niwthw akrivws to idio alla den exw gennisei lol

 
At 06 August, 2007 12:32, Blogger the Idiot Mouflon said...

Έτσι, έτσι... να μάθεις να εκτιμάς δευτερόλεπτα ύπνου σαν νεοσύλλεκτος στρατιώτης.

Άν το επιτρέπουν οι συνθήκες, πάρε την κούκλα μικρό περίπατο "Nicosia by Night"... και κατέγραψε αντιδράσεις.

Αναμένουμε...

 
At 06 August, 2007 12:55, Anonymous Anonymous said...

Εγώ είπα σου να έρτεις θάλασσα τζιαι να αφήκεις το κοπελλούδιν με τον Έταιρο και το ψεύτικο βυζί, αλλά εσύ θες να είσαι υπεύθυνο άτομο με βραβείο της καλύτερης μάνας 2007 (και καλύτερο στήθος 2007).

Είσαι φοβερή παντώς! Δεν ξέρω άλλη τόσο cool λεχώνα under control.

Έκαμα λίστα με εξορμίσεις post ποσαραντώματος.

Ξιπετσισμένη Φ.Σ.

 
At 06 August, 2007 14:43, Blogger Nobody said...

Κι εγώ τις τελευταίες μέρες ξυπνάω κάθε 3 ώρες αλλά όχι για να θηλάσω ούτε γιατί κλαίει κάποιο μωρό!! Εγώ κλαίω!!

 
At 07 August, 2007 12:37, Blogger Κουέλλα Δύο said...

Ωστε έχει κι άλλους που περνούν χάρμα στα ανατολικά παράλια; (για την ΦΣ μιλώ). Εσύ κόψε τις γκρίνιες. Τράβα με κι ας κλαίω καταστάσεις! χεχε

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.