Thursday, October 12, 2006

Αγαπητή Ρούλλα

Αγαπητή Ρούλλα,

Δεν ξέρω τι να κάνω. Είμαι μια τριανταπεντάρα γυναίκα, επιτυχημένη και παντρεμένη τα τελευταία 6 χρόνια. Η σχέση μου με τον άντρα μου είναι πάρα πολύ καλή, δεν πέφτει ξύλο σχεδόν ποτέ, η δε σεξουαλική μας ζωή είναι μια χαρά. Δοκιμάζουμε τα πάντα και οπουδήποτε. Είμαστε τρυφερά και ευαίσθητα άτομα. Το πρόβλημα μου είναι ότι ο άντρας μου αποφάσισε ότι είναι καιρός να αποκτήσουμε ένα παιδί, ενώ εγώ θέλω να ζήσω τη ζωή μου και να συνεχίσω τις διάφορες κραιπάλες στις οποίες επιδίδομαι από τα εφηβικά μου χρόνια. Ο άντρας μου θεωρεί ότι ένα παιδί θα με κάνει να ωριμάσω και να γίνω καλύτερος άνθρωπος. Δεν νομίζω ότι είμαι ανώριμη, απλώς δεν θέλω να κάνω παιδιά. Και το παιδί δεν θα με κάνει καλύτερο άνθρωπο, αντιθέτως θα χαλαρώσει τους κοιλιακούς μου και ενδεχομένως να πέσει και το στήθος που ακριβοπλήρωσα. Δεν είναι κρίμα και άδικο?

Προσπάθησα να τον πείσω ότι δεν έχω άμεση ανάγκη να γίνω μαμά και αυτός αντί να με ευχαριστήσει, μουλάρωσε περισσότερο και μου ανακοίνωσε ότι θα γίνω η μάνα των παιδιών είτε το θέλω είτε όχι. Εγώ όμως δεν θέλω να γίνω η μάνα των παιδιών μου, θέλω να πετύχω την τέλεια ανταύγεια. Ένας στόχος είναι και αυτός, δεν μπορείς να πεις. Τελευταίως βλέπω πολλά έργα με θέμα τη Μήδεια μπας και πιάσει ο άντρας μου το νόημα και με αφήσει ήσυχη.

Ο άντρας μου όμως δεν τα καταλαβαίνει αυτά και προσπαθεί με δόλιους τρόπους να με γκαστρώσει. Με κυνηγά γύρω-γύρω από το τραπέζι της κουζίνας, μου στήνει ενέδρες ενώ απλώνω τη μπουγάδα, τρυπά τα προφυλακτικά πριν τα βάλει, εξαφάνισε τα χάπια μου, δεν μπορώ πια να σκύψω μέσα στη κουζίνα χωρίς να βρεθεί από πίσω μου, άρχισα να φοβάμαι να κοιμηθώ τα βράδια μήπως και ξυπνήσω… παραβιασμένη!! Τι να κάνω Ρούλλα μου?

Πληγωμένη Γαρδένια



Απάντηση Ρούλλας
Όι μάνα μου! Να του δώσεις να παρακολουθήσει τζείνο το έργο με τον Σβάρτσενεγκερ που γκαστρώνεται για χάρη της επιστήμης. Μπορεί να του περάσει. Αν όχι, συστήνω να αγοράσεις καλά αθλητικά παπούτσια για να τον ξεπερνάς στο τρέξιμο γύρω-γύρω από το τραπέζι της κουζίνας. Επίσης να αρχίσεις να φοράς συχνά φούστα, διότι ως γνωστό, μια γυναίκα με σηκωμένη φούστα, τρέχει γρηγορότερα από ένα άντρα με κατεβασμένο παντελόνι. Αν όλα αποτύχουν και τελικά σε γκαστρώσει, υπάρχουν και boarding schools στην Ελβετία που θα σου λύσουν τα χέρια! Το Πληγωμένη Γαρδένια τι το ήθελες? Καλύτερα να έβαζες Γαρδένια Κεντέρης.

11 Comments:

At 12 October, 2006 14:26, Anonymous Anonymous said...

Εν αληθινό γράμμα τούτο;

 
At 12 October, 2006 17:19, Blogger zappa said...

dystyxws h sthlh ths roulas prospa8ei na anepityxws na mimh8ei thn antristoixh (htoi mila mou brwmika) pou exei h Myrtw Kotoba sthn Athens Voice. To apotelesma einai,.....asta. Opws kai ta stra...Ths Athens Voice exoun plaka, enw sto City ta exoun parei sxedon sta sobara

 
At 12 October, 2006 17:42, Anonymous Anonymous said...

pes ta zappa, varethika na ta leo kai na eksigo

 
At 12 October, 2006 18:24, Blogger sexandthenotsuchabigcity said...

a dld touto to prama edimosieftike?

 
At 12 October, 2006 18:40, Blogger zappa said...

yeah

 
At 12 October, 2006 18:48, Anonymous Anonymous said...

Το ενδιαφέρον είναι ότι ετσι περιπτώσεις πρέπει να έσιει χιλιάδες στη Κύπρο.Οι δικηγόροι διαζυγίων να εν καλά.

 
At 12 October, 2006 20:52, Blogger Demetris said...

"Το ενδιαφέρον είναι ότι ετσι περιπτώσεις πρέπει να έσιει χιλιάδες στη Κύπρο" Enw san tin Roula kammia, etsi? Ws jai to sarkasmo ekame to sapounopera! Gamimeno 'Culture Industry'!

 
At 13 October, 2006 00:40, Anonymous Anonymous said...

Yia su re drakouna! Mazi su k me tin roula ante3a to kalokairi stin kipro...

 
At 13 October, 2006 10:47, Anonymous Anonymous said...

Χε-χε... Δρακούνα ζωγράφισες πάλι! Ή που θα σε πάρει η Ρούλα για Σύμβουλο.... ή που θα της φας τη θέση! :-)

 
At 13 October, 2006 11:32, Blogger YO!Reeka's said...

να του κάτσεις. και να μην του το πεις αμέσωςάμα έχει αποτελέσματα, dont spoil the fun

 
At 21 September, 2009 14:18, Blogger pellomaluda said...

haha..polla dinatoo.. skeftouto k kame mia stili etsi..na deis pellus p tha s gra4oun.!!:)

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.