Trash nation: The pre wedding - cinematography age
“A creative man is motivated by the desire to achieve, not by the desire
to beat others.”
Ayn Rand
(δεν έχω ιδέα ποιος/α είναι. Έκαμα google motivational quotes. Μου μυρίζει σαν άλλος Κουέλλος και αυτό δεν είναι
καλό.)
Αλλά πίσω στο θέμα μας.
Η τεχνολογία σταματά? Οι άνθρωποι σταματούν να εξελίσσονται και να
ανακαλύπτουν νέους ευφάνταστους τρόπους να θυμούνται το γάμο τους? (διότι ο
κόσμος συνεχίζει να παντρεύεται left, right and center), άσε που εσύ είσαι ήδη στην ηλικία «να σου πω τα top 5 καλύτερα
διαζύγια που άκουσα? Complete με μάχες για επιμέλεια
τέκνων και διαμοιρασμό περιουσιακών στοιχείων». Και δεν είναι πια αρκετό ένα set με
φωτογραφίες σε απόκρημνα σημεία της χώρας μας, δεν είναι αρκετό ένα video με
σωστό φωτισμό και slow motion στα σημαντικά σημεία (τζιαμέ
που σε ζώνει η μάνα σου τη ζώνη ας πούμε στο «ώρα καλή, ώρα χρουσήηηη»). Δεν
είναι αρκετά τα vintage αυτοκίνητα στολισμένα σαν λεωφορείο
στη Μπαγκλαντές. Δηλαδή, όλα τα πιο πάνω πρέπει φυσικά να τηρούνται ευλαβικά
διότι έχουν πλέον μπει στην παράδοση μας, αλλά πέρα από τα εφέ, χρειάζεσαι και το cinematography video.
Διότι δεν είναι αρκετό να θυμάσαι το γάμο σου όπως έγινε μέσα στην εκκλησία.
Πρέπει να θυμάσαι και πόσα πεζούνια κούρνιασαν στο καμπαναριό πουπάνω σου, καθώς
επίσης ποια γειτόνισσα άπλωσε ρούχα στην ταράτσα της, τη μέρα του γάμου σου. Όλα
αυτά, πάντοτε υπό τον ήχο soul μουσικής
(ειλικρινά, δεν ήξερα ότι η soul στην Κύπρο είναι τόσο
διαδεδομένη).
Την πρώτη φορά που είδα cinematography wedding video (κυπριακό) ήταν ο πασίγνωστος πλέον γάμος του Δίπλαρου.
Μου έστειλαν το link και αρχικά νόμισα ότι ήταν η νέα σειρά του Mega, αλλά
χωρίς Έλληνες ηθοποιούς. Μετά το παρατήρησα καλύτερα και αντιλήφθηκα διάφορα
πράγματα:
-
H ξεραΐλα της Κύπρου είναι
πολύ πιο έντονη from above.
-
Η αποκάλυψη ότι οι Κύπριοι άντρες τρώνε καθημερινά για πρόγευμα αυγά
τηγανητά, φλαούνα ΚΑΙ γάλα με τριαντάφυλλο, εξηγεί γιατί έχει καταρρεύσει το
σύστημα υγείας μας (που να κάνει keep up με τόση χοληστερίνη?) και χρειαζόμαστε
ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ τη μεταρρύθμιση του ΓΕΣΥ. Και μια καλή ασφάλεια ζωής.
Μετά μου εξήγησαν ότι πρόκειται για pre-wedding και actual wedding video γάμου και αναθεώρησα τη φιλοσοφία μου all together. Στην πορεία είδα και άλλα videos από Γιώργους-Μαρίες,
Κυριάκους-Σοφίες, Άντρους- Μαρίνες κτλ.
Την εποχή του pre wedding video δεν
είναι αρκετό να δεις το video του γάμου. Πρέπει να δεις
και το video πως γνωρίστηκαν οι δύο νέοι (σε κούντησα στο δρόμο και μετά σε έκανα stalking,
σε είδα στο καφέ, σαν ιστορία long lost love σε στυλ
«Πάμε πακέτο», ενώ τσάππιζα τις ντομάτες μου κ.α.).
Και στο background να παίζει ένα mainstream slow τραγούδι.
Την εποχή του cinematography video
δεν βλέπεις απλώς το γαμπρό να κυνηγά τη νύφη στα Καληδόνια, όχι. Τον βλέπεις
να την κυνηγά σε slow motion, ενώ κάνεις και close up τα νερά του καταρράκτη που αναπηδούν, caught on high definition camera για να κάνει capture τη στιγμή που οι στάλες του
νερού σχηματίζουν παράξενα σχήματα.
Και στο background να παίζει ένα mainstream slow τραγούδι.
Την εποχή του cinematography video
δεν βλέπεις απλώς το ντύσιμο του γαμπρού και της νύφης στο πατρικό τους. Βλέπεις
aerial λήψεις της γειτονιάς (με όλες τις concrete ατέλειες της), close up στα χανάπια της μάνας σου (μη γελάς - τα κάνει να
φαίνονται όπως το χαμένο δισκοπότηρο στο Indiana Jones and the last crusade) και πάλι όλα σε βασανιστικό slow motion (από το παππού που χαμογελά αμήχανα, μέχρι την
αδερφή της νύφης που σκουπίζει ένα δάκρυ από το μάγουλο της -διότι το έργο είναι συγκινητικό-).
Και στο background να παίζει ένα mainstream slow τραγούδι.
Την εποχή του cinematography video πρέπει
οπωσδήποτε να δεις το γαμπρό
να κάνει κάποιου είδους special effect, όπως
π.χ. να κάνει κάμψεις, να οδηγεί μοτοσυκλέτα στον ένα τροχό, να παίρνει φόρα
και να πηδά πάνω από τη νύφη (!!), να τον σηκώνει στον αέρα ένα μπαλόνι, να
τραβά τη νύφη να βγει από ένα τηλεφωνικό θάλαμο της CYTA (αυτός ο γάμος περιέχει
τοποθέτηση προϊόντος).
Και στο background να παίζει ένα mainstream slow τραγούδι.
Την εποχή του cinematography video πρέπει
να δεις άπειρα close up με το φρύδι του γαμπρού, το
νύχι της νύφης, το πηγούνι του (αξύριστου) γαμπρού, το δακτύλι της νύφης που
ξεπροβάλει από το πέδιλο, το χέρι του γαμπρού που πιάνει το χέρι της νύφης, το
φιλί στο στόμα, το φιλί στο λαιμό, το φιλί στο αυτί, το φιλί στο πόδι, το λάγνο
βλέμμα της νύφης, το μυστήριο βλέμμα του γαμπρού.
Και στο background να παίζει ένα mainstream slow τραγούδι.
4 Comments:
Η αλήθεια είναι ότι τούτοι ούλλοι οι άνεργοι επαγγελματίες (;) έπρεπε να φκάλουν κάπως το ψουμί τους.
Προσωπικά προτιμώ τα τούτα παρά τα βίντεο του γάμου που εκάμναν παλιά που την αρχήν ως το τέλος.
Προσωπικά επίσης, δεν είμαι φαν κανενός από τα 2.
τα vintage αυτοκίνητα στολισμένα σαν λεωφορείο στη Μπαγκλαντές.
Κλαίω! Όπως επίσης και με το συνδυασμό της Μηλιάς με το Angel χαχα!
Λοιπόν να σου πω -εντελώς μεταξύ μας χαχα- ότι εμένα μου εκμυστηρεύτηκε ένας 'wedding cinematographer' ότι αυτός χρησιμοποίησε πρώτος τον όρο στην Κύπρο για χάζι και ξαφνικά είδε γύρω του να φυτρώνουν δεκάδες άλλοι!
Υ.Γ. βασικός λόγος που επέλεξα να μεν κάμω 'ντύματα' στο γάμο μου ήταν η αναπόφευκτα χωρκάτικη εσάνς που προσθέτουν στο βίντεο του γάμου χαχαχα!
Μεν εκνευρίζεσαι. Εν απλό. Άμα σου δείχνουν έτσι βίντεο, εσύ θα ρωτάς στωικά "Πότε φκαίνει το σίκουελ?"
Ζω για την ημερα που θα κυκλφορησει το πρωτο βιντεο διαζυγιου.
Post a Comment
<< Home