Live music - Ανατροπή
Την πρώτη φορά που είδα την πινακίδα, νόμισα ότι διαφήμιζε κέντρο/πίστα με live ελληνική μουσική, το οποίο ονομάζεται «Ανατροπή» (πως λέμε Ασμάτιον? Κάτι τέτοιο). Πρώτο όνομα στην πίστα είναι η δυναμική παρουσία της νέας τραγουδίστριας του κέντρου, Ξένιας (πως ήταν η Αλίκη Βουγιουκλάκη «Κατερίνα» στο πιο λαμπρό αστέρι? Κάτι τέτοιο).
(δεν βοηθούσε και το μαλλί που παρέπεμπε σε αιθέρια ύπαρξη παρά σε υποψήφια βουλευτή.)
By far η πιο δυναμικοεξυπνονεαρογκομενέ εμφάνιση στις βουλευτικές εκλογές. Αν είναι και διατεθειμένη να κοντραριστεί in public με τα άλλα μέλη του κόμματος της που δηλώνουν διάφορα τρελά κατά καιρούς, θα ήταν τέλεια.
Ανατροπή.
(€100 η μπουκάλα το ουίσκι μεταξύ 4 ατόμων σε τραπεζάκι κοντά στην πίστα. Πίσω από κολώνα έρχεται πιο φθηνά).
Έχει και ιστοσελίδα.
Έχει και blog (αλλά δεν γράφει για γκομενικά, μόνο για σοβαρά θέματα).
Μάλλον έχει και facebook αλλά δεν καταλάβω που τζείνο.
Έχει και ιστοσελίδα.
Έχει και blog (αλλά δεν γράφει για γκομενικά, μόνο για σοβαρά θέματα).
Μάλλον έχει και facebook αλλά δεν καταλάβω που τζείνο.
49 Comments:
Εύστοχο το δρακουλίστικο χιούμορ και πάλι!
Όμως η Ξένια σαφώς και δεν είναι η Θέκλα ή ο Παντελής.
Και είμαι σίγουρος πως αν εψήφιζες ΔΗΣΥ θα της έβαζες τον σταυρό σου γιατί είσαι και εσύ δυναμικοεξυπνονεαρο(γκόμενα - μπορεί);-)
I like her! I met her and she's actually cool and makes sense...
Ανακάλυψεν [η Ξένια] τζιαι την ταshινόπιτταν , όπως τζι’ άλλες πίττες, ας πούμεν σαν την κολοκόπιτταν!
Είπεν μας [σε συνέντευξη της στον “Πολίτη”] ότι «ο ΔΗΣΥ καλύπτει και το κενό ... της Σοσιαλδημοκρατίας», προφανώς εννοώντας πέραν του εθνικισμού, του νεοφιλελευθερισμού, του ΕΟΚΑΒητισμού, του θρησκευτισμού και του ελληναραδισμού!
Άστε που ειρωνεύτηκε τις επαναπροσεγγιστικές εκδηλώσεις της ΕΔΟΝ με τουρκοκυπριακές οργανώσεις νεολαίας στο Τρόοδος και τις εξίσωσε μάλιστα με τις πορείες του ΕΛΑΜ!!! Μα πόσες πίττες ν’ ανακαλύψει! Σίγουρα ο “Συναγερμός” έχει βρει πιο ευφάνταστους τρόπους επαναπροσέγγισης με τούς τουρκοκύπριους,
Άνευ, είδες διλήμματα που έχουμεν εμείς οι συναγερμικοί; Ενώ εσείς οι ακελικοί όπου τζε να βαλετε τον σταυρό σας το ίδιον ένει.
Η Ξένια θα πάρει ένα από τους σταυρούς μου.
Ασιημη. Μπουυυυ
Ανευ στην αναβροσια καλο τζιαι το χαλαζι(ασχετως αν εχουσιν προβληματα οι γεωργοι).
Ξενια η ανατρεπτικη....
Ακουεις την τζιαι μαραζωνεις.
Κομα μια νεα που αναμασα κλασσικου τυπου εκφρασεις.
Μια προχειρη μαθκια στο μπλοκ της
Δηλωση
"Δυστυχώς η παρούσα κυβέρνηση όχι μόνο δε μπόρεσε να αναχαιτίσει την κρίση, αλλά ούτε καν μπόρεσε να την αντιμετωπίσει σωστά"
Ερωτηση 3ου.
Παπα παπα ποια χωρα εκαταφερε ν αναχαιτιση την κριση?
Ο παπας ενηξερει.
Ας απαντησει η Ξένια.
Υ.Γ. Κριμα.Νεοι ανθρωποι να τους κααβροχθίζει το σύστημα.
Andreas
Bananistanε,
Διλήμματα και τριλήμματα έχω κι εγώ αναφορικά με τους σταυρούς προτιμήσεις – σε ποιους υποψήφιους του ΑΚΕΛ [στην Επαρχία Αμμοχώστου όπου ψηφίζω] θα βάλω. Εν με κάνουν οι τρεις [σταυροί] που δικαιούμαι!
***********************
Πόμπε,
Ποιες ψηφίζεις ως τες πιο όμορφες υποψήφιες;
Καλή φαίνεται η Ξένια αλλά δεν μπορώ να δώσω ψήφο στο κόμμα που έχει στην ίδια επαρχεία με την Ξένια τον Χρίστο Κληρίδη και τον Προδρόμου.
Παρόλο που τουλάχιστον το μισό ψηφοδέλτιο του ΔΗΣΥ είναι πολύ αξιόλογο, ψήφο δεν θα πάρουν τουλάχιστο από εμένα. Όπως ψήφο δεν θα πάρουν ούτε και τα υπόλοιπα κόμματα τα οποία είναι σε σαφώς χειρότερη κατάσταση από τον Συναγερμό.
Φιλε ανευ, εννα ψηφισω το ομορφοπαιδο τον Κατσουριδη :P
Η ξενου ειναι ασιημη τζιαι εξωτερικα τζιαι εσωτερικα. Μπουυυυ
Βρε Δρακούνα, άσχετο με το ποστ, αλλά λαχτάρησα χτες και σήμερα. Μου έβγαλε ένα μήνυμα ότι λέει πια μόνο όσοι έχουν πρόσκληση μπορούν να διαβάζουν το μπλογκ σου. Κι εγώ που σε διαβάζω καιρό (από Ελλάδα) και χαμογελάω συχνά-πυκνά, δεν ξέρεις πώς στενοχωρέθηκα που μου πήρανε το φιξάκι μου. Αλλά δεν το πήρανε τελικά ε;
@tess: ki egw ta idia, ti itan telika?
@fans tis xenias: mia kotsiakari 30kati chronwn einai ki auti. Echei tis idies skouriasmenes & koinotypes apantiseis/ idees opws kai oi megaliteroi ypopsifioi. Ase pou fainetai na min katalavainei kai ti leei, aplws epanalamvanei.
εμένα γιατί μου θυμίζει ποτσείνες που τες βάλλουν για να γεμόνουν τα ψηφοδέλτια τσε φουσκώνουν τα μυαλά τους ότι έχουν πιθανότητες;
εν τυχαίο που το μπλογκ της έκαμεν το, το 2010 μάλλον μετά που επροσέγγισεν την το κόμμαν;
οί πως εν ενεν σύχρονη η διαφήμιση της τσε πως εν με κάμνει να θέλω να πάω μπουζούκια! :))))))
Δρακούνα,
σε διαβάζω συχνά, αλλά πρώτη φορά αισθάνθηκα την ανάγκη να γράψω (όχι, δεν είμαι η Ξένια!) :-)...
Εντελώς τυχαία, γνωρίζω την Ξένια εδώ και πολλά χρόνια. Το 2010 είχε ήδη στο ενεργητικό της πολλά χρόνια δράσης. Προσωπικά δεν ασχολήθηκα ποτέ μου με πολιτικές παραταξεις και δε νιώθω να με εκφράζει κανένα πολιτικό κόμμα. Δυστυχώς εδώ και πολλά χρόνια καταλήγω στις εκάστοτε εκλογές να ρίχνω λευκό, το λέω και λυπάμαι/ντρέπομαι. Σήμερα όμως επιλέγω να γράψω σχόλια στο μπλογκ, γιατί θεωρώ όμως εντελώς άδικο να κρίνουμε και να κατηγορούμε έναν άνθρωπο χωρίς να έχουμε ιδέα για την προσωπικότητα και τη δράση του. Είμαστε πολύ βιαστικοί στο να κρίνουμε και να κατακρίνουμε και αυτό ισχύει για κάθε Ξένια ή οποιοδήποτε άλλο συμπολίτη μας.
Προς πουνανινο ανωνυμο ανωνυμη.
Αρεσε μου το σχολιο τζιαι δια μου αφορμη να σχολιάσω κατι πολλα λεπτο.
Εμεις κρίνουμε την Ξένια με τουτα που ακουσαμε που την ιδια.Είναι μια που τα ιδια.Φτηνος πολιτικος λογος , αναπαραγει την πολιτκή της καμμενης γης και εμφανιζεται τζινει τζιαι το κομμα της ως οι μονοι σωτηρες ΩΣΑΝ ΝΑ ΜΕΝ ΕΚΥΒΕΡΝΗΣΑΝ ΓΙΑ 10 ΧΡΟΝΙΑ.
Θελεις να σου πω σοβαρο ανθρωπο που μ αρεσκε να τον ακουω πας τα οικονομικα.Τον Στελιο Πλατή.
Ετσι για να μεν τ αφησω να εννοηθεί οτι ουλλοι μες τζειντο κομμα εν σκαρτοι.
Andreas
Αρεσκε σου εννοεις πριν να γινει υποψηφιος φιλε ανδρεα?
Ειδες τον ποττε στην τηλεοραση μετα που εβαλε υποψηφιοτητα? Οπως τον Λευτερακη μας, λαικισμος, φανατισμος, παραπλανηση, ψεμματα, ξυλινος, λλιος τζιαι ασιημος. Οι τζιαι σοβαρος ο Πλατης, για ονομα
Αφήστε σιο την κοπέλλα ήσυχη!
Εδώκετε πάνω της όπως τα όρνεα. Ειδικά οι ΑΚΕΛικοί που οι υποψήφιοι τους φακκά η γλώσσα τους ακελισμό, που τους βάλουν μες το καλούπι που το νηπιαγωγεπίο.
Μια νεαρή συμπαθητική υποψήφια που προσπαθεί για κάτι διαφορετικό.
Η Ειρήνη εν καλλύττερη;
Δρακουνα μου,
Υπάρχει ένας gay (karagay dilomenos) στο ψηφοδέλτιο του Ακελ Λευκωσίας. (Βρες τον)
Η Ειρηνη ναν καλυττερη σε ποιο πραμα? Ποιον εν το κριτηριο σου?
@ Ξενια φαν,
Η Ειρήνη η Χαραλαμπίδου πάντως εν πολλά πιο όμορφη που την Ξένια σας και ο λόγος πιο ανατρεπτικός!
@ Anonymous 15:01,
Δεν ξέρω ποιον έχεις κατά νουν όταν μιλάς για gay στο ψηφοδέλτιο του ΑΚΕΛ, όμως πολύ ομοφοβικός μου ακούγεσαι! Και σήμερα είναι και η Μέρα κατα της Ομοφοβίας! Drakouna, πάρε θέση!
ανώνυμε 15:01
εσένα τι σε πειράζει τι κάνει ο κάθε υποψήφιος στο κρεβάτι του;
αλλού θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει τι κάμνουν.. στη βουλή π.χ. ή στις δουλειές τους ή πως διαπλέκονται με συμφέροντα κτλ.
Παγκοσμια μερα κατα της ομοφοβιας σημερα.
Εσεις συναγερμικοι εννα ψηφισετε το κομμα σας στο οποιο κατεβαινει υποψηφιος ο γνωστος βουλευτης? Πως νιωθετε επι τουτου? Πως νιωθετε που ενισχυετε (εφοσον θα ψηφισετε το κομμα σας) τον ρατσισμο, την ξενοφοβια και την ομοφοβια?
@ Πομπος
Οι εν ειδα τον ΠΛατή εν η αληθκεια μιας τζιαι εδηλωσα οτι ενν απεχω που τις εκλογες τζι ετσι εν τζυνηω εκπομπες.
Την Ξενια παντως επετυχα την μια φορα τζι εχω να πω οτι εν φαουσα.
Εσιει το επιθετικο υφος των συναγερμικων τζιαι αποφευγει ν αναφερει τα πεπραγμενα της δεκαετιας τους .
Να καμει ρε φιλε μιαν αυτοκριτικην που λαλουμεν.
Δυση και αυτοκριτικη?????τςτςτς
Τουτο εν ανεκδοτο (τζιαι οι για πομπους :) )
Andreas
Andreas
Επειδη αρεσε μου τζιαι το σχολιον του Προμηθεα (εμπνευστηκες που την ανατρεπτικη Ξένια ?), ναι εν πιο ομορφη η Χαραλαμπιδου που την Ξενια.
Αλλα η Ξενια ας μεν ανησυχεί.
Η Ξενια αλλου υπερτερεί.
Εν ΑΝΝΑΝτρεπική(τςτςτς).
Andreas
Sto videaki ths sthn istoselida @ 0:28 seconds emfanizetai fatsa karta mia mpala tou mpiliardou me to numero 8 (to numero ths).
urban dictionary definition of an eightball:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=eight%20ball
Whoopsy Daisy...wrong number...wrong ball.... or is it?
LOL!
p.s. Ypo kamia peristash den yponow otidhpote gia thn kopella...it was just a freaking hillarious coincidence!
Πουσαι Θεκλα με τα Εδρανα σου!!!
Δαμε το Vidal Sassoon θα κανει μεγαλυτερη μπαζα απο σενα!
Και με ειπαν και κακ(η)...
Εγώ στην αρχή νόμισα οτι ήταν διαφήμιση λάκας μαλλιών, αλλά μετά που εξήγησες για το πόσο στοιχίζει το ουίσκι στα μπουζούκια πρώτο τραπέζι και κολώνα, τείνω να συμφωνήσω μαζί σου.
Δεν ξέρω πως θα εξελιχθεί η Ξένια αλλά πιστεύω έχει τον Στυλιανίδη σαν αναφορά, και αυτό είναι αισιόδοξο, αφού είναι ο μοναδικός από τους παλαιότερους που φέρνει μια πνοή καθαρού αέρα στο πολιτικό σκηνικό. Άσε που χαίρεται και το μάτι σου ανάμεσα σε τούτους ούλλους τους πασσίδες.
By the way, εν αγένεια να αποκαλείς μια γυναίκα άσιημη, που δεν είναι κιόλας.
Το πασσίδες ένεν το ίδιο.
αγάπες είμαι η Ξένια! χωρίς τον ανεμιστήρα !!! με τα μαλιά πιασμένα πάνω με πένα!
είμαι μεγάλη fan της Δρακούνας και μόνο που ασχολήθηκε μαζί μου χάρηκα πολύ. όσο για τα σχόλια .. απολαυστικά! λοιπόν αριστεροί δεξιοί κεντρώοι κοπιάστε κανένα βράδυ σκαραβέο να γνωριστούμε από τα μπλοκ δύσκολο να κάνουμε κουβέντα σοβαρή!
To 'agapes' allou, eisai tziai su telika sourgelo opos i Thekla. En eprepe na shairesai katholou pou asxolithike mazi sou i drakouna gia na se peripaiksei me etsi tropo. To dithen yperanw xioumoraki sou en xalia. Sta blogs ginountai oi pio sovares kouventes, agapiti mou. Alla pou na katalaveis...
Συμφωνω με τον ανωνυμο.
Στα μπλογκς γίνεται Η ΠΙΟ σοβαρή συζήτηση.Το κυριοτερο?Θωρουν σε χιλιαδες.
Εφοσον λοιπον εισαι άνετη απαντα σε τουντες απλες ερωτησεις.
Ποιες χωρες απεφυγαν την κρίση??
Ποια η γνωμη σου για την ΜΗ φορολογηση της μεγαλης ακινητης ιδιοκτησιας με τιμες 2011
2ο.Μιας και αναφερεσαι σε οικονομια, τι οικονομια επαρεδωσε ο δυση στο τελος ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ κυβερνωντας σε ομαλοτατους καιρους (αναπτυξη, πετρολαο στα 15 δολλαρια το βαρελι , τοτες νερο ειχαμεν αφθονο κτλ).
Η απαντηση να ειμαι Δημοσιο ελλειμα -Δημοσιο χρεός.
3ο. Τι γεναιοδωρες προσφορες(κατα δυση) καμνει η παρουσα κυβερνηση
που δεν εκαμε ο δυση μεσω ανναν.
ΠΕΔΙΟ ΔΟΞΗΣ ΛΑΜΠΡΟΝ.
Υ.Γ1. Εμεις είμαστε μεγαλυτεροι φαν της δρακουνας :).
Υ.Γ2. Επειδη εσιει μεγαλη αναγνωσιμοτητα το μπλογκ της δρακουνας, NAME AND SHAME στον μοναδικο υποψηφιο βολευτη που ανακαλυψε το emai μου κι εστειλε διαφημιστικο.
ΜΙΧΑΛΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ εν ετσι η πολιτικη που εν αλλιως?Τζιε κατηγορείς για φακελλωματα.
ΝΑΜΕ ΑND SHAME στον ΜΙΧΑΛΗ ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ
Andreas
Είδετε? Η Ξένια κατάλαβε ότι έδώ κάνω χιούμορ. Αυτό το blog δεν πρόκειται να βλάψει την υγεία της :)
Θα ήθελα να γράψω και για τους υποψηφίους του ΑΚΕΛ αλλά τα γέρημα, δεν έχουν μια ιστοσελίδα, ένα πανό, κάτι τέλος πάντων να με εμπνεύσουν.
Ξένια μια φιλική συμβουλή....Κόψε το αγάπη και άλλες παρόμοιες αηδίες όταν προσφωνείς κάποιον. Δεν σε κάνει να φαίνεσαι cool και μοντέρνα. Κάθε άλλο.
Παίδες και κορασίδες,
Μεν πιάνεστε κορόιδα. Κι έχω σταθεί κριτικά [και μάλιστα με ειρωνικό τρόπο] απέναντι την Ξένια, αλλά οφείλω να πω ότι ο/η συγκεκριμένη σχολιογράφος που πιο πάνω παρουσιάστηκε ως “Ξένια” [ημερ. 18 May, 2011 01:49] ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΞΕΝΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ! Η πραγματική έχει δικό της Blog. Γιατί να παρουσιαστεί εδώ με κάτι το διαφορετικό; Πατήστε πιο πάνω στο «Ξένια» και θα δείτε ότι ΣΑΣ παραπέμπει κάπου που λέει ότι «Δε Διατίθεται Προφίλ», ενώ η κοπέλα έχει Blog [link: http://xenia-constantinou.blogspot.com/]. ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ! Κι ο παθών εν ο γιατρός!
@Anef_Oriwn μα μπορεί να έχει κάποιος μπλογκ αλλά να μην έχει δημόσιο προφιλ! Το ένα δεν αποκλείει το άλλο.
Προσωπικά όλους όσους διαφημίζουν τον εαυτό τους τόσο πολύ και ειδικά όσους βρίσκουν τα προσωπικά μου στοιχεία με δόλιους τρόπους (αφού εγώ δεν τους τα έδωσα) δεν πρόκειται να τους ψηφίσω ποτέ.
Άτε να τελειώσουν και οι εκλογές να ησυχάσουμε!
Και για του λόγου το αληθές αν δεις στο δικό της μπλογκ και πατήσεις πάνω στο προφίλ της σου βγάζει επίσης «Δε Διατίθεται Προφίλ»
Δοκίμαστε εδώ: http://xenia-constantinou.blogspot.com/2011/03/blog-post.html#comments
DaisyCrazy,
Διερευνώντας περαιτέρω το θέμα καταλήγω στο συμπέρασμα ότι ΔΥΣΤΥΧΩΣ [για την ΞΕΝΙΑ] ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ! Η σχολιογράφος που παρουσιάστηκε εδώ ως «Ξένια» είναι η πραγματική! Το link και στες δύο περιπτώσεις είναι το ίδιο: http://www.blogger.com/profile/04486209748067477737
Αποσύρω λοιπόν ότι είχα καταθέσει στο προηγούμενο σχόλιο μου!!! Είπα να τραβήσω νάκκον το shοινίν της αλλά «τούτη» τελικά μόνο ταshίνοπιττες μπορεί να ανακαλύφκει!
Παρεμπιπτόντως κατα που κόφκει ο “σκαραβεος” της!
Drakouna, siga pou ekatalave oti kamneis xioumor. Epeiraksen tin big time pou kseftilistike i dithen atsalakwti eikona tis. Aplws paizei to taxa yperanw. An itan etsi, en tha elale na perasoume pou ton Scaravaio na milisoume ´sovara´. Ara theorei oti damai en miloume sovara. Ate tora na tis peis oti kai to xioumor polles fores en sovaro. Mas exei pniksei i polli tous sovarotita kai eidika oullwn twn geloiwn toU dhsy, tou kommatos tis asunartisias kai tou duo laloun kai treis xoreuoun. Xenia, tzula to amaksouin parakatw.
Μα που εν ο σκαραβαιος σιορ? Πετε μου τζιαι μενα να μεν ερτω
Πομπε ουτ εγω ξερω που ενει χαχαχα.
Αλλα ας πει τουλαχιστον οτι ΕΝ θεωρει τα ερωτηματα μου σοβαρα
Τ αλλα ουλλα εν μουσκουρουθκια
Andreas
A re Drakouna, pou na evlepes kai to profile tis sto facebook akoma! H anatropi arxizei apo to zoo lounge (mazi me tous voutyrompempedes tou DHSY), tis sunantiseis se spitia kai venues me to turopitaki sto stoma kai apo tin afisa opos tis perigrafeis. Auto tha pei anatropi.
λυπηρό να έχουμε ανθρώπους να κοροιδέυουν (έστω και απρόσωπα) συνανθρώπους τους οι οποίοι καλός ή κακός βάζουν υποψηφιότητα για βουλευτές. Ακόμα πιο λυπηρό το ότι νιώθουμε καλύτεροι με το να τους μειώνουμε με επιθέσεις που αφορούν είτε την εξωτερική εμφάνιση είτε την προσωπική τους ζωή. Τι πιο ωραίο αν όλοι μπορούσαμε να διαφωνήσουμε σιγανά και ταπεινά χωρίς να συγχιζούμαστε κάθε φορά που κάποιος λέει κάτι το οποίο διαφωνούμε.
@anonymous pou pano
diladi yia na katalavo eseis oi skliri andres pou den eisaste tou DHSY protimate tis loukanikopittes?
Maria, ennen pou tin douleia sou ti protima o kathenas.
Ston pio pano anwnymo pou kamnei mathimata intalos enna ekfrazetai o kathenas, ena exw na pw: piaine pisw sto nipiagwgeio. Oi upopsifioi vouleutes en o papas tipote kai en prepei na tous kamnei kanenas kritiki?
@ ανωνυμο
Δλδ να καταλαβω.
Τουντα περιπαιχτικα σχολια προερχονται που τους ψηφοφορους?
Η κριτική ήταν σε ακρως συμβατα πλαισια διαλογου μονο που εν τ αναγνωριζει η ...Ξένια(γιατι προφανως εννα εκτεθει σε πολυ κοσμο).
Τζιαι για του λογου το αληθες εκαμα τις επικαιρα -αυτονοητα ερωτηματα.
Γιατι εν απαντησε.
Μηπως διοτι με την τροπο που πολιτευται (μαζι της τζιαι πολλοι αλλοι) εν δυσκολο να τ απαντησει?
Τζιαι μετα πως ο αλλος να μεινει στα σοβαρα ζητηματα?Εννα πει για την φατσα της η για τες τυροπιττες
Αφου εκτιθεται με τουντο τροπο , ας μεν την ενοχλουν.
@Μαρια.
Αν στηριζεις δυση γιατι ... ετσι , μπορεις ν απαντησεις εσυ (αφου εν απαντα η Ξένια) να δουμε ποσο βασιμες εν οι αποριες μας(γιατι καμποσο προσπαθουν πολλοι να παιξουν με την λογική μας).
Διοτι λογικη σε τουντο πραμα που ονομαζεται δυση εν ηβρίσκω
Andreas
H λογικη φιλε Αντρεα ειναι να πιαν ψηφους που οποθε μπορουν. Τζιαι που τζινους που θελουν ομοσπονδια (Αναστασιαδης, θελει την τζιαι χαλαρην) τζιαι που τζινους που δεν τη θελουν (Κληριδης). Τζιαι που τζινους που θελουν περισσοτερες κοινωνικες κοινωνικες παροχες (Λευτερης) τζιαι που τζινους που θελουν περικοπες (Φουλης).
Που τους εθνικοφρονες (Σαμψων), που τους μετριοπαθεις (Στυλιανιδης), τζινους που μισουν τον Χριστοφκια επιβαλλεται να ψηφισουν τον σημμασια τον Σοφοκλεους
Η Ξενια απευθυνεται στους νεους που σκεφτοντε σαν γεροι
Ο Θεμιστοκλεους απευθυνεται στους προοδευτικους, που αγαπουν ολους τους ανθρωπους ανεξαρτητως φυλης, χρωματος, θρησκειας και φυλου
Ο Μητσοπουλος απευθυνεται σε σενα απηυδησμενε Σκαλιωτη που εχουν καταλαβει την πολη σου οι ξενοι, ψηφισε τον για να δεις ασπρη μερα
Παιδιά μην χολοσκάτε, τον Σκαραβεό τον διάλυσαν απόψε 500 ομονοιάτες...Οπότε αν θα έρθετε φέρτε μαζί σας και κανένα δεντρό να φυτεψουμε.
όσο αφορά τα υπόλοιπα σχόλια δεν κατέβηκα εκλογές για να πείσω τους πάντες, δεν το παίζω ούτε μακάριος ούτε μεσσίας, απλά δηλώνω παρών και ζητώ από τον καθένα και την καθεμιά από εσάς να με κρίνει στη βάση των θέσεών μου.
Παρεπιπτόντως δεν είμαι και καμιά διασημη για να έχω και δευδοξενιες... άμα σας γράφω εγώ είμαι, σημαίνει εγώ είμαι:)
Για τουντους ΑΛΗΤΕΣ εκαμες σχόλιο.
Για τα πιο απλα εν μπαινεις στον κοπο.
Τζιε το 500 εσυρες το μ ευκολια.
Αμφιβαλλω.Το Sigmalive αλλα λαλει.
Ξενια οπως το λαλεις(εν ολιγης).
Εμπηκες στη πολιτική για να μεν το παιξεις κατι διαφορετικο.Αρεσκουν σου τα σιουρα.
Ρε.
Εν μας παρετατε ουλλοι σας.
Υποκριτες
(αγαπες ημισh).
Πομπε , για τουτα ουλλα που γραφεις , καταγραφει τα με εξαιρετική ευστοχία στο νεο της ποστ η δρακουνα.Αυτο δεν εν κομμα.
Ειναι κουτσοι στραβοι στον αγιο παντελεημονα(βοηθεια μας).
Andreas
Xenia, eipamen sou oulloi oti en tha ertoumen tziai esu epimeneis na mas kouvaliseis. Krima pou ekapsan ton Skaravaio 2 meres prin tes ekloges tziai en esheis pkion kentro gia xalaro potaki kai 'sovari' suzitisi me psifoforous. Mporeis na metafertheis sta sfinakia opos kamnoun oi alloi tou kommatos sou.
Krima, episis, ta tosa xronia 'ellinikis' paideias ston DHSY. Ta ellinika sou 3 einai. Diloneis parousa, theleis na peis.
Ego damai, parolo pou se rotisan diafora, en se eida na apantas me kamia thesi. Oullo pellares laleis pou nomizeis oti en tziai cool. Tziai se tzeina pou grafeis, ta opoia thkiavazo, en thoro pouthena tin anatropi. Pou ti mia, en theseis pou gia mena en autonoites tziai tes opoies en tha mporeseis potte na tes peraseis logo tou akratou suntiritismou tou xorou sou. Pou tin alli, otan kamneis antipoliteusi, o logos sou en toso ksulinos idios me olous tous allous sunipopsifious sou. Anthrakas o thisauros.
Post a Comment
<< Home