Άσκηση νεύρων
Θέλετε να πάρετε μια πληροφορία από κυβερνητική υπηρεσία. Δεν είσαστε σίγουροι ποια ακριβώς κυβερνητική υπηρεσία είναι η αρμόδια, πάντως είναι κυβερνητική. Ούτε καν βιάζεστε. Το θέμα δεν είναι επείγον.
Τηλεφωνείτε randomly στο κεντρικό τηλέφωνο της υπηρεσίας που vaguely υπολογίζετε ότι θα είναι η σωστή. Το τηλεφωνικό κέντρο σας πασάρει παρακάτω, no questions asked. Νιώθετε μια ικανοποίηση ότι ιγκώσατε τη σωστή υπηρεσία.
Λάθος.
Ο λειτουργός στον οποίο ακολούθως μιλάτε, σας πληροφορεί ότι λάθος, δεν είναι αυτή η αρμόδια υπηρεσία αλλά νη μην ανησυχείτε, θα σας δώσει το όνομα της κυρίας Σωτηρούλας σε άλλη υπηρεσία που είναι μάλλον η σχετική και θα σας βοηθήσει.
Τηλεφωνείτε στην κυρία Σωτηρούλα.
Η κυρία Σωτηρούλα κάπου έχει πάει και δεν απαντά το τηλέφωνο (toilet, για καφέ, άγνωστο). Δοκιμάζετε μετά από 15 λεπτά. Η κυρία Σωτηρούλα απαντά το τηλέφωνο και σας εξηγεί τι να κάνετε και που να τηλεφωνήσετε διότι δεν είναι αυτή ακριβώς η υπεύθυνη αλλά να μην ανησυχείτε, η κυρία Κούλλα στο διπλανό τμήμα είναι πιο σχετική.
Τηλεφωνείτε στην κυρία Κούλλα.
Η κυρία Κούλλα καταλαβαίνει τον πόνο σας και σας πληροφορεί ότι αυτό που θέλετε, δεν πρέπει να το ψάξετε σε κυβερνητική υπηρεσία αλλά στον οικείο Δήμο σας.
(Σημειώστε ότι κάθε φορά λέτε όπως το ποίημα αυτό που θέλετε να ρωτήσετε και κατατοπίζετε σχετικά το συνομιλητή σας. Μέχρι τώρα κατατοπίσατε σχετικά 4 άσχετα άτομα. Όλα ευγενέστατα.)
Τηλεφωνείτε στο κεντρικό τηλέφωνο του οικείου Δήμου και ο ένας λειτουργός σας πασάρει στον άλλο μέχρι που καταλήγετε στην σχετική κυρία Μαρούλα η οποία σας πληροφορεί ότι λάθος, δεν είναι ο Δήμος ο σχετικός αλλά η δεύτερη κυβερνητική υπηρεσία με την οποία μιλήσατε. Η κυρία Μαρούλα σας λέει να μην ανησυχείτε, θα σας δώσει το τηλέφωνο της κυρίας Σωτηρούλας που είναι σχετική και θα σας εξυπηρετήσει.
Αρχίζετε να ανησυχείτε.
Τηλεφωνείτε της κυρίας Σωτηρούλας. Ναι, είναι η ίδια κυρία Σωτηρούλα με την οποία μιλήσατε πιο πάνω. Της εξηγείτε ότι σύμφωνα με τις πολύ έγκυρες πληροφορίες της κυρίας Μαρούλας στο Δήμο, ΕΚΕΙΝΗ είναι η πιο σχετική να σας βοηθήσει.
Η κυρία Σωτηρούλα σας εξηγεί ότι μάλλον φταίτε εσείς που δεν της εξηγήσατε καλά από την αρχή τι θέλατε. Δεν πειράζει όμως, είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Σας πληροφορεί ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες βρίσκονται στη νέα super duper ιστοσελίδα του κυβερνητικού τμήματος, complete με σχετικές φόρμες και φωτογραφίες. Σας δίνει το address και κλείνετε το τηλέφωνο ικανοποιημένη. Κάνατε 20 τηλεφωνήματα, μιλήσατε με 12 λειτουργούς αλλά βρήκατε αυτό που ψάχνατε.
Ανοίγετε τον υπολογιστή και πληκτρολογείτε το σχετικό address.
Η ιστοσελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή. Sorry για την ταλαιπωρία.
…. Μόλις αλλάξατε γνώμη. Δεν θέλετε πλέον να πάρετε καμία πληροφορία. Δεν σας ενδιαφέρει.
Τηλεφωνείτε randomly στο κεντρικό τηλέφωνο της υπηρεσίας που vaguely υπολογίζετε ότι θα είναι η σωστή. Το τηλεφωνικό κέντρο σας πασάρει παρακάτω, no questions asked. Νιώθετε μια ικανοποίηση ότι ιγκώσατε τη σωστή υπηρεσία.
Λάθος.
Ο λειτουργός στον οποίο ακολούθως μιλάτε, σας πληροφορεί ότι λάθος, δεν είναι αυτή η αρμόδια υπηρεσία αλλά νη μην ανησυχείτε, θα σας δώσει το όνομα της κυρίας Σωτηρούλας σε άλλη υπηρεσία που είναι μάλλον η σχετική και θα σας βοηθήσει.
Τηλεφωνείτε στην κυρία Σωτηρούλα.
Η κυρία Σωτηρούλα κάπου έχει πάει και δεν απαντά το τηλέφωνο (toilet, για καφέ, άγνωστο). Δοκιμάζετε μετά από 15 λεπτά. Η κυρία Σωτηρούλα απαντά το τηλέφωνο και σας εξηγεί τι να κάνετε και που να τηλεφωνήσετε διότι δεν είναι αυτή ακριβώς η υπεύθυνη αλλά να μην ανησυχείτε, η κυρία Κούλλα στο διπλανό τμήμα είναι πιο σχετική.
Τηλεφωνείτε στην κυρία Κούλλα.
Η κυρία Κούλλα καταλαβαίνει τον πόνο σας και σας πληροφορεί ότι αυτό που θέλετε, δεν πρέπει να το ψάξετε σε κυβερνητική υπηρεσία αλλά στον οικείο Δήμο σας.
(Σημειώστε ότι κάθε φορά λέτε όπως το ποίημα αυτό που θέλετε να ρωτήσετε και κατατοπίζετε σχετικά το συνομιλητή σας. Μέχρι τώρα κατατοπίσατε σχετικά 4 άσχετα άτομα. Όλα ευγενέστατα.)
Τηλεφωνείτε στο κεντρικό τηλέφωνο του οικείου Δήμου και ο ένας λειτουργός σας πασάρει στον άλλο μέχρι που καταλήγετε στην σχετική κυρία Μαρούλα η οποία σας πληροφορεί ότι λάθος, δεν είναι ο Δήμος ο σχετικός αλλά η δεύτερη κυβερνητική υπηρεσία με την οποία μιλήσατε. Η κυρία Μαρούλα σας λέει να μην ανησυχείτε, θα σας δώσει το τηλέφωνο της κυρίας Σωτηρούλας που είναι σχετική και θα σας εξυπηρετήσει.
Αρχίζετε να ανησυχείτε.
Τηλεφωνείτε της κυρίας Σωτηρούλας. Ναι, είναι η ίδια κυρία Σωτηρούλα με την οποία μιλήσατε πιο πάνω. Της εξηγείτε ότι σύμφωνα με τις πολύ έγκυρες πληροφορίες της κυρίας Μαρούλας στο Δήμο, ΕΚΕΙΝΗ είναι η πιο σχετική να σας βοηθήσει.
Η κυρία Σωτηρούλα σας εξηγεί ότι μάλλον φταίτε εσείς που δεν της εξηγήσατε καλά από την αρχή τι θέλατε. Δεν πειράζει όμως, είναι εδώ για να σας βοηθήσει. Σας πληροφορεί ότι όλες οι σχετικές πληροφορίες βρίσκονται στη νέα super duper ιστοσελίδα του κυβερνητικού τμήματος, complete με σχετικές φόρμες και φωτογραφίες. Σας δίνει το address και κλείνετε το τηλέφωνο ικανοποιημένη. Κάνατε 20 τηλεφωνήματα, μιλήσατε με 12 λειτουργούς αλλά βρήκατε αυτό που ψάχνατε.
Ανοίγετε τον υπολογιστή και πληκτρολογείτε το σχετικό address.
Η ιστοσελίδα βρίσκεται υπό κατασκευή. Sorry για την ταλαιπωρία.
…. Μόλις αλλάξατε γνώμη. Δεν θέλετε πλέον να πάρετε καμία πληροφορία. Δεν σας ενδιαφέρει.
12 Comments:
niotho ton pono sou...
makari na itan mono i kivernisi etsi...distixos en ouloi pou exoun polla tmimata pou en etsi
ekaman mou to j emenan big time touton... mallon ekaman to oullou tou kosmou pou gives a fuck je pou en vasizetai se jina pou tou eipen i koumera tou/synadelfissa tou/ arfi tis kollitis tis symfoititrias tis xaderfis tou kok...
ama paeis na deis tis fatses tis kathe koulas &sotiroullas tha katalaveis giati oxi mono i diki sou douleia, alla kammia douleia den ginetai sosti!!
αυτό ακριβώς το πράμα το έζησα με ημικρατικό οργανισμό... στο τέλος θέλεις απλά να τους τηλεφωνήσεις για να τους ξεχέσεις!
Καλό και βγαλμένο απ'τη ζωή :)
Η ιστοσελίδα Κυβερνητική Πύλη Διαδικτύου είναι θεόσταλτο δώρο σε τέτοιες περιπτώσεις γιατί ίσως σε στείλει στην σωστή υπηρεσία απ΄την αρχή... με την προϋπόθεση πάντα ότι συμφωνεί η κα. Μαρούλα η κα Σωτηρούλα κι όλες οι άλλες :)))
By the way σίγουρα βοηθά να ξέρεις κι εσύ τι θέλεις ακριβώς και να επαναλαμβάνεις επακριβώς τα ίδια σε όλες τις κυρίες με ονόματα σε -ούλα.
Good luck!! ;)
Την Κυβερνητική Πύλη τη χρησιμοποιώ συνέχεια και μου έχει λύσει τα χέρια!
Τι τίτλο έβαλα πάνω από τη λίστα με τέτοιες Ιστοσελίδες;
Για πολλές Μπούφλες!
Ζούμε σε ένα κράτος όπου παίρνουν στα μουλωχτά αποφάσεις για χαράτσι (βλέπε φόρος για όμβρια ύδατα / πεζοδρόμια / ανακατασκευή δρόμου) και η κυβέρνηση επαναπαύεται με τη δικαιολογία "αφού το ανακοινώσαμε στην επίσημη Εφημερίδα του Κράτους".
Η Κυβερνητική Πύλη μπορεί να σου δώσει κάποια κατεύθυνση, δεν είναι όμως λίγες οι φορές που πολύωρες έρευνες καταλήγουν ακριβώς σε αδιέξοδο.
Καλά σε εσάς απαντούν τα τηλέφωνα??!! Επειδή εγώ τρω ούλλη μου τη μέρα για να μου απαντήσει η πρώτη κυρία της ιστορίας και για να γίνει το σενάριο που περιγράφεις παίρνει μου μιαν ολόκληρην εβδομάδα.
Δύο διαφορές διέκρινα σε σχέση με τα δικά μας τα ελληνικά χάλια:
α) Οι κυρίες Κούλλες, Σωτηρούλλες, Αντρούλλες και Σούλλες είναι ευγενέστατες (είχα αρκετά πάρε δώσε με ΑΗΚ, ΑΤΗΚ, Κ.Α., δήμο Στροβόλου κλπ. κατά το παρελθόν). Στην Ελλάδα δυστυχώς δεν ισχύει αυτό, και στην απίθανη περίπτωση που πέσεις σε τέτοιο ευγενικό υπάλληλο, είτε θεωρείς ότι έπεσες σε εξαιρετικό υπάλληλο ο οποίος υπερέβαλλε των υποχρεώσεών του, είτε δεν θα τον ξανακούσεις, γιατί την επόμενη φορά το σύστημα και οι συνέδελφοί του θα τον έχουν κάνει τα ίδια σκατά με εκείνους.
β) Ίντερνετ; Το ελληνικό δημόσιο δημιουργεί τις υποδομές, αλλά οι λειτουργοί του απλά τις αγνοούν γιατί όταν προσλαμβανόταν ο λειτουργός αυτά τα πράγματα δεν υπήρχαν και φυσικά από τη στιγμή που προσλαμβάνεσαι, αν δεν έχεις φιλοδοξίες, δεν ασχολείσαι με την πρόοδο. Ας πάει να πνιγεί ο πολίτης κι ας μάθει μόνος του!
giati den pas sto radio_arvila drakouna???
tha eiste to teleio team!! :)
Από την άλλη όταν ο κάθε Πάμπος Πάμπου σε παίρνει τηλέφωνο για να σε ρωτήσει για τα πιο απίθανα πράγματα ή να βγάλει τα απωθημένα του τότε αντιλαμβάνεσαι ότι είναι αμφίδρομη η σχέση. Σωτηρούλλες υπάρχουν και στην άλλη γραμμή του τηλεφώνου.
Ξεκίνησα να γελάω στο: "Θέλετε να πάρετε μια πληροφορία από κυβερνητική υπηρεσία"...
Φταίει που είμαι από Ελλάδα;
Post a Comment
<< Home