Tuesday, September 23, 2008

I eat therefore I am

Η κουκλάρα περπάτησε. Αυτό είναι μια πάρα πολύ καλή εξέλιξη διότι η μέση μου είχε αρχίσει να διαμαρτύρεται από το κουβάλημα και δημιουργήθηκαν ποντίκια στα χέρια μου. Μέχρι και τα βαζάκια της κουζίνας μπορώ και ανοίγω πλέον μόνη μου. Τα μπράτσα μου μοιάζουν με αυτά της Madonna μετά από ασκήσεις yoga και pilates.

Αυτό δεν είναι κακό.

Εφόσον έχει πέσει η θερμοκρασία (κατά μισό βαθμό, πράγμα που μας κάνει αυτόματα να θεωρούμε ότι τάχα μου μπήκε το φθινόπωρο), είπαμε να αρχίσουμε σιγά σιγά τις εκδρομές στο βουνό.

- Εγώ είχα υπόψη μου κάτι σε πικνίκ στην πιο ψηλή κορυφή, χαμένοι μέσα στο δάσος, κάτι σε «Μελωδία της Ευτυχίας» με λιγότερο γρασίδι. Οκ, και χωρίς την κιθάρα και τα ρούχα από κουρτίνες.

- Ο Έτερος είχε υπόψη του κάτι σε ημιορεινό οικογενειακό κέντρο (που κάνει καλό φαί) με εύκολη πρόσβαση για να επιστρέψουμε πίσω νωρίς και να μην ξεχειλωθούμε.

- Η κουκλάρα δεν έχω ιδέα τι είχε υπόψη της διότι ακόμα δεν μιλά, αλλά όταν μιλήσει είμαι σίγουρη ότι θα έχει και αυτή άποψη επί του θέματος.

Στο τέλος αποφασίσαμε να πάμε να φάμε σε κέντρο (για να μην κουβαλούμε όλα τα υπάρχοντα μας μέσα σε τάπερ) και μετά να κάτσουμε για πικνίκ καφέ στο δάσος. Να δει και η κουκλάρα λίγη φύση να ανοίξει το μάτι της.

Παραβλέψαμε μια μικρή λεπτομέρεια.

Για την κουκλάρα, δεν κάνει καμία διαφορά αν η φύση είναι μια γλάστρα, 2 τετραγωνικά μέτρα χώμα, ή μια ολόκληρη βουνοκορφή με πεύκα.

Για την κουκλάρα όλα αυτά σημαίνουν:

Πέτρες! (που μπορώ να βάλω μέσα στο στόμα μου)
Ξύλα! (που μπορώ να βάλω μέσα στο στόμα μου)
Χώμα! (που μπορώ να βάλω μέσα στο στόμα μου)

Έχει ήδη φάει άμμο από τις παραλίες όλης της ελεύθερης Κύπρου. Μόνο αν επιβραδύνεις την ταχύτητα σε στυλ Matrix μπορείς να την προλάβεις. Καιρός να αρχίσει να δοκιμάζει την ενδοχώρα.

Υποθέτω περνά μια ακόμα φάση. Τη φάση του «ότι-δεν-σπάζω-το-βάζω-στο-στόμα-μου-για-δοκίμασε-να-με-σταματήσεις-αν-μπορείς».

Είναι δείγμα μελλοντικής μεγαλοφυΐας, δεν το συζητώ.

8 Comments:

At 23 September, 2008 10:50, Blogger Αχάπαρη said...

min anisixeis drakouna otan tha milisei i kouklara tha stamatisei na troei xomata kai tha mila akatapausta. tote to pio pithanon einai na nostalgiseis ton kairo pou etroe xomata.

 
At 23 September, 2008 14:16, Anonymous Anonymous said...

Eτοιμάστου να απαντήσεις πολλά 'γιατί'! :)

 
At 23 September, 2008 14:19, Blogger Loukianie said...

και ναι...θα συμφωνήσεις με το να τρώει χώμα [αν δεν εν χώμα έστω να τρώει παρά να μιλά συνέχεια!!]

 
At 23 September, 2008 14:43, Anonymous Anonymous said...

παντως πρόσεχε γιατί μια φορά είδα εναν μωρό που ήπιε πετρέλαιο της λάμπας...τζαι οι γιατροί του A&E επασάραν το παρακατω

be veeerrrryyyyyyy careful.

 
At 23 September, 2008 15:16, Blogger Aceras Anthropophorum said...

Xa xa!! Βάσταξε, ακόμα να νώσεις τους μυς των ποδιών σου τωρά που επαρπάτησεν τζιαι θα πρέπει να την βουράς που πίσω. Άσε για τα αντανακλαστικά σου που πρέπει να είναι 300% πιό παρόντα για να προλαμβαίνεις ιστορίες όπως αυτές που διηγήται η ρόουμ. Διότι να είναι σίουρη, την ημέραν που θα ξιχάσεις μέσα στην τσάντα σου έναν όποιοδήποτε χάπιν τζιαι θα ξιχάσεις την τσάνταν κάπου που την φτάννει, θα το φάει για κουφεττούαν.

 
At 23 September, 2008 15:37, Blogger Pelloplasma said...

Ate...kairos na valis kleidonies se oti ermaraki kouzinas, mpaniou, diadromou, domatiou ke opoudipote allou.

Ospou na tin stamatiseis pou na piani kati pou en prepi na ena pieni na piani to allo.

A nai je ta mwra en exoun stopper sta podia tous. Opou pienoun, pienoun trexontas je stamatoun mono aman ppesoun:P

 
At 23 September, 2008 18:33, Blogger stalamatia said...

Κουράγιο μάνα Δρακούνα θα τρέξεις πολλά χιλιόμετρα .Νάναι καλά η κουκλάρα σου να τρέχει.

 
At 24 September, 2008 03:11, Anonymous Anonymous said...

Lol! Έφυρες με...
Ξέρω. Τωρά γελώ, που εννα κάμω κοπελούθκια εννα καταλάβω....

Πάντως αθθυμούμαι την γιαγιά μου που πρόσεχε τον αρφό μου τον μιτσή.
Όποτε της ελαλούσα ότι κάτι παράξενο τρώει, έποιανεν ύφος γνωστικόν τζαι λαλούσεν μου με ήρεμη φωνη... "Αφηστον... Να ανοίξει το φως του"..

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.