Friday, May 27, 2011

Drama Queen

Θα έχετε ίσως προσέξει στις ειδήσεις και στα ελληνικά blogs το κίνημα των Ισπανών στις πλατείες και από προχθές κάτι παρόμοιο συμβαίνει και στην Ελλάδα. Είναι κίνημα ελεύθερων, αγανακτισμένων πολιτών, αγανακτισμένων με την οικονομική κατάσταση, τη χρεοκοπία των χωρών τους, τη διαφθορά, την έλλειψη προοπτικής και μέλλοντος.

Οι εικόνες που είδα από τη χθεσινή συνάντηση στο Σύνταγμα είναι πραγματικά εντυπωσιακές. Δεν μιλάμε για οργανωμένη διαδήλωση συνδικάτων, συντεχνιών ή κάποιου κόμματος που έχει το μηχανισμό και τον τρόπο να κατεβάσει κόσμο στο δρόμο. Μιλάμε για αυθόρμητη εκδήλωση που διαδόθηκε με sms και μέσω του internet. Τόσοι άνθρωποι να κινητοποιηθούν μη-οργανωμένα είναι (για μένα) εντυπωσιακό.

Νομίζω θα έπρεπε να μας προβληματίσει αυτή η κίνηση. Διαφθορά και έλλειψη προοπτικής και κατεστημένο υπάρχει και στην Κύπρο αλλά προφανώς εμείς δεν είμαστε (ακόμα) τόσο απελπισμένοι όσο οι Έλληνες.  

Αντίθετα, τα ΜΜΕ στην Κύπρο ασχολούνται με το τι θα κάνει ο Κουλίας, ποιον θα υποστηρίξει και ποιος θα γίνει επόμενος Πρόεδρος της Βουλής. Το πολιτικό μας σύστημα «κρέμεται» από τα χείλη του κάθε μικροπολιτικού που ζει τα 10 λεπτά φήμης του.

Να και αν ακολουθήσει το κόμμα του, να και αν δεν το ακολουθήσει.



Σκέφτηκα και άλλο λόγο που εμείς οι Κύπριοι δεν βγαίνουμε στους δρόμους. Δεν έχουμε πλατείες και ακόμα και αν είχαμε, δεν έχουμε την κουλτούρα της πλατείας (να τη χρησιμοποιούμε σαν χώρο σύναξης). Κάτι δείγματα που υπάρχουν, προς το παρόν ανακαινίζονται. Ο μόνος χώρος στη Λευκωσία που χρησιμοποιείται σαν πλατεία (με την έννοια της πλατείας) -η Φανερωμένη-, έχει σοκάρει τους συντηριτικούς που θυμήθηκαν την ευπρέπεια γύρω από την εκκλησία. Διότι αν είσαι νύφη και κατεβαίνεις από τη λιμουζίνα με το ξώπλατο, το νυχούδι το βαμμένο να ξεπροβάλλει που το πέδιλο με τα στρασάκια και 3 χέρια σουβά στο πρόσωπο, δεν έχει πρόβλημα ευπρέπειας. Άμα κρατάς όμως μια κιθάρα, βεβηλώνεις το χώρο.


Reading material: "Streetlife: The Untold History of Europe's Twentieth Century -Leif Jerram-

52 Comments:

At 27 May, 2011 09:58, Anonymous ματιλτα said...

Η Αδβελέρ που ήρτε στην Κύπρο είπε δώστε μπάλες στα κορίτσια να βγουν να παίξουν στες πλατέες.

Να μάθουν να διαπραγματεύοντε τον δημόσιο χώρο.
Για να μάθουν τον διεκδικούν το δημόσιο χώρο και κατεπέκταση τον ΔΗΜΟΣΙΟ ΛΟΓΟ.

 
At 27 May, 2011 10:11, Anonymous Anonymous said...

εβλεπά τωρά φωτογραφιές και εσκέφτουμου το ίδιο πράμα..έχει 5 χρόνια που έφυα που Ελλάδα,ε που τες λίες φορές που είπα ότι θα ήθελα να ήμουν και γω για να το ζήσω..


Μαρία

 
At 27 May, 2011 10:20, Blogger CRITIC said...

Να μας ζήσει ο Ιωνάς που βλέπει πλατεία Φανερωμένης και φαντάζεται Εξάρχεια και η Μαύρου που ήθελε να απαγορεύσει την κατανάλωση αλκοόλ στις πλατείες. Πήρε το παράδειγμα της από την Βουλγαρία. Δεν έχουμε το παραμικρό λάθος.

 
At 27 May, 2011 12:40, Blogger the Idiot Mouflon said...

Μαντάμ Δρακούνα,

Καλές οι διαδηλώσεις αλλά αυτό το "αμαρκέ" δεν είναι πάντα αθώο. Εύκολα μπορεί να προκύψει μια "νέα μάρκα" (δλδ. παλαιά με αμφίεση) και να συμπαρασύρει πολλούς αχάπαρους.

Και οι Άραβες διαδήλωναν ... και βρήκαν μερικοί να πουν για "επανάσταση του λαού"... όταν όμως πλάκωσαν τα βομβαρδιστικά του ΝΑΤΟ... οι μεν ευκολόπιστοι έτρεχαν να τα μαζέψουν... οι δε Άραβες απλά έτρεχαν.

 
At 27 May, 2011 12:47, Blogger drakouna said...

Ναι αλλά συμφωνείς ότι οι κινητοποιήσεις θα έπρεπε να μας απασχολούν λίγο παραπάνω από το τι θα κλάσει ο Κουλίας?

 
At 27 May, 2011 12:53, Blogger the Idiot Mouflon said...

Ναι. Με μια παρατήρηση. Δυστυχώς... τα χνώτα των διαδηλωτών στην Ελλάδα... δεν φτάνουν ως εδώ για να καλύψουν την οσμή.

Ωιμέ!

 
At 27 May, 2011 14:50, Blogger Disdaimona said...

απλά να αναφέρω μια μικρή "λεπτομέρεια". Ολοι μα ολοι μα όλοι όσοι σκίζονται υπερ του μνημονίου, υποστήριξαν την "ειρηνική" διαδήλωση.

πολιτικοί, ΜΜΕ, παράγοντες, κινήσεις πολιτών.

μια αλλη μικρή λεπτομέρια είναι πως μετά από ένα χρόνο μνημονίου η Ελλάδα χρωστά + 42 δις επιπλέον από αυτά που χρωστούσε.

πρέπει όμως να πληρώσουμε-αυξάνουμε το χρέος-πουλήσουμε τη χώρα-παραδόσουμε την εθνική κυριαρχία, για να μεν μας λαλούν τζαι ταραξίες,αντιδραστικούς!

τώρα αν οι Ελληνες θεωρούν ότι θα αναχαιτήσουν το αγγούρι του ΔΝΤ που βρίσκεται ξέρετε που, με το να πετάν ειρηνικά μπαλόνια στον ουρανό, δικαίωμα τους.

και αυτό το φρούτο του απολιτικ που προβάλεται ως σύγχρονο Υπεράνω δεν είναι τίποτε άλλο από την αντανάκλαση του γεγονότος πως ο Ελληνας έχει χεστεί εντελώς από τα μέτρα καταστολής τζαι σέρνεται χαμέ παρακαλώντας!

 
At 27 May, 2011 14:53, Blogger Disdaimona said...

...αλλά η γνωστή μαγκιά κλανιά του καλαμαρά θέλει το φαντασιακό της.

πως τωρά γίνεται επανάσταση.

ναι, καλά, άκου την που έρκεται με τους ασχετίστας, χεσίστας...

 
At 27 May, 2011 15:00, Anonymous Anonymous said...

Ειναι πιο σημαντικο να παεις να ψηφισεις παρα να διαδηλωσεις. Που την μια δεν παν να ψηφισουν που την αλλη διαμαρτυρονται

 
At 27 May, 2011 15:53, Anonymous Anonymous said...

to na min paeis na psifiseis einai morfi diamartirias. to pososto "apousias" oso kai ta "lefka" tha eprepe na paizoun rolo stin katagrafi tou apotelesmatos.

 
At 27 May, 2011 16:03, Blogger drakouna said...

Η Disdaimona αλόπως δκιαβάζει Radical Desire :)

 
At 27 May, 2011 16:08, Blogger evroskarseras said...

Το θέμα με τες πλατείες όπου βρεθώ τζαι όπου σταθώ τα τελευταία 6 χρόνια λαλώ το. εσυζήτησα τζαι με επίδοξους βουλευτές τζαι μιαν ικανοποιητική απάντηση δεν έπιασα. Ούτε που δεξιούς ούτε που αριστερούς ούτε που κανέναν. ΦΟούνται τες πλατείες δαμέσα. Τζαι οι πολιτικοί, τζαι οι τρέντυ (το κολάνι πιάνει καμπόσους μέσα τζαι όι μόνο τζίνους που ξημερώνουνται μεστα κλαπ, εννοώ τους πόζερ), τζαι ο κόσμος. Ο κόσμος νομίζει πως αν πάεις στην πλατεία να κάτσεις πάστο παγκούι εννα τραβήσεις ένεση ή εννα πουλήσεις κοκαίνη. Ρε φίλε μου θέλω να φκώ που το σπίτι αλλά να μεν πάω κάπου συγκεκριμμένα διότι εβαρήθηκα τους, θέλω να πάω κάπου να περπατήσω, να δω μιαν υπαίθρια έκθεση, να μαλακιστώ δημοσίως ένιγουέι.

 
At 27 May, 2011 16:51, Blogger Demetris said...

(Standing Ovation)

 
At 27 May, 2011 17:12, Blogger Disciple said...

λαλείς να εν για αυτό που καθυστερεί η πλατεία Ελευθερίας;

 
At 27 May, 2011 17:30, Anonymous Anonymous said...

Το οτι η αποχη εν μορφη διαμαρτυριας λαλε το ωσπου να το πιστεψεις.

Οσοι απεχετε ειστε αξιοι της μοιρας σας. Ποτε η αποχη αλλαξε τον κοσμο?

 
At 27 May, 2011 17:34, Blogger evroskarseras said...

@ pou panw anonymous:

akhhhmm en en egw pou grafw se blog anomyma.

en en h apoxh pou kamnei thn diafora, en h skepsh j h diaforopoihsh pou th norma. thn norma vlepoumen thn ka8hmerina j ta apotelesmata ths. ti allo miniskei ? prosoxh sthn le3h SKEPSH. le3h kleidi edw einai h "ΣΚΕΨΗ".

 
At 27 May, 2011 17:39, Anonymous Anonymous said...

Προσεχε να μεν παθεις τιποτε που την πολλη την σκεψη.

Εσυ γραφεις επωνυμα δηλαδη τωρα? Ο θεος να σε ελεησει

Σε ποια χωρα η αποχη, σορρυ η διαφοροποιηση που τη νορμα, εβελτιωσε τη κατασταση?

 
At 27 May, 2011 17:47, Blogger evroskarseras said...

@anw/epwnymous: ton ex8riko/eirwniko sou tono den mporw na katalavw. sygxwra me an lan8anomai. xrhsimopoiw ena onoma to opoio syndeetai se logariasmo. alliws eisai apla ena post se ena blog. elpizw na katalavaineis to nohma ths epwnymias opws ekfrazetai diadiktyaka. nai to evripides karseras en to alh8ino mou onoma.

gia na apanthsw sto prwto 8ema pou 8igeis oson afora thn skepsh pou kamnw proswpika, einai 8ema proswpiko kai monon posh zhmia mporw na pa8w apo thn skepsh/aperiskepsia. Epishs na se parakalesw na mhn ekfereis attofia apopsh gia atoma pou den gnwrizeis mias kai eisai kai anwnymos.

gia na apanthsw sto trito 8ema pou 8igeis: pantws oi se touthn h thn ellada. 20 xronia epshfizan tes idies yposxeseis pou diaforetika gaidourka.

Y.G: apanthseis en apanthseis, men perimeneis apanthsh, na propa8eis na nikhseis syzhthsh sto internet, poso mallon me anwnymo, einai san ta vyzia panw se kalogria - axreiasta.

 
At 27 May, 2011 17:56, Blogger Disdaimona said...

η disdaimona προσέχει τι διαβάζει πάντα! :)

 
At 27 May, 2011 18:54, Blogger Anef_Oriwn said...

Όταν και στον Πρετεντέρη «ΑΡΕΣΑΝ αυτές οι πλατείες» [link: http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=136&artID=4632861], και ΜΑΣ περιγράφει τις εκδηλώσειος των “Αγανακτισμένων” λες και οι άνθρωποι πήγαν για εκδρομή εκεί, νομίζω πως κάτι ΔΕΝ γωνιάζει!!!

 
At 27 May, 2011 19:43, Blogger Unknown said...

well said.

 
At 27 May, 2011 20:30, Anonymous misharos said...

respect

 
At 27 May, 2011 21:46, Anonymous Anonymous said...

Giati den pouloun tis arfaes tziai tis gynaitzes toys oi manokalamaraes...afou oules poutanes einai,na mazepsoun tziai kanena evro,oi ksymarismenoi,zitianoi tis evropis.ate olan me tous ksilimenous.perki moy psofisoun ouloi. poustoratses.

 
At 27 May, 2011 21:47, Anonymous Anonymous said...

Πολύ ενδιαφέρουσα η αντίδραση της Δεισδαιμόνας! «Ασχετίστας» αποκαλεί τους διαδηλωτές! Δεν έχω ενδιατρίψει πολύ στο θέμα, αλλά αντιλαμβάνομαι πως το χαρακτηριστικό αυτών των διαδηλώσεων είναι ο υπερεθνικός, ο υπερκομματικός και ο αταξικός χαρακτήρας. Αυτά έχουν προκαλέσει την συνήθη παρανοϊκή μήνιν των ακροδεξιών κύκλων, Δείτε αυτό:

http://antiparakmi.blogspot.com/2011/05/bloggers.html

Οι ακροδεξιοί μιλούν (φυσικά) για διεθνή συνομωσία με στόχο να υποβαθμιστούν τα έθνη από μια παγκόσμια διακυβέρνηση, μπλέκουν τον Σόρος, και δεν συμμαζεύεται!

Προφανώς όμως οι εκδηλώσεις προκαλούν αντίδραση και στην αριστερά!

Εκτός από τη Δεισδαιμόνα, και ο Ανεφ βλέπει προφανώς με επιφύλαξη τις εκδηλώσεις, γιατί λέει, αρέσουν στον … Πρετεντέρη!

Γιατί να μην αρέσουν όμως; Από τα λίγα που ξέρω τα συνθήματα των αγανακτισμένων είναι όντως λίγο απολιτικά, λίγο αφελή, λίγο αταξικά, δεν προβάλλουν την ανωτερότητα του έθνους των ελλήνων – και κινούνται σχεδόν αποκλειστικά στο χώρο του ανέφικτου. Είναι δηλαδή μια αυθόρμητη και ανθρώπινη έκφραση δυσαρέσκειας για όσους πραγματικά δυσκολεύονται, πέραν κομμάτων, τάξεων και εθνών!

Ε, αυτό προφανώς δεν ταιριάζει σε όσους προτιμούν το εθνικιστικό ή ταξικό καλούπωμα!

Βίβα αγανακτισμενίστας!

Στροβολιώτης.

 
At 27 May, 2011 22:34, Anonymous Anonymous said...

Εχουν αιτηματα τα παιδια? Πως σχεδιαζουν να τα πετυχουν? Συμφωνουν στα αιτηματα που εχουν και στο τροπο που θα τα επιτυχουν? Εχουν ηγετη?
Αν καμουν κομμα θα καταφερουν να συνεννοηθουν ή θα λαλει ο καθενας το μακρυ τζιαι το κοντο του? Τζιαι αν καμουν κομμα θα καταφερουν να μπουν στη βουλη?

Πως σχεδιαζουν να βελτιωσουν την οικονομια τζιαι το βιοτικο επιπεδο εν μεσω κρισης?

Δυστυχως αρκησες να ξυπνησεις Ελληνα. Ευτυχως που υπαρχει το ΑΚΕΛ γιατι σημερα θα ημασταν τζιαι μεις Ελλαδα

 
At 27 May, 2011 23:15, Anonymous Anonymous said...

Giati den pouloun tis arfaes tziai tis gynaitzes toys oi manokalamaraes...afou oules poutanes einai,na mazepsoun tziai kanena evro,oi ksymarismenoi,zitianoi tis evropis.ate olan me tous ksilimenous.perki moy psofisoun ouloi. poustoratses.

Αυτοκτονα ηλίθιε...

 
At 27 May, 2011 23:24, Anonymous Anonymous said...

27 May, 2011 22:34 Ανωνυμε

Δηλαδη τωρα που δεν ειμαστε ελλαδα εν καλυτερα.

Το ακελ εκαμε την 2η μεγαλυτερη προδοσια για την Κυπρο μετα την ΕΟΚΑ Β με την σταση του στο σχεδιο αναν.

οποτε τις κομματικες σου τρολιες αλλου...

Βαθυ Μωβ

 
At 27 May, 2011 23:28, Anonymous Anonymous said...

Επειδη θελεις εσυ να πιαεις την περιουσια σου πισω τζιαι ας μεν λειτουργησει η λυση, πρεπει το ΑΚΕΛ να καταδικασει το συνολο για να καλοπερνας εσυ?

Βλακα δεξιε

 
At 27 May, 2011 23:41, Anonymous Anonymous said...

:)

Το οτι δεν ειμαι με το ακελ καμνει με δεξιο?

σε λυπαμε.

η ηλιθια κομματικη αριθμιτικη σου πλεον απεθανε. Σε τι διαφερεις εσυ απο εναν του ΕΛΑΜ?

Πρωτο μελημα μου ειναι να ενωθει η πατριδα μου και οχι να διαιωνιζετε μια κατασταση που επιτρεπει σε ερυθρα ή κυανα χμερ να πουλουν ανουσια προπαγανδα.

Καμια φορα πριν συρουμε τις μπαρουφες μας καλο θα ηταν να διαβαζαμε την ιδρυτικη διακυρηξη του κομματος μας και να μην αποκτουμε αποψεις στην κερκιδα της ομονοιας (ή του αποελ). Ασχετοι ανθελληνες οι μεν, ασχετοι ελληναραδες οι δε...

Για να σου το πω στη γλωσσα σου μπε μπεεεεεεεεεεεεεεε μπεεεεεεε

Βαθυ μωβ

υγ
δεν εχω περιουσια στα κατεχομενα

συνεχιζω να σε λυπαμε...

 
At 27 May, 2011 23:52, Anonymous Anonymous said...

Προσεχε να μεν παθεις τιποτε που το πολλυ το μαραζι. Πως εννα ενωθει η πατριδα σου με την ακυβερνησια που προεβλεπε το αναν? Εισαι σοβαρος?
Εν τζιαμε που ηταν να εδραιωθει η διχοτομηση μια τζιαι καλη.

Αν δεν ηταν το ΑΚΕΛ ηταν να σου γοραζουν πυραυλους καθε εκλογες τζιαι να σου πλαθουν Αιρ τζετ να πιερωνεις δημοσιους υπαλληλους να καθουντε. Αλλα μπορει να σαι τζιαι συ μες τζινους που εκανονισε ο παπας σου ο Κληριδης

Ατε τζιλα το αμαξουι σου παρακατω.

Βλακα δεξιε

 
At 27 May, 2011 23:54, Blogger Anef_Oriwn said...

@ Βαθυ μοβ,

Το ΛΥΠΑΜΑΙ με άλφα ιώτα!!!

 
At 27 May, 2011 23:57, Anonymous Anonymous said...

εισαι απλα κριμα, αλλα καμνεις με να γελω

λογια λογια λογια κουφια και χωρις ουσια... αν αν αν

πε μου το ποιημα σου...
δε σε αδικω, εκεινο ξερεις εκεινο λες...

αν δεν εχουμε επιχειρηματα επιστρατευουμε τους αφορισμους...δε συμφωνεις μαζι μου αρα εισαι δεξιος

εισαι απλα φασιστας...
ΦΑΣΙΣΤΑΣ!
ΓΚΑΙΜΠΕΛΙΣΚΟΣ!
ΦΕΡΕΦΩΝΟ!

να σου πω και γω ενα ποιημα

αρνακι ασπρο και παχυ...

Βαθυ μωβ

 
At 27 May, 2011 23:59, Anonymous Anonymous said...

Φιλε ανευ τι εχει σημασια? η ουσια ή η ορθογραφια?

Βαθυ Μωβ

 
At 28 May, 2011 00:05, Anonymous Anonymous said...

http://www.youtube.com/watch?v=tym0Edklvto&feature=player_embedded

αυτο για να τελειωνω με τον ακελικο σκυλο-ανωνυμο.

Ενας απλος ανθρωπος με 5 απλες κουβεντες διαλυει τις ανθελληνικες ιδεολογιες των μεν ΑΛΛΑ ΚΑΙ τις φασιστικες ψευτοελληναραδικες φανφαρες των δε

Βαθυ μωβ

 
At 28 May, 2011 10:15, Anonymous Anonymous said...

Βαθυ μωβ γιατι εν ρωτας τζεινους που υποτιθεται εστηριξαν το ανναν να σου πουν γιατι το υπερψηφισαν?
Ως σημερα δικαιολογηση εν εδωκαν και το πιο βασικο συνενωνουν...ακροδεξιες φασιστκες δυναμεις.

2ο (και πιο σημαντικο).
Τι μυνηματα θελουν να δωσουν προς την κυβερνηση ολοι οσοι διαμαρτυτονται ειρηνικα στην ελλαδα?
Συγκεκριμενα ομως αλλιως εν εσιει νοημα.

Andreas

 
At 28 May, 2011 16:04, Anonymous Anonymous said...

Ανδρεα

Να σου πω εγω γιατι το υπερψηφισα γινετε, για τους αλλους δεν ξερω. Γιατι η επανενωση της πατριδας μας εν ο μονος στοχος που πρεπει να εχουμε. τα αλλα εν μαλακιες.

2ο
Δεν ειμαι υπερ του "κινηματος" των "αγανακτισμενων" ιμισh.

Βαθυ μωβ

 
At 28 May, 2011 16:57, Anonymous Steph said...

Δηλαδή Αντρέα και ανώνυμε αύριο που θα έρτει ο Χριστόφιας (αν έρτει) με ένα σχέδιο λύσης παρόμοιο ή και χειρότερο που το σχέδιο Ανάν, εγώ νομίζω, εσείς να πιστέψω ότι δεν θα το υπερψυφήσετε γιατί δεν θα είναι δήθεν λειτουργικό έστω και αν επανενώνει τον τόπο.
Να πιστέψω δηλαδή ότι είσαστε τόσο αφελείς να πιστεύετε ότι θα έρθει καλύτερο σχέδιο λύσης από το προηγούμενο με τις ίδιες συγκυρίες όπως αυτές του 2004?

Μακάρι να βκω ψεύτης τζιαι εσείς σωστοί.
Αλλά μάλλον προς διχοτόμηση βαδίζουμε συντρόφκια τζιαι να με θυμηθείτε.

 
At 28 May, 2011 17:01, Anonymous Anonymous said...

Akokalipsese se h thekls,Ekamense 1 mideniko h thekla http://theklapetridou.blogspot.com/2011/05/idiot-mouflon-disdaimona.html


Thekla - Drakouna = 7-0

 
At 28 May, 2011 20:38, Anonymous Anonymous said...

Προφανως και ΔΕΝ θα το υπερψηφίσω.
Εχω βαλει τις ελαχιστες απαιτησεις για να αποδεκτω το σχεδιο και για να υπάρξει επανενωση (και οι να χαρακτηριζουμε την οποια λυση επανενωση ).

Εν εκαταλαβα.Να χαρισω τη χωρα μου στην Τουρκία?
Εν θωρω ηνταλως αυταρχικα συμπεριφερεται τουτη η τριτοκοσμική χωρα?Να βαλω την Τουρκια πας την κκελε μου , να με υπονομευκει εμενα και την αλλη κοινοτητα , να δημιουργει ζιζανια και μετα να χουμε κανενα εμφυλιο και οριστικη διχοτομηση?

Ρωτηστε τον Mr.Την Πατριδα Ουκ ελαττω Παραδωσω Γλαυκο Κληρίδη για ποιο λογο εδεχτηκε τουτα ουλλα στο τραπεζι του παρε δωσε (συγκεκριμενα δωσε δωσε )και επαιζε μας το που την αλλη Ελληναρας.
Ε, απαντηση ΕΝ θα παρετε.
Να στηριξει ο ιδιος τις πραξεις του εν τα καταφερε.
Γιατι να τον στηριξω εγω?

Ολα τα αλλα ειναι για καταναλωση.


Βαθυ μωβ πε μου οτι θελεις αλλα θα συγκρινω οτι μου πεις βασει της διαθεσης που επιδυκνίει η Τουρκια για λυση.Οι για το τι εσύ πιστευκες ή θελεις να πιστευκεις.


Andreas

 
At 29 May, 2011 11:48, Anonymous Anonymous said...

Ανδρεα

αν εσυ θελεις να φορτωνεις τις ευθυνες σου αλλου (τουρκια,ελλαδα,δησυ ακελ) καλα καμνεις.

Εγω παλε νιωθω υπεθυνος μονο για τον ευατο μου, οποτε το μονο που μπορω να καμω ειναι να σου λαλω "το τι εγω πιστευκω ή θελω να πιστευκω"

Φιλικα
Βαθυ Μωβ

 
At 29 May, 2011 17:37, Anonymous Steph said...

Άρα Αντρέα μου προφανώς ζεις και εσύ με την ψευδαίσθηση της ούτω καλούμενης Ευρωπαϊκής λύσης του Συλλούρη έστω και αν δεν θέλεις να το παραδεχτείς.
Γιατί φαντάζομαι πως αντιλαμβάνεσαι πως καλύτερο σχέδιο που το προηγούμενο και των προηγούμενων του προηγουμένου, μαζί με τις συγκυρίες του 2004 (επαναλαμβάνω) δεν πρόκειται να ξαναδούμε.

Όλα τα άλλα είναι για κατανάλωση, όπως λες και συ.

Α τζιαι η Τουρκία τριτοκοσμική, ξετριτοκοσμική θα ξέρει πάντα να τιμωρεί εκείνους που δεν ξέρουν να εκμεταλλεύονται τις συγκυρίες όταν προκύψουν για το καλό της χώρας τους

 
At 29 May, 2011 22:00, Anonymous Anonymous said...

Βαθύ μωβ
εγω απλα ειπα σου να μου πεις γιατι το ανναν θα ηταν λειτουργικο.Με κουβεντες ευκολες του στυλ οσοι εν το εστηριξαν ειναι μπλα μπλα μπλα εν δειχνει ανθρωπο που ξερει τι ζητα.
Παρεπιπτοντως κανενας αννανιστης εν μου ειπε ΠΟΤΕ το λογο για τον οποιο το ανναν θα αποτελουσε λυση.ΠΟΤΕ.
ΕΤσι τζοιμουμαι ησυχος.

Steph
Προτρεχει η γλωσσα σου (ή μαλλον η γραφή ή η σκεψη σου).
Εγω εμιλησα για τα στοιχειωδη.
Ο συλλουρης θελει τα ευκταια.
Ακου τι λεω και οι τζεινα που θελεις.
Ουτως η αλλως ο συλλορης εν αποδεχεται ΔΔΟ.Εγω αποδεχουμε την.
Anw εαν πεις οτι αποδεχουμε την οποια λυση μου επιβαλει η Τουρκια (ακα προδοτης) μπορεις πλεον να μιλας ελεθερα χωρις καμουφλαρισματα στον λογο σου.
Οσο για το αν θα δουμε η οι καλυτερο σχεδιο , το οτι ΔΕΝ θα δουμε νομιζω το μονο που προσπαθεις να καμεις ειναι να
καταπραυνεις τες τυψεις σου.
Αλλα διαλογος με τον αλλο να ξερει και το μελλον εν γινεται.


Andreas

 
At 30 May, 2011 11:47, Anonymous Steph said...

Τύψεις;!
Τύψεις φίλε μου να νιώθει ο Χριστόφκιας τζια το ΑΚΕΛ που ακόμα μάσιεται να τσιμεντώσει το ναι ιμιsh τζια τελικά τσιμεντώνει την διχοτόμηση.

 
At 30 May, 2011 14:40, Anonymous Ματιλτα said...

320 δισεκατομύρια το δημόσιο χρέος της Ελλάδας
300 δισεκατομύρια οι καταθέσεις Ελλήνων στην Ελβετία μόνο

 
At 30 May, 2011 15:10, Anonymous Anonymous said...

Το να κρίνει και να σχολιάζει κάποιος τα τεκταινόμενα στη δική του χώρα ή σε άλλες χώρες είναι απολύτως θεμιτό. Και φυσικά μπορείς να είσαι υπέρ ή κατά μιας μορφής διαμαρτυρίας, να θεωρείς ότι κάπου βγάζει ή όχι κλπ.. Απλουστευτικά και γενικόλογα συμπεράσματα (που δεν στηρίζονται πουθενά) τύπου ο "τάδε λαός (στην προκειμένη περίπτωση οι καλαμαράες) είναι έτσι ή αλλιώς / πάντα έτσι κάνανε" κλπ. μπαίνουν στην κατηγορία του ρατσισμού.
Στην προκειμένη περίπτωση, δηλαδή σε μια συζήτηση μεταξύ Κυπραίων για την Ελλάδα, η τροπή που έχει πάρει η συζητήση δείχνει επίσης τη συμπλεγματική σχέση των Κυπραίων με τους καλαμαράες.

Να δω σε τι οικονομική κατάσταση θα βρεθεί η Κύπρος αν ποτέ σταματήσει το ξέπλυμα μαύρου χρήματος. Καταλάβετε ότι το πρόβλημα είναι όλης της Ευρώπης, σταματήστε να φέρεστε λες κι είστε ο ομφαλός της γης και μην περιμένετε να κάνουν οι άλλοι επαναστάσεις για εσάς (γιατί, καλά το λέει το Δρακούνα, όσο και να το κοροϊδεύετε, το Σύνταγμα είναι καλύτερο απ'το τίποτα). Βέβαια, για ν'αλλάξει κάτι στην Κύπρο θα πρέπει να σταματήσουν να βολεύονται όλοι σε θεσούλες χάρη στα κόμματα που λειτουργούν σαν κλαν...

Ο ανώνυμος που προτείνει να πουλήσουν οι καλαμαράες "τες γεναίτζες τους τζαι τες αρφάες τους" που είναι έτσι κι αλλιώς πουτάνες, είναι μάλλον άλλος ένας sexually frustrated Κυπραίος απ'αυτούς τους ξιμαρισμένους τόππουζους που μας την έπεφταν στη Λευκωσία κι έτρωγαν βέβαια πάντα πόρτα. Και να τρως πόρτα από αυτές που νομίζεις ότι είναι πουτάνες (επειδή έχουν υγιή σεξουαλικότητα, σε αντίθεση με τον υποκριτικό συντηρητισμό που μέχρι πρόσφατα -κι ακόμα;- ήταν ο κανόνας στην Κύπρο) είναι οδυνηρό, τον καταλαβαίνω...

Ευτυχώς που έχω ζήσει στην Κύπρο κι έχω μερικούς Κυπραίους φίλους, αλλιώς, απ'τα σχόλια εδώ μέσα, θα κινδύνευα να βγάλω κι εγώ το απλουστευτικό συμπέρασμα ότι όλοι οι Κυπραίοι είναι κομπλεξικοί χώρκατοι.

 
At 30 May, 2011 18:20, Anonymous Anonymous said...

Steph

E, ηντα πον να καμουμε τωρα.
Ενν απαντουμε γενικολογα?
Ετσι διαλογος εν γινεται.
Αικε που εν τζι αγενεια.
Αν πιστευκεις κατι πε μου το αλλιως υπερχει τζι αυτογνωσια της σιωπης.

Andreas

 
At 30 May, 2011 18:22, Anonymous Anonymous said...

Προς ανωνυμο

Φίλε μου κανεις καποιο λαθος.
Ξεπλυμα μαυρου χρήματος εν γινεται πλεον στην Κύπρος μιας και εχουμε ελλειψη νερου :) :) :)

Andreas

 
At 30 May, 2011 18:51, Anonymous Anonymous said...

Aνωνυμη ελληνιδα,πρωτον μην ασχολησε με τον βλακα,τρολλ ειναι.the net is full of them.Τωρα οσον αφορα τις 'καλαμαρουες' εν κυπρω,που βαση τα γραφομενα σου εισαι ή ησουν καποτε εχω να κανω μερικες παρατηρησεις.Γνωρισα αρκετες στα τοσα χρονια που ζω εδω.Μια μικρη κατηγορια ειναι φυσιολογικες αλλα δυστυχως η πλειοψηφια που γνωρισα ειναι κατι ξινισμενες ψωναρες και ιδιαιτερως κακοτροπες.Ασε δε που αμα αντιληφθουν οτι μιλανε με συμπατριωτη τους παθαινουν κατι,σαν να κυκλοφορει στη ελλαδα η φωτογραφια τους με τη λεξη wanted απο κατω.γενικως αποφευγουν τους 'καλαμαραες' σαν ο διαολος το λιβανι.Ουδεποτε μπορεσα να καταλαβω γιατι συμπεριφεροταν τοσο ασχημα και τοσο αρνητικα στους συμπατριωτες τους.Εχεις απολυτο δικιο οσον αφορα την υποκρισια των ημεδαπων και δη γυναικων συχνα.αλλα το ιδιο με εκνευριζει το στυλακι 'ειμαι ελληνιδα,μαγκιορα,απελευθερωμενη,γαμαω και δερνω,και δεν τολμα να με πλησιασει κανενας....ειμαι και θεα'....Φυσικα και πολλες ειχαν αλλο σκοπο και ισως για αυτο η αναλογη συμπεριφορα.
Φιλικα ενα καλαμαρι εν κυπρω :)

 
At 30 May, 2011 19:38, Anonymous πομπος said...

Προβληματα που εχουν οι γενετζιες

 
At 30 May, 2011 22:24, Anonymous Anonymous said...

Μια πολλα ενδιαφερουσα περιπτωση και για ολουσ οσοι παρυσιαζονται ως ευρωπαιολαγνοι αλλα και ευρωλαγνοι.
Τα συμπερασματα δικα σας.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=80&aid=319897&cid=122

Andreas

 
At 31 May, 2011 13:58, Blogger Tsekouladoura said...

Πάντως για το γεγονός ότι δεν υπάρχουν πλατείες στην Λευκωσία και γενικότερα στην Κύπρο, φταίνε οι Άγγλοι που δεν δημιούργησαν τις πλατείες για να μην υπάρχει συνάθροιση του κόσμου εκεί, και η πιθανότητα οποιασδήποτε εξέγερσης.
Αυτά περί ιστορίας.
Επί του θέματος: Ο Κουλίας τό 'χει φυσικό το μουστακούδιν? Ή μήπως είναι add-on?? Μου φαίνεται ότι αλλάζει..θέση.....

 
At 01 June, 2011 10:07, Anonymous Anonymous said...

http://www.protagon.gr/?i=protagon.el.article&id=7122

sad sad sad

 

Post a Comment

<< Home


ΠΡΟΣΟΧΗ: Το blog βλάπτει σοβαρά την υγεία όλων όσων δεν διαθέτουν χιούμορ.